Reageren nergens op

Meerdere keren gebeld en gemaild maar jullie reageren nergens op. Mijn bestelling is automatisch geannuleerd zonder reden.

snelle reactie, bij bestellen via whats app en vlotte levering!

snelle reactie, bij bestellen via whats app en vlotte levering!

Goede kwaliteit, mooie uitstraling

Volgens afspraak geleverd

Het hout dat we hadden besteld werd volgens afspraak geleverd. Wij zijn tevreden.

Goed geregeld!

Super mooie plank en keurig verpakt! Ben er blij mee

Super service!

Mooie kapstok gekocht bij Wood & Work, zijn er erg blij mee. Pluspunten van het bedrijf zijn een snelle, vriendelijke reactie op vragen en het keurig afhandelen van problemen. (Met de levering waren er beschadigingen opgetreden)

Helemaal goed

Mooi product en snelle leverinh

Ik kreeg wat ik bestelde, en snel ook! Goed geregeld!

Perfect geleverd , geen beschadigd aan product en precies op maat

Goede kwaliteit, zware planken, precies gemaakt wat wij voor ogen hadden!

Goed degelijk en netjes werk geleverd. Bezorging was prima en op afgesproken tijd. We zijn zeer tevreden met het resultaat.

Goede service en heel mooie tafel, we zijn heel tevreden

Top ! Snellen en goed verpakte levering.

Mooi hout!

Ander product dan besteld en geen reactie op mail

Ik bestelde een rechte, zwevende wandplank van (180 x 30 x 4) in onbehandelde eik maar ontving een rustiek afgewerkte zwevende plank. Staat niet echt mooi in een modern interieur maar omdat ik al zo lang had moeten wachten op de levering en er geen reactie kwam op een mail die ik daarover stuurde, hangt ze nu op in een andere ruimte. Ik wil graag alsnog de initieel bestelde plank bestellen maar door deze ervaring durf ik niet goed want hoe weet ik dat ik dit keer wel krijg wat ik bestel en waarvoor ik betaal? Reden waarom ik graag opnieuw wil bestellen is dat het wel een mooi en kwalitatief product is. Ik raad de website aan als ze leveren wat je bestelt want mooi product.

Duidelijke afspraken, snelle levering

Ondernemer komt zijn afspraken na, levering op tijd, product is prachtig!

Mooi plank maar verkeerde afmetingen

De plank werd met verkeerde afmetingen geleverd en ik vond dat er weinig werd gedaan om dit op te lossen. Advies was om het zelf op maat te zagen.

Hoi, Dit klopt niet helemaal, want is er iets in de verkeerde afmeting gemaakt dan is ons antwoord standaard dat het terug gestuurd kan worden en wij het graag in de juiste afmeting voor u opnieuw maken. Echter geven wij in sommige gevallen aan dat het mogelijk is om de plank zelf iets in te korten om de moeite te besparen voor u zelf om het grote pakket opnieuw in te pakken en terug te sturen. Mocht u alsnog wensen dat de plank word ingekort, neem dan even contact met ons op, want zoals altijd word het dan met alle liefde en plezier opnieuw gemaakt zoals het moet zijn. Vriendelijke groet, Bram

gemakkelijk via de chat functie vragen kunnen stellen en toen besteld, snel in huis

Beugels besteld en snel in huis. Mijn eiken planken staan prachtig met dit ophang systeem, robuust industrieel en passend bij onze inrichting

Zorgvuldig vervaardigdt & verzonden.

Zorgvuldig vervaardigdt & verzonden.

Kwaliteit en snel geleverd!

Prachtige producten

Goede communicatie omtrent levering. prachtige wandplanken voor in de keuken gekregen.

Mooie wandplanken, goede levering

Prachtig hout en snel geleverd

Op tijd geleverd en zeer mooie plank

De plank was zoals ik hem verwacht had

Zag er prima uit

Planken waren super mooi, netjes afgewerkt en goed verpakt Verzonden. We zijn er Blij mee

Precies geleverd wat wij zochten! Uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit, past precies in ons interieur. Perfecte levering!

Mooi product

Duidelijke site, mooi product en een snelle levering

Super snelle en schitterende levering

Wij hebben 2 wandplankjes besteld en zijn er waanzinnig blij mee.

Landweegstraat-Zuid 111

5349AK Oss