Spullen voor de kinderkamer besteld, was snel binnen. Leuke originele items die je niet zo gauw ergens anders vindt!

Wachten op een tv meubel

Of het meubel inmiddels al bij hen binnen is of niet valt niet te achterhalen. De levertijd van het tv meubel is inmiddels met een maand overschreden. Informatie hierover krijg je niet. Wel verkeerde bonnen die aangemaakt zijn maar niet kloppen. Op mijn account zag ik dat het meubel als voltooid stond??? De reactie... hij is geleverd bij de buren en veel plezier met je meubel? Het was mijn geleverde Kare lamp! Ich k geloof dat ik de order ga intrekken als ik van post nl nog geen bericht heb ik alle geloofwaardigheid in de levering verloren. Jammer maar dit meubel is op meerdere plekken te koop.

Goedemorgen Hanneke, Volgens de informatie bij PostNL is het pakket op 12 februari bij je bezorgd. We horen graag van je als deze informatie niet juist is. Helaas krijgen we telefonisch geen contact met je. Zou je contact met ons op willen nemen zodat we het voor je op kunnen lossen? Onze excuses voor het ongemak en we horen graag van je. Groeten, Rebelhouse

Slechte service

Uiteindelijke bestelling kwam later dan gepland. Diverse keren contact gehad, maar terugbellen of terugmailen gebeurd maar mondjesmaat. Uiteindelijk zat er ook een deuk in het geleverde product, direct gemeld via mail, tot 2 keer toe, maar tot op de dag van vandaag niets over gehoord.

Goedemorgen Rene, We vinden het erg vervelend dat je pakket later is aangekomen dan beloofd. Daarnaast zijn we ons ervan bewust dat we de afgelopen periode vanwege grote drukte te laat hebben gereageerd op e-mails. Wij hebben ons team inmiddels uitgebreid om dit soort vervelende situaties te voorkomen. Onze excuses voor het ongemak en we willen graag aan je laten zien dat we ons verbeterd hebben. Graag zijn we je in de toekomst nog van dienst. Groeten, Rebelhouse

Twijfelend

Ik heb twee bijzettafeltjes besteld bij RebelHouse mede omdat ze op voorraad waren ( en mooi). Bij het afronden van het proces werd de levertijd 5-10 werkdagen. Oké, COVID-19 periode, begrijpelijk. Vandaag, op dag 10 leveringstijd, maar gebeld wanneer deze bijzettafeltjes afgeleverd worden. De hulpvaardige mw. aan de lijn wist dit niet en bij het nakijken: begin februari? Precieze datum kon zij mij niet geven wel een reden. Door het sluiten van twee weken bij de leverancier.. Teleurstelling, immers ik verheug mij enorm op deze tafeltjes. Ik geef twee sterren- 5 sterren als ze binnen een paar dagen alsnog geleverd worden- omdat RebelHouse mij niet heeft geïnformeerd over de vertraging en de status “Op voorraad” misleidend is. M.a.w.: als de status “Ongeveer een maand of langer” zou zijn geweest dan zou ik ergens anders hebben gekeken.. Maar bij het nalezen van andere kopers/ reviewers is het niet nakomen van de leveringstijd geen uitzondering. Bij het beëindigen van het gesprek behield ik mijn twijfels.. Aanbevelen: in 1 e instantie, nee. Als deze producten in de maand januari alsnog geleverd worden, dan beveel ik RebelHouse bij mijn vrienden en kennissen actief aan. En schrijf ik een nieuwe review. Kan ik deze tafeltjes zelf bij de leverancier ophalen, denk ik dan..

Beste S.Franze, Wat vervelend om te lezen dat de bijzettafels vertraging hebben opgelopen en dat je hier niet goed over geïnformeerd bent, dat is uiteraard niet onze bedoeling! We zouden heel graag de bijzettafels deze maand nog persoonlijk bij je komen bezorgen maar we krijgen ze zelf pas begin februari binnen dus dat is helaas niet mogelijk. Eén van mijn collega's zal hierover vandaag telefonisch contact met je opnemen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Ellen | Rebel House

Slechte bezorgservice

Nog nooit meegemaakt dat een meubel niet naar onze dijkwoning (4 traptreden) getild kon worden, maar de chauffeur van Rebelhouse liet onze tafel mooi buiten in de regen staan wegens ' te zwaar om het trapje af te tillen'. Dat weet je toch van te voren, dat je een tafel vervoert die blijkbaar met 3 mannen getild moet worden??!

Een prachtig bureau van Dutchbone besteld. Ik lees ervaringen van andere kopers, welke ik ook meegemaakt heb bij andere webshops, verlate levering ondanks voorraad. Voor de zekerheid eerst even gebeld voordat ik de bestelling deed. Heel vriendelijk geholpen en kreeg de bevestiging dat er voorraad was. Daarna direct de bestelling gedaan en de volgende dag was mijn pakket binnen.

Slechte service

Hoewel het artikel op de website “op voorraad” stond werd ik na een tijdje gemaild dat het nog wat langer (drie maanden!) ging duren. Er werd geen reden genoemd. Dus zomaar, helaas, pech. Ik vroeg waarom, toen kreeg ik na een paar dagen antwoord: door Corona lag de productie in China stil. Waarom zeggen ze dat er niet meteen bij in de eerste mail (dan had ik er meer begrip voor) en hoezo wisten ze dat op het moment van bestellen niet (augustus 2020!)? Ook dat heb ik ze gevraagd maar geen reactie op gekregen. Het kan ze niets schelen of je als klant happy bent, of dat je überhaupt klant bent.

Pakketnooit aangekregen

Mijn pakket is zonder reden nooit ontvangen en postnl heeft het zonder reden terug naar rebelhouse gestuurd. Daar beantwoordt niemand mijn berichten. De slechtste service ooit. Gelieve mijn pakket ofwel terug te versturen via een betrouwbare koerier, ofwel terug te betalen.

Delivery times stated on the website are misleading/ no stock

I have had a terrible experience with this online store. 2 orders which both went wrong. After completing the order I have received a call that the items I ordered weren't actually in stock and will not be which is very frustrating. Then finally some of the items which I received I wanted to return and the whole package came back to my address. Seems like their warehouse is not around to receive the goods. Second order was even worse. Again incorrect delivery times. On the website it stated 5-15 days and in reality it's over 40 days. When emailing, calling I got absolute no help, rudeness and excuses back with no solutions beneficial to me. Emails were not replied for days. What a horrible store and especially service. Any they state that they care about their customers happiness. I wish that was true.

Hello Olga, We understand your frustration. So to hear the return process did not work the right way. We are sorry to hear that. Our warehouse is open 6 days a week from 8:00 – 17:00, so there is always someone around to receive return parcels. This problem probably ocurred somewhere else along the way. We try very hard to fix it for you if there are issues. After contact with you this problem should be solved right now. Due to the corona virus some goods have a longer delivery time as you can normally expect from us. We are working very hard to reply to your messages and calls. To make sure this is clear to all our customers. As we are trying to come to a solution together with you in a constructive way. We hope for your understanding. If there is anything else you would like to discuss, please contact us.

Goed geholpen bij een artikel dat niet op voorraad was

Ik had een tafel besteld die niet op voorraad was. Hierover werd ik de volgende dag gebeld en samen zijn we tot een goede oplossing gekomen om de tussenliggende tijd te overbruggen. De tafel is inmiddels ontvangen en we zijn er erg blij mee.

Eerst tegenvaller maar wel goed afgerond

Op site een poster besteld waarop met als voorwaarde voor vijven besteld morgen binnen. Na twee dagen nog niet binnen hebben we gebeld . Doordat de voorraad op was moet de poster uit een ander filiaal komen dus over drie weken pas binnen . Dat vond ik vreemd , ze boden me aan om af te bestellen maar dat heb ik niet gedaan. Na ong 2 weken werden we gebeld dat de poster op een bepaalde datum gebracht kon worden. En op de dag van aflevering werden we gebeld op welke tijd het ons uit kwam. De poster is toen keurig afgeleverd en dr zorg voor het afleveren was heel netjes. Dus toch goed afgerond .

Leuke accessoires!

Tafellamp in de avond besteld, bleek echter niet op voorraad te zijn. De volgende dag teruggebeld met de keus om te wachten of de bestelling te annuleren. Lamp was overigens binnen een week binnen!

Zeer klantvriendelijk

Salontafel besteld maar verkeerde gekregen. Kan gebeuren. Met spoed nieuw besteld en kon tot die tijd de andere gebruiken. binnen een week netjes omgeruild. Top

Product zoals omschreven en prima tijdige Levering

Fijne klantenservice die snel reageert en zeer vriendelijke bezorger

Waardeloos

Een mooi tafeltje Maar circa 4 mnd levertijd is wel erg lang terwijl op moment van bestellen stond dit tafeltje op voorraad.

Bestelling afgeleverd zoals aangegeven. Site heel leuk en geeft nieuwe ideeen. Ook de showroom leuk en personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Aanrader om ook daar eens een kijkje te nemen.

Goed en tevreden

Goed en tevreden Doe wat met een opmerking en lossen het goedoo

Goede productservice!

Snelle levering en goede service!

Prima product en in goede orde ontvangen

Mijn standbeeldjes heb ik in prima staat ontvangen. De levering duurde iets langer, maar was wel uitstekend verzorgd. Zeer tevreden met het bestelde product. Voor mijn interieurcollectie houd ik Rebel House in de toekomst zeker in de gaten.

Fijn bedrijf

Geweldige collectie. Makkelijk bestellen en snelle levering. Product bijzonder goed verpakt. Product voldoet aan de verwachtingen. Mooi.

Snelle levering! Heel blij mee!

Uitgebreid aanbod, goede klantenservice!

Goeie service snelle levering volgens afspraak dus gewoon perfect voor iedereen een aanrader dus ik ben een heel tevreden klant fh sevenich

Over Rebel House

Spice Up Your Interior.