Onlangs n mooie vloerlamp gekocht van” be pure”. Omdat deze lamp n glazen kap had kwamen ze van Rebelhouse de lamp persoonlijk thuis brengen, helemaal top.

Beste Ingrid, bedankt voor je fijne review! Heel veel plezier met je vloerlamp. Met vriendelijke groet, Rebel House.

goede en snelle levering

Ik had nog nooit van Rebel House gehoord, maar ik ben blij verrast snelle levering en gekregen wat ik verwacht had. In 1 woord TOP!

Beste Gerard Claus, Ontzettend leuk om te horen! Bedankt voor je fijne review. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Prettig en snel

Snelle levering, artikels zoals omschreven en mooi!

Beste Judith, bedankt voor je hoge review! Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Fijne webwinkel snelle levering.

zou hier de volgende keer weer bestellen

Beste Ben, leuk om te horen! Veel plezier met je bestelling. Tot ziens in onze webwinkel en of onze showroom. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Mooi en apart bijzettafeltje

Prachtige tafel, zeer goed verpakt, echter de bijgevoegde nota hadden ze net zo goed achterwege kunnen laten (was niet te lezen, leek wel of het een jaar in de zon gelegen had).

Beste Patricia, fijn dat de tafel goed bevalt. Onze excuses voor de onleesbare pakbon! Veel plezier met de tafel! Met vriendelijke groet, Rebel House.

Snelle verzending, vriendelijke communicatie, onvoldoende aandacht voor kwaliteit.

Beetje dubbel. Artikel besteld, was op voorraad, dus prettig. Hele snelle levertijd, met nog een vriendelijk telefoontje over de levering, ook heel prettig. Maar we ontvangen het artikel waar het een en ander aan mankeert, dan tempert toch de positieve ervaring. De geconstateerde zaken hadden moeten worden ondervangen bij een kwaliteitscontrole. Uiteindelijk hebben we het in de minne geschikt, dat dan weer wel. Maar had liever langer gewacht en een goed product ontvangen. groet, Lilian

Beste Lilian, vervelend om te horen! Helaas kunnen wij niet alles inzien aangezien dit rechtstreeks vanuit onze leverancier is gekomen. Onze excuses hiervoor! Fijn dat het goed is opgelost. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Echt super helemaal geweldige service

Ik had wat besteld en op een Bepaalde datum nodig ik heb verschillende keren contact gehad of het wel op tijd zou komen ze zouden er een aantekeningen van maken en er alles aan doen dat het op tijd zou zijn nou ik moet zeggen dat ze hun woord hebben gehouden en het is op tijd bezorgd super hoor echt klasse

Beste Miranda, wat fijn dat je het op tijd binnen had! Goed om te horen! Bedankt voor je fijne review! Met vriendelijke groet, Rebel House.

Uitstekend!

Prachtige fauteuils gezien bij Rebel House. Ze waren op voorraad dus ze konden snel geleverd worden. Prima communicatie over het aflevermoment. De bezorger was op tijd en erg vriendelijk. En de stoelen zijn idd erg mooi en ze zitten heerlijk! Kortom een aanrader!!

Beste Petra, super leuk om te horen!! Bedankt voor je leuke en hoge review. Heel veel plezier van je Fauteuils. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Hele fijne online ervaring!

Ik ben al een tijdje ‘fan’ van de Kare producten. Door de Lockdown was ik wat meer thuis en ik was een beetje aan het kijken op internet, daarbij kwam ik terecht op jullie site. Tot toen wist ik niet dat er zoveel van was! Meteen een prachtige pot besteld, die schittert op onze tv kast. Nu ben ik zwanger en heb onlangs de lamp Ducky bij jullie besteld. Net als de pot was alles goed verpakt en ook deze was weer waanzinnig en wat zal die mooi staan op de babykamer. Uiteraard komen er nog meer dingetjes bij. Heb mijn oog nu laten vallen op een bijzettafel met een beer. Ik ben heel blij met jullie service en ook via e-mail word je goed op de hoogte gehouden wanneer je je pakket kunt verwachten.

Beste Esther, ontzettend leuk om te horen! Heel veel plezier met het inrichten van de babykamer. Tot snel in onze webshop en of onze showroom. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Super fijne zaak goed geregeld

Ik had een best wel uniek item besteld wat 2 dagen later persoonlijk werd bezorgd... Alles supernetjes geregeld en werd ook netjes teruggebeld alles volgens afspraak...

Beste Veerle, Bedankt voor je fijne review! Fijn om te horen. Heel veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Rebel House.

Topservice

Online bestelling gedaan, duidelijke webshop. snel geleverd, netjes ingepakt.

Goedemorgen Maaike, bedankt voor je fijne review! Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Top! winkel

Goede ervaring, mooie stoelen, met karakter genoeg keus voor iedere smaak. Je wordt fantastisch geholpen als je vragen hebt, Aankoop nauwkeurig verpakt. Vlot bezorgd. Het zijn rebellen van stoelen met de allure van Koninklijke huize.

Beste Diana, wat ontzettend leuk om te horen!! Heel veel plezier met je Rebellen van stoelen met de allure van Koninklijke huize ;-) Met vriendelijk groet, Rebel House.

Door Rebel House goed op de hoogte gehouden van het verloop van de levering, heel vriendelijke en behulpzame bezorger en de fantastische kast staat blikvanger te zijn in onze woonkamer.

Beste Nicole, wat ontzettend leuk om te horen! Heel veel plezier van je fantastische kast! Bedankt voor je leuke review. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Geweldig mooie wandfoto van glas

Zo mooi

Beste Marco, bedankt voor je fijne review! Heel veel plezier van je wandfoto! Met vriendelijke groet, Rebel House.

Super leuke lamp en snel geleverd.

De lamp is precies zoals verwacht op de site. Snel geleverd en degelijk kwa bouw.

Beste Jeroen, bedankt voor je fijne review! Veel plezier met je lamp. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Prima service niks op aan te merken.

Beste Thea, dat is fijn om te horen! Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Snelle levering en scherpe prijs

Ik had een mooie klok gezien in een winkel, thuis kreeg ik spijt dat ik de klok niet gekocht had. Even op internet gezocht en daar kwam ik dezelfde klok tegen bij Rebel House voor een hele scherpe prijs. Gelijk besteld en de volgende dag in huis, top! Ik ben er erg blij mee.

Beste Willem, fijn dat je je gewilde klok nu in huis hebt hangen/staan. Zoals het klokje thuis tikt, tikt het nergens. Bedankt voor je hoge review! Met vriendelijke groet, Rebel House.

Lamp is prachtig

De lamp is geweldig en kwam sneller binnen dan eerder gedacht.

Beste Nikki, leuk om te horen! Heel veel plezier met je lamp. Met vriendelijke groet, Rebel House

Niet optimaal

Het blad van dit bijzettafeltje is prima uitgevoerd, de poten staan er verdraaid onder ( zijn niet gelijk te krijgen) en van de rubber vloerdopjes is er 1 stuk. Jammer

Beste Ron, vervelend om te horen! Wil je contact opnemen met onze klantenservice zodat wij dit probleem voor je kunnen oplossen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Snel geleverd, mooi product

Levering was snel

Beste Joel, fijn om te horen! Bedankt voor je review. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Wij hebben een eetkamerstoel besteld bij Rebel House. De volgende dag werd decepties al geleverd. De stoel ziet er precies zo uit als op de foto. Helaas was 1 van de beschermende doppen onderaan de stoelpoten kapot. Dit hebben wij meteen gemeld bij Rebel House. De volgende dag werd er keurig een nieuwe beschermdop afgeleverd waardoor wij de stoel in gebruik konden nemen. Wij zijn tevreden over Rebel House. Scherpe prijs en goede service.

Beste Anne, fijn dat het zo snel is opgelost. Bedankt voor je hoge review! Veel (zit)plezier! Met vriendelijke groet, Rebel House.

Verrassend leuk

Super goed verpakt en snel geleverd. Verrassend leuk wat ze allemaal bij Rebel House hebben .. voor mij het tafeltje met 2 stokstaartjes eronder. Haha.. super

Beste Joop, wij hebben alleen maar leuke en verrassende artikelen ;-) bedankt voor je leuke review! Heel veel plezier met je stokstaartjes! Met vriendelijke groet, Rebel House.

Snelle en prima afhandeling

Het bestellen gaat heel eenvoudig. Duidelijke site. Snel geleverd. Leuke spullen. De moeite waard, de winkel eens te bezoeken. Erg gastvrij en hulpvaardig.

Beste Antoinette, Leuk om te horen! Bedankt voor je fijne review. Het is zeker de moeite waard om onze woonwinkel te bezoeken! Hopelijk tot een volgende keer in onze webshop en of onze woonwinkel. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Goede levering, snel zonder veel probleem

Beste Sam, leuk om te horen! Bedankt voor je fijne review. Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Rebel House.

1e keer wat gekocht en keurig geleverd de volgende dag!

1e keer wat gekocht en keurig geleverd de volgende dag

Beste Rob, bedankt voor je hoge review! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Rebel House.

Over Rebel House

Spice Up Your Interior.