Zeer netjes geholpen

Ik moest wat annuleren en daar heb ik over gebeld werd zeer netjes geholpen en alles was netjes geregeld erna

Mooie webshop met prachtige producten.

Blij met mijn fotohouder. Goede kwaliteit. Fijne webshop en snelle levertijd. Nieuwe ‘go to’ webshop erbij op mijn lijstje!

Goed gedaan

Goed verpakt en snel afgeleverd,top!

uitstekend

Mooi product, duidelijk getoond op de site. Voldeed geheel aan de verwachtingen. Snel verstuurd, adequaat op de hoogte gehouden en goed aangekomen

Goede service en contact over bezorging

Prachtige producten en hele goede service Gewoon TOP!

Erg blij met de meubels! Goed verpakt en snel geleverd maar bovenal TOP service!!!!

Hi Esther, super leuk om te horen. Bedankt voor je fijne review! Heel veel plezier met je aankoop! Hopelijk tot een volgende keer in onze webshop of showroom(s) Met vriendelijke groet, Rebel House.

Prima ervaring; levering is goed en het artikel is zoals te zien was op de website

Beste G ten broek, bedankt voor je fijne review! Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Hebberig van deze shop!!

Leuke winkel, aparte producten. Niet zoals elke winkel. Snelle levering!

Beste Samira, wat een leuke review! Dankjewel! Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Geweldige en snelle service!

Betrouwbaar en vriendelijk!

Beste Jan Stouten, bedankt voor je fijne review! Met vriendelijke groet, Rebel House.

Beste B. Kaatee, bedankt voor je review! Met vriendelijke groet, Rebel House

Snel geleverd, goed verpakt en sterke communicatie. Aanrader!

Beste Suzanne, wat fijn om te horen! Bedankt voor je fijne review! Met vriendelijke groet, Rebel House.

Super veilig verpakt en snel in huis

Wij hadden heel mooi glaswerk besteld. Nog nooit heb ik zo goed inpakwerk gezien. De sticker "breekbaar" zou niet eens nodig zijn; het was zo veilig met extra veel bubbel/lucht folie ingepakt dat het never nooit zou kunnen breken. Daarnaast was de levering snel en klopte de gegevens om de order te volgen precies. Vaker bij Rebel House bestellen want ze hebben prachtige spullen.

Hi Hugo en Natasja, Wat een prachtige review dankjewel! Wij zijn jullie heel graag nog vaker van dienst. Hartelijke groet, Rebel House

Goede, snelle service

Goedkoper dan andere site en volgende dag al in huis!

Beste Chloe, Leuk om te horen! Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Snelle levering goed verpakt

Snelle soepele levering. Goed verpakt. Heel blij met onze vaas.

Beste Nicolet, fijn om te horen! Veel plezier me je vaas. Met vriendelijke groet, Rebel House,

snel

Contact met de klant, snelle levering

Beste Tineke, bedankt voor je fijne review! Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Snelle en vriendelijke service.

Snelle en vriendelijke service.

Beste R.A. Koning, bedankt voor je fijne review! Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Snelle verzending en goed verpakt

Ik had een breekbaar artikel besteld, ben altijd een beetje bang of dat wel goed komt tijdens de verzending. Mijn bestelling werd snel bezorgt en was super goed ingepakt.

Beste Anne, wat fijn om te horen! Bedankt voor je fijne review. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Rebel House

Mooie lamp, snel ontvangen

Wij hadden deze prachtige wandlamp snel in huis. Ook erg blij dat het zo goed verpakt was! Kunnen veel webshops wat van leren. Ik zal zeker vaker wat bestellen!

Beste Jenny, super om te horen! Bedankt voor je fijne review! Veel plezier met je wandlamp. Tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Super toffe webshop

Snelle levering en super veel mooie merken met veel keus!

Beste Judith, bedankt voor je fijne review! Met vriendelijke groet, Rebel House.

Snelle service, mooi product

Super snel geleverd en goed verpakt en mooie en stevige doos. Prachtige vaas, jarige was er erg blij mee.

Beste Annet, wat een fijne review! Fijn dat de jarige er blij mee is! Met vriendelijke groet, Rebel House.

Super mooie lamp

Snelle levering past geweldig bij ons interieur.

Beste Germen, leuk om te horen! Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Snelle levering. netjes en goed verpakt

Fijn

Beste B. Vis, bedankt voor je tien! Veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Rebel House

Keurige correcte levering !

Netjes op de afgesproken datum en afspraken . Prachtige spullen .

Beste Leny, fijn! Bedankt voor je fijne review! Met vriendelijke groet, Rebel House.

snelle, correcte levering

Mijn lamp is snel bezorgd, netjes ingepakt en helemaal zoals op de website beschreven. Complimenten.

Beste Joep, Dankjewel! Veel plezier met je lamp. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Snelle levering, top kwaliteit, duidelijkheid

Zoals hierboven beschreven, aanrader!

Beste Debbie, Bedankt voor je fijne review! Met vriendelijke groet, Rebel House.

Over Rebel House

Spice Up Your Interior.