Mooie producten, snelle levering.

Superrrrr

Snelle levering, mooie spullen van goede kwaliteit. Ben erg blij.

Blij met mijn bestelling ,heel verzorgd verpakt en netjes op tijd geleverd.

goede ervaring. Nieuw adres voor nog meer leuke dingen te bestellen.

Mooie producten. Prima prijs

Webshop heeft vele mooie producten van diversen leveranciers. Prima prijs en snelle levering.

Product nog niet geleverd!!

Het product is twee maal aangemeld door Post.nl maar nog niet geleverd

Prima geholpen. Alles naar wens verlopen. Zeker aan te bevelen. Aline

Superleuke spiegel besteld en snel in huis

Super snelle bezorging van een geweldig product!

Wat een geweldige spiegel van Kare Design in mijn favoriete kleur oranje.

Beste J V polanen, bedankt voor je hoge review. Heel veel plezier met je spiegel! met vriendelijke groet, Rebel House.

Super service! En mooie producten.

Fijne site met leuke producten, leuke bestel ervaring.

Beste Mirko Romih, leuk om te horen! Heel veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Rebel House.

mooi product, goede kwaliteit en vlotte verzending

Wandkapstok besteld bij Rebel House. Ben heel tevreden over het product en over de prijs. Verzending ging vlot en werd netjes 1 dag van te voren gebeld of ik thuis zou zijn als het pakket bezorgd zou worden. Ik beveel Rebel House zeker aan!

Beste Lianne, bedankt voor je fijne review! Leuk om te lezen. Heel veel plezier met je wandkapstok! Met vriendelijke groet, Rebel House.

hele goede service& snelle levering

Wat ben ik blij met mijn hidden rabbit lamp en snel geleverd.

Beste Bert, ontzettend leuk om te horen! Heel veel plezier met je lamp! Met vriendelijke groet, Rebel House.

Product ging direct na in elkaar zetten kapot.

We bestelden een prachtig glazen bijzettafeltje. Voet, zuil en glasplaat moesten nog aan elkaar gezet worden met bijbehorende boutjes. Het moest met boutjes gemonteerd worden. Toen dat gebeurd was, viel de glasplaat spontaan van zijn steunplaatje. Gelukkig niet kapot en niets beschadigd. We hebben sterke glaslijm gekocht en gaan het zelf repareren, maar het is wel erg jammer.

Beste Leny, In de omschrijving wordt beschreven dat hij nog gemonteerd moet worden. Vervelend dat dit niet helemaal goed ging. Fijn om te horen dat hij niet is beschadigd! Heel veel plezier met jullie bijzettafel. Met vriendelijke groet, Rebel House.

Wordt goed geluisterd naar klachten.

Ik bestelde een kapstok die beschadigd bleek te zijn. Correspondentie hierover werd heel netjes gevoerd en er werd getracht een oplossing te vinden. Uiteindelijk is de kapstok retour gegaan en heb ik een nieuwe mogen ontvangen.

Beste C.L. Tol, fijn om te horen dat het alsnog is opgelost. Heel veel plezier met je kapstok! Met vriendelijke groet, Rebel House

Het canvasdoek zit niet overal strak gespannen en daardoor oogt het doek wat goedkoop,

Beste Anna Vonk, jammer om te horen! Het doek hoort strak gespannen te zijn. Dit kan een productiefout zijn. Wil je contact opnemen met onze klantenservice voor een passende oplossing? Met vriendelijke groet, Rebel House.

Prachtige lamp gekocht, snelle levering

Heb een prachtige lamp gekocht van Richmond, de levering was heel snel. Zat goed verpakt. Het was alleen jammer dat er niet bij verteld werd dat er geen lampjes bij zitten zodat ik nog snel naar de winkel moest om extra lampjes te kopen.

Beste Caro Klut, bedankt voor je review. In de omschrijving staat beschreven dat de lichtbron niet wordt meegeleverd. Vervelend om te horen dat je dit wel had verwacht. Heel veel plezier met je lamp! Met vriendelijke groet, Rebel House

Goed contact, snel verzonden en goed verpakt. Super blij mee!!!

Goed verpakt, de juiste producten en snelle levering

Snelle service van een mooi produkt

Een super snelle service. Vandaag besteld en de volgende dag al geleverd. De bijzettafel was bij Rebel House aantrekkelijk geprijsd. Wij zijn er heel blij mee en staat mooi in ons interieur.

Onlangs heb ik een dierenlamp besteld. Volgende dag al bezorgd. Zeer zorgvuldig verpakt. Ben erg blij met de lamp. Kwaliteit is ook mooi.

Helemaal tevreden.

Snelle levering & producten goed ingepakt verzonden.

Alles prima voor elkaar

Alles was netjes verpakt en op tijd bezorgd. Ik ben positief en zal Rebel zeker weten te vinden in de toekomst

Alles top in orde!!

Levering heel snel en netjes. Prachtige lampen.

Wel even contact gehad ivm mis communicatie, maar daarna perfect afgehandeld, super

Prachtig Mopshond beeld

We hebben hier in juni een prachtig mopshond beeld gekocht. Kwam op de afgesproken tijd bij het afleverpunt. Het product was met piepschuim ingepakt in een grote doos. Wellicht een beetje groot maar toch wel fijn dat het goed ingepakt was. Erg tevreden over deze aanbieder.

Super mooie lamp

Mooie lamp, precies zoals beschreven en op de afbeeldingen. Snelle verzending, tevreden!

Over Rebel House

Spice Up Your Interior.