Prachtige ploeg daar !

Ik zocht lang naar een goeie support voor kleinere euvels betreffende mijn Lightspeed webshop. Bij InStijl Media zit ik goed. Een mailtje en enkele uren later krijg je een antwoordje waar je ook iets mee bent in mensentaal. Ze reageren snel op vragen en weten direct wat ze kunnen doen om je verder te helpen. Zeker aan te raden.

Uitstekende support, meer dan dat!

InStijl Media weet hoe het werkt. Je vraagt support, ze reageren snel, bieden een oplossing en mocht je er daarna niet uitkomen dan staan ze vlot opnieuw voor je klaar.

Snelle en persoonlijke service

Fijne communicatie en snelle afhandeling van lopende zaken.

perfect support

we bought an template for lightspeed and had a few things to fix. The support answered fery fast and had for all problems a solution. Special thanks to Willem, he was very friendly and helpful.

Super bedrijf heeft mij niet teleurgesteld!

Na het kopen van een thema werd ik heel vriendelijk geholpen door de harde werkers van instijlmedia. Zij kunnen alles op maat maken, ook wordt de website niet zwaar beladen, omdat dit allemaal handmatig wordt geschreven, waardoor je hoger in zoekresultaten komt. Topklasse!

Snelle en goede service

Snelle en goede service.

Snel en effectief geholpen!

Positief

Fijne bedrijf om mee samen te werken!

Onze samenwerking met InStijl Media ervaren wij als zeer prettig. Ze denken goed mee, leveren snel op & hebben veel kennis in huis. Ook voor korte vragen zijn ze altijd bereid om je snel van een antwoord te voorzien. Wij zien InStijl Media als de perfecte partner voor onze Lightspeed maatwerk klussen.

Van start tot oplevering een zeer prettig traject!

Prettige club om mee samen te werken en leveren volgens afspraak en verwachting. Makkelijk en informeel contact gedurende het project en het resultaat is helemaal naar tevredenheid.

Zeer snel geholpen!

In het verleden al naar tevredenheid zeer goed geholpen door ISM. Na contact te hebben gehad over een stukje verouderde code is dit binnen een tweetal uur direct opgelost. Super service, super partij!

Super fijn geholpen!

Fijn geholpen met een aanpassing in onze webshop!

Prettige, communicatie en snel resultaat

Op de verzoeken voor aanpassingen wordt altijd snel gereageerd door het stellen van vragen en wordt er uitgebreid besproken hoe het resultaat kan worden bereikt. Daarnaast is de communicatie per mail en telefoon zeer prettig en laagdrempelig.

snel reactietijd

Ik heb een vraag neergelegd en krijg vrijwel direct contact en het wordt goed opgepakt.

Goede en snelle service

Wij gebruiken een Lightspeed webshop met een thema van InStijl en maken regelmatig gebruik van hun diensten. Altijd een vlotte reactie, en goede oplossingen. Een aanrader!

Zeer snelle service!

Snelle service en oplossingsgericht.

Altijd prima geholpen

Ik heb een Lightspeed webshop met een thema van InStijl en maak regelmatig gebruik van hun kennis en kunde. Heel fijn dat je een 'strippenkaart' kunt kopen! Altijd snel reactie, en goede oplossingen.

snelle reacties en goed opgelost

binnen een dag reactie en gelijk was het probleem opgelost, erg tevreden

Toppers!

Fijn bedrijf om mee samen te werken, goede support en een fijne nuchtere cultuur. Maar bovenal kennis van zaken!

Uitstekende ervaring!

Erg behulpzaam en zeer professioneel. Wij hebben veel contact gehad met Willem en zijn altijd achteraf zeer tevreden met de aangeboden hulp! Verder krijgen we ook altijd een snelle reactie op al onze vragen. Top service!

Goed en zeer snel geholpen

Aanpassing op onze site is zeer snel uitgevoerd. Wij werken al jaren tot grote tevredenheid met de vakmensen van InStijl Media.

Aantal jaren geleden website laten maken door Instijlmedia, naar volle tevredenheid! Bij vragen of wijzigingen zowel telefonisch als per mail snelle reactie, wordt altijd goed geholpen.

Fijn bedrijf

Korte lijntjes, snelle afhandeling!

Snel en accuraat handelen op support verzoek

Het Dynamic thema dat ik voor mijn shop in lightspeed gebruik is zeer compleet en als gebruiker kan je veel zelf aanpassen naar eigen idee. Maar ook als je een kleine aanpassing wenst kan InStijl media je daar bij helpen zodat het helemaal naar wens is. In mijn situatie ging dat om een aanpassing in de toegezegde levertijd voor mijn shop. Dat kon InStijl media middels een vertaling voor mij aanpassen. Het heeft mij niet meer moeite gekoste dan 1 email naar de supportdesk.

Snel en goed geholpen

Ik werd snel en deskundig door Willem te woord gestaan. Binnen een dag hebben ze kostenloos enkele kleine wijzigingen doorgevoerd en vertalingen klaargezet. Top!

Prettig

Fijne service wanneer ik bel, word goed geholpen en heeft verstand van zaken

Over InStijl Media

InStijl Media de no-nonsense e-commerce specialist uit het oosten. Onze passie ligt in het bouwen van kwalitatieve gaaf uitziende webshops voor Lightspeed en CCV Shop.