Instijl werkt eraan om problemen op te lossen

Instijl luistert goed naar wat je nodig hebt en gaat hier mee aan de slag.

snel en goed geholpen

De header voor telefoongebruik was niet duidelijk zichtbaar. Supersnel en goed geholpen!

Snelle en behulpzame service!

Ik heb een thema van InStijl gekocht, ik ondervond een klein probleempje dat ik niet opgelost kreeg. Ik heb InStijl een mail gestuurd met mijn vraag, deze hebben zij direct opgepakt en opgelost (in nog geen 24 uur!). Kortom ik ben erg tevreden met InStijl!

Snel hulp, vriendelijk en denken mee!

Bij vragen reageren ze altijd heel vlot en duidelijk. Ze denken mee in oplossingen en zaken vervolgens ook heel snel opgepakt. Heel tevreden!

Instijl Media voert voor ons snel en goed de aanpassing op onze site uit. Korte lijntjes en vakkundige mensen. Het is een verademing met hun te werken. Grote klasse jongens.

Uitstekende support en prettige samenwerking!

Sinds kort hebben wij voor onze webshop een aantal flinke aanpassingen moeten doen, dit allemaal i.o.v. met Instijl Media gedaan. De mensen zijn erg behulpzaam en snappen precies wat we willen. En als het net niet is zoals wij willen, wordt dit direct aangepast zodat het wel is wat we willen. Al om al een erg fijne service en samenwerking, als het zo blijft lopen zijn wij nog een lange tijd klant bij Instijl!

Altijd snel en volledig antwoord

Zeer tevreden over hun support

TOP!

Erg fijne club om samen mee te werken. Snelle reactie, denken mee en lossen dingen snel op.

Geweldige Service

De mannen van Instijl Media denken met je mee, handelen snel en het contact is altijd prettig. Op zoek naar een nieuwe website of webshop laat je adviseren door deze aanpakker bij Instijl Media zei maken er mede een succes van!

Snelle en goede ondersteuning

Zeer tevreden. Had problemen met het afbreken van woorden, maar perfect en snel verholpen. Mooie en goed werkbare template.

Snel, adequaat en vriendelijk

Onze site maakt gebruik van een thema en een app van Instijl. Heb nu al paar keer een klein beroep op hen gedaan als ik ergens niet uitkwam. Iedere keer werd ik snel en adequaat geholpen. Wat mij betreft: heel erg OK

Mooie thema's & perfecte klantenservice

Normaal neem ik niet de tijd om een beoordeling te plaatsen. Maar ondanks het eigen personaliseren van het Unity thema hebben zij mij verschillende keren snel en goed geholpen. Top service!

Zeer tevreden!

Al sinds 2017 staat InStijl Media ons bij als het gaat om webdesign. De professionaliteit, snelheid en klantgerichtheid is verbazend goed. - Zeer snelle reactie op vragen - Perfecte hulp die snel wordt uitgevoerd - Zeer deskundige en vriendelijke medewerkers Het gebeurd niet snel dat een bedrijf zo uitblinkt als het gaat om service en klantgerichtheid, dus dat mag wel even gezegd worden, jullie zijn toppers en we zijn oprecht blij met de samenwerking!

Topwerk geleverd!

Instijl Media heeft onze nieuwe webshop gebouwd en wij zijn meer dan dik tevreden. De samenwerking verliep prettig, ze denken goed mee en leveren kwaliteit. Het resultaat was direct terug te zien in de verkopen, dus een dikke pluim! Top gedaan Hidde, Douwe, Romy en Karlijn!

Dit maakt het ons een heel stuk makkelijker

Door het template van InStijl Media hebben wij ongelofelijke stappen kunnen maken wat betreft onze webshop. Het ziet er heel professioneel uit en het template is makkelijk te gebruiken.

goeie service met mensen die er verstand van hebben.

Mijn webshop hebben hun ontworpen met een basis thema die ik heb geïnstalleerd. vanuit daar hebben zie hem helemaal naar mijn wens kunnen maken. Als er ook weer iets is wat ik toch liever anders zou zien, doen ze dat altijd zeer snel en heel netjes. Echt een aanrader!

Snelle reactie en bieden altijd een oplossing!

Als we een probleem melden, ontvangen we altijd binnen een dag reactie. Vaak sneller zelfs! Denk ook actief mee met oplossing en hebben veel kennis over Lightspeed. Super!

Very quick and helpful

I had a few questions regarding a Lightspeed template and the response came back very fast. It seems someone really knows what they are replying because the answers helped me out rightaway, Very happy about this and I feel relaxed for all future problems that may come up... if the come up ;-)

Best service ever!

Naast fantastische en slimme ontwerpen blinken de mannen van InStijl Media uit in topservice als je het mij vraagt. Stel een vraag of meld een probleem: binnen enkele minuten gaan ze aan de slag en lossen het direct op! Zonder twijfel is dit iets waar vele bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Hulde!

Super wat een fijn bedrijf flexibel en goeie prijs

Top Service!

Fantastisch bedrijf, kundig en snelle implementatie! Ga zo door!

Top bedrijf

Ze zijn goed bereikbaar, denken mee en pakken het snel op. Hebben verstand van zaken en begrijpen de klant. Ik ben blij dat jullie er zijn!

Geweldige app en geweldige service!

Een geweldig bedrijf met dito apps en ondersteuning! Alles is 5 sterren!

goede service en kundig

In samenwerking met Instijlmedia is een redesign ontwikkeld voor de website Steigerverkoop.nl. Volledig op maat. Erg tevreden met het resultaat, zowel visueel als techniek.

Compleet webshop thema met goede support

Bij garageworks.nl gebruiken we sinds enkele maanden het Unity thema van InStijl Media en daar zijn we zeer tevreden over. Het thema smoelt goed, is snel, gemakkelijk aan te passen en barst van de goeie functies. En als het een beetje te technisch wordt dan vraag je support om hulp en het is in no-time geregeld :) Aanrader!!

Over InStijl Media

InStijl Media de no-nonsense e-commerce specialist uit het oosten. Onze passie ligt in het bouwen van kwalitatieve gaaf uitziende webshops voor Lightspeed en CCV Shop.