Top geholpen

Top geholpen

Fijne samenwerking

Ik wil graag mijn oprechte waardering uiten voor Instijlmedia en in het bijzonder voor de geweldige medewerker, Danny. Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit, expertise en professionaliteit die ik heb ervaren tijdens onze samenwerking. Het is een verademing om met Danny samen te werken. Hij is niet alleen deskundig en bekwaam, maar ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Hij heeft me op alle mogelijke manieren ondersteund en heeft altijd mijn wensen en behoeften serieus genomen. Ik waardeer zijn geduld en inzet enorm. De service die Instijlmedia biedt is uitstekend. Het team is altijd bereid om een stapje extra te zetten om ervoor te zorgen dat de klant tevreden is. Ze luisteren naar je ideeën en denken graag met je mee om het beste resultaat te behalen. Ik waardeer hun proactieve houding en het feit dat ze altijd klaarstaan om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Kortom, ik kan Instijlmedia en specifiek Danny ten zeerste aanbevelen. De kwaliteit, expertise en professionaliteit die ze bieden, in combinatie met de fijne samenwerking en uitstekende service, maken hen tot een betrouwbare partner. Als je op zoek bent naar een bedrijf dat echt met je meedenkt en zich inzet voor jouw succes, dan ben je bij Instijlmedia aan het juiste adres!

Correct, snel en prettige partij om mee samen te werken

Wij zijn overgegaan op Lightspeed met een Thema van In Style Media. Samenwerking was prettig snel en correct. Fijne partner om mee samen te werken.

Fijne samenwerking

InStijl Media is een fijne maatwerkpartner voor onze Lightspeed website. Onze wensen worden vlot gerealiseerd en er wordt vooraf altijd een ureninschatting aangegeven. Het is ook prettig dat er met strippenkaarten gewerkt wordt.

geweldig vlotte en snelle samenwerking

Voor mijn Lightspeed webshop had ik enkele kleine wijzigingen qua kleuren van knoppen én logo's plaatsen en dit werd snel en vakkundig opgelost. Ben heel tevreden met de samenwerking ! Doe zo verder !

Instijlmedia is een echte aanrader

Er wordt geluisterd naar wensen en netjes alles in uitvoering gebracht binnen een korte periode. Een sterke partij, waarmee wij alle maatwerk hebben gedaan op al onze webshops.

Fijn samenwerken en snelle communicatie

Instijl media is onze thema bouwer van onze website. Als er iets moet gebeuren krijg je meteen een reactie en wordt het snel gemaakt/opgelost.

Dankzij de multishop hebben wij kunnen uitbreiden naar andere landen

Wij wilden uitbreiden naar andere landen zoals Duitsland, België en Frankrijk. Alleen was dit simpelweg niet mogelijk, aangezien je alle producten zou moeten overzetten en bijhouden. Dit is zo'n tijdrovende klus dat het daardoor niet rendabel zou zijn. Omdat we toch wouden uitbreiden naar andere landen hebben we gekozen voor de Multishop Complete van InStijl. Daardoor is het mogelijk geworden om ook in andere landen te verkopen. Alle producten worden zonder probleem gesynchroniseerd als we ze in onze Nederlandse backoffice aanpassen. De orders worden netjes vanuit de andere webshops in de Nederlandse backoffice gezet. Zeker een aanrader voor webshops die willen uitbreiden naar het buitenland!

Perfecte service!

Perfecte en snelle service!

Goede Service

We hebben via Lightspeed voor een thema van InStijl Media gekozen. Dit ontwerp sprak ons erg aan en paste bij onze producten. De zoekfunctie werkte niet helemaal naar behoren, maar dit is keurig netjes opgelost binnen korte tijd en onze website (www.PrijzenStorm.nl) werkt helemaal naar behoren.

Veel kennis, duidelijke uitleg en altijd oplossingsgericht!

Instijl Media is altijd bereikbaar komt snel met oplossingen wanneer het even vastloopt mbt online/design kennis. Topservice!

Prachtige ploeg daar !

Ik zocht lang naar een goeie support voor kleinere euvels betreffende mijn Lightspeed webshop. Bij InStijl Media zit ik goed. Een mailtje en enkele uren later krijg je een antwoordje waar je ook iets mee bent in mensentaal. Ze reageren snel op vragen en weten direct wat ze kunnen doen om je verder te helpen. Zeker aan te raden.

Uitstekende support, meer dan dat!

InStijl Media weet hoe het werkt. Je vraagt support, ze reageren snel, bieden een oplossing en mocht je er daarna niet uitkomen dan staan ze vlot opnieuw voor je klaar.

Snelle en persoonlijke service

Fijne communicatie en snelle afhandeling van lopende zaken.

perfect support

we bought an template for lightspeed and had a few things to fix. The support answered fery fast and had for all problems a solution. Special thanks to Willem, he was very friendly and helpful.

Super bedrijf heeft mij niet teleurgesteld!

Na het kopen van een thema werd ik heel vriendelijk geholpen door de harde werkers van instijlmedia. Zij kunnen alles op maat maken, ook wordt de website niet zwaar beladen, omdat dit allemaal handmatig wordt geschreven, waardoor je hoger in zoekresultaten komt. Topklasse!

Snelle en goede service

Snelle en goede service.

Snel en effectief geholpen!

Positief

Fijne bedrijf om mee samen te werken!

Onze samenwerking met InStijl Media ervaren wij als zeer prettig. Ze denken goed mee, leveren snel op & hebben veel kennis in huis. Ook voor korte vragen zijn ze altijd bereid om je snel van een antwoord te voorzien. Wij zien InStijl Media als de perfecte partner voor onze Lightspeed maatwerk klussen.

Van start tot oplevering een zeer prettig traject!

Prettige club om mee samen te werken en leveren volgens afspraak en verwachting. Makkelijk en informeel contact gedurende het project en het resultaat is helemaal naar tevredenheid.

Zeer snel geholpen!

In het verleden al naar tevredenheid zeer goed geholpen door ISM. Na contact te hebben gehad over een stukje verouderde code is dit binnen een tweetal uur direct opgelost. Super service, super partij!

Super fijn geholpen!

Fijn geholpen met een aanpassing in onze webshop!

Prettige, communicatie en snel resultaat

Op de verzoeken voor aanpassingen wordt altijd snel gereageerd door het stellen van vragen en wordt er uitgebreid besproken hoe het resultaat kan worden bereikt. Daarnaast is de communicatie per mail en telefoon zeer prettig en laagdrempelig.

snel reactietijd

Ik heb een vraag neergelegd en krijg vrijwel direct contact en het wordt goed opgepakt.

Goede en snelle service

Wij gebruiken een Lightspeed webshop met een thema van InStijl en maken regelmatig gebruik van hun diensten. Altijd een vlotte reactie, en goede oplossingen. Een aanrader!

Over InStijl Media

InStijl Media de no-nonsense e-commerce specialist uit het oosten. Onze passie ligt in het bouwen van kwalitatieve, gaaf uitziende webshops voor Lightspeed en Shopify.