Snelle & goede service

Na een simpel telefoontje werd ons probleem meteen opgelost. Super snelle service.

Top service!

In samenwerking met InStijl Media een webshop van topklasse opgezet. Er word altijd snel gereageerd op mailtjes en vriendelijk geholpen.

Pluspunten

Duidelijke en snelle communicatie. Zaken worden direct opgepakt.

Pluspunten

Pakken zaken snel en goed op.

Pluspunten

Een nuchter en eerlijk bedrijf. Waarbij klant centraal staat.

Pluspunten

InStijl Media heeft ons oprecht verrast in de meest positieve zin. Een eerlijk en oprecht bedrijf dat echt met de klant meedenkt en ook nog eens de kennis en creativiteit in huis heeft om een prachtige website te maken. + Professioneel & betrouwbaar + Goede & vooral snelle service + klantvriendelijk & meedenkend

Pluspunten

Wij zijn InStijl Media écht enorm dankbaar voor de goede hulp! Gemakkelijk contact zowel telefonisch als per mail/ticket. Er wordt super snel op onze vragen en/of opmerkingen gereageerd. Ook worden deze meteen opgepakt en verholpen. Klantvriendelijk 10/10. Kortom: top bedrijf & zeker aan te bevelen! :)

Pluspunten

Ondanks vele reviews op onze productenpagina's werd er geen Google Rich Snippet Sterren weergegeven in Google zoekresultaten. Via Lightspeed kwamen we in contact met instijlmedia.nl en werd alles snel verholpen. Geweldige service met een fantastische app (Auto Google Stars). Dankzij deze app worden er nu sterren in Google zoekresultaten getoond. Dank jullie wel!!!

Pluspunten

Ik moest bij een bedrijf eerst een abonnement twv 500 euro kopen om een kleine aanpassing in mijn lay-out te doen. InStijl Media heeft deze aanpassing kosteloos voor mij gedaan, omdat zij inzagen, dat dit heel simpel op te lossen was. Ik ben er dan ook super blij mee en vind het super dat dit bedrijf zo met je meedenkt!! Van mij krijgen ze een dikke 10.

Pluspunten

Zeer goed bedrijf!

geen.

test

Over InStijl Media

Een online reclamebureau met pit. Dat is InStijl Media. U kunt bij ons terecht voor een totaalpakket in stijl: van website, webshop en social media tot drukwerk en marketingactiviteiten. Laat u verrassen door onze creatieve en stijlvolle aanpak in communicatie.