Zeer snelle service!

Snelle service en oplossingsgericht.

Altijd prima geholpen

Ik heb een Lightspeed webshop met een thema van InStijl en maak regelmatig gebruik van hun kennis en kunde. Heel fijn dat je een 'strippenkaart' kunt kopen! Altijd snel reactie, en goede oplossingen.

snelle reacties en goed opgelost

binnen een dag reactie en gelijk was het probleem opgelost, erg tevreden

Toppers!

Fijn bedrijf om mee samen te werken, goede support en een fijne nuchtere cultuur. Maar bovenal kennis van zaken!

Uitstekende ervaring!

Erg behulpzaam en zeer professioneel. Wij hebben veel contact gehad met Willem en zijn altijd achteraf zeer tevreden met de aangeboden hulp! Verder krijgen we ook altijd een snelle reactie op al onze vragen. Top service!

Goed en zeer snel geholpen

Aanpassing op onze site is zeer snel uitgevoerd. Wij werken al jaren tot grote tevredenheid met de vakmensen van InStijl Media.

Aantal jaren geleden website laten maken door Instijlmedia, naar volle tevredenheid! Bij vragen of wijzigingen zowel telefonisch als per mail snelle reactie, wordt altijd goed geholpen.

Fijn bedrijf

Korte lijntjes, snelle afhandeling!

Snel en accuraat handelen op support verzoek

Het Dynamic thema dat ik voor mijn shop in lightspeed gebruik is zeer compleet en als gebruiker kan je veel zelf aanpassen naar eigen idee. Maar ook als je een kleine aanpassing wenst kan InStijl media je daar bij helpen zodat het helemaal naar wens is. In mijn situatie ging dat om een aanpassing in de toegezegde levertijd voor mijn shop. Dat kon InStijl media middels een vertaling voor mij aanpassen. Het heeft mij niet meer moeite gekoste dan 1 email naar de supportdesk.

Snel en goed geholpen

Ik werd snel en deskundig door Willem te woord gestaan. Binnen een dag hebben ze kostenloos enkele kleine wijzigingen doorgevoerd en vertalingen klaargezet. Top!

Prettig

Fijne service wanneer ik bel, word goed geholpen en heeft verstand van zaken

They will suggest you better design according to your business need. Good in picking up customer queries.

Instijl werkt eraan om problemen op te lossen

Instijl luistert goed naar wat je nodig hebt en gaat hier mee aan de slag.

snel en goed geholpen

De header voor telefoongebruik was niet duidelijk zichtbaar. Supersnel en goed geholpen!

Snelle en behulpzame service!

Ik heb een thema van InStijl gekocht, ik ondervond een klein probleempje dat ik niet opgelost kreeg. Ik heb InStijl een mail gestuurd met mijn vraag, deze hebben zij direct opgepakt en opgelost (in nog geen 24 uur!). Kortom ik ben erg tevreden met InStijl!

Snel hulp, vriendelijk en denken mee!

Bij vragen reageren ze altijd heel vlot en duidelijk. Ze denken mee in oplossingen en zaken vervolgens ook heel snel opgepakt. Heel tevreden!

Instijl Media voert voor ons snel en goed de aanpassing op onze site uit. Korte lijntjes en vakkundige mensen. Het is een verademing met hun te werken. Grote klasse jongens.

Uitstekende support en prettige samenwerking!

Sinds kort hebben wij voor onze webshop een aantal flinke aanpassingen moeten doen, dit allemaal i.o.v. met Instijl Media gedaan. De mensen zijn erg behulpzaam en snappen precies wat we willen. En als het net niet is zoals wij willen, wordt dit direct aangepast zodat het wel is wat we willen. Al om al een erg fijne service en samenwerking, als het zo blijft lopen zijn wij nog een lange tijd klant bij Instijl!

Altijd snel en volledig antwoord

Zeer tevreden over hun support

TOP!

Erg fijne club om samen mee te werken. Snelle reactie, denken mee en lossen dingen snel op.

Geweldige Service

De mannen van Instijl Media denken met je mee, handelen snel en het contact is altijd prettig. Op zoek naar een nieuwe website of webshop laat je adviseren door deze aanpakker bij Instijl Media zei maken er mede een succes van!

Snelle en goede ondersteuning

Zeer tevreden. Had problemen met het afbreken van woorden, maar perfect en snel verholpen. Mooie en goed werkbare template.

Snel, adequaat en vriendelijk

Onze site maakt gebruik van een thema en een app van Instijl. Heb nu al paar keer een klein beroep op hen gedaan als ik ergens niet uitkwam. Iedere keer werd ik snel en adequaat geholpen. Wat mij betreft: heel erg OK

Mooie thema's & perfecte klantenservice

Normaal neem ik niet de tijd om een beoordeling te plaatsen. Maar ondanks het eigen personaliseren van het Unity thema hebben zij mij verschillende keren snel en goed geholpen. Top service!

Zeer tevreden!

Al sinds 2017 staat InStijl Media ons bij als het gaat om webdesign. De professionaliteit, snelheid en klantgerichtheid is verbazend goed. - Zeer snelle reactie op vragen - Perfecte hulp die snel wordt uitgevoerd - Zeer deskundige en vriendelijke medewerkers Het gebeurd niet snel dat een bedrijf zo uitblinkt als het gaat om service en klantgerichtheid, dus dat mag wel even gezegd worden, jullie zijn toppers en we zijn oprecht blij met de samenwerking!

Over InStijl Media

InStijl Media de no-nonsense e-commerce specialist uit het oosten. Onze passie ligt in het bouwen van kwalitatieve, gaaf uitziende webshops voor Lightspeed en Shopify.