Topwerk geleverd!

Instijl Media heeft onze nieuwe webshop gebouwd en wij zijn meer dan dik tevreden. De samenwerking verliep prettig, ze denken goed mee en leveren kwaliteit. Het resultaat was direct terug te zien in de verkopen, dus een dikke pluim! Top gedaan Hidde, Douwe, Romy en Karlijn!

Dit maakt het ons een heel stuk makkelijker

Door het template van InStijl Media hebben wij ongelofelijke stappen kunnen maken wat betreft onze webshop. Het ziet er heel professioneel uit en het template is makkelijk te gebruiken.

goeie service met mensen die er verstand van hebben.

Mijn webshop hebben hun ontworpen met een basis thema die ik heb geïnstalleerd. vanuit daar hebben zie hem helemaal naar mijn wens kunnen maken. Als er ook weer iets is wat ik toch liever anders zou zien, doen ze dat altijd zeer snel en heel netjes. Echt een aanrader!

Snelle reactie en bieden altijd een oplossing!

Als we een probleem melden, ontvangen we altijd binnen een dag reactie. Vaak sneller zelfs! Denk ook actief mee met oplossing en hebben veel kennis over Lightspeed. Super!

Very quick and helpful

I had a few questions regarding a Lightspeed template and the response came back very fast. It seems someone really knows what they are replying because the answers helped me out rightaway, Very happy about this and I feel relaxed for all future problems that may come up... if the come up ;-)

Best service ever!

Naast fantastische en slimme ontwerpen blinken de mannen van InStijl Media uit in topservice als je het mij vraagt. Stel een vraag of meld een probleem: binnen enkele minuten gaan ze aan de slag en lossen het direct op! Zonder twijfel is dit iets waar vele bedrijven een voorbeeld aan kunnen nemen. Hulde!

Super wat een fijn bedrijf flexibel en goeie prijs

Top Service!

Fantastisch bedrijf, kundig en snelle implementatie! Ga zo door!

Top bedrijf

Ze zijn goed bereikbaar, denken mee en pakken het snel op. Hebben verstand van zaken en begrijpen de klant. Ik ben blij dat jullie er zijn!

Geweldige app en geweldige service!

Een geweldig bedrijf met dito apps en ondersteuning! Alles is 5 sterren!

goede service en kundig

In samenwerking met Instijlmedia is een redesign ontwikkeld voor de website Steigerverkoop.nl. Volledig op maat. Erg tevreden met het resultaat, zowel visueel als techniek.

Compleet webshop thema met goede support

Bij garageworks.nl gebruiken we sinds enkele maanden het Unity thema van InStijl Media en daar zijn we zeer tevreden over. Het thema smoelt goed, is snel, gemakkelijk aan te passen en barst van de goeie functies. En als het een beetje te technisch wordt dan vraag je support om hulp en het is in no-time geregeld :) Aanrader!!

Top bedrijf met fantastische ondersteuning!

Fijne service en snelle support. www.green-bubble.com

Top bedrijf!

Snel en adequaat. Heb de jongens van Instijl nog niet kunnen betrappen op fouten of gebrek aan kennis. En ik ben een erg kritisch en soms lastige klant.

Professioneel en vriendelijk!

We zijn voor onze website opzoek gegaan naar een professionele uitstraling omdat de standaard thema's niet voldeden. Bij Instijl Media heeft in principe elk thema een heel professionele/ complete uitstraling. Verder zijn ze zeer behulpzaam en hebben voldoende personeel voor zowel email als telefonisch contact voor al je vragen.

Probleemloze ondersteuning

Wij zijn tevreden gebruikers van een door InStijl ontwikkelde thema voor onze Lightspeed webshop (Heatshieldings.com), hierin hebben wij tot 2x probleemloos een kleine aanpassing laten maken om het verder naar onze eigen wens te maken. Reactietijd was prima en de oplossing perfect!

Uitstekende service !

Creatief team en niet te beroerd om eens wat extra te doen. Erg goede service !

Service, Kwaliteit, & bereikbaarheid

Ik heb meerdere malen contact gehad met InStijl media en altijd liep het super soepel en had ik snel antwoord. Het is een bedrijf waar wij als KarperCentrale.nl graag mee samen werken. De kwaliteit van de oplossingen die ze bieden en het mee denken naar de juiste inrichting van webshop is gewoon weg fenomenaal. Voor alle toekomstige projecten ga ik zeker weer terug naar InStijl Media. ~ Maarten Snoek KarperCentrale.nl

Fantastische webwinkel thema's en top service!

We hebben voor een klant van ons een webwinkel thema gebruikt welke er niet alleen fantastisch uitziet maar ook nog eens heel goed converteert, als er vragen zijn of er iets toegevoegd moet worden staan de mannen van support in no-time klaar met een antwoord. Reden genoeg om ook voor nieuwe projecten van de producten en diensten van InStijl Media gebruik te maken 👌.

Top bedrijf

Ze denken goed met je mee en bieden snel een oplossing. Kwaliteit en klanttevredenheid staan hoog in het vaandel.

Toppers!!!!!

Het team van InStijl Media staat direct voor je klaar. Een organisatie met veel kennis en inzicht. Op alle vlakken kun je rekenen op een professionele dienstverlening. Ook de service staat bij InstijlMedia hoog in het vaandel. Kortom: Een dikke 10!!!!!!

Klantvriendelijk, hielden het project goed in de gaten, goed overleg.

InStijlmedia verzorgde het project voor ons om klantbeoordelingen op onze website te tonen. Ze waren daarbij afhankelijk van oplevering van derden. Dat hielden ze zelf goed in de gaten en koppelden terug aan ons. Goed bereikbaar, leverden op wat we wilden. Bedankt! www.KOOC.nl biologische kant-en-klaar bezorgde maaltijden.

Goede service, personeel denkt goed mee en erg vriendelijk personeel

Fantastic

Nick was very helpful and efficient

Great help with customisation of our online store! Thank you!

I needed some help with customisation of our online store. Reply of InStijl Media was very fast and everything worked out just fine :)

Over InStijl Media

InStijl Media de no-nonsense e-commerce specialist uit het oosten. Onze passie ligt in het bouwen van kwalitatieve, gaaf uitziende webshops voor Lightspeed en Shopify.