Compleet webshop thema met goede support

Bij garageworks.nl gebruiken we sinds enkele maanden het Unity thema van InStijl Media en daar zijn we zeer tevreden over. Het thema smoelt goed, is snel, gemakkelijk aan te passen en barst van de goeie functies. En als het een beetje te technisch wordt dan vraag je support om hulp en het is in no-time geregeld :) Aanrader!!

Top bedrijf met fantastische ondersteuning!

Fijne service en snelle support. www.green-bubble.com

Top bedrijf!

Snel en adequaat. Heb de jongens van Instijl nog niet kunnen betrappen op fouten of gebrek aan kennis. En ik ben een erg kritisch en soms lastige klant.

Professioneel en vriendelijk!

We zijn voor onze website opzoek gegaan naar een professionele uitstraling omdat de standaard thema's niet voldeden. Bij Instijl Media heeft in principe elk thema een heel professionele/ complete uitstraling. Verder zijn ze zeer behulpzaam en hebben voldoende personeel voor zowel email als telefonisch contact voor al je vragen.

Probleemloze ondersteuning

Wij zijn tevreden gebruikers van een door InStijl ontwikkelde thema voor onze Lightspeed webshop (Heatshieldings.com), hierin hebben wij tot 2x probleemloos een kleine aanpassing laten maken om het verder naar onze eigen wens te maken. Reactietijd was prima en de oplossing perfect!

Uitstekende service !

Creatief team en niet te beroerd om eens wat extra te doen. Erg goede service !

Service, Kwaliteit, & bereikbaarheid

Ik heb meerdere malen contact gehad met InStijl media en altijd liep het super soepel en had ik snel antwoord. Het is een bedrijf waar wij als KarperCentrale.nl graag mee samen werken. De kwaliteit van de oplossingen die ze bieden en het mee denken naar de juiste inrichting van webshop is gewoon weg fenomenaal. Voor alle toekomstige projecten ga ik zeker weer terug naar InStijl Media. ~ Maarten Snoek KarperCentrale.nl

Fantastische webwinkel thema's en top service!

We hebben voor een klant van ons een webwinkel thema gebruikt welke er niet alleen fantastisch uitziet maar ook nog eens heel goed converteert, als er vragen zijn of er iets toegevoegd moet worden staan de mannen van support in no-time klaar met een antwoord. Reden genoeg om ook voor nieuwe projecten van de producten en diensten van InStijl Media gebruik te maken 👌.

Top bedrijf

Ze denken goed met je mee en bieden snel een oplossing. Kwaliteit en klanttevredenheid staan hoog in het vaandel.

Toppers!!!!!

Het team van InStijl Media staat direct voor je klaar. Een organisatie met veel kennis en inzicht. Op alle vlakken kun je rekenen op een professionele dienstverlening. Ook de service staat bij InstijlMedia hoog in het vaandel. Kortom: Een dikke 10!!!!!!

Klantvriendelijk, hielden het project goed in de gaten, goed overleg.

InStijlmedia verzorgde het project voor ons om klantbeoordelingen op onze website te tonen. Ze waren daarbij afhankelijk van oplevering van derden. Dat hielden ze zelf goed in de gaten en koppelden terug aan ons. Goed bereikbaar, leverden op wat we wilden. Bedankt! www.KOOC.nl biologische kant-en-klaar bezorgde maaltijden.

Goede service, personeel denkt goed mee en erg vriendelijk personeel

Fantastic

Nick was very helpful and efficient

Great help with customisation of our online store! Thank you!

I needed some help with customisation of our online store. Reply of InStijl Media was very fast and everything worked out just fine :)

Snelle & goede service

Na een simpel telefoontje werd ons probleem meteen opgelost. Super snelle service.

Top service!

In samenwerking met InStijl Media een webshop van topklasse opgezet. Er word altijd snel gereageerd op mailtjes en vriendelijk geholpen.

Pluspunten

Duidelijke en snelle communicatie. Zaken worden direct opgepakt.

Pluspunten

Pakken zaken snel en goed op.

Pluspunten

Een nuchter en eerlijk bedrijf. Waarbij klant centraal staat.

Pluspunten

InStijl Media heeft ons oprecht verrast in de meest positieve zin. Een eerlijk en oprecht bedrijf dat echt met de klant meedenkt en ook nog eens de kennis en creativiteit in huis heeft om een prachtige website te maken. + Professioneel & betrouwbaar + Goede & vooral snelle service + klantvriendelijk & meedenkend

Pluspunten

Wij zijn InStijl Media écht enorm dankbaar voor de goede hulp! Gemakkelijk contact zowel telefonisch als per mail/ticket. Er wordt super snel op onze vragen en/of opmerkingen gereageerd. Ook worden deze meteen opgepakt en verholpen. Klantvriendelijk 10/10. Kortom: top bedrijf & zeker aan te bevelen! :)

Pluspunten

Ondanks vele reviews op onze productenpagina's werd er geen Google Rich Snippet Sterren weergegeven in Google zoekresultaten. Via Lightspeed kwamen we in contact met instijlmedia.nl en werd alles snel verholpen. Geweldige service met een fantastische app (Auto Google Stars). Dankzij deze app worden er nu sterren in Google zoekresultaten getoond. Dank jullie wel!!!

Pluspunten

Ik moest bij een bedrijf eerst een abonnement twv 500 euro kopen om een kleine aanpassing in mijn lay-out te doen. InStijl Media heeft deze aanpassing kosteloos voor mij gedaan, omdat zij inzagen, dat dit heel simpel op te lossen was. Ik ben er dan ook super blij mee en vind het super dat dit bedrijf zo met je meedenkt!! Van mij krijgen ze een dikke 10.

Pluspunten

Zeer goed bedrijf!

geen.

test

Over InStijl Media

InStijl Media de no-nonsense e-commerce specialist uit het oosten. Onze passie ligt in het bouwen van kwalitatieve gaaf uitziende webshops voor Lightspeed en CCV Shop.