The

The

Handig voor bijbanen

Na inschrijving zijn dagelijks losse diensten te zien, dus ik meld mij hierop alleen aan als ik er lastminute zin in heb.

Leuk werk, fijn contactpersoon

Tijdens een tussenjaar een baan gehad als medisch administratief medewerker; werk was er altijd. Erg gezellig om daar samen met andere flexkrachten te werken tussen de vaste medewerkers.

Leuk goed georganiseerd bedrijf om voor te werken!

Ik heb met veel plezier voor jullie gewerkt!

Hi Moniek, Bedankt voor jouw reactie! Heel erg fijn om te horen dat jij met plezier voor ons hebt gewerkt. Succes verder!

Pluspunten

Snelle baangarantie

Beste Shivani, Ontzettend bedankt voor jouw ultieme cijfer, je hebt ons hier erg blij mee gemaakt! Bedankt voor jouw inzet, wij hopen jou nog lang te kunnen helpen aan mooie bijbanen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijke personeel en snel en effectief resultaten.

Werkbrieven weghalen, niet handig om elke week urendeclaratie te moeten doen.

Beste Alexandra, Hartelijk bedankt voor jouw cijfer, wij stellen dit erg op prijs. Bedankt voor jouw plus- en verbeterpunten. Wij zijn erg blij met jouw pluspunten en aan de verbeterpunten zullen wij werken.

Pluspunten

Ik heb een heel goede ervaring met XL. Zeker een leerzame periode gehad. Je begint bij XL als een starter en eindigt als een compleet professional vol kennis om verder te gaan met jou loopbaan. Daarnaast heeft XL een super leuke, jonge en dynamische team. Ik heb heel fijn met de XLteam samengewerkt.

Hee Rubi, Wat ontzettend fijn om te horen dat je het zo naar je zin hebt gehad. Bedankt voor jouw inzet en veel succes in je verdere loopbaan!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Hi Sonja, Hartstikke bedankt voor jouw mooie cijfer! Je werkt nu ongeveer 2 maanden voor ons en wij zijn hartstikke blij met jou. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes!

Pluspunten

Veelvuldig en snel contact. Goede begeleiding on the job. Prima teamleider en projectleider. Goede sfeer.

Vanaf het begin bij inschrijving duidelijk de eisen voor het opsturen van scans mededelen, vooral met betrekking tot het ID-bewijs.

Beste klant, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes! Bedankt voor jouw feedback. Wij gaan ermee aan de slag.

Pluspunten

Goede communicatie en snelle reacties altijd! Ook zijn de collega's heel aardig en behulpzaam.

ik kan op dit moment niks verzinnen.

Beste Laureen, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes!

Pluspunten

Goede manier informatie verschaffen. Alles was al duidelijk voordat ik begon met werken.

Beste Klaas, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes!

Pluspunten

-Leuke diensten en verschillende plekken. -Aardig personeel

Als er een shift minder uurtjes word gelijk doorgeven aan de werknemer.

Beste Alejandra, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes! Bedankt voor jouw feedback. Wij gaan ermee aan de slag.

Pluspunten

Veel persoonlijk contact via de telefoon Leuke plekken om te werken

Van alle losse 06-telefoonnummers een overkoepelend nummer maken of alle mogelijke nummers doorgeven zodat het onder een contactpersoon kan worden opgeslagen

Beste Rosa, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes! Bedankt voor jouw feedback. Wij gaan ermee aan de slag.

Pluspunten

Loon altijd op tijd Oplossingsgericht Vervuld wensen

Beste Suraj, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Er zijn geen wachtrijen aan de telefoon. Ze zijn flexibel en handelen snel.

Beste klant, Bedankt voor jouw cijfer! Wij stellen dit erg op prijs. Samen met jou willen wij XL verbeteren. Daarom gaan wij graag een kort gesprek aan met jou om te kijken wat er verbeterd kan worden binnen XL. Wij zijn bereikbaar via [email protected].

Pluspunten

Altijd vroeg bij met het mailen van diensten. Diverse en jong team, dit vind ik persoonlijk heel fijn. Het spreekt ook veel fijner ( *altijd begripvol) als ik met een werknemer bel van mijn leeftijdscategorie.

Optijd aangeven wanneer een dienst niet meer door gaat. Goede adres vermelden bij een dienst. Bij alle bevestiging uitzending een (verplichte) pdf meesturen. Ik heb helaas vaker moeten bellen om zo’n pdf.

Beste Bridget, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes! Bedankt voor jouw feedback. Wij gaan ermee aan de slag.

Pluspunten

Leuke recruiter Veel verschillende vacatures

Meer vacatures buiten de randstad

Beste Tamara, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes! Bedankt voor jouw feedback.

Pluspunten

Dat flexibel werken mogelijk is. Het contact met iedereen verloopt goed en de medewerkers zijn zeer vriendelijk en de uitbetalingingen gaan ook prima. Elke keer leuke verschillende opdrachten.

Het zou fijn zijn als het inbellen via een app mogelijk zou zijn. Of dat je via een mail/ site de opdrachten zelf kunt kiezen en bevestigen. (Is wel mogelijk bij andere uitzendbureaus).

Beste Catharina, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes! Bedankt voor jouw feedback.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

communicatie gesprek telefonische komt beter over dan een paar maanden geleden. Op tijd door gegeven als er een dienst gewijzigd is: per email. Top

Verbeterpunt; soms voor een kort vraagje wacht ik te lang in de wachttijd Langer dan 30min -Max vind ik te lang duren. Dan probeer ik later terug te bellen. Of per email bevestigen over de vraag die wij hebben.

Beste Lèon, Bedankt voor jouw cijfer! Wij stellen dit erg op prijs. Samen met jou willen wij XL verbeteren. Daarom gaan wij graag een kort gesprek aan met jou om te kijken wat er verbeterd kan worden binnen XL. Wij zijn bereikbaar via [email protected].

Pluspunten

Ze hebben redelijk snel een vacature gevonden waar ik kon solliciteren en ondertussen waren er genoeg losse diensten waar ik geld mee kon verdienen!

De communicatie is niet altijd even sterk, wat soms vervelend is. Daarnaast zou het net wat makkelijker zijn als je via een portaal je uren zou kunnen loggen!

Beste Hannah, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes! Bedankt voor jouw feedback.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Communicatie is duidelijk tussen xl en haar werknemers. Er is aandacht voor persoonlijke ontwikkeling van deze werknemers. Een bedrijf die oplossing gericht te werk gaat en altijd oor heeft voor de werknemers.

Terugkoppeling communicatie mag wel iets vlotter.

Beste Safrina, Bedankt voor jouw cijfer! Wij stellen dit erg op prijs. Samen met jou willen wij XL verbeteren. Daarom gaan wij graag een kort gesprek aan met jou om te kijken wat er verbeterd kan worden binnen XL. Wij zijn bereikbaar via [email protected].

Pluspunten

Veel vacatures Vriendelijk personeel Je wordt benaderd

geen

Beste Luca, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes!

Pluspunten

Snelle reactie wanneer je online soliciteert. goede communicatie over je diensten. Goede communicatie binnen de team. email contact en Inbel systeem.

Voor mij is het handiger om berichten te ontvangen via telefoon inplaats van email. Omdat ik het zo sneller ontvang en kan lezen om te reageren. Maar dat is omdat me email niet gelinked is aan me telefoon.

Beste Dexter, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes! Bedankt voor jouw feedback.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en prettig contact. Ik heb het afgelopen jaar erg prettig samengewerkt met Milou.

Beste Pim, Bedankt voor jouw cijfer! Wij stellen dit erg op prijs. Samen met jou willen wij XL verbeteren. Daarom gaan wij graag een kort gesprek aan met jou om te kijken wat er verbeterd kan worden binnen XL. Wij zijn bereikbaar via [email protected].

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Je vindt snel een match met een baan.

In de gaten houden of je werknemers al op bepaalde dagen werkzaam zijn bij een werkgever zodat je geen e-mails ontvangt die eigenlijk nutteloos voor je zijn.

Beste Julia, Bedankt voor jouw cijfer! Wij stellen dit erg op prijs. Samen met jou willen wij XL verbeteren. Daarom gaan wij graag een kort gesprek aan met jou om te kijken wat er verbeterd kan worden binnen XL. Wij zijn bereikbaar via [email protected].