Pluspunten

Veel variatie in baantjes. dit zorgt voor veel afwisseling en je ontmoet telkens nieuwe mensen

Misschien iets van een app, waarop te zien is welke baantjes beschikbaar zijn, weet niet of dit mogelijk is

Beste klant, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes! Bedankt voor jouw feedback.

Pluspunten

- vriendelijkheid - bereikbaarheid - snelheid

——

Beste Dahiana, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes!

Pluspunten

Nice people work at the company and the are good with planning u in. Very nice when u have a situation going on and consider the situation. Communication is good really helped allot especially Laura eken en eline de vries

Beste Ruth, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes!

Pluspunten

Diverse diensten en mogelijkheden tot (een tijdelijke) vaste baan bij een bedrijf

Inbellen is soms onhandig en soms woorden wijzigingen niet goed doorgeven zoals stoppen met het sturen van mailtjes als je ergens al vast gaat werken

Beste Cindy, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes! Bedankt voor jouw feedback.

Pluspunten

De werknemers zetten zich erg goed in voor zowel de studenten als de bedrijven.

De interne communicatie mag soms wel wat beter

Beste Othalja, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes! Bedankt voor jouw feedback.

Pluspunten

Leuke vacatures met goede salarissen. Er wordt duidelijk aan je verteld hoe alles te werk gaat. En ze zijn altijd bereikbaar. Als je contactpersoon niet beschikbaar is, is er altijd wel een ander die je bijstaat en goed informeert. Ik heb dit bovendien vorige week zelf meegemaakt.

Dat twee-weken systeem uitbetaling.

Beste Shantel, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes! Bedankt voor jouw feedback.

Pluspunten

Veel verschillende jobs

Vaste mensen per bedrijf is handiger

Beste Emel, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes! Bedankt voor jouw feedback. Wij gaan ermee aan de slag.

Pluspunten

Leuke mensen. En leuke “klusjes”

Geen

Beste Lonneke, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes!

Pluspunten

Leuk werk! En super team om mee te werken!

Beste Inge, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes!

Pluspunten

- Gezellige sfeer binnen het bedrijf - Aardig personeel - Erg veel leuke baantjes - Wekelijkse uitbetaling is super fijn!

Pluspunten

Makkelijk, snel, efficiënt, flexibel

Beste Djezz, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes!

Pluspunten

Erg flexibel! Altijd aardig.

Beste Tonya, Bedankt voor jouw hoge cijfer! Wij zijn hier erg blij mee en hier doen we het voor. Hopelijk kunnen wij jou nog lang helpen aan mooie baantjes!

Pluspunten

Op aanraden van een vriend gisteren ingeschreven, vandaag op gesprek geweest bij een leuk bedrijf en maandag ga ik starten! Lekker snel dus!!

Ik vind de digitale omgeving in Studentenvacature niet zo fraai en een beetje ouderwets.

Beste Willem-Jan, Bedankt voor jouw beoordeling. Wij stellen dit erg op prijs en kijken erg uit naar onze verdere samenwerking.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Betaalt goed. Leuk afwisselend werk. Altijd wat te doen.

Heel veel spam met opdrachten die me eigenlijk niet zo interesseren die bovendien vaak erg ver weg zijn. Wellicht wat meer invloed op wat voor opdrachten je binnenkrijgt zou fijn zijn

Beste Brennan, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik stel dit erg op prijs. Ik wil XL samen met jou verbeteren en ga graag een kort gesprek aan met jou om te kijken wat er verbeterd kan worden binnen XL. Ik ben bereikbaar op [email protected].

Pluspunten

Communicatie

Beste Eric, Bedankt voor jouw beoordeling. Wij stellen dit erg op prijs en kijken erg uit naar onze verdere samenwerking.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

-De flexibiliteit met betrekking tot het werken en eventueel eerder of later beginnen. - Veel opdrachten. - Vriendelijke medewerkers. - alles is snel geregeld. - met regelmaat contact met nicole, dat vond ik heel fijn. - personeel is betrokken bij de arbeiders. - ze werken hard. - Koppelen goed terug en zijn transparant.

- Het laat doorbellen van gecancelde diensten. - Opletten met de administratie, dat loopt niet geheel vlekkenloos. - Mensen die zonder afbellen niet komen, verwijderen van het rooster. - Niet zomaar iedereen teamleider laten worden, sommige mensen verdienen de functie niet en doen dit niet naar behoren. - Misschien kunnen jullie advertenties hangen bij universiteiten en hoge scholen voor nieuw personeel. - Rooster geen mensen in voor tijden die niet kloppen. - controleer goed of mensen aan alle eisen voldoen van een opdracht. - Niet te veel verschillende mensen op een dienst zetten. Bijvoorbeeld voor Uden had ik Nicole, maar voor een andere vestiging weer een ander. Dat was verwarrend.

Beste Gaby, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik stel dit erg op prijs. Ik wil XL samen met jou verbeteren en ga graag een kort gesprek aan met jou om te kijken wat er verbeterd kan worden binnen XL. Ik ben bereikbaar op [email protected]

Pluspunten

Erg fijn bedrijf om mee samen te werken. Goede service, veelzijdig aanbod, adviserend en sturend. Prettig personeel om mee te overleggen en reageren snel en adequaat bij vragen. Betalingen verlopen probleemloos. Ze bieden ook mogelijkheden om eventueel door te stromen naar een vaste baan. Aanrader dus!

Geen.

Pluspunten

Ik heb een positieve ervaring gehad met XL studenten uitzendbureau. De inschrijving ging snel en mocht ik meteen beginnen. De planning was ook super, want de mails werden meteen beantwoord en of kon je hen altijd bereiken voor de diensten. De verdiensten kwamen netjes op tijd. Ze hebben mij inmiddels geholpen om door te stromen naar een vaste baan. Kortom een geweldige uitzendbureau om voor te werken!

Beste Vi, Bedankt voor jouw beoordeling. Wij stellen dit erg op prijs en kijken erg uit naar onze verdere samenwerking.

Pluspunten

- Veel verschillende bijbanen - Snel aan de slag

- Lonen sneller uitbetalen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

XL zwolle heeft de zaken goed voor elkaar!

Geen

Pluspunten

-Verschillende baantjes voor in de avonden en in het weekend. Handig voor naast je studie! -Goed contact met het uitzendbureau. - Wekelijkse uitbetaling.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Uitzendkrachten zijn voor hun niet belangrijk. Maken heel veel fouten. Geen goede systeem om rooster in te zien. Een app of google docs zou handiger zijn dan elke dag een email ontvangen. Inbel systeem is ook zeer irritant.

Beste Anais, Bedankt voor jouw beoordeling. Wij stellen dit erg op prijs en kijken erg uit naar onze verdere samenwerking.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Aardige medewerkers, jong en proffesionele team, goede samenwerking en communicatie tussen medewerkers en uitzendkracht.

Soms worden de mailtjes door sommige medewerkers gelezen, maar niet beantwoord. Misschien komt het door de drukte, maar probeer later tog te reageren. Dat geeft een goed gevoel bij de uitzendkrachten, dat ze worden geluisterd en gewardeerd.

Hey Rubi, Bedankt voor je beoordeling. Ik ga het doorgeven bij de medewerkers. Met vriendelijke groet, XL Studenten Uitzendbureau

Pluspunten

Fijn bedrijf