Pluspunten

Snelle service, vriendelijk personeel

Pluspunten

Leuk team die goed helpen. Groot aanbod

Geen verbeterpunten

Pluspunten

Snelle afhandeling van mijn vragen en veel variatie in werk beschikbaar!

Pluspunten

Fijn dat er veel aanbod is. Ook voor als je niet dagelijks beschikbaar bent. Zo kan je toch op een leuke en snelle manier geld verdienen

Geen

Pluspunten

- er is altijd werk - ze zijn flexibel - wekelijkse uitbetaling

Pluspunten

Zij bieden erg interessante functies aan die bij mijn interesses aansluiten. De communicatie is snel en duidelijk en ze zijn altijd goed bereikbaar, ook in de avonduren.

Pluspunten

Snel en veel baantjes, wekelijkse uitbetaling wat voor een student ideaal is & altijd leuke mogelijkheden om meer ervaring op te doen en bij verschillende bedrijven een kijkje te kunnen nemen.

Pluspunten

- Leuke medewerkers die je altijd met een glimlach verder helpen - Houden zich aan hun woord - Leuke bijbanen, veel afwisseling - Houden rekening met je wensen

- Wekelijkse overzicht van alle openstaande diensten via een app, mail of website.

Pluspunten

Hebben vertrouwen in hun medewerkers. Biedt hun vrijheid om te werken wanneer ze willen/ kunnen. Goed betaald.

Je moet heel veel uren maken om kosteloos o ergenomen te worden door een organisatie/ bedrijf. Soms uitzonderingen kunnen maken.

Beste Klant, Bedankt voor jouw beoordeling. Wij stellen dit erg op prijs en kijken erg uit naar onze verdere samenwerking.

Pluspunten

- Veel aanbod - Hulp bij het vinden van een bijbaan

Pluspunten

Jullie hebben heel veel leuke bedrijven om te werken als uitzendkracht. Het loon is meestal gunstig en jullie betalen snel. Ik heb nooit problemen gehad met XL zelf en als er iets misgaat kan ik altijd bellen en dan helpen ze mij met het oplossen. Ook zijn ze aan de lijn altijd aardig.

Dit is uit eigen ervaring, maar sommige bedrijven zoals JinSo, gasterij Leyduin en party service Jan Lijnzaat zijn niet vriendelijk naar uitzendkrachten toe. Bij JinSo vooral hoor ik dit ook van meerde XL’ers.

Beste Bodil, Bedankt voor jouw beoordeling. Wij stellen dit erg op prijs en kijken erg uit naar onze verdere samenwerking.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Per week uitbetaald krijgen

Rijkskosten betalen

Beste Niels, Bedankt voor jouw beoordeling. Ik stel dit erg op prijs. Ik wil XL samen met jou verbeteren en ga graag een kort gesprek aan met jou om te kijken wat er verbeterd kan worden binnen XL. Ik ben bereikbaar op [email protected].

Pluspunten

Veel afwisselende werkgelegenheden

Misschien nog wat andere bedrijven zoeken waar mensen vast in dienst zouden kunnen

Beste Jeanine, Bedankt voor jouw beoordeling. Wij stellen dit erg op prijs en kijken erg uit naar onze verdere samenwerking.

Radarweg 539 1043NZ Amsterdam-sloterdijk