Vriendelijke goede service

Prettige ervaring om hier te huren

• Kennis & Vakmanschap

Vlot en correct geregeld.

Je wordt op een vriendelijke manier geholpen. En geven goede adviezen.

• Kennis & Vakmanschap

Juiste apparatuur voor mijn klus

Goed advies en fijn geholpen

• Kennis & Vakmanschap

super fijne verhuur klantvriendelijk is top

Kende Arma al van vroeger toen ze nog in arnhem de machine verhuur hadden. Ook toen was het een fijn bedrijf

Alles netjes geregeld

Goeie communicatie, snelle reactie en je huurt waar je om vraagt in goede staat. Dus een aanrader als je spullen wil huren.

Zoals het hoort.

• Kennis & Vakmanschap

Perfecte machine met goede uitleg.

Goede ervaring. Juiste machine (grondfrees) geadviseerd. Goede uitleg.

• Kennis & Vakmanschap

Alles is heel snel en vakkundig geregeld

We hadden een hoogwerker nodig. Met één telefoon is alles heel snel en vakkundig geregeld

• Kennis & Vakmanschap

Goed, netjes en vlot geholpen

• Kennis & Vakmanschap

Goede service; duidelijk en snel.

Steiger werd prompt geleverd en ook weer opgehaald zonder enig probleem. Al met al een prettige ervaring.

• Kennis & Vakmanschap

Bedrijf met een fijne sfeer!

Ik huurde een parketschuurmachine en kreeg ondanks ik erg laat was toch een vriendelijke uitleg en demo. Apparaten werken prima. Fijne service, vriendelijk personeel.

• Kennis & Vakmanschap

Zeer professioneel en meedenkend bedrijf met service gerichte medewerkers

Je wordt netjes ontvangen en geholpen .

• Kennis & Vakmanschap

Vakbekwaam, goede adviezen en behulpzaam

Ja wordt snel en adequaat te woord gestaan en geholpen , mer een duidelijk uitleg over bediening en gebruik machine en apparatuur

• Kennis & Vakmanschap

Alles netjes op tijd geregeld borg ook snel terug

Super voor elkaar

Niet aan te raden

Slechte ervaring gehad,de ter huur aangeboden machines waren oud en versleten. Wel een extra huursag gekregen ter compensatie, echter zou ik de volgende keer hier niet meer heen gaan.

• Kennis & Vakmanschap

Wij stellen het op prijs als iemand de moeite neemt om een review te plaatsen. De eerste schuurmachine die u online gereserveerd had bleek niet geschikt (te licht) voor uw houten vloer omdat die te hard was. U heeft er 2 andere schuurmachines bijgehaald. U heeft toen de pech gehad dat 1 schuurmachine niet naar behoren functioneerde. Dit vinden wij natuurlijk ook altijd vervelend maar het zijn wel dingen die, omdat het machines blijven, kunnen gebeuren. Twee van de 3 schuurmachines hebben het probleemloos gedaan en daarna de derde ook. U heeft alle drie de schuurmachines 2 dagen gebruikt. Onze medewerker is u heel mooi tegemoetgekomen door u van alle drie de schuurmachines slecht 1 huurdag te berekenen! Maar dit heeft klaarblijkelijk uw negatieve gevoel niet weg kunnen nemen. Uiteraard vinden wij het wel jammer dat u dit op deze manier uit en dit niet heeft aangegeven bij het terugbrengen want dan hadden wij dit graag met u besproken. Mvgr, EH

Ruim assortiment met concurrerende prijzen en vlotte afhandeling

• Kennis & Vakmanschap

Goede prijs/kwaliteit en goede service

Te huren kloofmachine gewoon via internet gereserveerd. Kon zonder gedoe gewoon dag worden verlengd en machine voldeed zeer goed.

prima gelopen.

We hadden een probleem met de machine en konden hem gelijk omruilen.

Keurig en professioneel

Denken keurig mee. Netjes en vakkundig geholpen

Behulpzaam en vakkundig

Moest een verhuurdag verplaatsen op het laatste moment, ging vlekkeloos. Daarna ahw een halve dag te vroeg teruggebracht. Werd met de huurprijs verrekend, ook prima.

• Kennis & Vakmanschap

Uitstekend verhuurbedrijf en zeer klant vriendelijk

Een fijn verhuurbedrijf, echt een aanrader

Correct netjes zakelijk

Zie hierboven

Top service.

Ik bestel altijd dakdragers en sneeuwkettingen bij Arma. Makkelijk en ze hebben ze altijd op voorraad. Personeel denkt met je mee.

• Kennis & Vakmanschap

Goede spullen en vriendelijke behandeling. Klasse wat mij betreft.

Zie boven.

• Kennis & Vakmanschap

Prima equipment, service en prijs

Ik had 9 ton kloofmachine en aanhanger gehuurd. Machine stond klaar op tijd, deed het prima. In 2.5 uur had ik 2 m3 hout gekloofd. Prijs was heel okay in vergelijking met wat de aanschafwaarde is. Borg werd na terugbrengen onmiddellijk terugbetaald.

Over Arma Machine Verhuur

Arma Machine Verhuur is een van de ruimst gesorteerde bedrijven in de regio voor de verhuur van machines, gereedschappen, steigers en hoogwerkers. Honderden particulieren en professionele klanten waaronder aannemers, schildersbedrijven, dakdekkers, installateurs en industriële bedrijven doen met de regelmaat van de klok een beroep op Arma. Arma verhuurt uitsluitend professionele machines die zorgen voor een optimaal resultaat. Alle medewerkers van Arma hebben ruime ervaring , sommige al meer dan 25 jaar, in de verhuur en/of bouwsector waardoor u altijd het beste advies krijgt.