Snel geregeld, goed spul

De titel zegt t al.

• Kennis & Vakmanschap

Fijn dat u zo tevreden bent n.a.v. het huren van de lakfrees. Dit is een relatief nieuwe machine voor ons en de klanttevredenheid op deze machine is groot. Mvgr, EH

Prima verhuur service

Ik was in eerste instantie wat terughoudend aangezien er de laatste tijd wat mindere reviews over dit bedrijf waren geplaatst. Achteraf was deze terughoudendheid onterecht. Ik heb een prima ervaring gehad met het huren van een verhuislift. Alles was prima in orde en voor een prima prijs. Ik zou hier liever wat huren dan bijvoorbeeld bij een grote verhuur organisatie die vaak bij bouwmarkten te vinden is. Goede ervaring!

Wat een mooie en eerlijke beoordeling! Mvgr, EH

Redelijk

We hadden een betonschuurmachine met stofzuigeraansluiting gehuurd. De schuurmachine deed het goed, de stofzuigerfunctie niet, omdat de stofring, die om de voet zit, kapot was en dus niet goed afsloot. Verder moet je rekening houden met prijs die gerekend wordt voor de slijtage van de drie diamant slijpschijven. Naast de huur komt €9,00 per 0,1 mm X 3 slijpschijven. De slijtageprijs zou op de website vermeld nog kunnen worden. De medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam.

• Kennis & Vakmanschap

Wij waarderen het dat u, n.a.v. onze toelichting, de moeite heeft genomen om uw review aan te passen en dat u ons nu wel aanbeveelt. Zoals wij aangegeven hebben kunnen wij niet anders concluderen dat uw eigen stofzuiger niet de bouwstofzuiger betreft die wij erbij adviseren en ook op onze site vermeld staat maar een kleinere- of andere uitvoering waardoor de aansluiting niet heeft gepast. Dat de slijtage achteraf berekend wordt staat op onze site maar de prijs per 0,01 inderdaad (nog) niet. Wij hebben u hierover wel geïnformeerd middels de aan u gemailde bevestiging van uw reservering. Gezien de hoge slijtage, die u had, hebben wij een ander mm tarief gehanteerd waardoor u aanzienlijk minder heeft betaald dan de eerder bevestigde prijs per 0,01 mm. Uiteraard vinden wij het jammer dat u dit niet benoemt. Mvgr, EH

Prima mee denken en goede service

Gewoon goed om te merken dat er mensen werken die er verstand van hebben.

• Kennis & Vakmanschap

Fijn dat u ook als regelmatig bedrijfsmatige klant de moeite neemt om ons zo poitief te beoordelen. Mvgr, EH

Snel iets huren!

Kango nodig, binnen 5 minuten geregeld, Goede uitleg !!

Top om zo'n mooie bondige beoordeling te krijgen! Mvgr, EH

Prima service, goede en nette spullen

Website werkt goed en eenvoudig, ook aan de balie klopte alles meteen. Ook het “terug pinnen” werkt eenvoudig.

• Kennis & Vakmanschap

Leuk om te zien dat u onze werkwijze van het begin tot het einde als eenvoudig en positief ervaart. Wij doen ons best! Mvgr, EH

Einde van de ochtend een apparaat nodig op zaterdag, kreeg de machine tot maandag ochtend vroeg mee voor 1dagprijs. Was last-minute Aktie voor ons, dus netjes geholpen.

• Kennis & Vakmanschap

Ook voor uw korte termijn actie m.b.t. de huur van een trilnaald zijn wij blij dat wij een rol hebben kunnen spelen en dat u dit ook gewaardeerd heeft. Mvgr, EH

Snell en efficient

Mijn ervaring e de diensten van Arma Machine Verhuur was in het algemeen positief: ze nemen de tijd om op alle vragen een antwoord te geven en alles te regelen op een vriendlijke en functionele manier.

• Kennis & Vakmanschap

Fijn dat u onze tijd en moeite die wij samen met u genomen hebben zodat u qua maat de juiste aanhanger zou huren gewaardeerd heeft. Mvgr, EH

Goede machines en gemakkelijk om te regelen

Een telefoontje en binnen 3 minuten was alles besproken en geregeld. Aflevering en ophalen ging precies als afgesproken. Vriendelijk en betrouwbaar mensen.

• Snelheid/ Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Dank voor uw mooie beoordeling bij het huren en levering bij u thuis van de gras-beluchtingsmachine. Wij zien u graag nog eens terug als klant! Mvgr, EH

goed en klantvriendelijk bedrijf met goede adviezen

Wij als bouwbedrijf huren regelmatig machines en materieel wat we zelf niet hebben of te kort komen

• Kennis & Vakmanschap

Fijn dat wij u al ruim 12 jaar als vaste klant mogen adviseren en helpen bij uw bouwtechnische uitdagingen. Wij zullen uw poitieve beoordeling ook delen met ons team. Mvgr, EH

Nette goede service.

Alles gegaan zoals ik me had voorgsteld. Geen enkele wanklank.

• Kennis & Vakmanschap

Mooi dat wij uw verwachtingen waar hebben kunnen maken en dat u met de huur van de trilplaat gebruik heeft gemaakt van ons speciale weekentarief. Mvgr, EH

Prima in orde alleen wat gedateerde machines.

Prima goede afhandeling en vriendelijke benadering van de klant. Ik had een trilplaat gehuurd maar deze was wel wat jaren oud, omdat ik al jaren met dit soort apparaten heb gewerkt weet ik wel hoe ze werken. In het begin verzoop de machine doordat er teveel brandstof binnenkwam. Als en andere gebruiker niet weet dat je de kraan dan wat meer dicht moet zetten moeten jullie weer langs komen om dit probleem op te lossen.

• Kennis & Vakmanschap

Wij vinden het fijn dat iemand de moeite neemt om een verzoek tot review in te vullen omdat wij ernaar streven om hieruit verbeterpunten te halen. Helaas heeft u de opmerking, die u wel in de feedback vermeld, niet gemaakt heeft bij het inleveren van de trilplaat. Wij gaan, omdat we gelukkig weten welke trilplaat u heeft gehuurd, deze op dit punt extra na laten lopen door onze monteur omdat bij het (kort)starten, wat wij doen, dit probleem zich niet voordoet maar misschien wel bij een warmere motor. Wij hopen hiermee te voorkomen dat een volgende klant tegen hetzelfde probleem aanloopt. Doorgaans kunnen wij dergelijke storingen gelukkig telefonisch met de klant oplossen maar uiteraard zitten wij en zeker de klant hier niet op te wachten. Mvgr, EH

Goed product advies

Prettig bedrijf

• Kennis & Vakmanschap

Mooie beeoordeling n.a.v. het huren van stortkokers voor het weekend! Mvgr, EH

Alleen maar positief

Bouwdroger gehuurd. Goede machine. Correct geholpen, vriendelijke mensen die ook meedenken.

• Kennis & Vakmanschap

Fijn om te horen dat iu zo tevreden bent over ons. Bij het huren van een bouwdroger is wat extra advies soms noodzakelijk om de meest egschikte te huren maar ook het optimale resultaat te bereiken, Mooi dat u dit ook zo gewaardeerd heeft! Mvgr, EH

Slechte service

Ik had een electrische kettingzaag gehuurd. Bij gebruik bleek de ketting dermate slecht en bot dat ik weer terug moest. Geen sorry, er werd wel een andere zaagkettig geplaatst. Bij terugbrengen van de kettingzaag moest ik ook nog eens 12,50 euro betalen voor het slijpen. Dit stond niet duidelijk vermeld op de site. Slechte service. Jammer

• Kennis & Vakmanschap

Wij zijn altijd blij als iemand de moeite neemt om een verzoek tot review in te vullen. Wij vinden het wel jammer dat u het zo ervaren heeft. Normaliter is de ketting die u in eerste instantie meekreeg scherp omdat al onze kettingen na gebruik altijd geslepen worden. Er is aan u aangegeven dat het vermoeden is, omdat er zand in machine zat, dat u met de ketting wellicht in zand bent gekomen wat funest is voor de ketting. Er is ook aangegeven dat dit voor ons lastig is om aan te tonen. Wij hebben voor u een andere ketting in de kettingzaag gezet. Natuurlijk vinden wij het vervelend dat u hiervoor terug heeft moeten komen. Wij hebben op uw factuur alleen van de 2de ketting de slijpkosten te berekend. De slijpkosten staan als volgt vermeld op de onze site bij het product: “Let op : Slijpkosten worden apart berekend evenals kettingolie”. In de aan u gemailde bevestiging heeft dit ook gestaan en met de vermelding van het bedrag. Wij weten niet goed wat wij hieraan nog zouden kunnen verbeteren. Ook waren we van mening dat wij het netjes naar u opgelost hadden door maar van 1 ketting de slijpkosten te berekenen. Wij hopen dat wij met deze toelichting u e.e.a. hebben kunnen verduidelijken waardoor u er misschien anders tegenaan kijkt en waardoor wij u een volgende keer weer als klant mogen terugzien. Mvgr, EH

Prettig

Ik heb een rolsteiger gehuurd. Duidelijk samengesteld uit intensief gebruikte onderdelen. Dit gaf geen problemen met uitzondering van de wielen waarvan er zeker 2 in matige tot slechte staat waren. Ik heb dit gemeld bij inlevering. De kantplank werd niet bijgeleverd, stond wel vermeld op de bon!

• Kennis & Vakmanschap

Wij hebben u een toelichting gegeven op uw eerder gemaakte opmerkingen. Wij zijn blij om te zien dat dit voor u aanleiding is geweest om uw review tekstueel wat aan te passen. . Verder hebben aangegeven dat wij de kantplanken, bij niet levering, uit de specificatielijst gaan halen. Dus bedankt voor uw opmerking! Mvgr, EH

Alles netjes geregeld

Van te voren online reservering gemaakt en een vriendelijke meneer stond bij aanmelding al klaar met de spullen

• Kennis & Vakmanschap

Fijn dat u het huren van de kamersteiger zo ervaren heeft. Wij doen ons best! Mvgr, EH

Super geholpen

• Kennis & Vakmanschap

Het is voor ons leuk om te ervaren hoe vaak wij zien, dat net als bij u, klanten met regelmaat terug blijven komen. U nu weer voor een hakhamer op lucht en dus weer naar volle tevredenheid! Mvgr, EH

Goed en snel geholpen

Als particulier ben ik goed geholpen en vriendelijk.

• Kennis & Vakmanschap

Mooi dat het ook de 2de keer zo goed gegaan was bij de huur van een bouwdroger ! Mvgr, EH

Efficiënt

Duidelijke info. Snelle en correcte afhandeling.

• Kennis & Vakmanschap

Goed om te zien dat u ons zo postief beoordeelt n.a.v. de huur van een tapijtreiniger. Mvgr, EH

Goede kwaliteit van verhuur materiaal

Snelle levering, goed materiaal, vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Kennis & Vakmanschap

Dat u als nieuwe klant zo'n mooie beoordeling geeft zijn wij uiteraard erg blij mee! Mvgr, EH

Goede en snelle service, vlotte bediening

Goede ervaring

• Kennis & Vakmanschap

Wij vinden het fijn dat u ook nu weer, bij het huren van een steiger, tevreden bent over onze service etc.! Mvgr, Ellen Heij

Goed geholpen door behulpzame mensen

Perfect geholpen. In verband met een verandering in hun planning, netjes een mail gestuurd zodat ik niet te vroeg zou komen.

• Prijs/ Kwaliteit
  • Snelheid/ Levertijd N.v.t.

Mooie beoordeling! Mvgr, EH

Effectief systeem reservering ,klaarzetten, retour brengen en afhandeling

werkt prima met internet ,deskundig advies,vriendelijk te woord staan, en zorgvuldig met borgbetaling en afwikkeling

Fijn dat u ook onze zorgvuldigheid waardeert. Mvgr, EH

Wisselend

Ik heb de afgelopen periode 2 x wat gehuurd bij Arma V'daal. 1e week augustus: wat een boer zeg, ronduit onvriendelijk! 2e 12 september: gewoon top, meedenken, vriendelijk en geïnteresseerd.

• Kennis & Vakmanschap

Wij zijn blij dat u de moeite heeft genomen om een review in te vullen. Wij vinden het erg vervelend dat u de eerste keer uw behandeling als zo onvriendelijk heeft ervaren. Wij gaan dit zeker intern opnemen omdat onze maatstaf behoort te zijn zoals u het de 2de keer heeft ervaren. Uiteraard vinden wij het wel jammer dat u ons ondanks ook een hele positieve ervaring toch niet aanbeveelt. Mvgr, EH

Over Arma Machine Verhuur

Arma Machine Verhuur is een van de ruimst gesorteerde bedrijven in de regio voor de verhuur van machines, gereedschappen, steigers en hoogwerkers. Honderden particulieren en professionele klanten waaronder aannemers, schildersbedrijven, dakdekkers, installateurs en industriële bedrijven doen met de regelmaat van de klok een beroep op Arma. Arma verhuurt uitsluitend professionele machines die zorgen voor een optimaal resultaat. Alle medewerkers van Arma hebben ruime ervaring , sommige al meer dan 25 jaar, in de verhuur en/of bouwsector waardoor u altijd het beste advies krijgt.