Snelle levering en goede service

Via webshop gereserveerd en levering ging perfect. Apparaat werkte perfect en was netjes opgeleverd.

Netjes geholpen

Redelijk

Ik had de knikarmhoogwerker (per mail) gereserveerd, maar was kennelijk niet goed doorgecommuniceerd, want kreeg aan de balie de opmerking dat ik had moeten bevestigen dat de huur definitief was. Hoogwerker: bakje was niet heel schoon, kast van de hydrauliek is met duktape gerepareerd. Voedingssteker (CEE-form) zit los (Bij terugbrengen gemeld, gaat verholpen worden).

Huur 1 mans lift

Behulpzaam en apparaten zijn in prima conditie.

• Website/ webshop

Prima wel véél papieren rompslomp.

Goed advies

Men denkt mee en geeft goed advies over het te huren artikel.

• Website/ webshop

Vriendelijk personeel,dat ook nog een praatje met je wil maken.De trilplaat werd netjes op de aanhanger geplaatst,en de volgende dag er ook weer netjes afgehaald.Prima net en behulpzaam personeel.GA VOORAL ZO DOOR.

• Website/ webshop

Duidelijke uitleg, prima apperatuur fijne medewerkers

oke

Vriendelijk en snel

Heeft geen verdere uitleg nodig

Goede service, goedkoop

fijn geholpen, goede prijs

Nvt

• Website/ webshop N.v.t.

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen.!!!

Had een bouwdroger nodig.! En het personeel zetten het meteen achter in me auto. Zonder iets te vragen erg netjes.!!!

• Kwaliteit
  • Snelheid/ Levertijd N.v.t.
  • Website/ webshop N.v.t.

Vlotte reservering en prima afhandeling bij ophalen en retourneren

Gemakkelijk te reserveren, goede schriftelijke communicatie vooraf en prima afhandeling aan de balie.

• Website/ webshop N.v.t.

Prima service, vriendelijk personeel!

Goed!

• Website/ webshop N.v.t.

Klantvriendelijk, vertrouwd en meedekend!

Klantvriendelijk, vertrouwd en meedenkend!

Heel snel en goed

Ging heel snel en makkelijk met inleveren

snelle service

prima contact en snelle afhandeling

• Website/ webshop N.v.t.

Geeweldige service, goede uitleg en vriendelijk personeel

Ik heb met veel plezier een verhuislift gehuurd. De uitleg was duidelijk. De lift was zeer goed onderhouden en alles is super netjes afgehandeld. Klasse

uitstekende en snelle service

reserveren via de website werkt goed en de geleverde apparaten ook

• Website/ webshop

Mijn het ophalen van de Bagagebox wilde de persoon om te helpen op de trekhaak in rekening brengen.

Bij het ophalen van de Bagage-box wilde de persoon om te helpen de box op de trekhaak zetten in rekening brengen. Dit zou moeten van de baas. Door mijn verbaasde reactie hoefde ik dat bedrag niet te betalen. Ben een dag eerde terug gekomen van vakantie, Dus op internet (Google)gekeken en het bedrijf zou om 08:00 open gaan. Dus ik richting Veenendaal Bij aankomst "dicht" Bij kleine lettertje was het tijdens de bouwvakantie op zaterdag dicht. Dus maandag weer naar Veenendaal. De heren aanwezige heren waren duidelijk We zijn dicht het Google geeft het verkeerd aan PUNT. Uit coulance had ik gehoopt dat men de zaterdag zouden accepteren.

• Website/ webshop

Goedemorgen meneer van de Worp, Uiteraard vinden wij het vervelend dat u voor niets naar Veenendaal heeft gereden. U heeft ons op vrijdagavond laat een mail gestuurd met de vraag of u de goederen zaterdag i.p.v. maandag terug kon brengen. Wij hebben hier, omdat wij niet open zijn op de zaterdagen tijdens de bouwvak, niet op kunnen reageren. Zoals u zelf aangaf bent u op basis van de openingstijden die Google aangeeft naar Veenendaal gaan rijden. Wij hebben u uitgelegd dat Google helaas geen betrouwbare informatiebron hiervoor is en Google zal al helemaal nooit afwijkingen t.o.v. de normale openingstijden weergeven. Wij doen echt ons best om afwijkende openingstijden zo duidelijk mogelijk naar buiten toe te communiceren: - Op onze openingstijden borden aan de balies en hek, ons antwoordapparaat Met specificaties van data : - Op slides shows die die op 2 plekken draait, op onze site bij openingstijden en op de homepage met een speciale vette tekst waarin verwezen wordt naar de afwijking tijdens de bouwvak met een link naar de specificatie. Indien u de goederen wel op zaterdag had kunnen inleveren had dit geen invloed gehad op de huurprijs omdat u een seizoenartikel (bagagebox) heeft gehuurd die wij gedurende de vakantieperiode speciaal voor u vrijhouden. Wij berekenen bij later halen of eerder terugbrengen dan altijd de vooraf gereserveerde periode. Uiteraard vinden wij het jammer dat u ons hoofdzakelijk een slechte beoordeling geeft op basis van iets waar wij geen invloed op hebben. Wij hopen wel dat deze extra toelichting u meer duidelijkheid verschaft over de reden dat wij echt ons best doen duidelijk te communiceren over afwijkende openingstijden en waarom wij alleen geen tegemoetkoming doen als seizoens (vakantie) artikelen eerder terug komen of later gehaald worden. Met vriendelijke groeten, Ellen Heij- Sanders

Aardig personeel en goefe service

Veel kennis en vriendelijk!

• Website/ webshop N.v.t.

Goede snelle service en de gewenste gereedschappen zijn voorradig.

Goede snelle service en de gewenste gereedschappen zijn voorradig.

Snel en top geregeld!

Snelle service, goede website!

• Website/ webshop

Uitstekende kwaliteit van verhuur machines

Super vriendelijk en deskundig personeel. Denken met je mee, zijn zeer behulpzaam en leveren 1e kwaliteit machines

Over Arma Machine Verhuur

Arma Machine Verhuur is een van de ruimst gesorteerde bedrijven in de regio voor de verhuur van machines, gereedschappen, steigers en hoogwerkers. Honderden particulieren en professionele klanten waaronder aannemers, schildersbedrijven, dakdekkers, installateurs en industriële bedrijven doen met de regelmaat van de klok een beroep op Arma. Arma verhuurt uitsluitend professionele machines die zorgen voor een optimaal resultaat. Alle medewerkers van Arma hebben ruime ervaring , sommige al meer dan 25 jaar, in de verhuur en/of bouwsector waardoor u altijd het beste advies krijgt.