Van prima ervaring naar nooit meer klant

In 2020 een prima eerste ervaring gehad, maar in 2021 nogmaals gehuurd en nu absoluut niet tevreden. Uiteindelijk krijgen we (na er zelf achteraan te moeten bellen) de helft van de huurprijs van Arma vergoed, maar dat betekent dat wij alsnog veel te veel geld hebben betaald voor een vloer die niet schoon is. Wij gaan voortaan ergens anders huren.

• Kennis & Vakmanschap

Wij hebben telefonisch contact gehad met u i.v.m. een verstopping wat kan gebeuren tijdens het gebruik van de schrob-zuigmachine. U gaf aan dat deze er al in zat. We hebben uitgelegd hoe u dit kon oplossen. Bij het terugbrengen gaf u aan dat de machine nog steeds niet goed functioneerde. Bij onze controle en test hebben wij geen afwijkingen kunnen constateren. I.v.m. de verstopping hebben wij u slechts de helft van de huur berekend maar het blijft altijd lastig wat de klant verwacht/ hoopt en wat wij redelijk vinden. Uiteraard vinden wij het jammer u onze tegemoetkoming als onvoldoende heeft ervaren. Mvgr, EH

Keurig en correct geholpen en ga de volgende keer weer hier naar toe.

Vakkundig en correct geholpen en een goed advies gegeven waardoor ik goedkoper klaar was. Dit is gewoon een stukje vakmanschap wat ik niet had en heb er dankbaar gebruik van gemaakt.

• Kennis & Vakmanschap

Wij hebben u geadviseerd om stortkokers te huren voor de werkzaamheden die u moest doen. Fijn dat u ons advies zo heeft gewaardeerd en ons zo goed beoordeelt! Mvgr, EH

digitale reservering bleek niet te kloppen met verhuurcontract

Zeer vriendelijke medewerkers en de uiteindelijke verhuur was naar wens. De digitale reservering had ik ingevuld voor 2 handkarren, maar toen ik het contract goed las bleek er 1 op te staan omdat er slechts 1 beschikbaar was. Was beter geweest als daarover door het bedrijf was gecommuniceerd of dat dit zichtbaar is op de site: nu dacht ik ten onrechte 2 exemplaren gereserveerd te hebben.

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt dat u de moeite neemt om een review in te vullen. Wij vinden het wel jammer dat u ons negatief beoordeelt op basis van 1 punt van kritiek. Wij hebben ook nu weer contact met u opgenomen. Het bleek dat u vooraf al telefonisch had geïnformeerd en wist dat wij 1 trekwagen beschikbaar hadden. U deed desondanks een aanvraag voor 2 stuks. Wij hebben u, omdat wij u telefonisch niet te pakken kregen, direct per e-mail geïnformeerd. Vaak is het niet duidelijk wanneer goederen terug komen. Daarom doet u bij ons een aanvraag en geen reservering. Wij berekenen ook de werkelijke huurperiode waardoor goederen zonder probleem eerder teruggebracht- of langer gehuurd worden. U wist al van de beschikbaarheid van 1 en reserveerde 7 weken van tevoren toch 2 waardoor wij u gelukkig niet in de problemen hebben kunnen brengen 😉. Fijn dat u verder wel erg tevreden was! Mvgr, EH

Goed geregeld

Goed geregeld

• Kennis & Vakmanschap

Al vele jaren bent u een zakelijke klant van ons. Nu had u een steiger met een werkbrug bij ons gehuurd. Altijd fijn als een vaste klant de moeite neemt om gebruik te maken van een verzoek voor review om zijn waardering uit te spreken. Bedankt! Mvgr, EH

snel en vriendelijk

snel en vriendelijk

Snelle en heldere communicatie

Mijn vragen zijn snel en helder beantwoord. De uitleg van de verhuislift was duidelijk, volgens mijn broer. Het apparaat voldeed aan alle verwachtingen.

Wat een top beoordeling! Mvgr, EH

Vriendelijk en informatief

Personeel was vriendelijk en gaf mij veel informatie hoe de gehuurde spullen te gebruiken.

• Kennis & Vakmanschap

Al wat langer bent u klant bij ons. Nu heeft u een betonschuurmachine gehuurd. Fijn dat u zo tevreden was. Mooie beoordeling! Mvgr, EH

Goed, snel, plezierig!

Snelle afspraak gemaakt. Materiaal lag klaar. Goede uitleg over het gebruik.

• Kennis & Vakmanschap

Twee keer per jaar komt u al een aantal jaren een heggenschaar huren bij ons. Bedankt voor deze fraaie beoordeling! Mvgr, EH

Super fijne organisatie

Perfect materieel, goede service en fijne mensen om mee te werken.

• Kennis & Vakmanschap

U bent al heel lang een vaste en regelmatige klant van ons. Wij waarderen het dat u de moeite heeft genomen om ons langs deze weg zo'n top beoordeling te geven ! Mvgr, EH

niets op aan te merken

Ik wilde een aantal gaten van 16 cm diameter zagen in de betonvloeren van mijn woning. De meeste verhuurders bleken die maat niet te hebben (wel 15 cm). Arma wel. Voor mij wel wat verder weg (45 minuten rijden), maar dan heb je ook wat. Het apparaat was beschikbaar op de door mij gewenste tijd, en het was fijn om hem voor een heel weekeind te kunnen huren voor de prijs van één dag. Ik kreeg bij het ophalen heel vakkundig advies van iemand die duidelijk ervaring had. De machine werkte prima en was in goede staat van onderhoud. Ik ben zeer tevreden over deze verhuurder.

• Kennis & Vakmanschap

Wat een super goede beoordeling en ook mooi beschreven! Mvgr, EH

Zeer goede service

Goede telefonische ondersteuning bij het plaatsen van de reservering, Vervolgens adequate hulp bij het afhalen en terugbrengen. Het materiaal voldeed aan de verwachtingen.

• Kennis & Vakmanschap

Mooie beoordeling! U had een steiger gehuurd en gebruik gemaakt van de gratis steigeraanhanger. Deze laatste in nieuw in ons assortiment en dan is het zeker fijn dat u zo positief bent! Mvgr, EH

Zeer goede klipper gehad,zaagt netjes en haaks.

Wat een fijne zaak bekwaam en vriendelijk. Maandag te laat met retour brengen ,even een belletje en was geen probleem. Super.

• Kennis & Vakmanschap

Als iets anders loopt dan afgesproken dan is even bellen altijd fijn dat houdt de communicatie open! U huurt regelmatig bij ons dus we weten dat u dit niet vaak overkomt. Zie u graag een volgende keer weer! Mvgr, EH

Gewoon goed

Prima ervaring, no nonsens.)

• Prijs/ Kwaliteit N.v.t.

Super mooie- en leuke beoordeling! Mvgr, EH

Fijne medewerkers

Duidelijke uitleg, fijne medewerkers, prima service

• Kennis & Vakmanschap

U had een taijptreiniger gehuurd en fijn dat u ons hiervoor zo goed beoordeelt! Mvgr, EH

Veel op voorraad en snel te huren!

Fijn contact, ze denken met je mee. Ze kunnen ook snel leveren.

• Kennis & Vakmanschap

De bouwdroger was via de de site gereserveerd en u heeft hem binnen 3 uur opgehaald. Wij doen ons best om ook voor de spontane- of snelle halers goederen op voorraad te hebben. Fijn dat u dit ook gewaardeerd heeft, Mvgr, EH

zeer goed geholpen

zeer vriendelijk

• Prijs/ Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

U had eerst een tapijstripper en daarna een betonschuurmachine gehuurd voor het verwijderen van oneffenheden en lijmresten. Hierbij is advies atijd erg belangrijk. Mooi dat u onze hulp en vriendelijkheid mooi beoordeelt. Mvgr, EH

Prima bedrijf met prima spullen!

Vond de borg vrij hoog... dat is het enige

• Kennis & Vakmanschap

Voor 2 dagen had u een grondboor bij ons gehuurd. U heeft de waarborgsom van 60,= als hoog ervaren. De waarborgsom is een combinatiie van wat u huurt ne hoe lang u het denkt te huren en dan is deze hiervoor dan wel redelijk. U krijgt de waarborgsom verrekend met de huur ook altijd terug in dit geval is het bedrag retourgepind. Gelukkig bent u verder prima tevrenden ! Mvgr, EH

Onvriendelijk

De mannen zijn zeer onvriendelijk en helpen met niks mee. Geen uitleg, en vrij bot. Als je geen zin hebt om te werken op zaterdag, doe dat dan niet.

• Kennis & Vakmanschap

Wij waarderen het altijd fijn als iemand de moeite neemt om ons verzoek voor een review in te vullen. Wij vinden het uitermate vervelend dat u onze medewerkers als onvriendelijk ervaren heeft want dit kan zeker niet de bedoeling zijn. Onze medewerker heeft niet 1,2,3 geen herkenning in hetgeen u benoemt over o.a. de uitleg omdat er nog wel gesproken was over de wijze waarop de poten zaten bij het opladen en of u dit anders wilde. Wij hopen dat u begrijpt dat ook onze medewerkers het erg vervelend vinden dat u het zo ervaren heeft en zullen dit zeker meenemen als aandachtspunt. Mvgr, EH

Al jaren het vertrouwde adres met vriendelijke mensen!

Perfect!!

• Kennis & Vakmanschap

U bent een zakleijke klant die al jaren bij ons huurt. Wat zijn trots op deze super mooie beoordeling van een vaste klant! Mvgr, EH

prima en snel afgehandeld

goed en prima service

• Kennis & Vakmanschap

U heeft bedrijfsmatig een mechanische grondboor gehuurd. Wij waarderen uw mooie beoordeling! Mvgr, EH

Afspraak is afspraak en dat komen ze na!

Nadat ik bij een ander partij iets wou huren kreeg ik snel een bericht “ helaas niet mogelijk “ na wat zoeken kwam ik bij Arma verhuur. Mijn partner heeft contact met Arma verhuur gehad , vriendelijk en vakkundig personeel aan de telefoon gehad. Tijdens het ophalen en retourneren was het gehuurd materiaal ben ik netjes geholpen , ook hadden ze bij de vestiging in Veenendaal nog goed advies. Huur netjes verrekend met borg en rest bedrag netjes terug gestort op onze rekening . Fijn bedrijf , vriendelijk personeel . Zeker een aanrader!

• Kennis & Vakmanschap

We hebben u gelukkig kunnen helpen met een ladderlift die u voor een week nodig had. Onze beschikbaarheid en afspraken beoordeelt u met een zeer fraaie beoordeling! Mvgr, EH .

• Kennis & Vakmanschap

Korte bondige maar zeer mooie beoordeling! Blijkbaar is de huur van de grondboormachine u goed bevallen. Mvgr, EH

Snel geregeld en makelijk schakelen bij eventuele wijzigingen.

Als goed

• Kennis & Vakmanschap

Voor een wat langere periode heeft u een kamersteiger gehuurd. U heeft de hoogte van de steiger aangepast t.o.v. uw resevering via onze site. Wij doen ons best dat qua voorraad dergelijke veranderingen geen probleem geven. Fijn dat wij u zo van dienst kodnen zijn en dat u ons mede daarom ook zo'n mooi cijfer geeft als waardering! Mvgr, EH

Goede service, betaalbare prijs

Werd uitstekend geholpen aan de balie. Geen verrassingen met de prijs door een duidelijke uitleg. Makelijk te reserveren.

• Kennis & Vakmanschap

U verwoordt precies waar wij erg ons best voor doen. Fijn dat u het ook zo ervaren heeft en het ook op deze manier kenbaar maakt! Mvgr, EH

Wat ik wilde hebben hadden ze.

Ik had het nodig, maar vond het vrij prijzig.

• Kennis & Vakmanschap

Als nieuwe klant heeft u een betonbandenzaag gehuurd. U heeft de machine blijkbaar voor een kleine klus gehuurd en dan is deze machine inderdaad niet heel goedkoop maar wel concurerend. En wij proberen onze voorraad zo optimaal mogelijk te hebben zodat wij ook u, als spantane haler, van dienst te kunnen zijn. Wij gaan er vanuit dat u dit ook gewaardeerd heeft waardoor u ons wel met een mooie voldoende beoordeelt. Mvgr, EH

Over Arma Machine Verhuur

Arma Machine Verhuur is een van de ruimst gesorteerde bedrijven in de regio voor de verhuur van machines, gereedschappen, steigers en hoogwerkers. Honderden particulieren en professionele klanten waaronder aannemers, schildersbedrijven, dakdekkers, installateurs en industriële bedrijven doen met de regelmaat van de klok een beroep op Arma. Arma verhuurt uitsluitend professionele machines die zorgen voor een optimaal resultaat. Alle medewerkers van Arma hebben ruime ervaring , sommige al meer dan 25 jaar, in de verhuur en/of bouwsector waardoor u altijd het beste advies krijgt.