Niet meer naar Arma

Lang geleden besloten niet meer naar Arma te gaan. Helaas was dit bedrijf nu het enige in de regio dat een bepaald apparaat aanbood. Wederom een waardeloos apparaat gehuurd tegen torenhoge kosten.

• Kennis & Vakmanschap

Wij hebben met verbazing uw review gelezen: - U reserveert via onze site - Wij krijgen geen telefoon of mail van u dat er iets niet goed zou werken - Conform uw reservering brengt u de machine zonder enige negatieve opmerking na 5 dagen terug. Ook op onze vraag of het allemaal gelukt was reageerde u bevestigend. Uiteraard mag u altijd contact opnemen dat wij hierover met u kunnen overleggen. Mvgr, EH

Prima verhuurbedrijf

Word altijd prettig geholpen en de te verhuren materialen zijn altijd ruimschoots aanwezig.

uitstekend

Werd goed geholpen bij het aanvragen en bij terugbrengen, en goed gereedschap.

Vriendelijke mensen en altijd tijd voor je

Vriendelijke mensen en altijd tijd voor je

Prijs / kwaliteit top

Goede gegeregeld/goede prijs/service

• Kennis & Vakmanschap

Goed bedrijf en dankt graag met je mee in oplossingen

Ze weten altijd antwoord te geven op de vragen die gesteld worden. Er wordt meegedacht en gekeken naar de juiste oplossing

• Kennis & Vakmanschap

• Snelheid/ Levertijd N.v.t.

Goed advies en service

Snel beschikbaar van materiaal en behulpzaam.

Correct

Fijn bedrijf als ik in de buurt ben huur ik daar wat , perfect . Als je contant betaal krijg je bij inlevering gelijk contant geld terug. Dat is bij een hele hoop grote verhuurders wel anders. Vandaar dat ik graag bij een kleinere huur

Netjes en correct

Goede uitleg, snelle borg terug betaling, vriendelijk.

perfect

Goede communicatie en service! Zeker een aanbeveling.

Duidelijk en goede service

Goede service en alles is duidelijk

Veel ongemak

Had een muurzaag gehuurd, bij de eerste ingebruikname kwamen veel mankementen naar voren. Apparaat was op en versleten en of groot onderhoud nodig. Watersproeier verstopt Kogellagers verrot Geen gehoorbeschermers bijgeleverd Koolborstels versleten Bewegende delen hadden smering nodig

• Kennis & Vakmanschap

U had aangegeven van de koolborsels maar deze zijn, ook na controle niet versleten, en dan had de machine het ook niet meer moeten doen. In de overige punten herkennen wij ons niet en we zijn ook wel verrast dat u dat nu op deze manier kenbaar maakt. Gehoorbesverming is een optioneel verkoop product en had u erbij kunnen nemen. Mvgr. EH

Vriendelijk, behulpzaam (tot je kritiek hebt)

Vloerverwarmingsfrees was OK. De daarbij gehuurde stofzuiger was een regelrechte ramp. De stofzuiger zou een groot gedeelte van de stof genereren echter het omgekeerde was het geval. De stof is nog overal in huis terug te vinden. Uiteindelijk bleek de slang van de stofzuiger op meerdere plaatsen lek te zijn, waardoor het stof niet in de stofzuiger kwam maar vast kwam te zitten in de slang. Dit hebben we ook aangegeven bij retourneren. Men zou er naar gaan kijken. Jammer dat ARMA het nu gooit op de stofzak, geeft ons een slecht gevoel. Dat verandert ook onze beoordeling, we hadden gehoopt dat men eerlijk was en hand in eigen boezem zou steken.

• Kennis & Vakmanschap

Reactie op uw oorspronkelijke review: Bedankt voor uw review. Wat wij vaak zien is, ondanks onze instructie, er (te) zuinig omgaan wordt met de meegeleverde stofzakken. De bijgeleverde stofzakken zijn speciaal voor fijnstof en zijn niet goedkoop. Maar een "verzadigde" stofzak zal echt niet meer goed functioneren. Er is slechts 1 van de 3 stofzakken gebruikt dus wij kunnen niet anders concluderen dan dat dit de oorzaak moet zijn geweest. Als u ons gebeld had hadden wij u nogmaals gewezen op het tijdig vervangen van de stofzak. Wij hebben getracht u op u op een redelijke manier toe te lichten wat het probleem zou zijn geweest. Jammer dat u het zo heeft opgepakt. Mvgr, EH

Zeer prettig en zakelijk

Ze waren met mij behulpzame en vriendelijk.

• Kennis & Vakmanschap

Juiste product op tijd beschikbaar

De verlengkabel welke wij voor een project nodig hadden op de juiste tijd beschikbaar

In 1 woord geweldig.

Altijd vriendelijk en correct!

Goed geholpen

Goed geholpen en vriendelijk personeel

• Kennis & Vakmanschap

Goede service, bouwdroger in topstaat, ophalen en wegbrengen eenvoudig

Communicatie was prettig. Informatie op webpagina over weekendtarief licht verwarrend. Instructie voor gebruik was goed en het apparaat was in topconditie. Ophalen en terugbrengen is heel gemakkelijk.

• Kennis & Vakmanschap

Fijn dat onze toelichting voor u aanleiding is geweest om uw review aan te passen! Duidelijkheid staat bij ons hoog in het vaandel en wij zullen, waar het kan, dit ook zoveel mogelijk blijven doen. Door uw toelichting hebben wij wel nog wat aangepast op onze site waardoor we hopen dat we mogelijke verwarring tot een minimum kunnen beperken. Mvgr, EH

Duidelijk over de levering, onduidelijk over het schoonmaken

Het bleek, ook mede door de locatie van de dixie op het weiland, onduidelijk of en wanneer de dixie geleegd en gereinigd was.

• Kennis & Vakmanschap

Allereerst vinden wij het altijd fijn als iemand gebruik maakt van ons verzoek voor het plaatsen van een review en dat iemand ons met een voldoende beoordeelt. Echter uw opmerking over de reiniging heeft ons wel verbaasd. Het toilet was normaliter niet bereikbaar voor de reiniging. De reiniger heeft zelf besloten toch het weiland in te rijden om het toilet te reinigen. Toen er door jullie geïnformeerd werd naar de reiniging konden wij exact aangeven dat ėn wanneer het toilet gereinigd was. Mvgr, EH

Snel en makkelijk

Het ging om een dakkoffer en een stel dragers. Hoewel ik laat was met bestellen, ging het toch snel en makkelijk. Omdat het een zogenoemde mid-week vakantie betrof (maandag t/m vrijdag) en het verhuurbedrijf zaterdagmiddag en zondag gesloten is en ook de dagen van halen en brengen volledig worden berekend, kwam de totaalprijs relatief hoog uit: 10 dagen, terwijl ik het gehuurde maar 6 dagen nodig had.

• Snelheid/ Levertijd
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Bedankt voor het aanpassen van uw review. U betaalt inderdaad de huur over de feitelijke huur periode. Als wij vooraf op de hoogte zijn kunt u buiten onze openingstijden, voor het terugbrengen, ook gebruik maken van onze nachtkluis. Dit kan een optie zijn voor een volgende keer. Mvgr, EH

Professioneel advies en snelle afhandeling

Voor de diverse middelen die we nodig hadden is altijd wat op voorraad. En door het juiste advies werken we met de goede gereedschappen.

Zwaar tegen gevallen!!!

Allereerst zeer onvriendelijk ontvangst toen ik de machine af kwam halen. Zeer weinig tot geen uitleg over het te huren product. Vervolgens werkt de hogedrukreiniger totaal niet naar behoren. Is mij niks van een servicepunt/ telefoonnummer verteld wat ik kan bellen in het weekend… Dan bij terug brengen van de hogedrukreiniger kan de desbetreffende meneer in ene praten en kleineert met de opmerking; Het is heel simpel; je moet de slang aan het apparaat doen en de kraan open zetten…en de stekker in het stopcontact. Alsof ik dat niet weet!!! Al met al, kapotte hogedrukreiniger die niet werkt terug gebracht en volle mep huur moeten betalen. Voor mij nooit geen huur bij Arma meer

• Kennis & Vakmanschap

Wij vinden het vervelend dat u het zo ervaren heeft. Het enige wat wij ervan kunnen zeggen is dat: - Wij geen afwijkingen hebben kunnen constateren aan de hogedrukreiniger - Wij gezien de 20 L verbruik van brandstof en 5 eenheden onthardingsmiddel niet anders kunnen concluderen dat de machine intensief gebruikt is. Dit tezamen heeft voor ons geen aanleiding gegeven om u qua huur te compenseren. Onze 24 uur- storingsservice staat op ons antwoordapparaat en op onze site. Wij zouden het vreemd vinden als wij dit vooraf zouden melden bij alle klanten die goederen komen huren omdat storingen gelukkig zeer weinig voorkomen maar dit ook weinig vertrouwen zou uitstralen in onze eigen machines. Tot slot vonden wij het erg jammer dat u op geen enkele wijze meer in gesprek wilde met ons omdat wij e.e.a. graag verder hadden willen toelichten. Mvgr, EH

Duidelijke communicatie, goede prijs en snelle levering

• Kennis & Vakmanschap

Wals gehurd voor pvc vloer leggen, prima kwaliteit en goede service.

Over Arma Machine Verhuur

Arma Machine Verhuur is een van de ruimst gesorteerde bedrijven in de regio voor de verhuur van machines, gereedschappen, steigers en hoogwerkers. Honderden particulieren en professionele klanten waaronder aannemers, schildersbedrijven, dakdekkers, installateurs en industriële bedrijven doen met de regelmaat van de klok een beroep op Arma. Arma verhuurt uitsluitend professionele machines die zorgen voor een optimaal resultaat. Alle medewerkers van Arma hebben ruime ervaring , sommige al meer dan 25 jaar, in de verhuur en/of bouwsector waardoor u altijd het beste advies krijgt.