Goed geregeld

Het huren van een rolsteiger verliep goed. Transportaanhanger was fijne bijkomstigheid. Zou het zeker nog een keer op deze wijze dien

snelle levering, goede service

....

• Kennis & Vakmanschap

Prima spullen, goede prijs en heldere communicatie

Ik had dakschragen nodig en die heb ik bij Arma kunnen huren. Het ging allemaal van een leien dakje. Vriendelijk, behulpzaam personeel.

Vriendelijke en behulpzaam

Goed contact

Op korte termijn een rolsteiger nodig en dat was makkelijk en goed geregeld. Aanhanger is ook een hele fijne service. Alles stond klaar bij het ophalen. Enige punt is dat mijn man en ik allebei nog nooit zoiets in elkaar hebben gezet. En toen mijn man vroeg hoe het moest werd er aangegeven dat het heel makkelijk is. Nou zijn we allebei handig. Maar een steiger is net een andere takt van sport. Dat zou mijn verbeterpunt zijn, om te vragen of je geen beschrijving nodig hebt. En dat geldt natuurlijk voor de particuliere die geen bouwvakker van beroep zijn. Uiteindelijk met een handige buurman die het vaker had gedaan het wel voor elkaar gekregen. En de steiger zelf was ook in zeer goede staat!

• Kennis & Vakmanschap

Fijn dat u dit aangeeft! Wij hebben nieuwe steigers die makkelijker op te bouwen zouden moeten zijn maar wij zullen nu zorgen dat, zeker onze particuliere klanten, toch een beschrijving mee krijgen. Mvgr, EH

Heldere afspraken, geen verassingen, duidelijke instructie.

Huur van een ladderlift was ongecompliceerd, goede hulp bij het inladen en heldere uitleg werking.

Snel en vakkundig geholpen

Goed materieel en komt afspraken na

• Kennis & Vakmanschap

Frees had een geblokkeerd wiel omdat de parkeerrem vast zat

De frees heeft twee wielen waarvan er maar 1 voor de aandrijving zorgde. De frees trok constant naar links wat het werk zwaar maakte. Bij het terugbrengen werd geconstateerd dat de parkeerrem op het linker wiel vast zat. 'Dat gebeurd soms' werd gezegd. Door dit euvel was de machine onnodig zwaar te bedienen. Ik heb nog gevraagd of er korting gegeven kon worden maar hier werd niet op ingegaan. Verder was de service goed. Goede uitleg en hulp met het op de kar zetten en eraf halen.

• Kennis & Vakmanschap

Bij het terugbrengen gaf u inderdaad aan wat het probleem was waarbij onze medewerker ook aangegeven heeft dat, als u gebeld had, wij dit telefonisch met u hadden kunnen oplossen. Op de vraag of het wel allemaal gelukt was gaf u aan dat dat zeker het geval was alleen dat het wat lastiger was gegaan. Wij adviseren onze klanten altijd om, als iets niet goed gaat of -functioneert direct te bellen omdat wij in 95% van de situaties het telefonisch op kunnen lossen. Daarom zijn wij hiervoor ook buiten onze openingstijden bereikbaar! Mvgr, EH

Great Service and Equipment

I rented a baggagewagen for the summer vacation, along with two fietsdragers. Picked it up without issue and was told how to use everything. Everything worked out great. Upon returning, also was greeted by friendly personnel. Can definitely recommend!

• Kennis & Vakmanschap

Goede service, prijzige slijtage.

Een betonschuurmachine gebruikt voor 2 dagen. Huurprijs was netjes maar de slijtage was wat prijzig. De machine heb ik wel veel gebruikt dus dat ik veel gesleten heb is logisch. Als je machines snel wil huren en uitleg wil over het gebruik ervan dan zit je goed bij ARMA.

• Kennis & Vakmanschap

De slijtage van de diamantenschijven, die wij berekenen hebben, is uitsluitend hetgeen ook "verbruikt" is. De slijtage is afhankelijk van een aantal factoren o.a. de hardheid van het beton en uiteraard het aantal m2 die u doet. Dat dit wat hoger uitviel dan dat u verwacht had dat kan gebeuren. Wij hanteren geen minimale slijtage omdat we dat niet fair vinden en het kan dan bij de ene klant meevallen maar zoals bij u valt het dan wat tegen. Dit is ook de reden dat wij op voorhand hier geen indicatie van de slijtage geven. Mvgr, EH

goede service van begin tot eind

Vriendelijke service vanaf het moment van reserveren tot het moment van afgeven van de aanhangwagen. En het ophalen is ook goed gegaan. Enig verbeterpuntje dat ik heb, bel even de CP om aan te geven dat je er bent voor het brengen en ophalen van de aanhangwagen.

goede ervaring

Alles wordt netjes afgehandeld

Prima verhuurbedrijf

Vriendelijk.. behulpzaam bedrijf

Goed marerieel, juiste afhandeling

Goed marerieel, juiste afhandeling

Helemaal TOp

Goed geholpen goed advies en lekker snel.

• Kennis & Vakmanschap

Makkelijk te bestellen en correcte vriendelijke service!

Op de site is het eenvoudig reserveren en de afhandeling is als altijd vriendelijk en correct.

Super bedrijf

Kom daar regelmatig vriendelijke mensen wordt altijd top geholpen.

• Kennis & Vakmanschap

Alles top en vlot geregeld, men denkt met je mee!

Alles top en vlot geregeld, men denkt met je mee!

Prima en snel

dit was de eerste keer, professionele indruk

• Kennis & Vakmanschap

Ik werd vriendelijk geholpen en met een goede uitleg over de machine verhuur.

• Prijs/ Kwaliteit
  • Snelheid/ Levertijd N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap

Resultaat perfect, om er te komen is wat improvisatie nodig

In het metselwerk waren de slagankers niet de goede oplossing. Ik heb zelf met M12 de machine vanaf beide zijden tegen de muur geklemd. De boormachine en de boor waren prima. Resultaat perfect.

Keurige uitleg en afhandeling

Goede service en uitleg van de hakselaar. Helaas bleek de praktijk anders dan de filmpjes op YouTube. Hierdoor niet gewenste resultaat gehaald en alsnog tuinafval via stort afgevoerd en houtsnippers gekocht

• Kennis & Vakmanschap

Betonboor gehuurd die nergens anders te vinden was.

Een 45mm betonboor gehuurd en het personeel was zeer vriendelijk! Nergens anders deze combinatie kunnen vinden. Aan de prijzige kant, maar zeker waard! Super service.

heel erg te vrede mee

heel erg te vrede mee konden zonder moeite al onze bagage kwijt is voor herhaling vatbaar

Nijverheidslaan 95

3903AN Veenendaal

Over Arma Machine Verhuur

Arma Machine Verhuur is een van de ruimst gesorteerde bedrijven in de regio voor de verhuur van machines, gereedschappen, steigers en hoogwerkers. Honderden particulieren en professionele klanten waaronder aannemers, schildersbedrijven, dakdekkers, installateurs en industriële bedrijven doen met de regelmaat van de klok een beroep op Arma. Arma verhuurt uitsluitend professionele machines die zorgen voor een optimaal resultaat. Alle medewerkers van Arma hebben ruime ervaring , sommige al meer dan 25 jaar, in de verhuur en/of bouwsector waardoor u altijd het beste advies krijgt.