Geweldige service!

Goed, persoonlijk en snel geholpen.

Goede kwaliteit voor zeer scherpe prijs

Communicatie met medewerkers is erg prettig verlopen. Er werd meegedacht en snel gereageerd. Ik raad dit bedrijf zeker aan, we zijn erg tevreden.

super snelle service

door een tip van een medewerker snel uitgekozen op de website en upload van logo en deze week al geleverd

Goede advisering, snel schakelen en leveren.

Goede advisering over custom made mondkapjes met voorbeelden hoe het eruit komt te zien, goede prijsstelling en snelle levering van een mooi eindresultaat.

Gewoon erg goed!

Fijn contact, snelle productie en levering en mooi ontwerp!

Product zoals omschreven, met mooie bedrukking

Heel erg tevreden met het resultaat! En snelle reacties op de mail

Her logo is heel klein

Snelle bezorging maar helaas het logo is zo klein geworden bijna niet zichtbaar erg jammer

Hi Irma, Bedankt voor je review. We vinden het vervelend om te horen dat de bestelling niet naar wens is geweest, we zullen contact op nemen om te kijken naar een oplossing. Mvg Teun EventGoodz

Vlotte levering goede verstaanders

Super vriendelijk en dienstbaar!!

Zeer snel en toch alles top!!

Zeer prettig contact, snelle levering en goede kwaliteit.

Ik heb zeer regelmatig contact gehad. De medewerker had eindeloos geduld en er werd alle tijd genomen om mij te adviseren bij mijn keuze. Het eindresultaat is fantastisch.

Hadden een paar specifieke wensen en daar werd excellent gevolg aan gegeven. Topresultaat. Enige opmerking of tip , de elastiekjes voor achter de oren, in verstelbare versie maken.

Snelle levering en goed geholpen!

Wij wilden mondkapjes met ons nieuwe logo bestellen. Bij levering bleken de kleuren van het logo niet goed overeen te komen. contact gehad en ze hebben verschillende pogingen gedaan om de kleuren goed te krijgen. Uiteindelijk is dit gelukt en kregen we de nieuwe mondkapjes ook weer snel geleverd. Super service!

Echt fantastische mondkapjes! Zeker een aanrader!

Heel mooie mondkapjes, uitstekende kwaliteit, niet duur, perfect gedrukt en goede service!

Er wordt meegedacht om mooi resultaat te bereiken.

Snelle reactie, meedenkende mensen, top product!

Goed product, snelle levering en prima aftersales

Mondkapjes besteld met nieuw logo. Door het nieuwe (ingewikkelde) logo was het best complex maar na goed overleg is een prima resultaat afgeleverd.

Zeer goed geholpen

We hebben hele fraaie mondkapjes met logo besteld om onze collega's te beschermen tegen het virus tijdens het werk! Ze zijn echt prachtig en uiteraard effectief.

Wat een fijn bedrijf! Zeer snelle en prettige communicatie, zelfs in de avond uren even per mail ontwerpen heen en weer mailen. De kwaliteit van product ( mondmaskers) en prijs zijn fantastisch. Zal hier in de toekomst zeker snel weer promo materiaal aanschaffen!

absolute goede en snelle service

met de medewerkers een snelle en sympathieke communicatie gehad met snelle levering. Top

Mondkapjes kwam op tijd aan, maar maten niet gesorteerd (wel gevraagd)

Mondkapjes besteld, prima geholpen met de opdruk. AFleveradres was anders, was ook geen probleem. Uitgelegd hoe we de maten willen hebben (deel- 1 maat - meesturen met ons blad, de rest -zelfde maat plus andere maat- voor uitdelen op beurzen). Deadline was krap, die is keurig gehaald. Mondkapjes kwamen echter ongesorteerd aan, dus ze gaan alsnog met maten door elkaar ingevoegd worden in ons blad.

Hey, Net een voldoende maar daar doen we het eigenlijk niet voor.. Jammer dat je niet helemaal tevreden bent. We gaan uitzoeken waar dit mis is gegaan. Excuses. Team EventGoodz.

Uitstekende service, mooie producten

Zeer goede service en communicatie.

Super geregeld

Goed geholpen, fijne feedback

Snel

Duidelijke site , makkelijk besteld

Goede kwaliteit en service!

Ondanks dat het van onze kant wat moeizaam verliep, is er erg goed meegedacht door Eventgoodz. De mondkapjes zijn netjes volgens afspraak bezorgd en de kwaliteit is top.

Prima product, top service!

Na bestelling binnen een paar uur een digitaal proef exemplaar ontvangen. Product voldoet volledig aan de verwachtingen en is netjes binnen de verwachte levertijd bezorgd.

Over Eventgoodz

Eventgoodz is dé specialist in bedrukte artikelen voor evenementen. Wij helpen je graag met het vinden van de juiste promotieartikelen voor je bedrijf, event of festival. Gegarandeerd tegen de laagste prijs van Nederland!