Goede foamsticks en ook een goede service. Bij vragen altijd snel en duidelijk antwoord.

Prima ervaring

Vlotte reactie op vooraf gestelde vragen. Snel een proefdruk ontvangen en aanpassingen werden ook weer vlot verwerkt. Al met al prima geregeld!

Logo scheef gedrukt, klacht afhandeling duurt lang!

Offerte aanvraag ging heel snel en netjes, duidelijke en fijne communicatie. Snelle levering van de rvs flessen met ons logo erop. Helaas bij het uitpakken bleek het logo scheef op de flessen gedrukt te zijn. Hiervoor gelijk gereclameerd. Als eerste kreeg ik een aanbod voor korting, wat ik heel vreemd vind. Ik wil mijn klanten geen relatiegeschenk geven waar een logo scheef op staat. Twee keer foto's moeten aanleveren. Dat was ook nog niet genoeg, de flessen moet retour naar de drukker om de fout te inspecteren, blijkbaar is dit nog niet duidelijk op de foto's. Het plannen om de flessen op te halen gaat erg moeizaam. Ondertussen zijn we 1,5 week verder sinds ik de klacht heb ingediend en zit ik nog steeds zonder de juist gedrukte flessen die ik had besteld. Welke ik dit weekend wel nodig heb. Ik heb er weinig vertrouwen in dat ik uiteindelijk ga ontvangen waar ik voor betaald heb. Jammer!

Hi Nelian, jammer te horen dat het uiteindelijke resultaat niet naar wens is. We willen dat je als klant tevreden bent met het eindresultaat. Wij zullen zo spoedig mogelijk bij je terugkomen en gaan bekijken of we dit buiten de leverancier om kunnen oplossen. Vriendelijke groet, Teun

Prima service voor prima prijzen!

Goede begeleiding in de opmaak, vlotte en correcte levering, in alle opzichten aanbevolen.

snel, goede communicatie, mooi product

tijdens de feestdagen konden ze snel een offerte maken, een proef opstellen, de bestelling leveren en de faktuur maken. top!

Voor de Nieuwjaar drink van de straat heb ik shotglaasjes en cava glazen besteld met een 1 kleurige logobedrukking. Een zeer open en vlotte communicatie over het logo wat eerst niet duidelijk genoeg samen. Samen constructief samengewerkt tot een perfect afdrukbaar logo. De levering van de shotglaasjes zou te laat zijn. Ook hier zeer eerlijke en open communicatie. Een ander voorstel gekregen. Perfecte regeling van facturatie. De levering kon je ook zeer goed opvolgen. Kortom: ik bestel hier zeker nog en moest jij twijfelen om te bestellen... niet doen je gaat tevreden zijn!

Heel flexibel en behulpzaam

Heel veel hulp bij het bestellen van custom made sokken.

Ik heb siliconen bandjes besteld met bedrukking. Goede en snelle levering. Top backoffice en contact.

Erg snel geleverd en goede kwaliteit

De bestelling is erg snel geleverd. Het product is van top kwaliteit en is netjes verstuurd!

Keisnel en betaalbaar!

Kerstmutsen met logo besteld. Ontzettend snel geleverd. Ruim op tijd geleverd. Vriendelijk geholpen en een scherpe prijs waardoor het leuk is om zoiets (kerstmutsen) een keertje te laten maken....

Perfecte service en snelle levering !

Makkelijke en overzichtelijke website, snelle communicatie en prima service..

Hele goeie service.

Goeie prijs, snelle levering, leuk persoonlijk contact.

Super snel en efficient!

Het team is super vriendelijk en attent, ze houden je op de hoogte van de status van je bestelling. Super blij met hun service.

Goede service en snelle levering

Bestelling is in goede orde ontvangen en de levering was sneller dan verwacht. Binnen 5 werkdagen in huis

geweldig

bestelling doen op de site, paar uur later e.e.a. bevestigd via een email contact. de bestelling volgde daarna ruim binnen de beloofde tijd een grote doos met de beloofde spulletjes....perfect geregeld!

Oplossingsgericht, snel en vriendelijk

Mijn order zou niet op tijd bezorgd kunnen worden. DMV goede communicatie dacht het team met mij mee voor een alternatief. De nieuwe order is sneller binnen dan verwacht en ziet er goed uit! Ik zou hier vaker bestellen en ook zeker aanraden.

Super snelle service

Op korte termijn zochten wij nog een leverancier voor een flinke hoeveelheid bedrukte keycords. Eventgoodz heeft daarin zeer snel en flexibel meegedacht, waardoor de levering prima op tijd klaar was. Naast de snelle service was ook de kwaliteit van het product goed. Zeer tevreden!

super snelle levering en service

super snelle levering en service

Goede en snelle communicatie en levering

EventGoodz bied en goede en snelle communicatie richting de klant, daarbij kunnen zij ook snelle levertijden garanderen.

Snelle werkers, er wordt enorm fijn meegedacht.

Vriendelijke klantenservice met snelle levering

Mijn ervaring verliep goed de klantendienst reageerde heel snel en de levering was hier ook snel. Alleen heb ik meer dan 3 keer problemen ondervonden met de betaalwijze die de stad Antwerpen heeft. Dit werd duidelijk op voorhand gecommuniceerd en was oké voor Eventgoodz. Toch heb ik achteraf verschillende keren een factuur ontvangen terwijl de bestelling nog niet geleverd was en wij enkel achteraf betalen. Nadien kreeg ik nog verschillende mails dat de betalingstermijn van de factuur vertrekken was terwijl jullie akkoord waren gegaan met de betaalwijze. verder was iedereen zeer klantvriendelijk.

Hi Sam, Bedankt voor je terugkoppeling. Vervelend te horen dat het niet helemaal naar wens is gegaan mbt de afhandeling van de betaling, we nemen even contact met je op hiervoor. Gr. Teun

snelle reactie en levering

snelle en aardige reacties en snelle levering

Mooie producten

Mooie website met duidelijke afbeeldingen en prijzen. Het ontwerp goed ontvangen en de bedrukking ziet er super uit.

goede service!

Na wat op en neer mailen een super snelle levering. Mooi bedrukte bidon en op tijd voor ons 75 jarig jubileum tennistoernooi geleverd.

Goede en snelle service

Wij hebben 50 bidons besteld voor de voetbalclub. Het logo is er erg mooi op gedrukt en de levering was nog veel sneller dan verwacht. Fijn en vlot contact ook met Elise van Eventgoodz. Wij zijn erg tevreden over de service en de kwaliteit van de bidons. Absoluut een dikke aanrader om bij dit bedrijf te bestellen.

Over Eventgoodz

Eventgoodz is dé specialist in bedrukte artikelen voor evenementen. Wij helpen je graag met het vinden van de juiste promotieartikelen en relatiegeschenken voor je bedrijf, event of festival. Gegarandeerd tegen de laagste prijs van Nederland!