Schitterende service en topkwaliteit

Vanaf de eerste tot de laatste mail schitterende service met transparante communicatie en proactieve ingesteldheid. Van offerte tot design steeds het beste voorgeschoteld gekregen. Wij zijn honderd procent tevreden.

Snel Geleverd en hoge kwaliteit!

Ik ben erg tevreden over het drukwerk met mijn logo! Ziet er erg professioneel uit. Daarnaast kreeg ik de bestelling ook al 2 dagen eerder dan de verwachten leverdatum. Alles ging vlot en soepel, ook de communicatie. Mijn bijzondere verzoek werd direct begrepen en speciaal voor mij is er gekeken naar de mogelijkheden. Uiteindelijk is het product precies wat ik voor ogen had. 100% tevreden ben ik niet snel, maar nu wel!

Heel vlotte service

Heel vlotte service. Zeer snel antwoord op je mails.

Een erg fijn bedrijf om zaken mee te doen. Zeer snel en prettig contact. Ook het bestelde product is geweldig!

Snelle reactie via mail. Vriendelijk personeel. Snelle levering

Fantastische service!!

Vriendelijke mensen, vlotte service. Echt een aanrader

Goede en snelle communicatie

Er is veel heen en weer gemaild over hoe het product er uiteindelijk uit moest zien en alles was mogelijk.

perfect zoals gewenst

Mooi afgewerkte bandjes, aangename samenwerking en vriendelijke mensen. prijs kwaliteit is heel goed!

Top Service

Super service, snel geregeld en goede kwaliteit! Tevens helder en snel contact vooraf!

Fijne persoonlijke begeleiding, levering was zelfs sneller in huis als afgesproken

Snelle service!

er wordt snel en vriendelijk gereageerd door de medewerkers van Eventgoodz. wij komen zeker terug! ook prijs valt goed mee!

Super service!

Er werd goed meegedacht, scherpe prijs en supersnelle service

Super afgehandeld, vriendelijk, snel en een gaaf product!

Super afgehandeld, vriendelijk, snel en een gaaf product!

geweldig

prima geholpen en op tijd binnen, en een kaartje bedankt voor je bestelling was hellemaal top

Er mooi geworden

Levering binnen 2 weken super

Snelle reacties, top service

Fijne en meedenkende hulp

Heel fijn geholpen met het bedenken van een oplossing binnen ons budget. Handgeschreven kaartje erbij werd erg gewaardeerd :) De waaiers zijn erg mooi geworden!

Leuke en unieke producten.

Topservice!

Helemaal Top!

Snelle en professionele reacties en hulp. Heel behulpzaam. Bedankt!

Leuke producten en goede klantenservice!

Voor ons evenement was ik op zoek naar diverse bedrukte artikelen. Eventgoods kon me helpen met alle benodigde artikelen en ook nog eens voor een hele goede prijs. Daarnaast vind ik het erg fijn om persoonlijke begeleiding te hebben bij de bestelling. Echt een aanrader!

Snelle en vriendelijke communicatie

Prettige ervaring.

Ze luisteren graag naar je wensen.

Ik had een foutje gemaakt met mijn ontwerp en het is goed opgelost. Was heel tevreden en ga zeker weer een bestelling plaatsen.

super goede service !!

Eventgoodz denkt met je mee in oplossingen, en zorgen dat alles netjes op tijd geleverd wordt, kan niet anders zeggen dan dat wij super tevreden zijn, bedankt voor de snelle en goede service !

Enorm vriendelijk en supersnel!

Supersnel!

Goed geholpen, snel in huis en ziet er top uit! Heel blij mee, thanks!

Over Eventgoodz

Eventgoodz is dé specialist in bedrukte artikelen voor evenementen. Wij helpen je graag met het vinden van de juiste promotieartikelen voor je bedrijf, event of festival. Gegarandeerd tegen de laagste prijs van Nederland!