Topgeregeld, superservice, snelle actie/reactie!!

Wij zijn enorm tevreden!!!

Zeer goede kwaliteit, heel mooi afgewerkt en snelle levering! Zeer tevreden klant.

Snelle reactie op de offerte, zeer snelle levering!

Zeer service gericht en meedenkend.

Ons ontwerp bevatte het bedrijfslogo, wat wij iets te klein hadden aangeleverd. Ze hebben zonder extra kosten het ontwerp aangepast, zodat het er toch allemaal goed uit kwam te zien. Door een menselijke vergissing, was de bestelling niet op tijd verstuurd, maar toen ik ‘s avonds buiten kantoortijden een mail over stuurde, werd ik direct gebeld en gemaild om een oplossing aan te bieden. De bestelling werd direct de volgende ochtend bij mij afgeleverd, zodat alles nog op tijd binnen was. Nogmaals, topservice en oplossingsgericht. Reageert gewoon buiten kantoortijden.

Goede communicatie en snelle verzending. In 1 woord top

Goede en mooie opdruk mondmaskers

Er wordt meegedacht met het ontwerp en de levering is zeer snel tegen een goede prijs/kwaliteitverhouding

Het product wat ik wilde bestellen was niet op voorraad in Nederland. Kon wel besteld worden bij de leverancier maar zou daardoor dan niet op tijd geleverd kunnen worden. Uiteindelijk kreeg ik een goed alternatief via de mail aanbevolen door Teun Verhagen (Support) wat wel voorradig was en daardoor op tijd geleverd kon worden. Het contact met jullie afdeling Support is goed en snel verlopen en ben hier zeer tevreden over. DANK!

Uitstekend!

Vanaf het begin goed contact gehad met Teun. Behulpzame medewerker die ook actief ging meedenken en uit zichzelf andere opties stuurde. Erg fijn!

Super service!

Top service, er wordt goed meegedacht. En daarnaast ook nog een hele snelle levering!

Super snelle actie!

Ik heb het product nog niet gezien, maar de reactie en medewerking is echt super goed. Teun, keep it up!

Zeer snelle levering!

Zeer snelle levering!

Snel en goed advies

Communicatie verliep heel fijn en snel en er werd goed meegedacht en geadviseerd. Levering ook mooi op tijd.

Snelle levering en het product ziet er top uit!

Fijn contact, snelle levering ! Mooi product geworden!

Toppers!

Geduld met se betaling super lief kaartje bij aflevering en topproduct.. om het onaangename veel aangenamer te maken

Mondkapjes besteld met een levertijd van 5 werkdagen maar ik had ze eigenlijk sneller nodig en na overleg zijn ze binnen 2 dagen al geleverd! Helemaal blij dus :-)

Snel, Direct, Duidelijk

De snelste en de beste quality mondmaskers!

Een hele goede service

Wij hebben voor ons bedrijf waaiers laten bedrukken en zijn erg tevreden! Contact verloopt prettig,er wordt snel gereageerd. Verder wordt er mee gedacht aan je ontwerp en het resultaat mag er zeker wezen!

Schitterende service en topkwaliteit

Vanaf de eerste tot de laatste mail schitterende service met transparante communicatie en proactieve ingesteldheid. Van offerte tot design steeds het beste voorgeschoteld gekregen. Wij zijn honderd procent tevreden.

Snel Geleverd en hoge kwaliteit!

Ik ben erg tevreden over het drukwerk met mijn logo! Ziet er erg professioneel uit. Daarnaast kreeg ik de bestelling ook al 2 dagen eerder dan de verwachten leverdatum. Alles ging vlot en soepel, ook de communicatie. Mijn bijzondere verzoek werd direct begrepen en speciaal voor mij is er gekeken naar de mogelijkheden. Uiteindelijk is het product precies wat ik voor ogen had. 100% tevreden ben ik niet snel, maar nu wel!

Heel vlotte service

Heel vlotte service. Zeer snel antwoord op je mails.

Een erg fijn bedrijf om zaken mee te doen. Zeer snel en prettig contact. Ook het bestelde product is geweldig!

Snelle reactie via mail. Vriendelijk personeel. Snelle levering

Fantastische service!!

Vriendelijke mensen, vlotte service. Echt een aanrader

Goede en snelle communicatie

Er is veel heen en weer gemaild over hoe het product er uiteindelijk uit moest zien en alles was mogelijk.

perfect zoals gewenst

Mooi afgewerkte bandjes, aangename samenwerking en vriendelijke mensen. prijs kwaliteit is heel goed!

Over Eventgoodz

Eventgoodz is dé specialist in bedrukte artikelen voor evenementen. Wij helpen je graag met het vinden van de juiste promotieartikelen voor je bedrijf, event of festival. Gegarandeerd tegen de laagste prijs van Nederland!