Mooie kwaliteit draagtas!

Mooi product, niets op aan te merken.

Helemaal prima

Makkelijk bestellen en goede service

Snelle communicatie en verzending van product.

Snelle communicatie en verzending van product.

Mooie truien, snel geleverd

Voor onze scoutinggroep vorig jaar en dit jaar opnieuw truien besteld. Mooie kwaliteit, snelle (inter)actie en dus snel geleverd!

Goed geholpen

Snelle en vriendelijke service

Nadat wij een bestelling hebben geplaatst, kregen wij vrij snel reactie dat ons ontwerp niet juist was. Na wat heen en weer mailen met Kaylee, tot een ontwerp gekomen. Super fijn dat dit zo snel werd opgepakt! Erg tevreden.

Prima kwaliteit en goeie communicatie

de bezorging was snel ondanks dat er Pasen tussen kwam. ook hadden we onze kant uit een fout gemaakt in adres gegevens maar werd super opgelost aangezien Eventgoodz zag dat er iets niet klopte! kortom Beachparty Brunssum is tevreden en zullen hier zeker vaker bestellen!

Fantastisch leuk gelukt

De bandjes waren een groot succes!

Great company and great service

Enactus has had a wonderful experience with this company and this service, thank you

Denken met je mee - goede service

Vraag over een artikel - is het stevig genoeg? 2 dagen later een voorbeel- exemplaar ontvangen om zelf te kunnen beoordelen. Snelle reacties op mails.

Mooie kwaliteit tegen een mooie prijs! Helemaal goed dus.

Mooie kwaliteit tegen een mooie prijs! Helemaal goed dus.

Goede producten en fijne communicatie

Ik heb 200 polsbandjes besteld en netjes binnen gekregen. |Toen ik vroeg wanneer het binnen kwam is er snel en correct gereageerd. Factuur zag er ook netjes uit

Heel goede service

Heel goede service bij het ontwerp van fuifbandjes.

Customer service tot het gaatje

Een spoedbestelling die sneller toekomt dan gevraagd - meer moet dat niet zijn. Dankzij het persoonlijk contact heeft ons event de juiste materialen op tijd gekregen!

Prima snelle service

Vlotte aangename service! Voldoende communicatie, extra vragen bij twijfel. En in ons geval: onmiddellijk prima voorstellen!

fijn contact, heldere communicatie en prima product!

In aanloop van ons Sparkling Summer Festival hebben we alvast onze festivalbandjes besteld. Eventgoodz is duidelijk m.b.t. wat wel en niet mogelijk is m.b.t. het printen van ons logo, de levertijd en de voorwaarden. Fijn contact en heldere communicatie. Een volgende keer zullen we zeker weer bij Eventgoodz bestellen.

Ik ben erg heel erg blij met de zweetbandjes die we hebben besteld voor een goed doel. Ook met de zoektocht naar de uiteindelijke bestelling ben ik erg geholpen. Kortom: echt heel erg bedankt. Dank zij o.a. julie steun kunnen we geld inzamelen voor een medicijn voor spierziekte SMA. Https://www.sportenvoorspieren.nl/fundraisers/jaap-vos

Duidelijk en volgens afspraak.

ook de planning van afleveren keurig aangehouden

Ik ben erg tevreden over de polsbandjes. Ze zijn precies geworden zoals we wilden. Het contact liep er goed. Tot volgend jaar!

De sfeer was onbeschrijfelijk

Geweldig sfeertje.

Goed meedenken en super snelle reactie

denken goed mee met met de wensen wat er mogelijk is met wonterp

Heel professioneel en niet duur

In vergelijk met andere websites de beste prijs, daarnaast een hele goede communicatie en hielden zich aan hun afspraak. Uitzonderlijk tevreden!

Goed advies en perfecte levering!

Zeer tevreden over de communicatie, het advies en de snelle levering. Onze bedrukte fietsbellen zijn een hit dankzij Eventgoodz!

Supersnel en goede kwaliteit

Heel fijne communicatie en snelle service.

Perfecte festivalbandjes

De bedrukte festivalbandjes zijn van een héél erg goede kwaliteit. Levertermijn is ook héél goed.

Over Eventgoodz

Eventgoodz is dé specialist in bedrukte artikelen voor evenementen. Wij helpen je graag met het vinden van de juiste promotieartikelen en relatiegeschenken voor je bedrijf, event of festival. Gegarandeerd tegen de laagste prijs van Nederland!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.