Friendly and fast service

I ordered with Eventgoodz for the first time last year, and as always when you use a new website it can be a bit hard to always know how to make the orders, uloads, and such correctly. But I got very fast and timely help whenever needed. It was a great experience! A lot of items so a wide variety. A bit less quality products though.

Dikke aanrader.

Ik werdt geweldig geholpen in het ontwerp proces. Gezien de korte tijd tog optijd binnen gekregen en van de gasten een hoop complimenten gehad over de bandjes. Voor de volgende event bestel ik hier zeker weer.

Supermooi en snelle levering!

Ik heb festivalbandjes laten drukken voor onze trouw. er is veel keuze in afwerking, en de bandjes zijn zelfs na 1 week al aangekomen ipv. 2 weken. Ook de bestanden worden goed op voorhand door hen nagekeken zodat er zeker niets misgaat. De afwerking is echt top en ik zou ze zo weer bestellen voor een evenement in de toekomst!

Fijne communicatie en top producten

Vooraf een fijne communicatie gehad. Er werd goed mee gedacht. Producten waren heel snel in huis en zien er prachtig uit! Blij mee! Ik ga hier zeker weer bestellen!

Goede kwaliteit en service!

Voor ons Pride event erg kleurrijke polsbandjes besteld. Klanten service dacht goed mee. Snelle levering en keurig product!

Goeie service

Snel contact, ook snell een offerte en voorbeeld voor sleutelhangers Prijzen zijn reeel

Goede producten en een snelle levering

Goede kwaliteit, snelle service!

Wij zijn heel blij het product, maar vooral ook met het snelle schakelen met Evengoodz. Zou hier zeker terugkomen!

Goeie kwaliteit

De klantendienst was heel erg vriendelijk en behulpzaam en heeft me goed geholpen met mijn bestelling. We zijn ook heel tevreden met de prijs kwaliteit van onze festivalbandjes die we besteld hebben. Het design was heel gedetailleerd, maar toch heel mooi uitgekomen!

Fijn en snel contact! Producten geleverd naar tevredenheid.

Fijn contact en goede producten!

Erg fijn contact gehad met Kaylee om onze bestelling van bedrukte zonnebrillen te regelen. Er werd fijn meegedacht en er kwam altijd een snelle reactie op mijn vragen en wensen.

Samen tot een fantastisch ontwerp gekomen!

Ontzettend vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. En super snelle verwerking van de wensen van ons ontwerp. Even een keer bellen en het resultaat was naar wens!

Fijne en snelle communicatie

Goed geholpen door Eventgoodz. Moest op korte termijn bedrukte waaiers hebben en werd dezelfde dag geholpen. Levertijd sneller als verwacht.

snelle reactie, mooie kwaliteit!

bij de aanvraag krijg je de zelfde dag nog reactie en ze denken mee als er vragen zijn. Ook wordt er netjes binnen de afgesproken tijd geleverd. En dat met een zeer nette prijs!

Bijzonder soepel vanaf begin

Ik heb festivalbandjes besteld voor een feestje en voor de zekerheid gebeld met ze en ik werd goed geholpen. Nadat ik het eerste ontwerp had gekregen, had ik 1 aanpassing en dat werd al zsm aangepast en na een dag was het definitief. Week later bestelling binnen en ziet er prachtig uit.

Goed product goede service

Snel en gemakkelijk contact met service. Jullie denken mee. Levering volgens afspraak

Communicatie ging stroef, product is top

Ik kwam bij EventGoodz met een relatief kleine bestelling, maar die had wel spoed. Ik heb 's-ochtends om 09.00 direct gebeld om te vragen wat de snelste methode was. Het drukbestand had ik klaar, ik wist welk product en de hoeveelheid. Het had 1-2-inkoppen kunnen zijn. Maar in plaats daarvan was de communicatie fuzzy en heb ik er de volledige dag over moeten doen om de bestelling in orde te krijgen. Meerdere keren gebeld over onduidelijkheden, meerdere mails, elkaar tegensprekende mails, steeds niet heel behulpzame mensen aan de telefoon die eigenlijk ook niet wisten wat het proces was. Kortom: op basis van deze bestelling zou ik niet snel weer hier kopen. Maar wellicht als je geen spoed hebt dat alles wél soepel loopt. Het product was top, én op tijd (alhoewel ik op de dag van de levering nog een mail kreeg waaruit leek dat dit niet zo zou zijn).

Hi Daan, Wat vervelend om te horen. We gaan even contact met je opnemen om te kijken wat er mis is gegaan. Als ik namelijk in de communicatie kijk zie ik dat alles is doorgezet binnen 3 uur wat relatief snel is. Wellicht zien we iets over het hoofd en dat klaren we graag even uit zodat je ervaring volgende keer wel positief is :). Mvg Teun

Top klantenservice, kwaliteit product boven verwachting - en voordelig

Vroeg een sample aan van een festival-item - kreeg dit supersnel toegezonden wat echt ons besluit op Eventgoodz liet vallen. Betrof een bekerhouder - die qua kwaliteit beter was dan we dachten (flink stevig - op foto zag dat er net iets minder stevig uit). Daarna ook even contact met klantenservice - en toen besteld. Ook nog eens heel snel geleverd.

Fijn bedrijf om mee te werken

Festivalbandjes besteld. Fijne, snelle communicatie. Binnen een dag een drukproef binnen. Ik kreeg daarbij wel een waarschuwing dat kleine details van mijn ontwerp weg zouden kunnen vallen, maar het resultaat is echt perfect. Kleinste lettertjes/details zijn goed leesbaar. Levering was eerder dan verwacht. Jullie hebben er een super tevreden klant bij!

Door het zoekraken van de aanvraag voor bevestiging van de order in de mailinbox, is er later akkoord gegeven dan gepland. Na een telefoontje met Tammy werden we gerust gesteld dat de order nog op tijd geleverd zal worden voor het evenement. Uitstekende service en snelle verzending!

Snelle levering en goed contact

Als organisatie hebben wij bedrukte chocoladerepen besteld bij Eventgoodz. Het contact met Tammy van de binnendienst verliep erg snel en soepel. Ik werd goed te woord gestaan en geholpen waar nodig. Daarnaast erg tevreden met de bestelling!

Super goed van service tot aan bestelling!!

Ze gaan net zo lang met jouw meedenken tot het naar wens is en mooie kwaliteit van het product. Snel antwoord op jouw vragen ook en telefonisch goed bereikbaar. Super blij mee, Bedankt!

Super product en service

De kwaliteit van het product was zoals verwacht hoog en de service was ook top.

Zeer goede kwaliteit evenement bandjes

De kwaliteit van de evenementen armbandjes waren zeer hoog. De print was precies zoals bedacht.

Mooie kwaliteit festival-bandjes. Heel blij mee!

Er werd goed meegedacht over het design zodat alles goed zichtbaar was in het ontwerp en niks zou overvloeien door te kleine details. Daardoor nu een top resultaat :)

Veldweg 7

5061 KJ Oisterwijk

Over Eventgoodz

Eventgoodz is dé specialist in bedrukte artikelen voor evenementen. Wij helpen je graag met het vinden van de juiste promotieartikelen en relatiegeschenken voor je bedrijf, event of festival. Gegarandeerd tegen de laagste prijs van Nederland!