Perfecte service en producten!

Voor onze vereniging hebben wij bedrukte bidons besteld. Van ontwerp tot uitlevering verliep alles goed en soepel met snelle reacties van de klantenservice (Wendy en Kaylee). Helaas maakte DHL een potje van de levering (What’s new?), maar in nauw contact met Kaylee zijn ze uiteindelijk veel later maar wel geleverd. Wat mij betreft dus een 10+ voor de service en support. Daarbij goede producten die snel gemaakt en van goede kwaliteit waren. Ik kan het bedrijf warm aanbevelen!

Sample werd me heel snel opgestuurd.

Ik vroeg een sample aan alvorens een bestelling te plaatsen. Dit werd heel snel verzonden en kwam overeen met de beschrijving op de website.

Alles volgens plan

Gemakkelijk te bestellen en alles op ruim op tijd geleverd.

Goede communicatie en uitstekende service. Na betaling snel verzonden. Dank aan Kaylee!

Goeie service en snelle levering

Ik bestelde enkele festivalbandjes bij Eventgoodz voor een aankomend event. Ze hielpen het design (kosteloos) mee ontwerpen en waren bereid aanpassingen te doen. De levering gebeurde binnen de aangegeven tijd en de bandjes zijn kwalitatief en mooi. Een goeie ervaring!

Top kwaliteit & snelle levering

Kwaliteit/prijs is zeer goed. Ook snelle levering

Altijd goede service.

Altijd vlotte bestelling en veel mogelijkheden

Snelle en correcte handelingen

Na een paar mails over en weer met vragen (die telkens snel behandelt werden), werd er snel gehandeld voor het in orde brengen van de bestelling. Waardoor deze snel geleverd kon worden en het resultaat mag er ook zeker zijn. Enorm bedankt hiervoor!

Fijn

Ik ben zeer tevreden over de bandjes, goede kwaliteit en snelle levertijd.

Top service, mooie bandjes

Bij ontwerp/bestelproces goed geholpen. Vlotte levering van kwalitatief mooie bandjes. Heel tevreden!

Fijn dat je 1 contactpersoon hebt. Denken met je mee. Prima prodcut

Niks dan lof, ben goed geholpen!

Uitstekende kwaliteit festivalbandjes

Wij hebben festivalbandjes besteld voor onze vriendencamping, er werd uitstekend meegedacht met het ontwerp en onze wensen door het vriendelijke personeel. Toen ik aangaf dat we een beetje krap op de levertijd zaten werd er alles op alles gezet om de bandjes op tijd bij ons te krijgen. En dit is gelukt! We hebben er heel veel lol van gehad door ze uit te delen afgelopen weekend op Mysteryland, we komen zeker volgend jaar, of eerder, terug voor een vervolgbestelling!

goede communicatie

Snelle, correcte en behulpzame communicatie over voorraad en levertermijnen.

Event tasjes super fijne communicatie

Voor een event hebben wij voor deelnemers tasjes besteld met een logo. Erg goede en snelle communicatie. Er is fijn meegedacht. Tasjes zijn van leuke kwaliteit en op tijd geleverd.

Erg goed

Komt afspraken na en drnkt mee

Goede service!

Heel fijn geholpen met het ontwerpen van de producten en de kwaliteit is super.

Goede service!

Het artikel dat ik besteld had was niet voorradig, maar de opvolging hiervan door jullie klantendienst was heel goed. Ik werd goed geïnformeerd en er werd ook een alternatieve keuze voorgesteld. Heel tevreden over de service én het artikel!

Super geregeld

Tiptop!!

Goede en snel bereikbare klantenservice, levering zoals beloofd, perfecte kwaliteit van de bandjes.

Snelle service en een goed product

Dit was mijn eerste bestelling bij jullie en op goed geluk 100 LED Foamsticks besteld. Dit is toch echt op feestjes een groot succes en maakt leuke plaatjes. Levering was snel en communicatie hierover duidelijk en accuraat.

Mega Last minute, uitstekende service!

Wij hoorden een paar dagen van de voren dat onze bekers niet geleverd konden worden voor onze trouwerij. We kwamen na wat zoeken uit bij Eventgoodz die ons uit de brand kon helpen. Zij hebben alles op alles gezet dat wij de bekers 4 dagen later in een ander land wel op tijd hadden. Super mooi gedrukt en last minute geregeld. Hele goede service!

Nieuwe bandjes mooie kleur snelle levering Goede communicatie via de mail Heel blij mee

Snelle reactie online en via de mail

Goed geholpen bij het uitzoeken van een artikel. Snelle reactie online en via de mail.

Eventgoodz is telefonisch bereikbaar, meedenkend personeel

Eventgoodz is telefonisch bereikbaar, meedenkend personeel: omdat ik niet kon kiezen, stuurden ze me samples. En nu ga ik bestellen.

Veldweg 7

5061 KJ Oisterwijk

Over Eventgoodz

Eventgoodz is dé specialist in bedrukte artikelen voor evenementen. Wij helpen je graag met het vinden van de juiste promotieartikelen en relatiegeschenken voor je bedrijf, event of festival. Gegarandeerd tegen de laagste prijs van Nederland!