Duidelijk en volgens afspraak.

ook de planning van afleveren keurig aangehouden

Ik ben erg tevreden over de polsbandjes. Ze zijn precies geworden zoals we wilden. Het contact liep er goed. Tot volgend jaar!

De sfeer was onbeschrijfelijk

Geweldig sfeertje.

Goed meedenken en super snelle reactie

denken goed mee met met de wensen wat er mogelijk is met wonterp

Heel professioneel en niet duur

In vergelijk met andere websites de beste prijs, daarnaast een hele goede communicatie en hielden zich aan hun afspraak. Uitzonderlijk tevreden!

Goed advies en perfecte levering!

Zeer tevreden over de communicatie, het advies en de snelle levering. Onze bedrukte fietsbellen zijn een hit dankzij Eventgoodz!

Supersnel en goede kwaliteit

Heel fijne communicatie en snelle service.

Perfecte festivalbandjes

De bedrukte festivalbandjes zijn van een héél erg goede kwaliteit. Levertermijn is ook héél goed.

Duidelijke website, snelle levering! Product voldoet aan beschrijving

Vlot en vriendelijk

De service was zeer vriendelijk en vlot. Ook toen ik wou wisselen van soort polsbandjes werd er geen probleem van gemaakt en moest ik gewoon het verschil betalen. Zeer vlotte service en goede kwaliteit!

Vlotte communicatie, vlotte levering en mooi afgewerkt product.

Heel tevreden van de aanpak van dit bedrijf. Duidelijke communicatie, vlot antwoord, vlotte productie en vlotte verzending. Levertermijnen kloppen perfect en kwaliteit is goed! Hier bestel ik nog!

Goed contact en snelle levering!

Ik heb goed contact gehad in afstemming over mijn bestelling en de levering was snel, erg fijn!

Goede ervaring!

Bigshoppers besteld. Kwamen snel en waren goed!

Alles perfect verlopen

Een aanrader. Snelle levering en alles perfect in orde.

Deskundige partner in merchandise

Het is fijn dat EventGoodz bij elke bestelling een drukproef opmaakt en die waar nodig gratis aanpast zodat alles naar wens is.

Goede service, snelle levering

Vooral de service van alle medewerkers is heel fijn. De kwaliteit van de producten is goed en de levering is snel.

Fijn!

Sample goed ontvangen

snelle levering en snelle informatie via mail

Prima eerste kennismaking met Eventgoodz. adequate afhandeling van eerste testorder. Ga nu meer afnemen

Zien er heel leuk

Sommige logo's staan wat scheef maar ze blijven wel leuk!

Mooi resultaat

Heel snel mijn bestelling gehad zonder moeilijkheden. Het resultaat mag er zijn. Netjes verpakt en de prijs viel super goed mee voor deze hoeveelheid. Super goed bezig, ik zou zeggen doe zo verder

Precies zoals ik het wou

Zeer goede comunicatie , snelle antwoorden op mijn vragen , het product is exact zoals ik het wilde , zeer snelle levering , enigste minpuntje de doos was te groot met gevolg dat de doosjes in de doos bewogen hebben , met gevolg dat sommige doosjes beschadigd zijn , de produkten vast leggen met plofplastiek zodat ze niet kunnen bewegen is een tip die ik jullie zou willen meegeven

Snel geholpen bij de keuze van mijn tassen

De tassen die ik eerst wou waren niet op voorraad. Ze hebben me zeer snel verder geholpen met alternatieven te geven Zeer tevreden van de tas. Ik heb ze zelf bedrukt en ze zien er super leuk uit

Vlotte service

Vlotte en snelle communicatie, vlotte levering en mooi afgewerkt product, we zijn tevreden!

Mooie site en snelle service

Snel, flexibel en kwaliteit

Had enige tijdsdruk. Netjes meegedacht naar mogelijkheden. Goede polsbandjes, zien er kwalitatief goed uit en zijn erg fijn in gebruik

Over Eventgoodz

Eventgoodz is dé specialist in bedrukte artikelen voor evenementen. Wij helpen je graag met het vinden van de juiste promotieartikelen en relatiegeschenken voor je bedrijf, event of festival. Gegarandeerd tegen de laagste prijs van Nederland!