Top service!

We zijn heel erg blij met nieuwe eetkamerbank en eetkamertafel! De tafel dat we hebben gekregen was helaas beschadigd (productiefout op de tafel blad), maar we waren echt snel geholpen en binnen drie dagen hebben we nieuwe tafel gekregen, top! Snelle levering, aardig personeel, helemaal blij! Echt een aanrader

Product voldoet naar mijn verwachtingen

Snelle levering, het meubel was eenvoudig te monteren.

Mooi maar getemperd blij!

Geen schroeven en uggen voor kapstok en lamp is scheef recht moeten trekken, en nog steeds ietsjes scheef maar vooruit!

Proactief, meedenkend en flexibel en prachtige lampen!

Twee tafellampen gekocht bij Lampenshoponline en de medewerker mailde proactief of ik wel de goede (led)lamp had voor de lamp. Ik moest inderdaad wat aanpassen en kon het alsnog omruilen. Ik kreeg een aparte factuur voor de meerprijs. Een dag later werd ik ook nog gebeld dat 1 lamp helaas pas drie dagen later leverbaar was. Dat was geen probleem maar het feit dat ze daar zo proactief over communiceren maak ik niet vaak mee. Dus chapeau! De lampen zijn overigens ook heel mooi, dus aanrader!

Geweldige service

Had 1 lamp stuk geleverd en kreeg de volgende dag al een nieuwe toe gestuurd. Prachtige lampen, ben er erg blij mee!!

Erg tevreden

Redelijk snelle levering, spullen erg goed verpakt waardoor kans op beschadiging nihil is .

mooie lamp goed ingepakt en bezorgd

Klacht goed opgepakt en opgelost

Klacht over de bezorging (vervoerder). De?e is gelijk opgrpakt en zeer goed opgelost.

Snel verzonden, goede klantenservice

Snelle verzending, mooie lamp, goede en snelle klantenservice. Top, ga zo door!

Maandag de lamp besteld en woensdag al geleverd. Enige min punt waren de hoge verzendkosten. Helemaal voor een lamp waar ik al een aardig bedrag voor heb neer geteld.

Mooie lamp blij mee.

Mooie lamp , ben er blij me. alleen op foto komt het wat de kleur betreft niet helemaal goed over. Ik heb de goudkleurige lamp met de twee ronde schalen voor elkaar. op de foto lijkt de voorste schaal zwart maar die is ook goudkleurig. Hele snelle levering en het persoonlijke contact was ook goed. Desondanks ben ik blij mijn lamp.

Foto

Een tafellamp bestelt maar klopt niet met afbeelding heel erg misleidend is helemaal goud zeer jammer

Prachtige lamp

Heel blij met onze nieuwe lamp. Snelle levering

Heel klantvriendelijk.

Product was nog niet leverbaar er kon wel besteld worden. Gaven een week door wanneer het verwacht werd. Lamp werd zelfs een week eerder al bezorgd.

Súper blij met mijn mooie kapstok

Snelle levering. Keurig verpakt. Goede kwaliteit en mooie kapstok tegen een redelijke prijs. Ik ben heel erg tevreden en Jan iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Goeie Shop

Correcte en snelle service

Waar blijft mijn lamp ???

Niets meer over mijn bestelling gehoord, zou week 28 aankomen

snelle levering en mooi product

Mijn bestelling was snel binnen,en ben zeer tevreden met de lamp,hangt prachtig.

Snelle verzending,zou er zo weer bestellen.

Mooie spullen en snelle levering

De meubels zijn net zo mooi als op het plaatje en waren ontzettend snel binnen!

lampen voldoen aan verwachting.

Alles volgens bestelling netjes geleverd. Prima kwaliteit

Erg snel geleverd en mooie lamp

Prachtige lamp, snel geleverd.

Prachtige kapstok

Prachtige kapstok en fijn dat ik er gelijk bijpassende kledinghangers bij kon kopen. Ziet er mooi uit. Erg blij mee. Levering ging prima en was stevig ingepakt. Alleen stonken de dozen erg, dus deze gelijk weg gegooid.

Luttekepoortstraat 59-65

3841 AW Harderwijk

Over LampenShopOnline

De webshop en showroom van LampenShopOnline hebben wij voor jouw ingericht op basis van sfeer en beleving. Dit om een optimaal thuis gevoel te geven zodat je een impressie krijgt hoe onze lampen er bij jou uit kunnen zien. Op onze website maar ook in onze showroom vindt u een door ons geselecteerd aanbod van verlichting en meubelen voor elke huiskamer. Bij onze showroom kunt u terecht met betrekking tot lichtadvies, lichtplannen, vragen over lichtbronnen zoals o.a. LED, het ophangen van uw verlichting of technologieën zoals domotica.