Uitmuntend

Hele mooie lamp, maakt meteen een verschil

Uitstekende snel werkende klantenservice, goed bereikbaar , prachtig product

Doen wat ze zeggen. Betrouwbaar , goed bereikbaar en prachtige producten. Aanrader!

Lamp werd boven verwachting weken eerder bezorgd.

Prachtige lamp

Goed verpakt en snel verzonden

Mooi product voor een vriendelijke prijs en snel geleverd

Snelle levering en prima service

De lamp (met 3 glazen bollen) werd snel geleverd. Helaas was een van de bollen los van de fitting toen die uit de verpakking kwam. Maar dezelfde dag werd er al een nieuwe opgestuurd. Dus heel snel opgelost. Prima service.

super

Binnen 1 dag geleverd, echt super snel en goed.

Mooie planken

Super snelle service goed verpakt en heel goed materiaal ben er zeer blij mee

Wat op de site wordt beloofd klopt gewoon, ook de levering is zeer snel, de dag na het plaatsen van de bestelling hadden we het artikel al binnen...top

Prachtig

Heel makkelijk in elkaar te zetten, de lampen doen het prima. Testte ook als je een lamp eruit haalt of de rest wel blijft branden,wel ja. Wel nog even aandacht voor de verbinding van de ringen naar de verticaal toe, die is niet altijd even sterk, stevig en stabiel; zodat alle ringen ook in de juiste stand blijven staan zoals je ze draait. Lamp geeft een aparte sfeer aan een ruimte , echt anders dan een reguliere vaste lamp. Idee om hem ook aan te bieden met gekleurde 3D effect lichtbronnen.

Goede snelle bezorging

Mooie foto lampen Wijken niet af van foto's Ben er heel blij mee en

Hele mooie kapstok gekocht en keurig verpakt afgeleverd.

Hele mooie kapstok gekocht en keurig verpakt afgeleverd. Niet heel goedkoop maar wel keurige kwaliteit. Verpakking stonk gehad wel.

ok

vlotte afhandeling

Prima geregeld

Fijne winkel mooi product.

Slecht

Niet op de afgesproken dag geleverd. Geen tussentijdse updates. Uiteindelijk erachter moeten komen dat het afgelopen maandag geleverd is. Geen pakket gezien, terwijl er toch iemand zou moeten aftekenen. Mijn vraag, waar is mijn pakket????

Goedemiddag Uw onvoldoende komt totaal onverwachts bij ons binnen. Wij hebben al onze mailboxen gecontroleerd maar kunnen geen enkele mail van u vinden omtrent de levering van uw order. Uw schrijft over dat uw order niet geleverd is. Wij hebben het nagekeken de vervoerder heeft 25-3 de order afgeleverd bij uw buren op huisnummer 22. U was naar aller waarschijnlijkheid niet thuis op het moment van leveren. Graag vernemen wij van u of het pakket op huisnummer 22 afgeleverd is. U kunt mailen naar [email protected] Met vriendelijke groet, LampenShopOnline

Geweldige service

Snelle service, mooie producten. Zowel lampen als een kapstok besteld. Bij één van de lampen was de fitting stuk. Contact opgenomen, heel netjes geholpen en er werd een nieuwe lamp opgestuurd.

Prima bedrijf, mooie lamp, ik zou er zo weer wat kopen.

slechte bezorging

de doos is voor de deur in de buitenlucht gezet. bovendien was de bepakking aan meerdere zijde beschadigd

Geachte heer/mevrouw, Allereerst willen wij u bedanken voor uw review. Onze excuses voor de manier hoe uw order is geleverd. Dit is zeker niet de manier zoals wij dit willen en verwachten van onze vervoerder. Wij werken met een externe vervoerder en gaat helaas buiten ons om. Wij zullen hier gelijk melding van maken omdat dit absoluut niet mag. Graag horen wij van u of het product wel goed is en niet beschadigd. U kunt ons mailen op [email protected]. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, LampenShopOnline

Een fantastische webshop met prachtige artikelen. Zeer goede service , een echte aanrader. Mijn reactie komt wat laat maar omdat ik uit mijzelf al eens een reactie geplaatst had kon ik deze reviews niet eerder versturen. Ik wilde graag laten weten dat dit een geweldige winkel is met een geweldige service, en geweldige sfeerlampen.

Ben heel tevreden, netjes bezorgt en mooie lamp

zeer snelle levering van heel mooie betaalbare lamp

De bestelde lamp kwam inclusief de dimmer en 3 losse lampen (lichtbron 6 watt) zeer snel al bij ons binnen. ! van de 3 lampen had een kras erop. Na melding de volgende dag al een nieuwe ontvangen. Zonder enig probleem !

Prima communicatie en mooi product

Prima communicatie en mooi product

Over LampenShopOnline

De webshop en showroom van LampenShopOnline hebben wij voor jouw ingericht op basis van sfeer en beleving. Dit om een optimaal thuis gevoel te geven zodat je een impressie krijgt hoe onze lampen er bij jou uit kunnen zien. Op onze website maar ook in onze showroom vindt u een door ons geselecteerd aanbod van verlichting en meubelen voor elke huiskamer. Bij onze showroom kunt u terecht met betrekking tot lichtadvies, lichtplannen, vragen over lichtbronnen zoals o.a. LED, het ophangen van uw verlichting of technologieën zoals domotica.