Heel vervelend, lamp zat alleen in een plasticzak, zonder extra beschermend materiaal er omheen, dus

Zie hierboven

Beste meneer Geuchies, Wat vervelend te horen, deze tafellamp zit normaal namelijk helemaal verpakt in piepschuim. Wij snappen dus niet hoe dit kan. Onze excuses hiervoor! Is de tafellamp wel goed aangekomen zonder beschadigingen? Graag horen wij van u. U kunt ons bellen of mailen naar klantenservice@lampenshoponline.com. Groeten LampenShopOnline

Top service top snelheid top kwaliteit

Mijn product was zo snel geleverd. Savonds besteld volgende ochtend al in huis. Product is ook erg mooi en van goede kwaliteit. Zijn er heel erg blij mee

Snelle levering en ziet eruit als op de foto.

3 wandplanken besteld. Snelle levering keurig verpakt en hele mooie kwaliteit van de planken echr vol hout.

Prettige website en fysieke winkel

Mooie ruime sortering Goed uitgestald Vriendelijke verkopers met goed inlevingsvermogen

Goed en snel geleverd

Mooie lampen

Toppie !

Eerst telefonisch kontakt gehad, of het op voorraad was Een hele vriendelijke man , die vertelde dat hij echt op voorraad was, en als ik de lamp direct bestelde, was hij voor mij! En idd.... bezorgd door Packs.nl , alleen jammer dat ze niet een korter tijdvak kunnen plannen, want tussen 8 en 18u is wel heel ruim! Ze kwamen om 10.45 !

Erg fijn

Goede kwaliteit van de lamp , ziet er uit zoals beschreven.

Goede service, mooie producten en goede adviezen.

Prettige hulp, goede adviezen over mooie producten.

product (lamp) was en is prima

bezorging was ronduit slecht. tijdstip van bezorging was er niemand thuis. brief in de bus dat er een afspraak gemaakt moest worden ivm dat er getekend moest worden. Afspraak maken kon alleen voor een hele dag. Geen tijdsstip mogelijk. Toen heb ik afspraak gemaakt voor een zaterdag daar ik dan wel de hele dag thuis ben. Vervolgens wordt het pakket op de donderdag voor de afgesproken zaterdag het pakket bij de buren afgegeven. Dus lamp prima maar bezorging erg slecht. lamp kopen bij jullie wel maar hoop op een betere bezorging. Dit als toelichting op hieronder aanbevelen. Bert sluizeman.

Beste Bert, Allereerst onze excuses dat u een slechte ervaring heeft gehad met onze vervoerder. Ondanks dat wij het vervoer natuurlijk uitbesteden hangen wij wel onze naam aan de vervoerder en moet dit goed zijn. In uw geval is dit niet het geval geweest en gaan wij hier gelijk werk van maken! Wij snappen dat u hier niks aan heeft, maar willen u wel kenbaar maken dat we hier mee aan de gang gaan. Nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, LampenShopOnline

Super soepele ervaring van bestelling tot deur.

Niet te duur en snel geleverd conform afspraak. Wordt ook netjes op de hoogte gehouden van iedere fase.

Geen coulance tav retourtermijn

Per abuis mijn retour naar Lamponline gestuurd (zéér gelijkende naam) en geen mogelijkheid om eventueel een ander product uit te zoeken en te ruilen ipv dat ik nu een product heb wat ik niet wil. Voordat Lamponline mijn product weer retour mij had gestuurd was de retourtermijn overschreden. Een beetje coulance zou veel prettiger zijn! Met vriendelijke groet, DJM Elbers

Kundig en vriendelijk geholpen

Goede informatie en adviezen en vriendelijk geholpen in de winkel.

Snelle levering en goede kwaliteit.

Super goed geholpen fijne webwinkel overzichtelijk echt super

Snelle levering, goed verpakt.

Prima, snel

Snelle levering. Het was alleen niet helemaal duidelijk op de site dat er een lamp bijzit.. er wordt reclame gemaakt om er een lamp bij te kopen. Waardoor we nu 2 peren hebben. Goed lezen dus

Vlotte levering, goed verpakt.

Hele snelle levering en mooie kwaliteit lamp

Top bedrijf

Mooie lampen voor redelijke prijs

Super goed!

Prima ervaring met aankoop en levering

Duidelijke, scherp geprijsde webshop

Makkelijk om producten te vinden en te bestellen. Nog belangrijker, er wordt snel geleverd conform het bestelde. Uitstekende site!!

Goede hulp, niet opdringerig. Vrolijk. Goede kennis in huis en flexibel. Prachtige winkel van binnen.

Snel met goede service.

Gelijk snel contact met een medewerker voor extra informatie over een product. Na bestelling na zeer zeer korte tijd al verzonden met tracking. Mooie producten van hoge kwaliteit, goede voorraad en secuur verzonden.

Zeer goed gesorteerde winkel

Eeg vriendelijk personeel goed advies en snelle levering...

Over LampenShopOnline

De webshop en showroom van LampenShopOnline hebben wij voor jouw ingericht op basis van sfeer en beleving. Dit om een optimaal thuis gevoel te geven zodat je een impressie krijgt hoe onze lampen er bij jou uit kunnen zien. Op onze website maar ook in onze showroom vindt u een door ons geselecteerd aanbod van verlichting en meubelen voor elke huiskamer. Bij onze showroom kunt u terecht met betrekking tot lichtadvies, lichtplannen, vragen over lichtbronnen zoals o.a. LED, het ophangen van uw verlichting of technologieën zoals domotica.