Snelle en verzorgde levering

Mooi stalen kapstok met houten bovenblad. Erg mooi uitgevoerd en trendy. Zeer snelle levering en keurig verpakt. Een aanrader dit bedrijf!!!!

Slechte afhandeling

Geen reactie op telefoon cq e-mails

Beste Henriette, Bedankt voor uw review, alleen snappen wij deze niet helemaal. De reden waarom wij telefonisch niet bereikbaar dat weekend was omdat wij een zaterdag gesloten waren wegens een privé gelegenheid. Wel zien wij meerdere mails van u op zaterdag waar wij zelfs op zondag al op hebben gereageerd. Hier zien wij meerdere reacties en ook een voicemail waarin u aangeeft dat we niet meer hoeven te bellen omdat het is opgepakt en dat de vervoerder contact met u heeft opgenomen om een nieuwe afspraak met u te maken. Wij willen u graag vragen waarom u aangeeft dat wij geen reactie geven op telefoon en e-mails. Met vriendelijke groet, LampenShopOnline

Product nog niet ontvangen

Het maken van een nieuw levermoment lukt niet omdat er een koppeling niet beschikbaar is

Beste Toon, Bedankt voor uw review, alleen komt deze bij ons als een verassing. Wij hebben geen telefoontje of mail van u ontvangen dat de order nog niet is afgeleverd. Wij hebben uw order op 16 februari ontvangen en dezelfde dag al naar u opgestuurd. Wij kunnen zien in de track and trace dat het pakket op 17 februari is geprobeerd af te leveren, maar dat er niemand thuis was. Als het goed is heeft u van ons een mail ontvangen met daarin de track and trace code. Als u deze invult op www.packs.nl kunt u een nieuwe afspraak maken om de order te leveren. Mocht u verder nog vragen hebben kunt u ons mailen op [email protected]. Met vriendelijke groet, LampenShopOnline

Snel en netjes

Keurige klantenservice. Met 1 van de bestelde wandplanken was iets mis. Er werd snel en keurig gereageerd en een nieuwe plank opgestuurd. Bestelling werd ook snel en netjes verpakt verzonden.

Snelle afwikkeling

Besteld en de volgende dag al binnen. Goede kwaliteit lampen.

Positief

Alles liep vlotjes. Telefoon werd snel opgenomen en de goede informatie gekregen.

lamp werkte niet

Bij levering en volledige montage aan plafond, werkte de lamp niet! Fitting was blijkbaar stuk, een nieuwe fitting gekocht en zelf hersteld want dergelijk groot en zwaar stuk terugsturen was geen optie voor mij.

Goedemiddag Bart, Wat vervelend te horen dat de lamp niet naar behoren werkte. Uw bericht komt ons alleen als een verassing, omdat wij geen mail, telefoontje of ander bericht van u hebben ontvangen. Wij hadden graag de mogelijkheid gehad om het probleem goed voor u op te lossen. Wel hopen wij dat u veel plezier heeft van uw lamp. Met vriendelijke groet, LampenShopOnline

Uitstekende service bij kapot onderdeel

Ik werd prima geholpen. Omdat reserve onderdeel niet bezorgd werd is via de leverancier als og een vervangend onderdeel geregeld. Via de mail werd ik keurig geïnformeerd.

Prima lampen winkel zowel online als in de fysieke winkel

Prima geholpen Staan voor je klaar Luisteren naar je Fijne sfeer Snelle levering Afspraak is afspraak Overzichtelijk website

Mooie lamp maar…

Ze verkopen hele mooie producten en levering is snel. Echter, het bezorging is echt dramatisch! Packs is een waardeloos bedrijf dat pakketjes in de regen gewoon voor het huis dumpt, niet conform het verzoek van de opdrachtgever een handtekening vraagt en bij aflevering bij de buren wordt er geen niet-thuisbericht in de brievenbus gedaan.

Besteld en direct geleverd! Heel blij met onze meerdere aankopen!

Positief

Artikel is in het echt net zo mooi als op de site te zien is. Heel content met de aanschaf.

Lampen aanbod is ruim en erg mooi Erg blij ook met mijn aankoop

Fantastische service

Steeds een snelle reactie op vragen via e-mail en ook nadat we per ongeluk een lamp gebroken hadden werden we snel geholpen met een oplossing.

Service impeccable et bons produits

Tout a été parfait et facile. J'ai contacté le support par rapport à la livraison et ils ont été très très réactifs. Parfait. Seul petit bémol : une des boites est arrivée avec… une odeur pestilentielle. Elle était peut-être à côté d'une caisse de vieux fromages dans le camion de livraison :) Heureusement, l'odeur n'a pas contaminé les produits à l'intérieur (des étagères). Hormis ça, tout était top.

Bij LampenShopOnline een TV-meubels besteld. Na levering bleek er een productiefoutje in te zitten. Kan gebeuren. Na telefonisch contact met de Klantenservice is mij een geheel nieuw meubel aangeboden en zojuist weer geleverd. Dat is wat ik noem topservice

Fijne winkel, mooie lamp

Leuke om én online te winkelen, maar toch wat advies te krijgen in een winkel. Bijzonder dat de bestelling een week eerder kwam dan verwacht. Mooie verrassing!

Mooi assortiment en snelle en correcte levering

Mooi assortiment en snelle en correcte levering

Goede service en hele snelle levering.

Zeer veel keuze een hele goede service. Hele snelle levering. En super mooie lampen. Ben er zo blij mee

Mooie lampen

Wij hebben zeer mooi woonkamer lampen weten te krijgen via lampenshoponline. Verder vriendelijke service en snelle levering.

Erg prettig Snel verzonden

Ik ben helemaal weg van de lamp, hij hangt boven de boomstam tafel. Wat wil nog meer dan deze geweldige lamp. Vr. Gr. Sylvia .

Snelle service en levering

Mooie lamp super blij mee goede service en snelle bezorging!

Geweldig snel geleverd

Niets aan toe te voegen

Lamp die ik gekocht heb is precies datgene wat ik wilde hebben

Voldoet precies aan verwachting, zeer mooi

Over LampenShopOnline

De webshop en showroom van LampenShopOnline hebben wij voor jouw ingericht op basis van sfeer en beleving. Dit om een optimaal thuis gevoel te geven zodat je een impressie krijgt hoe onze lampen er bij jou uit kunnen zien. Op onze website maar ook in onze showroom vindt u een door ons geselecteerd aanbod van verlichting en meubelen voor elke huiskamer. Bij onze showroom kunt u terecht met betrekking tot lichtadvies, lichtplannen, vragen over lichtbronnen zoals o.a. LED, het ophangen van uw verlichting of technologieën zoals domotica.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.