Uitstekende service bij kapot onderdeel

Ik werd prima geholpen. Omdat reserve onderdeel niet bezorgd werd is via de leverancier als og een vervangend onderdeel geregeld. Via de mail werd ik keurig geïnformeerd.

Prima lampen winkel zowel online als in de fysieke winkel

Prima geholpen Staan voor je klaar Luisteren naar je Fijne sfeer Snelle levering Afspraak is afspraak Overzichtelijk website

Mooie lamp maar…

Ze verkopen hele mooie producten en levering is snel. Echter, het bezorging is echt dramatisch! Packs is een waardeloos bedrijf dat pakketjes in de regen gewoon voor het huis dumpt, niet conform het verzoek van de opdrachtgever een handtekening vraagt en bij aflevering bij de buren wordt er geen niet-thuisbericht in de brievenbus gedaan.

Besteld en direct geleverd! Heel blij met onze meerdere aankopen!

Positief

Artikel is in het echt net zo mooi als op de site te zien is. Heel content met de aanschaf.

Lampen aanbod is ruim en erg mooi Erg blij ook met mijn aankoop

Fantastische service

Steeds een snelle reactie op vragen via e-mail en ook nadat we per ongeluk een lamp gebroken hadden werden we snel geholpen met een oplossing.

Service impeccable et bons produits

Tout a été parfait et facile. J'ai contacté le support par rapport à la livraison et ils ont été très très réactifs. Parfait. Seul petit bémol : une des boites est arrivée avec… une odeur pestilentielle. Elle était peut-être à côté d'une caisse de vieux fromages dans le camion de livraison :) Heureusement, l'odeur n'a pas contaminé les produits à l'intérieur (des étagères). Hormis ça, tout était top.

Bij LampenShopOnline een TV-meubels besteld. Na levering bleek er een productiefoutje in te zitten. Kan gebeuren. Na telefonisch contact met de Klantenservice is mij een geheel nieuw meubel aangeboden en zojuist weer geleverd. Dat is wat ik noem topservice

Fijne winkel, mooie lamp

Leuke om én online te winkelen, maar toch wat advies te krijgen in een winkel. Bijzonder dat de bestelling een week eerder kwam dan verwacht. Mooie verrassing!

Mooi assortiment en snelle en correcte levering

Mooi assortiment en snelle en correcte levering

Goede service en hele snelle levering.

Zeer veel keuze een hele goede service. Hele snelle levering. En super mooie lampen. Ben er zo blij mee

Mooie lampen

Wij hebben zeer mooi woonkamer lampen weten te krijgen via lampenshoponline. Verder vriendelijke service en snelle levering.

Erg prettig Snel verzonden

Ik ben helemaal weg van de lamp, hij hangt boven de boomstam tafel. Wat wil nog meer dan deze geweldige lamp. Vr. Gr. Sylvia .

Snelle service en levering

Mooie lamp super blij mee goede service en snelle bezorging!

Geweldig snel geleverd

Niets aan toe te voegen

Lamp die ik gekocht heb is precies datgene wat ik wilde hebben

Voldoet precies aan verwachting, zeer mooi

Net bedrijf!

Kreeg een matig beschadigde lamp toegestuurd. Na een mailtje meteen reactie en een goede oplossing. Nu een prachtige lamp thuis hangen!

Super snelle levering

Snelle levering en goed verpakt

Snel geleverd en goede kwaliteit

Zoals hierboven genoemd

Prachtige lampen gekocht gekocht Goede service Prijsverhouding ook goed Ik ben dik tevreden met m’n aankoop

Snelle service en uitstekende kwaliteit

Zeer tevreden. Vriendelijke pakketchauffeur. Snelle service eerder dan aangekondigd.

Mooi

Ben echt blij met de kapstok, is wel wat zwaarder dan ik had gedacht maar met goede pluggen en schroeven moet het goed komen.

Goed product en snelle levering

Degelijk product ontvangen , waar voor je geld

Luttekepoortstraat 59-65 3841 AW Harderwijk

Over LampenShopOnline

De webshop en showroom van LampenShopOnline hebben wij voor jouw ingericht op basis van sfeer en beleving. Dit om een optimaal thuis gevoel te geven zodat je een impressie krijgt hoe onze lampen er bij jou uit kunnen zien. Op onze website maar ook in onze showroom vindt u een door ons geselecteerd aanbod van verlichting en meubelen voor elke huiskamer. Bij onze showroom kunt u terecht met betrekking tot lichtadvies, lichtplannen, vragen over lichtbronnen zoals o.a. LED, het ophangen van uw verlichting of technologieën zoals domotica.