Net bedrijf!

Kreeg een matig beschadigde lamp toegestuurd. Na een mailtje meteen reactie en een goede oplossing. Nu een prachtige lamp thuis hangen!

Super snelle levering

Snelle levering en goed verpakt

Snel geleverd en goede kwaliteit

Zoals hierboven genoemd

Prachtige lampen gekocht gekocht Goede service Prijsverhouding ook goed Ik ben dik tevreden met m’n aankoop

Snelle service en uitstekende kwaliteit

Zeer tevreden. Vriendelijke pakketchauffeur. Snelle service eerder dan aangekondigd.

Mooi

Ben echt blij met de kapstok, is wel wat zwaarder dan ik had gedacht maar met goede pluggen en schroeven moet het goed komen.

Goed product en snelle levering

Degelijk product ontvangen , waar voor je geld

prachtige lamp

Beste, Mijn echtgenote vindt de lamp esthetisch ook geslaagd. Wel geeft de LED-verlichting heel veel licht. Is er een mogelijkheid om de lichtsterkte te verminderen. Hartelijk dank bij voorbaat voor uw reactie. Groet van Eric Vercruysse

Goede website. Goede en snelle aflevering van het artikel. De lamp is prima.

Wij zijn blij met deze leeslamp en is een verrijking van ons interieur

Zeer geslaagd

Zeer mooie lamp , enkel op foto werd de draagbalk niet getoond maar bij aankomst was die zelfs boven mijn verwachting , super mooi . De bedrading is wel korter dan vermeld werd , maar geen probleem, mijn man is elektrieker en lost dit in een mum van tijd wel op . Ben enorm blij met mijn nieuwe lamp , past perfect in ons interieur. Snelle levering .

Leuk gesprek gehad via chat, op advies rechtstreeks via leverancier te bezorgen. Was binnen 3 dgn bezorgt.

uitstekende service.

ben blij met de lampen zien er precies zo uit als op het plaatje

Snelle levering. Lamp voldoet aan verwachtingen

Super. Mooie lampen

Klein probleempje gehad. Snelle reactie op mail en goede service.

Helemaal tevreden.

Artikel in prima staat en op tijd afgeleverd!

Uitstekende service!

Bij levering kwam een nachtkastje aan met beschadiging van tijdens het transport. Er werd na melding direct een nieuw nachtkastje opgestuurd. Toen dit nieuwe een fout model bleek te zijn, werd er niet geaarzeld en werd dit ook correct opgelost. Uitstekende service dus! Wij zijn super blij dat wij bij LampenShop hebben besteld en zouden dit direct opnieuw doen!

Mooie online showroom

Op zoek naar een nieuwe hanglamp voor m’n living, kwam ik op deze site terecht. Zeer fraaie lampen, tegen concurrerende prijzen. Mijn keuze riep vanaf het scherm al “it is me that you want”! Bestellingprocedure gladjes, bezorging in orde, en snel, binnen 3 dagen(!)

De lampen zijn prachtig. Het was alleen jammer dat zwart nikkel geen zwart blijkt te zijn maar echt grijs. Dat hebben we zelf opgelost met zwart spuiten. Kapot geleverde lampenkap werd zonder morren direct vervangen. Binnen 2 dagen weer in huis. Super service.

geweldig

een vijftal vloerlampen gekocht, in een woord prachtig. helaas was er een lichtbron defect, na telefonisch contact hebben ze een nieuwe opgestuurd ook snoerdimmers erbij besteld. vandaag zou dit geleverd worden maar de bezorger heeft zelf getekend en het pakket simpelweg gedumpt na wederom telefonisch contact is de winkel direct voor mij aan de slag gegaan en hebben de bezorger gecontracteerd. e.e.a wordt door winkel perfect opgelost. chapeau voor deze webwinkel!

Top webshop

Voor mij is de tafellamp Pencil een goede keuze geweest. Staat goed in een modern interieur en daarbij geeft de lamp een mooi warm wit licht. Maar dat is afhankelijk van de keuze van een lichtbron. Ik had gekozen voor een 3 setting lichtbron en door de twee schakelaars op de lamp kan je de juiste sfeer creëren. Toen de lamp met de twee lichtbronnen geleverd werd zat er tot mijn verbazing nog een derde bij. Dus een prima klantvriendelijkheid van LampenShopOnline!!!

Mooie lampen, goed verpakt

Lampen zitten heel goed en stevig verpakt, heel sfeervol met 2200k lampen en dimmer

Snelle levering en heel goed te bereiken

Mooie lamp

Het is een mooie wandlamp

Mooie lampen

Mooie lampen en snelle levering. Staat prachtig boven de eettafel, blij mee.

Luttekepoortstraat 59-65

3841 AW Harderwijk

Over LampenShopOnline

De webshop en showroom van LampenShopOnline hebben wij voor jouw ingericht op basis van sfeer en beleving. Dit om een optimaal thuis gevoel te geven zodat je een impressie krijgt hoe onze lampen er bij jou uit kunnen zien. Op onze website maar ook in onze showroom vindt u een door ons geselecteerd aanbod van verlichting en meubelen voor elke huiskamer. Bij onze showroom kunt u terecht met betrekking tot lichtadvies, lichtplannen, vragen over lichtbronnen zoals o.a. LED, het ophangen van uw verlichting of technologieën zoals domotica.