Goedkope fiets, goedkope kwaliteit

Goedkope fiets gekocht voor 200 euro. Voor de derde keer op pad, ketting eraf bij een lullig drempeltje. Nu spijt. Beter een duurdere fiets kopen.

Hi Matthijs, Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit waarderen wij zeer. Ik heb natuurlijk even nagekeken of wij eerder contact met je hebben gehad betreffende dit euvel. Ik kan geen contact terug vinden. Wist je dat wij graag voor je klaar staan om je te helpen met vragen, advies maar natuurlijk ook met klachten? In dit geval zie ik dat je de fiets in doos hebt besteld. Dat betekent inderdaad dat je zelf nog een aantal onderdelen moet monteren, maar ook de spanning van de ketting nog even moet controleren. Als deze te slap staat is het (laten) aanspannen van de ketting een simpele oplossing die je klacht verhelpt. Daarnaast is het raadzaam om je fiets na 3 maanden te laten voorzien van een servicebeurt. Daar wordt ook het spannen van de ketting meegenomen. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen hoor ik dat heel graag! Je kan ons telefonisch bereiken op werkdagen tussen 09:00 uur en 16:00 uur op telefoonnummer 085-0192706 of via een e-mail service@superfietsen.nl Ik help je graag verder! Groeten, Inge Team Superfietsen

Wat een geweldige service

Na een hele slechte winkelervaring bij een andere winkel, hebben we het gedurfd online een fiets te bestellen bij superfietsen. Waar de winkel een levertijd van 6 tot 10 weken opgaf hadden we bij superfietsen binnen 3 dagen al de fiets geleverd gekregen. De fiets had na de bezorging een lichte beschadiging en de standaard staat ietwat schreef. Gebeld met Tim van de online servicedesk en werkelijk waar echt supergoed geholpen. Er werd ons aangeboden de fiets te laten repareren bij een lokale fietsenmaker, maar we mochten ook bij hun langsgaan. Nogmaals bedankt voor de hele prettige ervaring!

Hoi Alex, Bedankt voor jouw mooie review en cijfer. Wij zijn erg blij dat je zo tevreden bent, daar doen wij het uiteraard voor! Het is fijn om te horen dat je goed te spreken bent over jouw online aankoop en onze collega Tim, dit zal hij leuk vinden om terug te lezen. Veel fietsplezier en veilige kilometers namens Superfietsen. Groetjes, Halime

Complimenten voor de kwaliteit fiets

Zou ,alleen een andere bezorger kiezen,2x afspraak gemaakt om te bezorgen,daarna melding dat we niet thuis waren,,,,??? Erg vervelend,3 maal wel bezorgd ! MAAR de fiets is prima!

Hallo, Bedankt voor de review en complimenten, dat horen we graag terug. We zullen het voorstel over een andere bezorger meenemen en bespreken binnen de team. Fijn dat de fiets is bezorgd en dat je tevreden bent. Veel fietsplezier toegewenst. Groeten, Halime Superfietsen

Snel geleverd, alles netjes en top klachten afhandeling

Zeer snel geleverd, makkelijk in elkaar te zetten. Zeer tevreden over de kwaliteit. Mijn koplamp was defect na een aantal dagen. Een dag na het melden van het probleem een nieuwe koplamp binnen. Top service! 5 sterren meer dan waard!

Hoi Anthony, Bedankt voor jouw mooie review en prachtige cijfer! Wat ontzettend fijn dat je zo tevreden bent. Dat waarderen wij enorm! Namens Superfietsen wens ik jou veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Groeten, Halime Superfietsen

Vriendelijk en vakkundig

Eerst telefonisch informatie gevraagd, vriendelijk en duidelijk antwoord gekregen. Daarna naar de winkel in Rotterdam, mooie showroom met gelegenheid om een ritje op d fiets te maken. Goede uitleg, zeer klantvriendelijk en kon direct de fiets meenemen. Over de service kan ik nog niet oordelen maar ik verwacht dat ook een goed resultaat van, gezien deze ervaring.

Hoi Sylvia, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven en deze te plaatsen. Het is een eer om te horen dat je tevreden bent over onze klantenservice en goed bent geholpen in de winkel. Ik hoop dat je lang plezier hebt van jouw aankoop. En je bent uiteraard altijd van harte welkom! Groeten, Halime Superfietsen

Ik was een beetje zenuwachtig,omdat ik bijna nooit wat online koop,en zeker niet voor zo,n groot bedrag,maar alles was prima geregeld,ook de appjes die ik kreeg over wanneer de fiets er zou zijn,de bezorger was ook aardig en behulpzaam

Hallo Jolanda, Dank voor je review! Ik ben blij dat jouw online ervaring met Superfietsen goed is bevallen. We doen ons best om onze klanten tevreden te houden. Namens Superfietsen wens ik jou nog vele veilige kilometers toe. Groeten, Halime Superfietsen

Fiets had een prima prijs en fietst prima. Levering was binnen een week.

Hoi Ferhat, Bedankt voor het geven van feed-back. Het is goed om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de fiets zelf. Namens mijn team wens ik jou vele veilige kilometers toe. Groeten, Halime Team Superfietsen

Voor dat geld super mooie fiets kleinzoon is der blij mee

Hoi Miranda, Bedankt voor het delen van je ervaring. Wat leuk om te horen dat jouw kleinzoon blij is met zijn mooie fiets. Wij wensen hem veel fietsplezier en veilige ritjes toe . Groeten, Halime Superfietsen

Nog een zaak waar ze een prima fiets voor een eerlijke prijs verkopen . Erg blij mee.

Hoi Marco, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Fijn om te horen dat je blij bent met de aankoop. Veel fietsplezier toegewenst. Groeten, Halime Superfietsen

Slechte service en geen levering

Slechte service en geen levering Ik heb afgelopen maandag een Fiets besteld met volledige montageservice. Het was op voorraad op de website en ik heb een orderbevestiging ontvangen. Na 7 werkdagen kreeg ik een telefoontje dat we je fiets niet kunnen leveren zonder echte reden. En we zullen je geld snel teruggeven. Tot nu toe geen geld terug en details over het annuleren van de bestelling. Zeer teleurgesteld, als je niet kunt leveren, vertel het me dan op de 1e dag en verspil mijn tijd niet gedurende 7 dagen voordat je me vertelt dat je niet kunt leveren. Totale verspilling van tijd en geld. Vermijd deze dienst.

Hoi Omer, Bedankt voor het delen van je ervaring. Dit is zeer waardevol. Wij vinden het zeer vervelend dat wij je pas later hebben geïnformeerd over het feit dat de fiets niet op voorraad was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en gelukkig vaker uitzondering dan regel. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Hartelijke groeten, Inge Team Superfietsen

Top fiets

Goeie fiets voor een goeie prijs en ziet er goed uit

Beste Dennis, Bedankt voor het plaatsen van deze recensie. Wij wensen jou veel plezier toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Ruime keuze en goede service

Ik ben erg tevreden met mijn fiets, ik kon uit heel veel modellen kiezen en de prijzen waren goed. Alles was snel geleverd en omdat mijn voorlamp het niet deed kreeg ik direct een nieuwe toegestuurd! Erg fijn! Zeker aan te bevelen deze website:)

Goedendag Serena, Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Wij wensen jou veel plezier toe op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

zeer goed

Een fiets voor onze dochter besteld. Was uiteindelijk niet meer op voorraad, dus we kregen van superfietsen een ander en mooi aanbod. Keurig te woord gestaan en vriendelijk personeel. De fiets werd kant en klaar bezorgd. En onlangs nog een vriendelijk telefoontje ontvangen van superfietsen hoe de bezorgservice is gegaan. Bleek dat de bezorger de laatste onderdelen op de fiets had moeten monteren. Maar van A tot Z goed geregeld door superfietsen. Mooie fiets en fijne prijs-kwaliteit verhouding. Blije dochter en ouders.

Hallo Miranda, Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie. Wij vinden het leuk om te mogen vernemen dat jij de door ons geleverde service als positief heeft ervaren, hier doen wij het voor! Wij wensen jouw dochter veel veilige kilometers toe op haar nieuwe fiets. Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Good price

Very nice bike for really good price

Hello Marcin, Thank you for posting this review. We wish you a lot of joy on you're new bike! Greetings, Jeroen Team Superfietsen

Mooie betaalbare fiets

Fiets snel en compleet afgeleverd thuis. Communicatie en informatie deling over de levering was ook helder. Thuis de fiets in elkaar zetten is ook erg gemakkelijk te doen voor iemand die een beetje handig is. Fiets ziet er mooi en robuust uit. Enige minpuntje is dat de preload op de wielnaaf lagers te hoog is uit de fabriek. Hierdoor gaan de lagers iets langer mee. Dit heb ik zelf gecorrigeerd.

Beste Bram, Bedankt voor het schrijven van deze recensie, mochten er nog meerdere mankementen zijn kan je hier ons altijd over mailen op: service@superfietsen.nl Veel veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

gekocht een ebike Cortina octa plus via de website

Fiets werd fietsklaar aangeleverd (de doos bleef in de vrachtwagen), gecontroleerd en op hoogte ingesteld. De bezorger nam er de tijd voor. Daarna werd ik nog gebeld door de klantenservice of alles goed was gegaan. Ook vragen over de fiets werden keurig beantwoord. En eventueel werd ik teruggebeld als de dame het niet wist. Niet al te ver van ons is een service winkel en ook die stond op de bon. Mooie fiets tegen een goede prijs. Aangezien ik de fiets nog maar net heb, kan ik niets zeggen over eventuele afhandeling van klachten. Vandaar de 9

Beste Mon, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij ons. Het doet ons goed om deze positieve recensie te mogen lezen. Veel veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Service, service en nog eens service

Fiets gekocht voor mijn dochter, ik ben altijd een beetje scheptisch met kopen op internet voor dit soort aankopen. Bestel; proces ging vlot, levering idd de volgende dag. Meteen aan de gang om de fiets te monteren, echter bleek er toch wat transportschade op te zitten. De voordrager was beschadigd en de handvatten en het stuur zelf. Meteen een e-mail gestuurd met foto's. ipv een e-mail retour te krijgen werd ik gebeld (heel persoonlijk), de foto's waren bekeken en er werd meteen een actie uitgevoerd. De beschadigde onderdelen werden de dag erna geleverd. Ik kan niet anders oordelen dat ik dit bedrijf een enorme persoonlijk en service gerichte uitstraling vind hebben. vooral het persoonlijke contact ipv een 'domme' mail toesturen, verbaasde mij. Ik kan iedereen aanraden om hier een fiets te kopen, ik vind dit bedrijf een voorbeeld van Service. Bedankt en onze volgende fiets zal zeker bij jullie gekocht worden.

Beste Maikel, Bedankt voor deze leuke recensie, het doet ons goed om te mogen lezen dat onze geleverde service als positief is ervaren. Mocht je ooit nog een fiets bij ons willen bestellen zullen wij weer voor jou klaar staan! We wensen jouw dochter veel veilige kilometers toe. Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Goede fiets en snelle levering

De fiets zelf was makkelijk te assembleren en de levering was ook snel.

Hallo Amar, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Goed om te horen dat het gelukt is het met monteren van de fiets. Wij wensen jou veel veilige kilometers toe! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

heerlijke fiets

vanochtend de e bike vogue premium in ontvangst mogen nemen het is een heerlijke fiets voor in het euvelachtige gebied waar ik vertoef geen bult te moeilijk om er tegen op te komen het is nog wel even wennen maar ach alles went op den duur alleen jammer dat er beschrijving bij zat van het computergestuurde bedienspaneeltje misschien ergens online te vinden groet dirk

Beste Dirk, Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Als je nog behoefte hebt aan extra informatie over de display kan je het beste even mailen naar: service@superfietsen.nl zodat we je hiermee verder kunnen helpen. In ieder geval heel veel plezier toegewenst met je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Mooie fiets en top service!

Voor mijn zoontje een mooie fiets gekocht via deze site. Helaas was er een klein mankement met de standaard (kon superfietsen niets aan doen), maar heb er toch even met hen over gemail. Kreeg snel een vriendelijke reactie terug en kreeg binnen 1 dag een nieuwe standaard thuisgestuurd!

Beste Annemieke, Bedankt voor het schrijven van deze positieve recensie. Veel plezier en veilige kilometers toegewenst aan jouw zoontje! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Prima aankoop via Superfietsen!

Allereerst prijs/kwaliteit is uitstekend. Afwikkeling van de aankoop is keurig, zelfs de after sales is goed. Klein onderdeel beschadigd door eigen te doen maar keurig opgelost door Superfiets.nl Kleine aanbeveling; zorg voor een uitgebreider netwerk door heel Nederland voor fietsonderhoud en reparaties.

Hallo Frank, Bedankt voor het schrijven van jouw recensie. We zijn constant bezig met het verbreden van ons netwerk, wij zijn er ook van op de hoogte dat dit fijner is voor onze klanten. Veel veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Heel tevreden!

Mijn dochter van 10 is super blij met de fiets.Snelle bezorging,goed ingepakt.Alles naar wens.

Hallo Ivana, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Leuk om te mogen lezen dat jouw dochtertje helemaal tevreden is met haar nieuwe fiets. Wij wensen jouw dochtertje dan ook veel veilige kilometers toe! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Zeer behulpzaam, netjes en snel

Na het bestellen van een fiets bleek deze helaas niet op voorraad te zijn. Ik ben netjes gebeld door een medewerker en goed geholpen een, bij mijn dochter, passend alternatief te vinden. Fijn telefooncontact en duidelijk alles op mail gekregen. Ook heel fijn dat er goed meegedacht werd en rekening gehouden werd met mijn situatie. Levering was snel. Twee weken eerder een heel andere ervaring gehad bij een andere verkoopsite welke lijnrecht tegenover deze ervaring bij superfietsen stond. Deze goede ervaring was dan ook heel welkom. De fiets zelf was helemaal in orde bij het afleveren en het zelf afmonteren waarvoor ik gekozen had was zeker goed te doen. Ik kan superfietsen absoluut aanbevelen.

Beste van Wijhe, Bedankt voor het schrijven van deze recensie. Het doet ons goed om te mogen vernemen dat we je naar alle tevredenheid hebben kunnen helpen, hier doen we het voor! Veel veilige kilometers toegewenst aan je dochtertje! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Super snel levering

Alles makkelijk geregeld, van bestellen tot levering. Instructie kwam de dag daarvoor op mail. Kan ook via Klarna betalen. Geeft een zekere gevoel.

Beste Erika, Bedankt voor het schrijven van deze recensie, het doen ons altijd goed om zulke leuke reviews te mogen ontvangen. Veel veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Snelle en goede service

Superfietsen is bereikbaar voor vragen en hulp. De fiets hebben we snel ontvangen en het in elkaar zetten was leuk en makkelijk! Top ook dat ze na een paar dagen bellen om te vragen of alles naar wens is verlopen. Dat is service! Overigens zijn de prijzen ook uitstekend. Keep it up!

Beste Sven, Bedankt voor het delen van jouw ervaring omtrent je bestelling bij ons. Het doet ons altijd deugd om zulke recensies terug te mogen lezen. Veel plezier en veilige kilometers toegewenst op je nieuwe fiets! Groeten, Jeroen Team Superfietsen

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.