Fijne zaak, klantvriendelijke medewerkers en uitstekende service.

Fijne fietsenzaak, veel keus en we werden uitstekend geholpen door de verkoper/ eigenaar. We werden heel goed geadviseerd. De nieuwe fietsen konden snel worden opgehaald. Erg blij met de fietsen!! Toen ik een andere zadelpen wilde, werden we heel fijn geholpen in de werkplaats. Snelle service en de medewerkers waren heel klantvriendelijk en ze dachten met ons mee. Ik zou zeggen, heb je een fiets nodig, ga even langs bij de stadionweg in Rotterdam .

Hoi Gerard, Wat een geweldige ervaring! Bedankt dat je dit met ons en anderen wilt delen, en voor je positieve aanbeveling. Veel plezier en veilige kilometers toegewenst met jullie fietsen. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Service van lik m'n vestje

Ik heb een bouwpakket fiets geleverd gekregen, waarbij de zadelpen te groot was voor het frame. Ik had op korte termijn een fiets nodig, maar inmiddels zijn we een week verder waar nog reparatietijd bij gaat komen. De medewerkers bellen niet naar een service center, of op dagen dat dat center dicht is. Ik moet 40 minuten lopen om de fiets weg te brengen en ik kan hem niet eens naar een fietsenmaker in de buurt brengen. Ondeugdelijk product geleverd en wordt mijn probleem gemaakt, met onder de streep 0 service en geen enkele tegemoetkoming.

Beste Didi, Het spijt ons te horen dat je ontevreden bent met de ervaring rondom ons bouwpakket fiets en we waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je zorgen te delen. We begrijpen dat de zadelpen inderdaad te groot was, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Ondanks onze aangeboden oplossingsalternatieven betreuren we het dat het niet naar tevredenheid is opgelost. In het belang van klanttevredenheid hebben we besloten om het product terug te halen en het aankoopbedrag te crediteren. We vertrouwen erop dat deze oplossing in lijn is met je verwachtingen. Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Waanzinnig geholpen dat vind je niet veel meer. Een ongelooflijke service. Wij zouden wel 3 10en Wi

Waanzinnig geholpen. Deze service zie je nog weinig. Mega concept. De gasten die daar werken snappen wat een klant wil. Super respect. Buiging.

Hoi Ria, Dank je wel voor je positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat we je goed hebben kunnen helpen, en we waarderen het compliment en het respect. Klanttevredenheid is ons streven, en het verheugt ons dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. We staan altijd voor je klaar. Wij wensen je veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Blij dochter, tevreden vader

Mijn dochter is trots op dr fiets en geniet iedere dag wanneer ze naar school gaat. Ik ben superblij met de kwaliteit en deze mooi fiets.

Hoi Dario, Bedankt voor deze review! Wat geweldig om te horen dat je dochter zo trots is op haar fiets en er elke dag van geniet op weg naar school. Het doet ons goed om te weten dat zowel zij als jij tevreden zijn met de kwaliteit van de fiets. Veel plezier en veilige kilometers voor je dochter op haar mooie fiets! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Kan beter

Blij met mijn fiets. Alleen de remblokken zitten te dicht op de achterbanden voorlicht deed het niet. Zadel stond niet recht

Hoi Herman, Dank je wel voor je feedback. Wat naar om te horen dat je enkele problemen hebt ondervonden met de fiets. Neem alsjeblieft contact met ons op, zodat we de nodige stappen kunnen ondernemen om deze kwesties voor je op te lossen. https://www.superfietsen.nl/service/ 085-0161 085 / [email protected] We staan klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je fiets perfect aan je verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Fantastische levering en geweldige fiets

Echt ontzettend blij met mijn nieuwe fiets! De levering was snel en erg professioneel: ik werd op de dag van de levering goed geüpdatet over waar de bezorger was en hoe laat hij/zij zou komen. Ook was het erg fijn dat ik direct een kratje en een kettingslot erbij kon bestellen, die goed matchen bij mijn fiets :-) Het in elkaar zetten van de fiets had ik wat onderschat, maar gelukkig heb ik een handige schoonvader die mij hierbij heeft geholpen. Je had veel verschillende soorten gereedschap nodig en ook wel wat technisch inzicht, en dat heb ik helaas niet. De fiets fietst verder fantastisch, heb er al flink wat kilometers opzitten inmiddels. De standaard is erg stevig en stabiel. Wat ik zo mooi vind aan het design is dat het frame mat-achtig grijs/blauw is en de banden zijn wit. Een combinatie die je eigenlijk nooit ziet. De fiets valt op een goede manier op! Daarnaast zitten er wat leuke details op, zoals hartjes en de tekst 'Love'.

Hoi Stephanie, Dank je wel voor je uitgebreide en positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat je blij bent met de snelle en professionele levering, en dat de toegevoegde accessoires goed bij je fiets passen. Het is altijd handig om een handige schoonvader te hebben voor het in elkaar zetten. Het lijkt erop dat je niet alleen een functionele, maar ook een stijlvolle fiets hebt gekozen met unieke details. Veel plezier met je nieuwe fiets en geniet van de vele kilometers! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Mooie fiets

Zeer tevreden over de fiets. Eenvoudig in elkaar te zetten. Eenvoudig te bestellen. Aanrader!

Hoi, Bedankt voor deze geweldige review! Geweldig om te horen dat je zeer tevreden bent met de fiets en dat het eenvoudig was om de fiets verder af te monteren. Veel plezier met je mooie fiets en bedankt voor de aanbeveling! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Fiets was snel geleverd en het afmonteren was zeer makkelijk. Dit mede door de goede beschrijving online.

Hoi Jeroen, Dank je wel voor je geweldige feedback! We zijn blij om te horen dat de fiets snel geleverd werd en dat het afmonteren soepel verliep, mede dankzij de online montagehandleiding. Als je in de toekomst nog vragen hebt of hulp nodig hebt, laat het ons gerust weten. Veel plezier met je nieuwe fiets! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

mooie fiets

goed afgeleverd

Hoi Bernard, Dank je wel voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat de fiets naar tevredenheid is afgeleverd. Veel plezier en veilige kilometers gewenst met je mooie fiets! Groeten, Team Superfietsen

Uitstekend!!

Prima!!!

Hoi Shar, Dank je wel voor je korte en krachtige feedback! Wij wensen je veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

toppie

de fiets was perfect afgeleverd. ervaring is dat het een goede fiets is. wanneer wij een nieuwe fiets nodig hebben kiezen we zeker nogmaals voor SUPERFIETSEN.NL

Hoi Theo, Bedankt voor deze prachtige review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de fiets! We waarderen je positieve feedback en kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Veel plezier met je huidige fiets en tot de volgende keer! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Goede fiets

Goede fiets ! Geen klachten

Hoi Peter, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de fiets en dat je geen klachten hebt. Wij wensen je veel fietsplezier en veilige ritten toe. Groeten, Team Superfietsen

Ik ben zeer blij met de fiets

Fiets trapt lekker en veert goed in het terrein. Voor verharde wegen blokkeer ik de vering en dat fietst ook lekker. De schijfremmen moeten wel regelmatig bijgesteld worden en zowel de voor als achter derailleur moesten afgesteld worden. De fiets is zeker een aanrader.

Hoi Jack, Bedankt voor deze positieve review! Goed om te horen dat de fiets goed bevalt en soepel rijdt. We nemen je opmerking over de schijfremmen en derailleur ter harte en zullen dit intern bekijken. Veel plezier met je fiets en bedankt voor de aanbeveling! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Goede service!

Goede service, snel en effectief. Wel had ik graag een handleiding gehad om de fiets zelf in elkaar te zetten. Dat op zijn minst. Verder een aanrader!

Hoi Pieter, Dank je wel voor je positieve feedback! Wat jammer dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze online handleiding. We waarderen je opmerking en zullen intern bespreken hoe we de informatie toegankelijker kunnen maken. We hopen dat je veel plezier hebt met je fiets en bedanken je voor de aanbeveling! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

Mijn Klein -Dochter zei....Grote Ona u heeft mijn droom - wens in vervulling laten gaan

Als je dit deed hoort en ben je gewoon heel erg ik gelukkig om een kind zo blij te maken...Ze heeft me ooit verteld dat haar meiden-groepje waar ze zit allemaal een echte "grote fiets" heeft en zei een kinder-fietsje heeft. .......En nu is ze heel erg trots met haar fiets!!!!

Hoi Jean, Bedankt voor deze positieve feedback! Het is geweldig om te horen dat je kleindochter zo blij is met haar nieuwe fiets en dat je haar droomwens in vervulling hebt laten gaan. Het is duidelijk dat het cadeau veel voor haar betekent. Geniet samen van de mooie momenten op de fiets! 🚲💖 Vriendelijke groeten, Team Superfietsen

De fiets is voor mijn kleindochter van 9 jaar! De fiets heeft ze van mij gekregen, dat had ik beloofd. Ze vindt de fiets prachtig, mocht hem zelf uitzoeken. Hij fietst geweldig en ze is er super blij mee. Hartelijke groet, Irma Vaartjes

Hoi Irma, Bedankt voor deze positieve review! Wat geweldig om te horen dat je kleindochter zelf de fiets mocht uitzoeken en blij is met haar nieuwe fiets! Wij wensen haar plezierige ritjes toe en de hartelijke groeten aan jou. Sportieve groeten, Team Superfietsen

Ik was niet thuis tijdens de levering dus kon hem ophalen bij het filiaal. Was een beetje onhandig maar prima. Fiets zelf is ook niks mis mee, zeker voor de prijs

Hoi, Dankjewel voor je feedback! Fijn dat je flexibel kon zijn met het ophalen van de fiets bij het filiaal. Goed om te horen dat de fiets aan je verwachtingen voldoet. Wij wensen je veilige kilometers toe. Groeten, Team Superfietsen

Mooie fiets voor mijn dochter

Mooie fiets voor een leuke prijs. Prijs/kwalteit gelijk. We moeten nog wel haar verlichting maken de fiets is gevallen en de voorlamp viel uit elkaar. Ook de rammelt er iets onwijs bij haar voorwiel dat maken we in orde met een dotje kit zodat het vast blijft zitten. Het is en blijft wel echt een mooie fiets voor een meisje van 9-12 jaar.

Hoi Jolien, Bedankt voor deze review! Fijn om te horen dat je de fiets mooi vindt. Jammer van de ongemakken na de val, maar goed dat je het met wat handigheid oplost. Mocht je verdere assistentie nodig hebben, staan we voor je klaar. Veel fietsplezier voor je dochter toegewenst namens, Team Superfietsen

Prima afhandeling

Prima afhandeling en goede bezorgservice

Hoi Nils, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent over onze afhandeling en bezorgservice. Veel plezier met je aankoop! Met de sportieve groeten, Team Superfietsen

To service leuke prijs voor kwaliteit

Super blij met me elektrische fiets.

Dankjewel voor deze positieve review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de elektrische fiets en onze prijs-kwaliteitverhouding. Veel fietsplezier gewenst namens, Team Superfietsen

Superfietsen heeft niet voor niets de naam SUPERFIETSEN. Super mooie fiets geleverd gekregen gezien mijn oude fiets met de kerst in hartje Rotterdam is gestolen. Goede service en van top kwaliteit. Erg blij met mn nieuwe fiets. Top prijs voor die kwaliteit! Via mails goed op de hoogte gebracht over het leveren van de fiets. Iets verlate levering dan het tijdslot, maar wel een belletje vooraf om je op de hoogte te houden! Voortaan zie je mij op mn nieuwe rode fiets voorbij racen!

Hoi Ilse, Wat een leuke review, bedankt! Fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw nieuwe fiets en de geboden service. Wij wensen je veilige kilometers op jouw rode fiets ;) Met sportieve groeten, Team Superfietsen

Ayhan

Mijn fiets zelfde dag weghad

Hoi, Bedankt voor deze review! Wij wensen je veel fietsplezier en veilige kilometers toe. Sportieve groeten, Team Superfietsen

Goede kwaliteit

Deze fiets (met 7 traps versnelling) is echt een fantastische comfortabele fiets. Mijn zoon fietst er 5 keer per week mee naar school en is zeer tevreden.

Hoi, Dank voor deze positieve review! Goed om te horen dat de fiets naar wens is en dat je zoon er ook tevreden mee is. Heel veel fietsplezier en veilige ritten toegewenst van en naar school. Vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Een super stoere en lichte fiets. Mijn zoon is er hartstikke blij mee. Makkelijk in mekaar te zetten, voor een vrouw die absoluut niet technisch is. Snel en netjes bezorgd. Ik raad superfietsen.nl aan!

Hoi, Bedankt voor je positieve review! Wat geweldig om te horen dat de fiets in de smaak is gevallen en dat het in elkaar zetten soepel verliep voor iemand die niet technisch is. Aanbevelingen zijn het mooiste compliment. Veel fietsplezier voor je zoon! Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Uitstekende service!

Ik heb de altec marine vouwfiets rijklaar besteld. En deze werd netjes afgeleverd met alles er op en eraan de bezorger zette nog even de laatse dingen er op en ik kon fietsen.

Hoi, Dank voor je positieve feedback! We zijn blij dat jouw vouwfiets naar wens is afgeleverd. Veel plezier met jouw nieuwe tweewieler! Sportieve groeten, Team Superfietsen

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.