Geweldig. Goed geholpen en goede service aan de deur. Fantastisch.

Hoi, Dank voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent over onze service. Moge elke rit op je nieuwe fiets gevuld zijn met vreugde en ontdekkingen. Geniet ervan! Groeten, Team Superfietsen

Geweldige Winkelervaring!

Wat superfietsen echt onderscheidt, is de ongeëvenaarde klantenservice. Het personeel is vriendelijk, deskundig en altijd bereid om te helpen. Ze gaan verder dan alleen het beantwoorden van vragen; ze delen hun expertise met een glimlach en creëren zo een warme en gastvrije sfeer. Snelle service en efficiënte transacties maken het winkelen bij Superfietsen.nl een plezierige activiteit. Al met al kan ik Superfietsen van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een eersteklas winkelervaring. Ga zo door, SUPERFIETSEN! Jullie hebben een klant voor het leven gewonnen.

Hallo, Hartelijk dank voor het delen van jouw geweldige ervaring bij Superfietsen! We zijn blij te horen dat onze klantenservice en de algehele winkelervaring aan je verwachtingen hebben voldaan. We streven er altijd naar om verder te gaan dan enkel het beantwoorden van vragen en zijn dankbaaar dat dit goed is overgekomen. Jouw aanbeveling betekent veel voor ons en we zijn verheugd om je als een gewaardeerde klant te hebben. Bedankt voor het kiezen van Superfietsen! Heel veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst. Groeten, Team Superfietsen

Very nice bike

I got a mountain bike ftom superfiets recently..It is a beatiful mid range bicycle !It is exactly was I was looking for.The service and delivery was brilliant.When I ordered I did not press the option to have my bike assembled.I quickly got incontact and the problem was quickly rectified.. Thank you superfiets!

Dear Nick, Thank you for your kind words! We are happy to hear that you love your mountain bike and that the service and delivery met your expectations. If you have any questions or need help, please feel free to contact us. Enjoy your rides! With sporty regards, Team Superfietsen

Top Klantenservice!

Goede updates over levering en aangedragen oplossingen bij problemen.

Beste René, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze klantenservice en de geboden oplossingen. Heel veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst. Sportieve groeten, Team Superfietsen

Supergoede service, iets mindere kwaliteit

Het aankopen van de fiets ging echt fantastisch. Ik had per ongeluk de verkeerde aankoopoptie aangeklikt en ondanks dat het mijn eigen fout was hebben de medewerkers van superfietsen mij supervriendelijk en heel snel geholpen. De kwaliteit van de fiets en het slot is iets minder, na slechts 4 weken had ik al een lekke band en verzakte mijn zadel. Mijn inziens heeft dit de volgende oorzaken; - De fiets is relatief goedkoop en vaak is goedkoop toch ook duurkoop. - Ik heb gekozen voor de zelfmontage optie waardoor mijn zadel misschien te zwak was geinstalleerd. - Het slot dat ik heb gekocht is gewoon erg goedkoop materiaal. Daarom kun je dus beter een slot van een paar euro meer kopen omdat dit gewoon geen zin heeft. Al met al hele goede service, misschien gewoon een wat je kunt verwachten voor die kwaliteit fiets. Ben er niet mega enthousiast over.

Beste Steven, Bedankt voor je eerlijke feedback en het delen van je ervaring met ons. We zijn verheugd te horen dat het aankoopproces soepel is verlopen en dat we je vriendelijk en snel van dienst zijn geweest. Aan de andere kant betreuren we het ten zeerste dat de kwaliteit van de fiets en het slot niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We nemen je opmerkingen serieus en willen graag begrijpen hoe we kunnen verbeteren. Je analyse van de oorzaken, zoals de prijs van de fiets, de zelfmontage-optie en de kwaliteit van het slot, is waardevol. We streven ernaar om onze klanten beter te informeren over de verwachtingen met betrekking tot prijs en kwaliteit. Als je verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we je kunnen assisteren, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Nogmaals bedankt voor je feedback en het vertrouwen dat je in ons hebt gesteld. We wensen jou vele veilige kilometers toe. Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Slechte communicatie over bezorgmoment

Alles uitbesteedt aan PostNL. Dus geen mail van Superfietsen over bezorging. PostNL meestal spam mail dus gaat geen lichtje branden bij mail van PostNL als je zit te wachten op mail van Superfietsen. Ineens SMS van PostNL in weekend over bezorging maandag en met zondagavond het tijdvenster voor bezorging op maandag. Meteen gereageerd dat tijdslot niet past via aangegeven kanalen, en aangegeven dat iets later op de dag wel kan. Is geen rekening mee gehouden en 2e bezorgmoment worden gewoon flinke kosten in rekening gebracht. Kosten retourneren wordt expres hoger bedrag aangehouden. Ruimte geven om klant tegemoet te komen, no way. Klanten in de knel drukken. PostNL kan er ook wat van. Naar elkaar wijzen. Zeer klantonvriendelijk dit. Maar wel negatieve recentie voor €45,- willen hebben dan. Succes verder in de fietsenhandel. Laatste keer voor mij. Na 2 dure fietsen te hebben aangeschaft en dan zo als vaste klant behandeld te worden is echt triest! Advies aan potentiële kopers: Bezint eer begint! Klantonvriendelijkheid hoog in het vaandel. P.s. Ben benieuwd of ik het aankoopbedrag nog terug win.

Beste Marcel, Dank je wel voor het delen van je feedback met betrekking tot de bezorging van je fiets. We begrijpen volkomen je teleurstelling over het feit dat PostNL geen rekening kon houden met een ander gewenst tijdsblok, en we willen onze excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. De enige mogelijke aanpassing zou zijn geweest om de bezorgdag te verzetten, zoals vermeld op onze website en orderbevestiging. https://www.superfietsen.nl/service/shipping-returns/ We betreuren het dat dit niet volledig duidelijk is geweest en dat er kosten in rekening zijn gebracht voor een tweede bezorgpoging. Deze informatie staat expliciet vermeld op onze website en we hopen dat dit in de toekomst kan bijdragen aan een soepeler bezorgproces voor onze klanten. Als er nog verdere vragen zijn of als we je op een andere manier van dienst kunnen zijn, laat het ons alsjeblieft weten. We streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren en je feedback is daarbij van onschatbare waarde. Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Fiets binnengekregen met beschadigde onderdelen, maar is netjes opgelost door superfietsen.

Ondeugdelijke fiets, geen oplossing.

Oprecht de meest slechtste webshop waar we ooit iets gekocht hebben. Bestellen we een nieuwe (gemonteerde fiets) om vervolgens een fiets te ontvangen waar van alles aan mankeert. Binnen 8 dagen lieten schroefjes los en na 2 weken ontplofte het voorwiel. Makkelijk op te lossen zou je kunnen denken, nou dat is bij superfietsen zeker niet het geval. De enige opties die ze aanboden is het brengen van de fiets naar de dichtbij zijnde winkel (meerdere keren aangegeven dat wij géén rijbewijs hebben en met een ontplofte fietsband fietsen niet gaat) of €80,- ophaal kosten betalen (wat in onze ogen zeer onredelijk is omdat zij een ondeugdelijk product verkocht hebben maar tja. Ook werden wij ervan beschuldigd van het zelf stukmaken van de fiets. Na 100 keer bellen met de klantenservice om vervolgens steeds hetzelfde aan te horen vonden wij het wel redelijk om de koopovereenkomst te ontbinden maar dat was ook niet een mogelijkheid voor superfietsen. Wij hebben toen besloten om naar de geschillen commissie te gaan omdat wij het echt zat waren. Ineens kon de boel wel opgelost worden en na 6 maanden gezeik hadden we eindelijk het geld weer terug…. Zij hebben namelijk besloten om te schikken omdat ze waarschijnlijk zelf ook wel konden bedenken dat ze fout zaten. Lang verhaal kort, we zouden onze ergste vijand dit gezeik niet eens toewensen. (p.s. Superfietsen vind het altijd heel gezellig om te reageren op negative reviews met onzin…. bespaar dit keer de moeite en steek die energie in het verbeteren van de kwaliteit van je fietsen en klanten services)

Beste Emma, Het spijt ons te horen dat ondanks onze inspanningen je niet tevreden bent met de aangeschafte fiets. We hebben meerdere pogingen ondernomen om het probleem op te lossen en waren altijd bereid om een passende oplossing te vinden. Uiteindelijk hebben we besloten om het volledige bedrag terug te geven om aan je zorgen tegemoet te komen. We willen benadrukken dat we ons uiterste best hebben gedaan om dienstverlenend te zijn en naar een oplossing te zoeken. We betreuren het dat je desondanks niet tevreden bent. We wensen je het allerbeste toe. Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Dit is hoe service hoort te zijn!

Een mooie Aztec Metro fiets besteld via superfietsen! Wat een waanzinnige service heb ik mee mogen maken van dit bedrijf! Dinsdagochtend besteld en donderdagmiddag al in huis! Alles keurig verpakt en netjes voor de deur afgeleverd (Ik woon 5 hoog!) perfecte beschrijving erbij om hem zo eenvoudig mogelijk in elkaar te zetten. Ik kan deze firma iedereen aanraden! Ik ga fietsen! Een sportieve groet van Michael

Beste Michael, Dank je wel voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en de fiets die je hebt besteld. We stellen je aanbeveling zeer op prijs en we hopen dat je veel plezier zult hebben met je nieuwe fiets. Geniet van je ritjes en een sportieve groet terug van ons! Vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Nadat we de fiets hadden ontvangen bleek er een klein mankement met de ketting te zijn. Dus gemaild met de vraag wat hier mee te doen. (Dit was in het weekend) op maandag gelijk antwoord gehad van superfietsen. Gelukkig hadden we het euvel zelf al kunnen oplossen en dit hebben we weer laten weten. Een dag later lag er een brief in de brievenbus met: bedankt dat jullie het zelf hebben opgelost en hierbij een sleutelhanger toegevoegd. Toch een leuk gebaar van service en waardering.

Hoi, Bedankt voor deze review! We betreuren het dat er een klein probleem was met de ketting, maar we zijn opgelucht dat het snel kon worden verholpen. Het doet ons goed om te vernemen dat ons kleine gebaar van waardering en begrip goed is ontvangen en gewaardeerd. Heel veel plezier toegewenst met de fiets! Vriendelijke groeten Team Superfietsen

Mooie fiets

Mooie degelijke fiets voor een mooie prijs. 1 puntje bij het monteren van het voorwiel. Dit gaat anders dan de handleiding aangeeft nl met een snelsluiting. Verder was de fiets zo afgemonteerd.

Hallo, Dank je wel voor deze positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met jouw aankoop en dat het gelukt is met het afmonteren van de fiets. Het is goed dat je het monteren van het voorwiel hebt opgemerkt, we waarderen je feedback hierover en zullen dit bekijken om ervoor te zorgen dat de handleiding klopt voor onze toekomstige klanten. Veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst. Groeten, Team Superfietsen

Top!!

Via internet 100% rijklaar besteld. Perfect afgeleverd. Volgende dag naar winkel in delft om stuur toch nog even bij te laten stellen, perfect geholpen!

Hallo, Dank je wel voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met jouw aankoop en dat je naar tevredenheid bent geholpen in onze filiaal in Delft. Veel fietsplezier en veilige kilometers toegewenst. Vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Super snelle levering en sociaal bedrijf

We hadden de fiets voor mij zoontje besteld voor zijn verjaardag we hadden een mail gestuurd of deze voor zaterdag nog binnen kwam omdat het zijn kado was. En dat was ook zo... Ook kreeg hij per post een felicitatie en cadeautje hij was hele in de wolken dat superfietsen hem een kaartje en cadeau gaf . Super bedankt superfietsen voor deze onvergetelijke ervaring voor onze zoon.

Hoi, Wat een leuke review, bedankt! We zijn blij om te horen dat de fiets op tijd is aangekomen voor de verjaardag van jouw zoon. Speciale momenten zijn belangrijk en we doen ons best om daaraan bij te dragen, fijn om te horen dat hij blij verrast was. Heel veel fietsplezier toegewenst namens, Team Superfietsen

Super fiets!

Voor onze dochter haar verjaardag deze fiets gekocht. Een mooie degelijke robuuste fiets.

Hoi, Dank je wel voor je positieve review! Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! Het is fijn om te horen dat je voor haar een mooie fiets hebt gekocht. We hopen dat ze er veel plezier aan zal beleven en veilige ritten gaat maken. Groeten, Team Superfietsen

Snel en prima geleverd.

Snelle levering, duidelijke uitleg op de site. In elkaar zetten zelf was te doen maar wel een werkje (volgende keer toch kiezen voor in elkaar laten zetten;-)

Hoi, Bedankt voor deze positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de montage handleiding op onze website. Het in elkaar zetten van de fiets kan inderdaad een werkje zijn, maar we begrijpen het dat je het de volgende keer liever door ons laat monteren. Vele veilige kilometers toegewenst. Groeten, Team Superfietsen

Het fietst uitstekend in combinatie met goedkoop prijs.

Het fietst licht en is een aanrader. En het monteren was moeiteloos.

Hoi, Bedankt voor deze geweldige review! Fijn om te horen dat het monteren moeiteloos is gelukt en dat je tevreden bent met jouw aankoop. Heel veel fietsplezier toegewenst. Groeten, Team Superfietsen

Top medewerker Asie van superfietsen Leyweg Den Haag

Fiets in doos besteld bij superfietsen.nl, achteraf toch gekozen om bij filiaal Leyweg te Den Haag te laten monteren. Super vriendelijk geholpen door Asie en dankzij zijn kundigheid rijd de fiets helemaal top! Dankjewel Asie.

Hoi, Bedankt voor je positieve review! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met de service bij ons filiaal en dat je goed geholpen bent door Asie. We wensen je veel plezier met je fiets. Groeten, Team Superfietsen

Mooie degelijke meisjes fiets

Prima ingepakt en de fiets was makkelijk op te bouwen. Mijn dochter is er erg blij mee!

Hoi, Dank je wel voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat jullie tevreden zijn met de aankoop en dat het gelukt is met de afmontage. Het belangrijkste is dat je dochter er erg blij mee is! We wensen haar vele veilige en plezierige ritten toe met haar nieuwe fiets. Groeten, Team Superfietsen

Top aanschaf!

Voor de negende verjaardag van onze zoon een fiets van 249,- euro aangeschaft. Deze werd netjes en snel geleverd. Eenmaal uitgepakt was alles goed beschermd voor transport ingepakt. Heb de fiets vervolgens met de jarige in elkaar gezet. Dit ging hartstikke makkelijk. Wij zijn ontzettend tevreden over de aanschaf. Aanrader was ons betreft.

Hoi, Dank je wel voor je geweldige review! Het doet ons plezier om te horen dat je zo tevreden bent met de aanschaf van de fiets voor jouw zoons negende verjaardag en dat het gelukt is met het afmonteren. We streven er altijd naar om onze producten snel en in goede staat te leveren, fijn om te weten dat alles goed was ingepakt. Bedankt voor je aanbeveling! We wensen je zoon veel fietsplezier met zijn nieuwe fiets! Groeten, Team Superfietsen

Lekker rijdende fiets voor weinig geld

Fiets was gedeeltelijk gemonteerd, dat wist ik, moest iets meer zelf er nog opschroeven dan gedacht, maar alles wijst voor zich, binnen 30 min. fietsklaar. Rijdt erg lekker, dat voor een absolute bodemprijs van 245euro.

Hoi, Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring! We zijn blij om te horen dat je geniet van je nieuwe fiets en dat deze soepel rijdt. Het kan inderdaad handig zijn om te weten dat er enige montage vereist is, maar het lijkt erop dat je dit met gemak hebt afgemonteerd. Heel veel plezier toegewenst met je nieuwe fiets! Groeten, Team Superfietsen

Slechte onbeschofte service

Mountainbike gekocht eind april 2022 voor onze zoon. Onderhoudsbeurt gehad in februari. Op 15 september breekt de achter-as van het wiel af en stapt onze zoon gelukkig zonder letsel van de fiets, achterwiel dus geheel los gekomen. Volgens de wettelijke regels bij een product wat niet deugt, hoef je niks te te betalen en hoort de verkoper kostenloos het product te repareren of te vervangen. Nee hier willen ze dat je van Nijmegen naar Rotterdam/ Den Haag of Delft rijdt om de fiets af te geven, of je mag €90,- aftikken voor vervoer naar de leverancier. Van Consuwijzer hebben ze blijkbaar nog nooit gehoord. We hebben de rechtsbijstand ingeschakeld want er valt niet te praten met mensen die nog meer geld uit je zak willen kloppen!

Hoi Daisy, Wat vervelend dat je problemen hebt met de fiets van jouw zoon. We willen graag reageren op jouw geplaatste review. Ondanks het verlopen van de garantieperiode, zijn we nog steeds bereid om je te helpen bij het vinden van een oplossing voor het probleem met de fiets. We hebben voorgesteld om de fiets te inspecteren en het probleem te analyseren. Als blijkt dat het om een fabrieksfout gaat, zouden de reparatiekosten kosteloos zijn voor jou. We begrijpen dat het wellicht onhandig is om naar onze winkel te komen, maar deze stappen zijn noodzakelijk om een grondige beoordeling uit te voeren. Als je al juridische stappen hebt ondernomen, staan we open voor samenwerking om deze kwestie verder op te lossen. We staan nog steeds klaar om je te assisteren en hopen dat we samen een passende oplossing kunnen vinden. Als je akkoord gaat met dit voorstel, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Met vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Ik vind de service heel goed

De service, de prijs ben ik tevreden.

Hoi, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en prijs. Veilige ritten en veel plezier toegewenst. Vriendelijke groeten, Team Superfietsen

Goede webwinkel

Ik kreeg op tijd de fiets en na de montage brak de standaard. Binnen twee dagen kreeg ik een nieuwe standaard.

Hallo, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat de standaard brak na de montage, maar we zijn blij dat we snel een nieuwe standaard voor je konden regelen. We hopen dat je nu zonder problemen van jouw fiets kunt genieten. Groeten, Team Superfietsen

Super! Mijn dochter is mega blij met haar nieuwe fiets!

Goede prijs, goede fiets! Snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten.

Hoi, Dank je wel voor deze positieve review! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw aankoop en dat het afmonteren van de fiets goed is verlopen. We hopen dat je veel plezier zult hebben van je nieuwe fiets. Groeten, Team Superfietsen

Prima fiets voor de prijs

Goede communicatie Alleen jammer dat er niet op zaterdag kan worden afgeleverd maar dat ligt aan de transporteur

Hoi, Dank je wel voor deze review! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent over de communicatie. Het is inderdaad jammer dat we momenteel niet op zaterdag kunnen leveren. We streven er altijd naar om de best mogelijke service te bieden, en wie weet kunnen we in de toekomst deze optie overwegen. Veilige ritten toegewenst namens, Team Superfietsen

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.