Super! Mijn dochter is mega blij met haar nieuwe fiets!

Goede prijs, goede fiets! Snel geleverd en makkelijk in elkaar te zetten.

Hoi, Dank je wel voor deze positieve review! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw aankoop en dat het afmonteren van de fiets goed is verlopen. We hopen dat je veel plezier zult hebben van je nieuwe fiets. Groeten, Team Superfietsen

Prima fiets voor de prijs

Goede communicatie Alleen jammer dat er niet op zaterdag kan worden afgeleverd maar dat ligt aan de transporteur

Hoi, Dank je wel voor deze review! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent over de communicatie. Het is inderdaad jammer dat we momenteel niet op zaterdag kunnen leveren. We streven er altijd naar om de best mogelijke service te bieden, en wie weet kunnen we in de toekomst deze optie overwegen. Veilige ritten toegewenst namens, Team Superfietsen

Ben heel tevreden

Fiets voor mijn zoon gekocht,een week lang iedere keer als ik die fiets zag zei ik De fiets is echt mooi he Tot ergernis van mijn zoon. Maar mijn zoon is ook tevreden het rijdt goed en fijn, zit lekker, kost geen moeite om voorruit te komen.

Hoi, Wat een leuke ervaring om te horen. We zijn blij dat jij en jouw zoon zo enthousiast zijn over de fiets. We wensen jullie beiden veel plezier en veilige ritten! Groeten, Team Superfietsen

Super makkelijk en snel fiets besteld

Levering was erg snel zoals beloofd. Fiets was makkelijk in elkaar te zetten. Mooie stevige fiets.

Hoi, Dank je wel voor jouw positieve feedback. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering en dat het jou gelukt is om de fiets verder af te monteren. Heel veel fietsplezier toegewenst. Groeten, Team Superfietsen

Een complete fiets voor een topprijs met een goede prijs-kwaliteitverhouding

Na 17 jaar op mijn oude Altec fiets te hebben gevoerd was het tijd voor een nieuwe! Via de zeer overzichtelijke site met perfecte keuze hulp en uitleg filmpjes heb ik mijn nieuwe Altec fiets aangeschaft. De online betaling liep vlekkeloos en de mail afhandeling liep voorspoedig. De fiets werd zeer snel geleverd en in een keurige doos met oog voor het voorkomen van beschadigingen. We hadden de fiets zo besteld om lekker zelf je eigen fiets af te monteren. Je voelt je een echte fietsenmaker als je zo aan het werk bent! Gaan de weg merk je of je skills goed genoeg zijn om de fiets als een ware vakman af te monteren. Mijn respect verdiende de vakman gelijk. Maar schouders eronder en door! Alles wijst zich voor zich dus ga je er snel doorheen. Na een uurtje klussen kwam er steeds meer zicht op de goede keus en de complete fiets. Met behulp van de montage filmpjes op de site was de fiets na 2 uurtjes helemaal klaar. En toen uitproberen!! Wat een genot om op te fietsen. Alles zit goed in elkaar ondanks het gewicht van de transport fiets fietst hij heerlijk soepel. Echt heel blij mee!

Bedankt voor jou geweldige review! We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent met jouw nieuwe fiets en dat de aankoop- en montage ervaring zo positief was. Heel fijn om te horen dat je tevreden bent! Vele veilige kilometers toegewenst namens, Team Superfietsen

Veel beloven maar klopt niks van

Fiets besteld. Rijklaar en accessoires. Fiets wordt bezorgd en bezorger heeft geen gereedschap bij. Dus zelf trappers erop moeten zetten etc. Ik weet niet wat ze onder rijklaar verstaan. Bezorger zou ook alle rotzooi meenemen maar heeft alles achter gelaten. Waar betaal je nu extra voor? De site verteld mooie dingen maar klopt niks van. Wilde er nog een fiets bestellen maar na deze ervaring kun je net zo goed een fiets in een doos bestellen scheelt veel geld voor niks. Dus geen aanrader.

Super fietsen

Eenvoudig zelf te monteren Altec mountainbikes gekocht voor mijn kids! Mooie modellen en kleuren, erg blij mee!!

Hoi, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de Altec mountainbikes voor je kinderen. Veel plezier en veilige ritten gewenst! 🚴‍♂️🚴‍♀️ Groetjes, Team Superfietsen

Fantastiche fiets

Fijne fiets loopt soepel . Redelijk eenvoudig in elkaar te zetten.

Hallo, Bedankt voor jouw feedback! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met jouw aankoop en dat het gelukt is met het afmonteren van de fiets. We wensen jou veel plezier en veilige ritten toe. Groeten, Team Superfietsen

Een aantal weken geleden een nieuwe Altec Urban fiets besteld voor onze dochter. Het order proces verliep soepeltjes en haar nieuwe fiets werd een aantal dagen keurig netjes bezorgd. Wanneer je een beetje handig bent is de fiets makkelijk in elkaar te zetten, tijdens het open maken van de doos bleek er helaas geen beschrijving bijbrengen zitten. Voor degenen zonder technische kennis kan dit een uitdaging vormen, gelukkig is de manual online gewoon opbrengst zoeken maar wel handig om dit vooraf te weten wanneer je twijfelt de fiets zelf te bouwen. Bij een aantal vragen werd ik keurig te woord gestaan door een van de medewerkers van Superfietsen.nl. Al met al een zeer goede ervaring en onze dochter is super trots op haar nieuwe fiets!!

Hallo, Bedankt voor het delen van jouw ervaring! We zijn blij om te horen dat het orderproces soepel is verlopen en dat je tevreden bent met onze service. Onze montagehandleiding staat online op de website, we zullen overwegen hoe we dit beter kunnen communiceren naar onze klanten toe. We wensen jouw dochter veel plezier en veilige ritten toe. Groeten, Team Superfietsen

Super fiets

Hele mooie electrische fiets voor een hele redelijke prijs ontzettend vriendelijk personeel zowel in de winkel als in de werkplaats Goede service Heel blij mee

Hallo, Dankjewel voor deze mooie review! Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met jouw elektrische fiets en dat je een positieve ervaring hebt gehad bij Superfietsen! Veel plezier en veilige kilometers toegewenst. Groeten, Team Superfietsen

Goede ervaring!

De fiets was snel binnen gekomen, dat was fijn, ik keek er naar uit! Ik koos ervoor om de fiets zelf in elkaar te zetten, wat ik de volgende x niet meer zou doen omdat dat toch wel wat moeilijk was. De fiets zag er goed uit, fietste heerlijk! Tot mijn spijt is hij wel na 3 dagen in mijn bezit gestolen. Maar voor de rest was de ervaring super

Hoi, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Goed om te horen dat je tevreden bent. De montage kan inderdaad uitdagend zijn, daarom bieden we ook de optie om de fiets rijklaar te bestellen. Wat jammer dat de fiets al na 3 dagen is gestolen. Dat is echt spijtig om te horen. Mocht je in de toekomst overwegen om een fiets bij ons aan te schaffen, kunnen we mogelijk opties voor beveiliging bespreken om dit nogmaals te voorkomen. Groeten, Team Superfietsen

prima fiets

de fiets is redelijk snel geleverd montage was ook makkelijk gelukkig. goede service en goedkoop

Hoi, Bedankt voor deze review! Het is fijn om te horen dat het monteren van de fiets goed te doen was en dat je tevreden bent met onze service. Wij wensen je veilige kilometers toe. Groeten, Team Superfietsen

Top service.

Top service en duidelijke instructie videos voor het monteren van de fiets.

Hoi, Bedankt voor jouw positieve feedback! Fantastisch om te horen dat je blij bent met onze service en de duidelijke instructievideo's voor het monteren van de fiets. We doen ons best om het zo gemakkelijk omgelijk te maken voor onze klanten, jouw tevredenheid is onze beloning! Veel plezier en veilige kilometers toegewenst. Groeten, Team Superfietsen

Erg blij mee!

Erg blij met de nieuwe fiets! Een goede winkel, ook voor als je een kleiner budget heb. Klantenservice goed bereikbaar en vriendelijk. Snelle levering, bezorger belt netjes 15 min van te voren. Een nadeel, mocht je in een flat wonen dan bezorgen zij niet tot aan je voordeur.

Hallo, Dankjewel voor deze mooie review! Het is fijn om te horen dat je blij bent met jouw nieuwe fiets en onze service. We begrijpen dat de beperking bij de bezoging voor bewoners van flats een nadeel kan zijn, we zullen dit aspect meenemen in onze overwegingen voor verbetering. Veel plezier met jouw nieuwe fiets. Groeten, Team Superfietsen

Duidelijke, correct en snelle levering, top!

Aflevering in grote doos, open maken en beschrijving lezen. Montage trappers, goed kijken naar rechts/links, voorrek plaatsen/monteren, ging prima, batterij stripjes wegtrekken van voo en achterlicht en fietsen, mooi afgewerkt, fietsen gaat ligt, top

Hoi, Bedankt voor jouw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service en dat het jou gelukt is met het afmonteren van de fiets. Heel veel plezier en veilige kilometers toegewenst! Team, Superfietsen

Super, de fiets ziet er goed uit en fiets ook goed!

Goed betaalbare fietsen van superfiets. Je kan alleen niet zelf je bezorgdag kiezen. Verder top!

Hoi, Bedankt voor jouw feedback! Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent over de betaalbare fietsen van Superfietsen! We begrijpen dat het belangrijk kan zijn om zelf de bezorgdag te kunnen kiezen, we zullen dit zeker in overweging nemen om onze service verder te verbeteren. Veel fietsplezier toegewenst namens, Team Superfietsen

Snel bezorgd, zelfs een verjaardagskaartje achteraf gekregen voor onze jarige zoon.

Hoi, Bedankt voor deze review! We wensen jouw zoon veel plezier met zijn nieuwe fiets! Groeten, Team Superfietsen

Snelle en nette levering

We hadden de fietsen snel binnen en hebben geen problemen ondervonden bij het in elkaar zetten.

Hoi, Bedankt voor jouw feedback! Goed om te horen dat je de fiets snel hebt ontvangen en dat het gelukt is met het afmonteren. Nu kan je genieten van de fiets. Vele veilige en plezierige kilometers toegewenst namens Team, Superfietsen

Super mooie fiets voor een mooie prijs!

Wij hebben deze fiets besteld voor onze zoon die voor het eerst naar het voortgezet onderwijs gaat. We vonden het een mooie fiets! We hebben al vaker op deze site besteld, en dat beviel ons goed! Vandaar onze keuze voor dit merk en superfietsen.nl Kortom we zijn helemaal tevrede over de altec verona! Mooie degelijke, licht gewicht fiets en fietst fantastisch!

Hoi, Bedankt voor het delen van jouw ervaring en het vertrouwen in ons! We zijn verheugd te horen dat jullie tevreden zijn met de aankoop. Veel plezier en veilige ritten toegewenst voor jouw zoon van en naar het voortgezet onderwijs. Groeten, Team Superfietsen

Goede prijs voor een goede kwaliteit

Mooie nette fiets. Puberdochter onwijs blij gemaakt met deze fiets! Goede service van superfietsen.nl, snelle levering ook. Zeker een aanrader!

Hoi, Bedankt voor deze review en aanbeveling! Geweldig om te horen dat jouw dochter blij is met haar nieuwe fiets en dat jij tevreden bent over onze service en snelle levering. Veel plezier en veilige ritten voor jouw dochter met haar nieuwe fiets. Groeten, Team Superfietsen

Mooie fiets

Prima fiets

Hoi, Bedankt voor jouw review. We zijn blij dat je tevreden bent met jouw fiets. Veel plezier en veilige ritten toegewenst! Groeten, Team Superfietsen

Komen beloftes niet na

Bestellen voor 3 uur en leveren de volgende dag klopt niet, let op ze versturen met een andere postnl welke niet in het weekend werkt. Dan mail je daarover krijg je een vrouw die je belt met de mededeling dat je daar voor kiest als je online besteld want je weet de leverdatum toch (tijdsblok van 9 tot 22). En dat het wel ergens op de site staat aangegeven. Ik had toen al spijt dat ik hier heb besteld met dit gedrag van hun zogenaamde service. De doos was helemaal kapot aangekomen met overal gaten erin, gelukkig was het product wel heel en niet beschadigd . Toen hebben we hem in elkaar gezet.. blijkt dat de koplamp al verroest was (nieuw! Product), contact gehad en ze zouden een nieuwe sturen... Wat denk je: nogsteeds niet ontvangen. Update: inmiddels ontvangen omdat ik er zelf opnieuw om heb moeten vragen. Neenee niet doen hoor, de fiets is gelukkig goed maar het bedrijf echt niet.

Hoi, Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is spijtig om te horen dat je er geen goede ervaring aan hebt overgehouden. Wat vervelend dat de doos beschadigd is aangekomen, we zijn blij dat het product zelf niet beschadigd was. Wat betreft de koplamp hebben we al een nieuwe toegestuurd. Excuses voor het ongemak. De verzendinformatie staat bij ons op de website, hierbij nog even een link: https://www.superfietsen.nl/service/shipping-returns/ We hopen dat je in ieder geval veel plezier zult beleven met jouw fiets. Groeten, Team Superfietsen

Score van deze beoordeling is: 10

Het is een top fiets die niet moeilijk in elkaar te zetten is. Zeker een aanrader!

Score van deze beoordeling is: 10

Super leuke fiets en top kwaliteit, verder is de klantenservice ook makkelijk bereikbaar indien er vragen zijn! Wel belangrijk bij de aanschaf van een fiets dat je zelf ook denkt aan het onderhoud net als een auto apk,

Score van deze beoordeling is: 10

Die fiets voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Hier kan ik prima mee naar het werk en naar het strand mee fietsen. Kleine puntjes qua service: het zou fijn zijn als je een afleverdatum in het systeem zou kunnen kiezen. Nu ontvang je een willekeurige datum waar je dan moet regelen dat iemand thuis is. Bij mij was de voorrem niet goed afgesteld. Deze bleef hangen op het wiel. Dat had even getest kunnen worden misschien. Maar met een youtube filmpje vondt ik snel de juiste schroef om het zelf af te stellen.

Leyweg 595 2545GH Den haag

+31 85 016 1085

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.