Score van deze beoordeling is: 10

Super leuke fiets en top kwaliteit, verder is de klantenservice ook makkelijk bereikbaar indien er vragen zijn! Wel belangrijk bij de aanschaf van een fiets dat je zelf ook denkt aan het onderhoud net als een auto apk,

Score van deze beoordeling is: 10

Die fiets voldoet helemaal aan mijn verwachtingen. Hier kan ik prima mee naar het werk en naar het strand mee fietsen. Kleine puntjes qua service: het zou fijn zijn als je een afleverdatum in het systeem zou kunnen kiezen. Nu ontvang je een willekeurige datum waar je dan moet regelen dat iemand thuis is. Bij mij was de voorrem niet goed afgesteld. Deze bleef hangen op het wiel. Dat had even getest kunnen worden misschien. Maar met een youtube filmpje vondt ik snel de juiste schroef om het zelf af te stellen.

Score van deze beoordeling is: 10

Snelle levering, vriendelijke klantenservice, scherpe prijzen, en alles verliep vlotjes!

Score van deze beoordeling is: 10

Snelle levering, fiets in vrolijke kleur (lavender maar is meer metalic roze), blije dochter. Een korte instructie voor rijklaar maken was handig geweest. Gelukkig bleek die op youtube te vinden.

Score van deze beoordeling is: 10

Makkelijke site, waarop de fietsen te bestellen zijn. Snelle levering en goed en fijn contact met het service centrum. Zeker aan te raden!

Score van deze beoordeling is: 10

superfiets voor een goede prijs handleiding makkelijk te begrijpen en duidelijke instucties gaan binnenkort zeker een 2de fiets bestell en

Score van deze beoordeling is: 8

De bestelde fiets werd keurig op tijd geleverd. Van de bezorging word je goed op de hoogte gehouden. De doos was beschadigd van het product, maar de fiets zelf in onbeschadigde staat. Het afmonteren was geen enkel probleem, ondanks dat er een werkbeschrijving miste. Super tevreden.

Score van deze beoordeling is: 10

Goede service Pakket netjes afgeleverd, vriendelijke post bezorgen, netjes ingepakt. Hier een blije dochter met haar nieuwe fiets. Top! Bedankt??

Score van deze beoordeling is: 10

Super toffe en stevige fiets echt waar voor je geld top bedrijf ook snel geleverd

Score van deze beoordeling is: 6

Melding dat de fiets al zeker 3 uur eerder bezorgd werd..(waar? Geen flauw idee!) Steeds maar bellen voor antwoorden uiteindelijk werd ik teruggebeld door de bezorger dat ie "per ongeluk" op bezorgd had aangevinkt en dat ie onderweg was...(Hmmm oke) Fiets ontvangen zonder schoefjes om in elkaar te zetten. Gebeld en kreeg 1 schroefje met moer op de post. Daar moest ik de voordrager, spatbord en lamp mee bevestigen. Tuurlijk! Helemaal gefrustreerd naar filiaal gegaan, daar goed geholpen kreeg een zak met schroefjes mee. Jammer genoeg pasten ze niet. Vervolgens de volgende dag weer gebeld met de filiaal met dit dillema weer en mocht het langsbrengen. Even later 2e pakket met resterende schroefjes en moertjes ontvangen. Vaag allemaal. Die pasten ook niet (we zijn inmiddels 4 dagen verder met zelf in elkaar zetten) dan maar toch de auto in gezet en weg gebracht.. 2 a 3 dagen later fiets helemaal rijklaar. Kreeg wel korting omdat ik de meeste werk al had gedaan.over de filiaal in Rotterdam niks over te klagen, supervriendelijk de jongens daar! Maar wat een gedoe met de webshop en de bezorging!! Helemaal niet blij mee.

Score van deze beoordeling is: 10

Hele leuke en goeie fiets! 18 juli 2023 had ik de eerste fiets besteld. Wij waren zo verrast van de goeie kwaliteit en rijklaar waardoor we begin augustus nog 1 hadden besteld voor onze andere kind. Hij rijd lekker en is super veilig voor kinderen! Duidelijk uitleg en je krijgt wat je ziet! Meest betrouwbare eerlijke bedrijf! Vanaf nu koop ik nergens anders meer fietsen! Dit bedrijft focus zich op veiligheid! Mooi concept!

Score van deze beoordeling is: 8

Mooi stevige fiets gekocht voor de middelbareschool. En werden gebeld, om ons op de hoogte te brengen dat meneer onderweg was met de fiets. Perfect!

Score van deze beoordeling is: 10

prima fiets, prima ervaring, monteur ontdekte dat er nog geen bel op zat, gelijk eraan gemaakt (reserve in de bus), ff op hoogte gezet en hoppa.

Score van deze beoordeling is: 10

Prima geregeld, fiets is prachtig en met de handleiding goed in elkaar te zetten.

Score van deze beoordeling is: 8

Prima fiets en keurig op tijd geleverd. Aanbieding verzorgen met een betere slot deal.

Score van deze beoordeling is: 10

Prima fiets en service. Eenvoudige zelfmontage en snelle levering.

Score van deze beoordeling is: 10

Ik ben buitengewoon tevreden met mijn ervaring bij Superfietsen. Dit is al de tweede keer binnen korte tijd dat we een fiets hebben gekocht, en wederom ben ik onder de indruk van hun uitstekende service. Bij mijn eerste aankoop heb ik eerst contact opgenomen met de klantenservice voor advies, en ik ben zeer goed bijgestaan. De medewerkers waren geduldig en luisterden aandachtig naar mijn wensen. Onze zonen zijn lang en de Ateca 56 inch fiets is perfect voor hun lengte. Mijn oudste zoon was dolblij met zijn fiets bij de eerste aanschaf, en hij gebruikt hem dagelijks zonder enig probleem op weg naar school. Vooral gezien zijn lengte van 1,85 meter is deze fiets perfect voor hem. Nu hebben we opnieuw dezelfde fiets aangeschaft voor onze jongste zoon, maar dit keer in een andere kleur. Kortom, Superfietsen levert niet alleen kwaliteitsfietsen, maar biedt ook een uitstekende klantenservice die me telkens weer overtuigt om bij hen te kopen.

Score van deze beoordeling is: 8

Wij hebben de fiets af fabriek laten komen. Was even puzzelen om de fiets zonder handleiding in elkaar te zetten, maar is gelukt. Onze zoon vindt het een hele fijne fiets. De fiets ziet er mooi uit en is veilig met de terugtraprem als extra. Ik vind de fiets een goede prijs kwaliteitverhouding hebben. We zijn blij met de goede aankoop.

Score van deze beoordeling is: 10

Degelijke fiets, eenvoudig in elkaar te zetten. Het zadel wat tijdens het transport beschadigd is geraakt werd direct vervangen.. kortom voor dit geld waar voor je geld en goede service

Score van deze beoordeling is: 10

Een 24 inch fiets gekocht van Altec voor mijn zoontje zijn 9de verjaardag, de fiets was netjes en snel gelverd, via de website was het makkelijk tot een keuze te komen. Ook de aanvullende info rondom levering en afstemming hiervan was erg hulpzaam. Pakket is netjes geleverd ook de instructies en de montage video's zorgde ervoor dat hij binnen 2 uur in elkaar stond en zoonlief supertrots is op zijn nieuwe fiets, 2de shop ervaring die ik heb met superfietsen, en dik tevreden??

Score van deze beoordeling is: 8

snelle, no nonsense bestelling en levering. goede kwaliteit tegen een goede prijs.

Score van deze beoordeling is: 10

Fiets is netjes geleverd. Goed verpakt alle onderdelen aanwezig. Snel gemaakt. Mooie kleur, stevige fiets. Dochter harstikke blij mee.

Score van deze beoordeling is: 8

Het zou toch fijn zijn als er een installatie beschrijving bij de fiets zou zitten. Maakt het net iets eenvoudiger en gemakkelijker

Score van deze beoordeling is: 4

Had led lampjes besteld, deden t nog maar heel zwak, batterijtjes praktisch op, was ik niet heel blij mee, maargoed tis niet anders

Score van deze beoordeling is: 10

Ik heb een stadsfiets gekocht. Ben heel tevreden met de fiets. Mijn man heeft de fiets gemonteerd. Was niet moeilijk, wel even de tijd ervoor nemen . De fiets is licht en rijdt heel fijn. De prijs is heel prettig vergeleken met de winkelprijzen. Voor mij dus prima hoor!

Leyweg 595 C

2545GH Den haag

+31 85 016 1085

Over Superfietsen.nl

Wij zijn Superfietsen, wat leuk dat je ons wat beter wilt leren kennen! Wij zijn erg trots op het feit dat onze klanten beoordelingen achterlaten. Hiervoor doen we dan ook ons uiterste best. Ons doel is om elke klant tevreden te houden. Dit doen we door ons assortiment te vullen met fietsen die een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding hebben. En natuurlijk de best mogelijke klantenservice aan te bieden! Door ons brede assortiment fietsen zit er altijd wel wat tussen voor iedereen! Omdat wij over 6 servicepunten beschikken kunnen hun hulp inschakelen. Ook als je vragen hebt over je aankoop of een fiets in het assortiment staan deze vakkundige monteurs graag voor u klaar.