Onvoldoende

Eerst worden mij de verkeerde schoenen toegestuurd en dan na ruim twee wachten worden de juiste verstuurd maar ook deze zijn vertraagd. Als je haast hebt zou ik zeker niet voor dit bedrijf kiezen.

Prima.

Snel geleverd en voldoet aan de verwachting.

Antwoorden & Excuses kosten geen geld

Ik heb meer dan 1,5 week gewacht op een bestelling die op voorraad was. Pas nadat ik mailde werd deze op de post gedaan. Ik heb de stof in een andere kleur gekregen dan ik had besteld. Geen enkele reactie van de klantenservice. Excuses en het beantwoorden van je mail is gratis. Deze stoffenwinkel sla ik in het vervolg over.

Snel gevonden snel geleverd

Prima website. En een snelle levering

Hele fijne winkel, en personeel heel vriendelijk.

Heb al jaren terug de winkel ontdekt en werden goed geholpen. Nu een bestelling gedaan, en wat ik besteld had was er niet. Ze hebben me netjes opgebeld om dat te melden, en gevraagd of ik iets anders wilde. Heb uitgelegd waar het voor was en ze hebben een alternatief gestuurd. Was nog leuker ook. Ik houw wel van die winkel.

Spotgoedkoop!

Snelle verzending en prima vingerloze handschoenen voor een spotprijs. Bij Bol betaal je het driedubbele :-)

Jullie zijn toppers

Ik bedank jullie heel erg de beste P.W.Hoofs in heel Nederland dat ik mee heb gemaakt..... Jullie bezorgen alles optijd nogmaals dank. Ik ben vanaf nu jullie cliënt...

Incomplete/kapotte bestelling en slecht bereikbaar

Voor een themafeest op werk had ik een aantal gouden gadgets besteld bij Hoofs. Toen ik het pakket ontving merkte ik dat 1 item miste en een ander item zat in een verpakking die duidelijk al open was geweest en het item was ook beschadigd en kapot. Ik heb hier gelijk over gemaild maar tot op heden geen reactie ontvangen.

Spullen goed, levering traag

De levering laat nog te wensen over. Er gaat al gauw een week overheen. Hou daar dus rekening mee!

Geen reactie

Ik heb een verkeerd Product ontvangen. Naar aanleiding hiervan gemaild, maar geen reactie

Snelle levering mooie prijzen past perfect

Prima, alleen…

Het duurde lang voordat mijn bestelling binnen was. Nou vind ik dat geen punt, maar kreeg laat te weten dat er een product niet meer op voorraad was. Ik zou mijn geld terug krijgen, alleen heb ik dit nog steeds niet…

Brievenbuspakket na meer dan week niet ontvangen

Daardoor komt bestelde veel te laat. Gaat u alstublieft in zee met een competente bezorger want dit kan écht niet.

telefonisch contact gehad over een webshop artikel en super geholpen. Bestelling snel binnen en zeker een aanrader om hier te bestellen.

Reageren niet op e-mail met klacht

Ik heb 2x een bestelling gedaan, beide met dezelfde stof. Ik heb hen gebeld, contact gehad, met zou dit voorleggen aan degene die erover ging. Daarna niets gehoord. Dus een mail gestuurd, nog niet gehoord. Ik vind dat geen goede service.

Leving klopt niet de kleurstof zelf ok

Donderdag bellen ze naar mij om mede te delen dat er maar 4.5 m van die kleur is of dat genoeg is Ik zeg nee moet echt 5 m zijn Ok moeten de kleur bij bestellen gaat de levering langer duren Vrijdag krijg ik een mail bestelling is verzonden Zaterdag bestelling geleverd maar andere kleur ,taupe geleverd en moet donder grijs zijn .dit vindt ik dus heel raar En ten laatst stuur ik een mail en antwoorden jullie niet

Slechte en correcte afhandeling van de bestelling

Ga zo door!

Gewoon goed.

Conform bestelling in goede orde ontvangen.

Er wordt niet gecommuniceerd, ik heb met een computerprogramma te maken.

Nogmaals: er is geen communicatie. Pas nadat ik, ruim een week na betaling, informeer waar mijn pakje blijft, krijg ik antwoord in de vorm van een mail waarin wordt gemeld dat de wollen stof niet leverbaar is en het bedrag wordt terugbetaald. Zonder overleg wordt wel de voering en het garen gestuurd, iets waar ik natuurlijk geen behoefte aan heb zonder de wollen stof. Een mail daarover wordt gewoon niet beantwoord. Dit was mijn eerste kennismaking met Hoofs. Er komt geen vervolg op. Het is onvoldoende om mooie stoffen te verkopen. Zorg voor klantgerichte procedures en COMMUNICEER.

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit stoffen. Vind het alleen jammer dat er niet op de mail gereageerd word . Dit kan dus verbeterd worden

Correcte afhandeling

Ik moest erg lang wachten op het product dat ik had besteld. Op een moment kreeg ik een telefoontje waarin de reden werd uitgelegd. Dat was prettig. Het contact met de medewerker was correct.

Snel besteld, snel geleverd en denken goed mee!

Na bestelling werden de pakken snel geleverd. Eén pak was er niet meer in de bestelde kleur en daar werd ik keurig over gebeld. Ze denken goed mee met de klant :-)

tussen bestelling en bezorging zat veel te veel tijd

moest erg lang wachten op bestelling en tussentijdse mail is nooit beantwoord

Goed na telefonische contact

De bestelling zou in ca 2 tot 4 dagen er zijn, maar na 4 dagen gebeld en toen lag hij nog ergens in de stapel. Na telefonische contact werd het meteen geregeld en ze waren uiterst vriendelijk.

Snelle levering.

Over Hoofs

P.W. Hoofs is ruim 50 jaar geleden begonnen als stoffenwinkel aan de Vughterstaat 181/183, in 's-Hertogenbosch. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot een gerenommeerd stoffenhuis met de mooiste stoffen naar de nieuwste trends. Naast een stoffenwinkel zijn we ook een fourniturenwinkel begonnen om je ook in alle je naai-, brei- en haakbenodigheden te voorzien. Bij Hoofs kun je al je creativiteit uiten en losgaan met de allerleukste stoffen, patronen, banden, knopen en alles wat je maar kan verzinnen op het gebied van onder andere naaien, haken en breien. Onze derde winkel is de grootste geworden: de feest- en carnavalswinkel. Al jarenlang zijn we gevestigd in het hartje van Den Bosch en daar bevinden we ons nog steeds. We zijn dan ook op gegroeid met carnaval en hebben een liefde voor feesten en alles wat daarbij hoort. In onze 3000m2 grote feestwinkel vind je alles wat je hart maar kan begeren van feestkleding, carnavalskleding, versieringen en decoraties. Wij halen alles in huis om een echt top feest te maken. Ben je nog nooit bij ons geweest? Kom dan snel een kijkje nemen! Je zult verbaasd staan van alle prachtige feestartikelen die we ter beschikking hebben.