Mooie kwaliteit stof en snelle levering!

De stof komt helemaal overeen met de foto op de website. Mooie kwaliteit. De levering is erg snel zodat je niet zolang op je bestelling hoeft te wachten!

Slechte service

Stof besteld keurig geleverd alleen niet de stof die ik had besteld hier op 11/11/2021 over gebeld met Hoofs. Advies was een mail te sturen met foto's heb ik gedaan maar tot op heden geen reactie ontvangen.

Ik heb de producten nog niet ontvangen, dus kan geen feedback geven

Wisselend

Mijn bestelling kon niet geleverd worden. Hierover is keurig contact gelegd met mij en er in overleg heb ik er lang op gewacht. Toen t eenmaal zover was, bleek er toch een stofje niet aanwezig. Hierover is opnieuw netjes contact gezocht en kreeg ik de mogelijkheid een nieuw stofje te kiezen. Echter, heb ik toen alsnog niet mijn keuze ontvangen. Daarover heb ik zelf contact gelegd, maar ben al 2 weken in afwachting van een reactie. Het loopt dus toch allemaal wat moeilijk qua kunnen leveren en vlot ontvangen…

PRIMA

GOED

Stoffen top , service vertoont wat verbeterpunten

De stoffen zijn gied van qualitreit . Traag in levering , duurde in mijn geval van een week tot 3 weken . Op klachten komen ze niet terug . Als je belt word er gevraagt mail te sturen ...wacht nog op een andwoord ....jammer ....Kan anders !!!!

Klantonvriendelijk en heel langzaam.

Ik had een paar brillen besteld en op de site stond dat ze op voorraad waren. Ik wordt een week later gebeld dat ze dat toch niet zijn. Hierna kon ik kiezen uit andere brillen, maar de reacties waren er traag en ze waren klantonvriendelijk. Je kan beter een andere site kiezen om brillen te bestellen.

Deels verkeerde levering.

Deels verkeerde levering . Na een week nog steeds geen reactie op mijn e-mail met de vraag hoe we die vergissing kunnen oplossen.

Goede en snelle levering

Zeer snelle levering

Ruime keus aan artikelen

Goede kwaliteit.

De mondkapjes ware er vrij snel. Ze sluiten goed af.

Goede en snelle service

Materiaal komt goed overeen met de afbeelding op de website. Snelle verzending.

Ontbrekende betselling

Ik bestelde stoffen met andere artikelen op 8Nov, geen contact gehad totdat ik vroeg voor meer info op 10Nov, pakje verstuurd op 12Nov (aangekomen op 13Nov). Het is snel aangekomen maar er ontbrak een 2m stuk stof. Heb bericht gestuurd op 13Nov, 16Nov, en 17Nov en nog geen antwoord! Klantendienst is er niet, en ik begin mij af te vragen of ik mijn geld terug zal zien, of dat stof (ik heb het nog altijd nodig voor een project)!

Snelle levering en ze denken mee.

Goede service en komt met oplossingen

Er was een product niet voldoende op voorraad. Er werd mee gedacht aan een oplossing. Vriendelijk contact en fijne webshop.

Ik ben heel blij met mijn aankoop.

De pyjama's zijn echt mooi en zacht.

Snelle service en een mooi produkt ontvangen.

Helemaal top!!!

De stof ziet er uit zoals op de foto’s van de website.

Prima mondkapjes, nog mooier als het stiksel dezelfde kleur zou hebben

Prima pasvorm en prima stof. Gekleurde stof met wit stiksel. Mooier als het stiksel dezelfde kleur zou hebben als de stof.

Vlot bezorgd en bestelling voldeed geheel aan mijn verwachting

Slechte ervaring

Slechte communicatie. 1 dag van te voren binnen. Dus dingen paste niet en konden niet meer opnieuw bestellen. Er was duidelijk verteld wanneer we het binnen moesten hebben..toen dingen te weinig geleverd gekregen .wel dingen vergoed gekregen..maar zal zeker niet snel nog een keer wat bestellen!

Geen reactie op verkeerd geleverde zaken en 1 kapot artikel

De kwaliteit van de spullen is goed en duidelijk beter dan wanneer je naar Blokker of Action gaat. Er zijn 2 verkeerde artikelen geleverd en 1 artikel was beschadigd. Na 3 dagen nog geen enkele reactie op de gestuurde e-mail betreffende deze zaken. Erg teleurstellende opvolging van iets dat fout gaat. Waar gewerkt wordt gebeuren ook fouten. Die moeten wel gecorrigeerd of afgehandeld worden.

Mijn pak is niet compleet

Ik was super tevreden met de service snel. Mijn pak was alleen niet compleet zat ook niet in een zak. Waardoor ik dus geen barret heb. Kreeg als antwoord die zit aan de binnenkant. Nou helaas dus niet. Al 3 nieuwe mails gestuurd en gewoon verder geen antwoord krijgen vind ik niet netjes.

Snel keurig verzorgd

Zeer tevreden mooie stof

Mooi stoffen, snelle levering

Duidelijke website en goede en snelle service

Over Hoofs

P.W. Hoofs is ruim 50 jaar geleden begonnen als stoffenwinkel aan de Vughterstaat 181/183, in 's-Hertogenbosch. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot een gerenommeerd stoffenhuis met de mooiste stoffen naar de nieuwste trends. Naast een stoffenwinkel zijn we ook een fourniturenwinkel begonnen om je ook in alle je naai-, brei- en haakbenodigheden te voorzien. Bij Hoofs kun je al je creativiteit uiten en losgaan met de allerleukste stoffen, patronen, banden, knopen en alles wat je maar kan verzinnen op het gebied van onder andere naaien, haken en breien. Onze derde winkel is de grootste geworden: de feest- en carnavalswinkel. Al jarenlang zijn we gevestigd in het hartje van Den Bosch en daar bevinden we ons nog steeds. We zijn dan ook op gegroeid met carnaval en hebben een liefde voor feesten en alles wat daarbij hoort. In onze 3000m2 grote feestwinkel vind je alles wat je hart maar kan begeren van feestkleding, carnavalskleding, versieringen en decoraties. Wij halen alles in huis om een echt top feest te maken. Ben je nog nooit bij ons geweest? Kom dan snel een kijkje nemen! Je zult verbaasd staan van alle prachtige feestartikelen die we ter beschikking hebben.