Top service, snel geleverd, mooie kwalitatieve stoffen

Top service, snel geleverd, mooie kwalitatieve stoffen!

super

Snelle levering, heel tevreden...

Nu wachten dat lockmachine weer goed is om te gebruiken, is erfenis...

prima service

Foutje van PostNL werd direct gecorrigeerd door Hoofs.

Het duurde wel wat langer voordat de bestelling binnen was Maar goede prijs/kwaliteit

Snelle levering top kwaliteit

Duidelijk en snel

Giede site, makkelijk te gebruiken en snelle afhandeling

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Ik heb bij Hoofs een loodveter besteld welke snel en goed verpakt geleverd werd. Er is een ruim keuze aan loodveters in de webshop beschikbaar en de kwaliteit/prijs verhouding is super.

snel en netjes geleverd

Het was maar een kleine bestelling, maar mooi op tijd geleverd en een zeer mooi kwaliteit!

Snel, netjes mooi produkt

Keurige levering en produkt zoals op de website

Super goed!!

Hele goede service!!

Snel bezorgd

Wat spulletjes besteld voor een " white" party. Keurig op tijd bezorgd. Zag er netjes uit. Blij mee!

Super! Snelle levering

Op zoek naar dat ene stofje dat niet meer te verkrijgen was in de stoffenwinkel... Gelukkig bleek de stof die ik besteld had exact het gene wat ik nodig had, dus superblij met mijn bestelling en de levering was ook zeer snel.

zeer vlotte levering

prima service

Snelle levering,alleen heb ik mijn geld nog niet teruggestort gekregen van wat ik retour heb gestuurd.

Matig

Het duurde lang voordat ik iets hoorde of het product verzonden was. Heb ik gebeld en bleek het product uitverkocht te zijn. Ze hadden het nabesteld. Ze zeggen als het maar binnen 5 werkdagen wordt verzonden dan is het goed. Uiteindelijk heb ik het product pas na 7 werkdagen ontvangen. Communicatie hierover had wat beter gemogen.

Zoals afgesproken

Ik kreeg de stof netjes ingepakt en ik ben er blij mee, ik ga het gebruiken voor gordijnen op mijn naaikamer! Voor de winter tegen de tocht en voor de aankleding van mijn naaikamer! Heb er zin in om er mee te beginnen!

Prima geen klachten

Prima geen klachten

Staaltjes stof

Staaltjes stof besteld snel geleverd. Keuze gemaakt en daarna de bestelling ook snel geleverd.

Heel tevreden

De producten zijn zoals beschreven in de omschrijving. Goede prijs/kwaliteit verhouding. En erg snelle levering. Dank daarvoor.

Atoff

Neetjes mijn bestelling afgehandeld. Goede service.

Prima ervaring, mooie prijs

De bestelling werd snel geleverd. Artikelen zijn prima en betere prijs dan elders.

Goede service, snelle levering.

Het was prima

Het was prima. Alleen jammer dat je niet achteraf kan betalen, als het niet goed is dan moet je weer wachten totdat je geld terug gestort is.

Over Hoofs

P.W. Hoofs is ruim 50 jaar geleden begonnen als stoffenwinkel aan de Vughterstaat 181/183, in 's-Hertogenbosch. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot een gerenommeerd stoffenhuis met de mooiste stoffen naar de nieuwste trends. Naast een stoffenwinkel zijn we ook een fourniturenwinkel begonnen om je ook in alle je naai-, brei- en haakbenodigheden te voorzien. Bij Hoofs kun je al je creativiteit uiten en losgaan met de allerleukste stoffen, patronen, banden, knopen en alles wat je maar kan verzinnen op het gebied van onder andere naaien, haken en breien. Onze derde winkel is de grootste geworden: de feest- en carnavalswinkel. Al jarenlang zijn we gevestigd in het hartje van Den Bosch en daar bevinden we ons nog steeds. We zijn dan ook op gegroeid met carnaval en hebben een liefde voor feesten en alles wat daarbij hoort. In onze 3000m2 grote feestwinkel vind je alles wat je hart maar kan begeren van feestkleding, carnavalskleding, versieringen en decoraties. Wij halen alles in huis om een echt top feest te maken. Ben je nog nooit bij ons geweest? Kom dan snel een kijkje nemen! Je zult verbaasd staan van alle prachtige feestartikelen die we ter beschikking hebben.