Snelle levering en prima kwaliteit.

Voor de verjaardag van onze kleinzoon het politiepak besteld. De volgende dag al ontvangen. Kleinzoon helemaal blij. Kwaliteit van het pakket is ook prima.

Tegenvaller

De tovenaars kostuums die ik besteld had vielen erg tegen. Vooral bij de mutsen zag je aan de onderkant het schuim zitten. Ziet er niet uit.

Snelheid en betrouwbaarheid goed. Wel 1 puntje, heb een L en een M besteld. De L was te groot. Die heb ik inmiddels teruggestuurd naar jullie. Jullie geven aan dat terugsturen €3.95 kost, maar dat kost dus €7.95,- Vrij veel voor iets terugsturen. Zou ik aanpassen in jullie tekst. Verder tevreden.

Super tevreden!

Voldeed helemaal aan mijn verwachtingen. Top!

Prima contact

Wol was er heel lang niet, maar nu heb ik het toch binnen. Bestelling heb ik open laten staan. Goede geregeld!

Snelle levering juist wat ik zocht

Levering was snel en goed.

Artikel was zoals omschreven

Vlotte service!

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de status van mijn pakket!

Alles zoals het hoort

Geen verbeteringen nodig. Alles gong zoals het hoort tussen klant en verkoper

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding

Geleverde bestelling helemaal naar wens.

Week later dan vermeld

Als je op je website aangeeft dat je een product op voorraad hebt en je binnen een bepaald tijd kan leveren, dan moet je dat ook doen. Ben anders eerlijk en geef aan dat het is uitverkocht.

Goed product

Goed product en betaalbaare prijs.

Vlot

Goede levering

Prima service!

Goede service, en snel bezorgd!

Mijn ervaring met hoofs is prima. Had het netjes optijd binnen. Helaas was het te klein wel belachelijk dat je de verzendkosten met terug sturen, zelf moet betalen. Dat zou voor mij, een ding zijn om hier niet meer te bestellen.

Snelle levering, mooie sto f

Snelle levering en mooie stof

Geweldige service

De bestelling was correct afgehandeld en het artikel kwam geheel overeen met hetgeen beschreven stond.

De kleuren op de website komen niet overeen met de realiteit.

Ik kocht héél wat lockgaren, maar jammer genoeg kwamen de kleuren totaal niet overeen met de realiteit. Op de site staan ze véél donkerder afgebeeld dan in de realiteit. Ook de benamingen kloppen niet met de realiteit. Mosgroen is bijvoorbeeld lichtgroen. Ik had ze willen retourneren maar moest dan zélf de portkosten betalen dus dat vond ik ook niet leuk. Ik nam nog contact op met het bedrijf om te laten weten dat ik niet tevreden was maar niet zou retourneren omdat de portkosten te hoog waren. Een bedankje kon er ook niet af toen. Jammer want goede prijzen en mooie spullen, maar ja, als je door foute foto's niet weet wat je koopt...

Goede service binnen enkele dagen de stof al ontvangen.

Groot assortiment, bestelling snel bezorgd en fijne communicatie. Heel tevreden!

Gezocht,gevonden,ontvangen en zeker tevreden is voor een musical.

Super tevreden wat we zagen en lazen hebben we ook precies ontvangen dus prima.

Leuk vrolijk schort

Blij met het schort, maar had vooraf willen weten dat het One Size. Ik had gezocht naar deze info maar niet gevonden. Misschien over het hoofd gezien. Maar snel geleverd etc.

Twee keer verkeerde pakket, helaas geen excuus

Niet prettig. Noodgedwongen iets anders moeten zoeken. Een excuus was op zijn plaats geweest.

Beste Karin, Onze oprechte excuses voor het ongemak! Wij zien inderdaad dat het mis is gegaan met het bezorgen van uw pakket. Wij gaan dit zeker intern opnemen dat dit in het vervolg niet meer voor komt. Nogmaals onze excuses! Met vriendelijke groet, Team Hoofs.

Vughterstraat 181183

5212GB Den bosch

Over Hoofs

P.W. Hoofs is ruim 50 jaar geleden begonnen als stoffenwinkel aan de Vughterstaat 181/183, in 's-Hertogenbosch. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot een gerenommeerd stoffenhuis met de mooiste stoffen naar de nieuwste trends. Naast een stoffenwinkel zijn we ook een fourniturenwinkel begonnen om je ook in alle je naai-, brei- en haakbenodigheden te voorzien. Bij Hoofs kun je al je creativiteit uiten en losgaan met de allerleukste stoffen, patronen, banden, knopen en alles wat je maar kan verzinnen op het gebied van onder andere naaien, haken en breien. Onze derde winkel is de grootste geworden: de feest- en carnavalswinkel. Al jarenlang zijn we gevestigd in het hartje van Den Bosch en daar bevinden we ons nog steeds. We zijn dan ook op gegroeid met carnaval en hebben een liefde voor feesten en alles wat daarbij hoort. In onze 3000m2 grote feestwinkel vind je alles wat je hart maar kan begeren van feestkleding, carnavalskleding, versieringen en decoraties. Wij halen alles in huis om een echt top feest te maken. Ben je nog nooit bij ons geweest? Kom dan snel een kijkje nemen! Je zult verbaasd staan van alle prachtige feestartikelen die we ter beschikking hebben.