Ik heb een tafelzeil besteld. Het ligt prachtig op mijn tuintafel. Mooie kwaliteit.

Bestelling vlot kunnen plaatsen en vlot geleverd.

Vriendelijk contact ook voor informatie aan de telefoon.

Goed contact en service

Prachtige stof voor tuintafel kleed

Prachtige stof. Een zoompje er in en de tuin fleurt helemaal op. De kwaliteit is prima.

Gemakkelijk bestellen en vlot geleverd

Duidelijke website waar je vlot je producten op kan bestellen. De suggesties die je krijgt bij een artikel die je in de winkelmand legt, zoals garen in dezelfde kleur, zijn super handig. Snelle levering na bestelling, handige verpakking.

Persoonlijke service

1 besteld artikel was niet leverbaar, ik werd gebeld om dat te melden en of ik een vervangend artikel wilde. Het geld werd ook meteen teruggestort

Alles ging volgens de afspraak!

stof komt overeen met foto Goede kwaliteit Snelle levering Heel tevreden

Fijne webshop

Snelle levering veel keus. Kortom fijne winkel

Behulpzaam, super goed advies, super lief geholpen

Zeer vlotte bestelling en levering

Snelle levering, prima patroon

Lang gezocht, hier gevonden

Alles juist en vlot geleverd!

3 mei bestelling geplaatst en 3 mei een mailtje dat het op de post was gedaan Het bestelde artikel is ook prima

Top!!

Ik bestel hier vaker en altijd goed geregeld en snel verzonden

Verrassend

Voor moederdag een product besteld en op zaterdag laten afleveren. Werd bezorgd in een doos waarop stond dat het pas op zondag mocht worden geopend. Ze heeft van zaterdagmiddag tot 1 minuut na middernacht zitten branden van nieuwsgierigheid.

Heel netjes/vakkundig

Ik werd gebeld door een medewerkster. De bestelde kleur was niet voorradig. Wanneer had ik het nodig? Was voor mij geen probleem, kleur maakt in mijn geval niet uit. Al bellend werd er in de winkel gezocht of er nog een andere kleur hing. Dit noem ik nou een goede service. Keurig verpakt werd mijn blauwe glitter top bezorgd.

Snelle nette levering

Geweldig snel geleverd en precies wat ik nodig had!..

Ik raad een anders graag aan deze webshop te gebruiken. Wat je ook zoekt ze bieden zeker een oplossing. En ze zijn vriendelijk, ja een vriendelijke webshop. Netjes en zeker snel.

Vriendelijk en snel

Bestelling niet binnen gekregen, wilde direct nieuwe opsturen. Alleen was dit niet meer nodig ivm aanschaf ander product elders. Direct credit nota ontvangen.

Snelle levering en klantvriendelijk

Er was iets niet op voorraad wat ik had besteld, toen werd ik gebeld en en hebben we overlegd wat we konden doen. OF wachten tot het wel weer leverbaar zou zijn, OF hetzelfde materiaal, maar een tintje donkerder. Dat was wat mij betreft ook goed, dus dat hebben ze voor me ingepakt. Super fijn en daarbij ook nog snel geleverd.

Mooie stoffen en prettige service

We hadden veel stoffen besteld maar niet alles was op voorraad helaas. Wel fijn dat daarover gebeld is om te zoeken naar een alternatief. Goede levering van mooie stoffen!

Prima levertijd

Vlotte bezorging!!

Niet wat ik verwacht had

Levering op tijd. Maar er zat geen retourformulier bij. En ik kreeg een jasje van polyester terwijl ik dacht dat het van katoen zou zijn. Heb hem uiteindelijk niet terug gestuurd want dat zou me ook geld kosten. Het ligt bij kleding die ik een keer naar de kringloop breng. Advies meer beschrijving over het product. Geef aan welk stofje het jasje

Goede service!

Makkelijk te bestellen. Toen één van de producten niet meer op voorraad was, kreeg ik netje een belletje. Vervolgens snelle levering.

Plezierig

Nadat ik voor de eerste keer iets had besteld werd ik al heel snel gebeld omdat een bepaald artikel niet meer op voorraad was. Direct werd aangeboden om iets anders te zoeken en werd actief meegedacht. Men bood ook aan om desnoods het reeds betaalde bedrag voor dat deel van de bestelling terug te storten. Ik vind dit een heel goede service. Zeer klantvriendelijk

Over Hoofs

P.W. Hoofs is ruim 50 jaar geleden begonnen als stoffenwinkel aan de Vughterstaat 181/183, in 's-Hertogenbosch. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot een gerenommeerd stoffenhuis met de mooiste stoffen naar de nieuwste trends. Naast een stoffenwinkel zijn we ook een fourniturenwinkel begonnen om je ook in alle je naai-, brei- en haakbenodigheden te voorzien. Bij Hoofs kun je al je creativiteit uiten en losgaan met de allerleukste stoffen, patronen, banden, knopen en alles wat je maar kan verzinnen op het gebied van onder andere naaien, haken en breien. Onze derde winkel is de grootste geworden: de feest- en carnavalswinkel. Al jarenlang zijn we gevestigd in het hartje van Den Bosch en daar bevinden we ons nog steeds. We zijn dan ook op gegroeid met carnaval en hebben een liefde voor feesten en alles wat daarbij hoort. In onze 3000m2 grote feestwinkel vind je alles wat je hart maar kan begeren van feestkleding, carnavalskleding, versieringen en decoraties. Wij halen alles in huis om een echt top feest te maken. Ben je nog nooit bij ons geweest? Kom dan snel een kijkje nemen! Je zult verbaasd staan van alle prachtige feestartikelen die we ter beschikking hebben.