Te laks

Bestelling was niet voldoende op voorraad, maar aanvullende ng en verzending vond pas plaats na 2 telefoontjes.

Klantvriendelijk en goed advies

Klantvriendelijk, zeer behulpzaam, bellen klant op vragen of als er iets niet op voorraad is zodat ze misschien nog iets anders bij kunnen voegen. Nadeel: er zit geen aflever bon bij de zending, dus je weet ook niet goed of alles goed gaat op de retour bon dit moet je zelf invullen. Op creditfactuur staan ook geen artikelen alleen een totaal bedrag.

snelle en correct levering

Snel geleverd en precies het product dat we wilden.

Product lijkt totaal niet op getoond product op de site

De geleverde smurfen/ dwergen mutsen lijken totaal niet op de getoonde mutsen op de site. Heel vervelend want nu draai ik op voor de verzendkosten, door levering van een product wat hee anders is.

Na telefonisch contact mijn bestelling gedaan. Keurig afgeleverd.

Teleurstellend

Heel jammer, er was vertraging met de bestelling versturen . Het was heel druk, overigens medewerker was vriendelijk en werd de bestelling nav mijn telefoontje verwerkt. Er zat een verkeerd artikel bij, mail gestuurd, geen reactie , uiteindelijk gebeld. Wederom reactie dat er nog 500 mails nog beantwoord moesten worden. Medewerker kreeg geen contact met de persoon die mij kon helpen, zij zou app gestuurd hebben naar collega, nog steeds niet opgelost. N.av deze ervaring ga ik niet meer bestellen of jullie aanraden. Jammer!,

Spullen zijn top, levering wat minder

Ik had 3 accessoires besteld. Over 1 van deze accessoires werd ik gebeld omdat deze niet voorradig was. Er werd mij een prima alternatief aangeboden. Achteraf wel wat gek omdat hetgeen ik had besteld duurder was dan het alternatief. Het gaat maar om een euro verschil, maar toch. Spullen werden geleverd, maar 1 item ontbrak. Hier achteraan gebeld en werd gelijk nagestuurd. Pas 4 dagen later dit alsnog ontvangen. Al met al, leuke items, maar de levering kan beter.

Heel vriendelijk en goed geholpen.

Verwarrend

Ik kreeg eerst berichten dat mijn bestelling op backorder ging. Daarna ontving ik toch het product maar leek het helaas niet op de foto die getoond werd op de website. Ik heb het zelf nog aangepast om het leuker te maken. Product werd wel snel verzonden en had een fijne prijs.

Goede service, pakje werd oo tijd bezorgd

Goede en vlotte service.

goed!

Mooie stoffen gevonden en zeer behulpzaam. De knopen waren erg duur, maar ik kon ze niet laten liggen.

Zeer slecht

Helaas het bestelde niet ontvangen. Wel een kapotte enveloppe met briefje bijgevoegd van POSTNL met excuus voor de kapotte enveloppe. Ik heb hierop na terugkomst van vakantie een e-mail gestuurd naar Hoofs klantenservice “hoe dit op te lossen?” Geen antwoord op ontvangen. Dat is naar mijn mening niet klantgericht werken. De klant heeft betaald en voor de rest …..????

Heel slecht, zeer beknibbeli

Ik had 4 stofjes van 50 cm gekocht, 2 ervan waren 51 cm, 1 was 49 cm en 1 was zo scheef geknipt dat het uiteindelijk 44 cm was. Gebeld en daar werd me gezegd dat ik een foto moest sturen, maar niks op gehoord. Heel erg slecht. Ik vind het heel knap als je excact 50 cm afknipt maar heel beknibbeling naar de klant toe en die 44 cm is ronduit slecht, dat is echt te klein voor mij project. Kan dus in de prullenbak. Was de 1e keer dat ik daar iets kocht en meteen de laatste keer.

In tweede instansie netjes geregeld!!

Eerste bestelling niet aangekomen bij de post misgegaan. Maar toch netjes het product gekregen. Prima opgelost.

Levertijd

Tot 2 keer toe een staaltje besteld waarbij het een week duurt voordat dit in de brievenbus valt. Kan ook aan de Bezorgdiensten liggen…..

Mooi applicaties

Mooie applicaties gekocht, maar ze hadden een andere maat dan in de beschrijving stond. Jammer! Verder ben ik helemaal tevreden met de snelle verzending.

Mooie stoffen, zeer snelle verzending

De stof is van mooie kwaliteit, en na online besteld te hebben was de verzending erg snel.

Prachtige service ondanks problemen met transporteur

We hadden een nieuwe pet besteld om mee te nemen op vakantie. De beloofde levertermijn werd echter niet gehaald, maar aangezien ik een nieuwe pet kon gebruiken wou ik na mijn verlof toch eens zien welke kwaliteit de pet had alvorens die eventueel terug te sturen. De transporteur beweerde dat de pet afgeleverd werd en dat ik ondertekend had (terwijl ik op het tijdstip van aftekenen in Turkije zat). We konden dus perfect bewijzen dat we niets gekregen heb en dat de transporteur iedereen wou oplichten en zogezegd geleverd had. Ondanks deze problemen heeft PW Hoofs veel begrip getoond voor de situatie en hebben we ons geld teruggekregen ! Dit getuigt van veel klasse en verdient dan ook respect.

overzichtelijke website en snelle levering

Ik was op zoek naar assesscoires voor mijn foute party outfit. Deze kon ik gemakkelijk vinden op de website. Mijn bestelling werd snel geleverd en helemaal zoals ik verwacht had. In de toekomst zal ik vaker bij jullie kijken of er iets geschikts tussen zit.

Komt op tijd aan als je iets besteld

Mooie stof gekocht

Mooie stof gekocht om een hoes voor mijn eetkamerbank kussen te maken

Ruime keus in stof en een snelle levering

Goede kwaliteit snelle levering altijd de juiste producten.

Betalen voor iets wat je niet krijgt

Er werd me bovenop de aankoopprijs 5€99 aangerekend voor verzending via Post-NL met track and trace . Uiteindelijk viel de bestelling met de gewone briefpost bij me in de bus. Was 2€98 port op betaald dus 3€01 steek hoofs lekker zelf op zak ? Niet zo netjes. Verder was alles zoals beloofd.

Over Hoofs

P.W. Hoofs is ruim 50 jaar geleden begonnen als stoffenwinkel aan de Vughterstaat 181/183, in 's-Hertogenbosch. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot een gerenommeerd stoffenhuis met de mooiste stoffen naar de nieuwste trends. Naast een stoffenwinkel zijn we ook een fourniturenwinkel begonnen om je ook in alle je naai-, brei- en haakbenodigheden te voorzien. Bij Hoofs kun je al je creativiteit uiten en losgaan met de allerleukste stoffen, patronen, banden, knopen en alles wat je maar kan verzinnen op het gebied van onder andere naaien, haken en breien. Onze derde winkel is de grootste geworden: de feest- en carnavalswinkel. Al jarenlang zijn we gevestigd in het hartje van Den Bosch en daar bevinden we ons nog steeds. We zijn dan ook op gegroeid met carnaval en hebben een liefde voor feesten en alles wat daarbij hoort. In onze 3000m2 grote feestwinkel vind je alles wat je hart maar kan begeren van feestkleding, carnavalskleding, versieringen en decoraties. Wij halen alles in huis om een echt top feest te maken. Ben je nog nooit bij ons geweest? Kom dan snel een kijkje nemen! Je zult verbaasd staan van alle prachtige feestartikelen die we ter beschikking hebben.