Alsof het een gerecycleerde doos was, 10x hergebruikt inclusief inhoud…

Pakketje kwam aan in een doos alsof het al 10x hergebruikt was. De doos viel van ellende uit elkaar, was met zwarte en doorzichtige (?) tape weer in elkaar gemaakt zodat het leek alsof het nog iets was. Ik kreeg het idee alsof het uit China kwam en meerdere keren opengemaakt zou zijn ter controle. De waarde van de bestelling was ook niet niks, dit was helaas niet terug te zien bij de bestelling. Onder andere 3 gouden leggings besteld. 2 zaten nog keurig in de verpakking, 1 lag er los in, alsof deze al aan was geweest zonder verpakking of kaartje eraan. Ook zat hierbij 1 naad los. Verder rode kleurlenzen besteld, de ontvangen kleurlenzen zijn geheel zwart met een rood randje. Niet zoals op de foto, zoals besteld helaas.. Jammer, want het gevoel met bestellen was in eerste instantie goed vanwege de duidelijke informatie op de site.

Mooi product, snel verzonden

Mooi product en snel verzonden. Ik ben tevreden!

Snelle levering.

Supper snelle levering

Artikel is erg mooi

Top.

Middels internet enkele artikelen gekocht. Bleek dat een artikel niet voorradig was. Er werd direct contact gezocht, of ik akkoord ging met een soort gelijk item. Super!

Netjes bezorgd en afgehandeld

Netjes afgehandeld

Goed advies in winkel en snelle service via webshop

Super snel geleverd !

Zaterdagavond besteld, dinsdag inquisitie. Prijs kwaliteit ook top.

CHAPEAU. alles zeer goed de enige met een grote maat,47. netje gepakt & binnen 4 dagen geleverd heb veel ander mensen die om de schoenen hebben gevraagd u adres op gegeven Tel:0619272622

Gwn goed

Mijn bestelling was zoals gewenst,mooie stof en was snel binnen!!!

Snelle afhandeling van retourzending

Ik had van alles besteld, en dus ook veel retour. Dat is heel makkelijk en snel verwerkt. Jammer van de dubbele verzendkosten. 2 artikelen waren echt veel te klein, dat was jammer. Dat zou misschien beter omschreven kunnen worden.

We hadden een hoed besteld, welke niet meer beschikbaar was. Ik werd netjes gebeld door een vriendelijke medewerker van Hoofs of dat ze een andere maat toe kon sturen.

goed en vlug geholpen

bij de eerste bestelling zat er een foutje ,deze ondanks tijds druk mooi op tijd en netjes geregeld.

Snel verzonden Keurig verpakt Goedkoop

Precies zoals je wilt dat het gaat

Je zoekt op de site, je doet een bestelling. Je ontvangt het product binnen de afgesproken tijd en het product overtreft je verwachtingen. Top!!! Precies zoals je wil. En nu lekker carnavallen!!

Keurige levering

Besteld en keurig ontvangen

Goede en snelle levering

Prima en snelle levering

Mijn ervaringen zijn top

Ik heb al eerder besteld . Bestellingen zijn sneller dan verwacht. Eerder ook al in de winkel kleding versteld en opgestuurd. Prima ervaringen Ik ben blij met jullie zodra ik weer iets nodig heb bestel ik bij jullie of kom naar de winkel

Alles zwaar keurig en snel geregeld

Top producten en een goede levering . Precies wat ze zeiden .

UItstekend

Snelle en correcte levering om omruiling

Ik bestelde enkele dingen voor carnaval. In het pakketje bleken de bestelde handschoenen niet te zitten. één mailtje was voldoende om het op te lossen. Goede service! De bestelde spullen zijn van goed kwaliteit, en precies zoals omschreven. Heel fijne winkel!

Bestelling was binnen twee dagen binnen goede service

Heel snel geleverd. Helaas artikel niet goed. Het afhandelen van de retouren terug storten van het geld ook heel snel

Correcte levering

Goede kwaliteit

Over Hoofs

P.W. Hoofs is ruim 50 jaar geleden begonnen als stoffenwinkel aan de Vughterstaat 181/183, in 's-Hertogenbosch. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot een gerenommeerd stoffenhuis met de mooiste stoffen naar de nieuwste trends. Naast een stoffenwinkel zijn we ook een fourniturenwinkel begonnen om je ook in alle je naai-, brei- en haakbenodigheden te voorzien. Bij Hoofs kun je al je creativiteit uiten en losgaan met de allerleukste stoffen, patronen, banden, knopen en alles wat je maar kan verzinnen op het gebied van onder andere naaien, haken en breien. Onze derde winkel is de grootste geworden: de feest- en carnavalswinkel. Al jarenlang zijn we gevestigd in het hartje van Den Bosch en daar bevinden we ons nog steeds. We zijn dan ook op gegroeid met carnaval en hebben een liefde voor feesten en alles wat daarbij hoort. In onze 3000m2 grote feestwinkel vind je alles wat je hart maar kan begeren van feestkleding, carnavalskleding, versieringen en decoraties. Wij halen alles in huis om een echt top feest te maken. Ben je nog nooit bij ons geweest? Kom dan snel een kijkje nemen! Je zult verbaasd staan van alle prachtige feestartikelen die we ter beschikking hebben.