Verkeerd product ontvangen dan besteld

Een product ontvangen wat totaal anders is dan op het plaatje wat ik besteld heb

Frustrerend

Ik had een politiepak besteld maat 164 als cadeau voor mijn kleinzoon die 12 werd. Op de dag bleek dat er een pak maat 104 is geleverd. Hij is autistisch en er ontstond een groot drama. Ter plekke een nieuw pak besteld dat gelukkig de dag erna al geleverd werd. Maandag gepoogd jullie te bellen. Betalen om een foute zending terug te sturen wil ik niet. Ik vond het keuzemenu heel onduidelijk. 3x overnieuw gebeld en uiteindelijk maar gekozen voor de winkel. Toen kreeg ik te horen dat mijn telefoontje niet aangenomen kon worden. Of ik een andere keer terug wou belken. Toen het pak maar weggeven aan een klein kindje.

Stof niet zo als verwacht

Terwijl de service onwijs goed en snel is zijn de foto's en productomschrijvingen misleidend, na dat ik 5 stofstalen heb besteld vielen alle 5 stoffen erg tegen, groot kleurverschil bij de ene van de foto's online en de andere waren onwijs dun stof voor iets wat geadverteerd wordt als 'stevig meubelstof waaronder ook geschikt voor banken'. Misschien had ik pech in m'n keuzes maar ik ga toch naar een winkel om iets uit te zoeken.

Mooi en goed geleverd.

Wat ik al schreef goed geleverd.

Vlotte verzending

Mooie service! Om te voorkomem dat je de verkeerde Kleur kiest. In t echt ziet de kleur en stof er anders uit… Super goed idee dus!

Snelle levering en hele mooie stof

Heb stof besteld om zelf hemeltje / klamboe te maken zonder schadelijke stoffen. Bij Hoofs vond ik ruime keuze aan biologische stoffen voor hele mooie prijs. Paar dagen later kom ik al aan de slag met de mooie mousseline stof; deze hoef je niet te stinken zoals kwam mooi uit de wasmachine en valt heel mooi om de wieg en had nog wat over voor een bijpassend lakentje. Dikke 10 voor deze stof!

Geweldige service en snel geleverd

Ik heb voor het eerst bij jullie besteld en ben erg tevreden over alles

Mooie stof

Mooie stof

Goede en snelle levering

Allemaal goed

Alles wat ik had besteld voldeed aan de verwachting. Daarnaast, heel attent ook een naai-etuitje erbij gekregen. Mij zien ze nog wel eens een keer terug voor een bestelling.

Veel mooier dan verwacht

Ik heb een teddy fleece stof gekocht. Dit is in werkelijkheid veel mooier dan het on line te zien was. Snel geleverd. Dank u

Snel een staal in huis maar kleur wel heel anders dan foto online.

De mogelijkheid om een staal te krijgen blijkt heel fijn want de impressie die ik van de kleur had online bleek helaas heel anders dan de werkelijkheid.

Relatief snelle levering, mooie kwaliteit stoffen

Prijs kwaliteit is dik in orde!

Mooie stoffen voor een goede prijs

Correcte levering maar spijtig dat 1 item niet voorradig was

Ik bestelde 3 items, blijkbaar waren 2 items niet meer beschikbaar terwijl dit item wel als beschikbaar op hun webshop stond (heel spijtig). Ze hebben mij eerstdaags telefonisch hierover gecontacteerd en ook het geld onmiddellijk teruggestort… vandaar 3 sterren

Alles was goed

Mooie kwaliteit

Keurig geregeld en alles volgens afspraak

De website is netjes ingericht en alles kunnen vinden wat ik zocht. De stelling, betaling en verzending verliep goed. Werd goed op de hoogte gehouden. Een aanrader.

Top service, snel geleverd, mooie kwalitatieve stoffen

Top service, snel geleverd, mooie kwalitatieve stoffen!

super

Snelle levering, heel tevreden...

Nu wachten dat lockmachine weer goed is om te gebruiken, is erfenis...

prima service

Foutje van PostNL werd direct gecorrigeerd door Hoofs.

Het duurde wel wat langer voordat de bestelling binnen was Maar goede prijs/kwaliteit

Snelle levering top kwaliteit

Over Hoofs

P.W. Hoofs is ruim 50 jaar geleden begonnen als stoffenwinkel aan de Vughterstaat 181/183, in 's-Hertogenbosch. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot een gerenommeerd stoffenhuis met de mooiste stoffen naar de nieuwste trends. Naast een stoffenwinkel zijn we ook een fourniturenwinkel begonnen om je ook in alle je naai-, brei- en haakbenodigheden te voorzien. Bij Hoofs kun je al je creativiteit uiten en losgaan met de allerleukste stoffen, patronen, banden, knopen en alles wat je maar kan verzinnen op het gebied van onder andere naaien, haken en breien. Onze derde winkel is de grootste geworden: de feest- en carnavalswinkel. Al jarenlang zijn we gevestigd in het hartje van Den Bosch en daar bevinden we ons nog steeds. We zijn dan ook op gegroeid met carnaval en hebben een liefde voor feesten en alles wat daarbij hoort. In onze 3000m2 grote feestwinkel vind je alles wat je hart maar kan begeren van feestkleding, carnavalskleding, versieringen en decoraties. Wij halen alles in huis om een echt top feest te maken. Ben je nog nooit bij ons geweest? Kom dan snel een kijkje nemen! Je zult verbaasd staan van alle prachtige feestartikelen die we ter beschikking hebben.