Tijdige levering

Kan beter

De levering duurde lang. Er is niet gereageerd op de mail. Stof patroon zat gat in het midden van de stof. Gelukkig moest ik daar net knippen anders is wel heel vervelend geweest. Voor de rest mooie stof.

Lange verzendtijd

De artikelen waren goed verpakt, echter waren ze te laat geleverd. Zaterdag besteld, en helaas een week later aangekomen.

Slecht beteikbaar

Ik heb lang moeten wachten op mijn bestelling. Heb meerdere malen gebeld maar kreeg de juiste winkel niet te pakken 11 keer gebeld niet best.

Goede en snelle service

Snelle afhandeling en goed product.

Alles goed gegaan

prima hoeden

de hoeden waren precies die ik bedoelde, alleen misschien de omschrijving compleet maken en er bij vermelden dat er de elastieke band in zit. ik had 4 mails gestuurd daarover deze zijn niet beantwoord, en toen nog 2x gebeld voordat ik dit wist. in totaal 6 werkdagen voordat ik ze in huis had.

Ik vind dat het pak er goed uit ziet.

Ik vind ook dat ik goed ben behandeld door mij te bellen over de maat ik wilde een xl maar hadden jullie niet meer. maar de maat M is ook goed want ik heb het pietenpak gepast en het past prima. Want normale kleding heb ik geen maat M. Dus mijn pietenpak past goed

Kleding zit perfect op maat, pruiken moeten even uithangen om in model te komen maar zien er goed uit. Pruik met kuif en bakkebaarden valt helaas erg klein, te klein voor mijn man. We bewaren hem voor iemand met klein hoofd want hij is wel heel leuk en mooi.

Snel en goed afgehandeld.

Mijn bestelling werd snel en correct afgehandeld. Ik ben zeer tevreden.

alles naar wens

Geen klachten, snel en helemaal in orde

duurde veel te lang voor ik mijn bestelling had

Ik had op tijd stof besteld om een jurk te maken voor een feestje. Na 2 weken had ik de stof nog steeds niet, ik heb hier wel 4 of 5 keer over gebeld. Helaas kreeg ik de stof pas op de dag van het feestje, dus moet het een andere bestemming krijgen. 2 November besteld en 19 November pas gekregen.

Uitstekend h

Prima service!!!

Gewoon prima geregeld

Product tegen nette prijs snel geleverd.

Simpel, gemakkelijk, prima.

Volledig volgens mijn verwachting

Fantastic

Zeer professioneel en efficiënt bedrijf.

Prima service!

Er was niet meer de hoeveelheid die ik besteld had. Meteen geld teruggestort! Fijn!

Alternatief geboden

Ik werd 2 dagen na geplaatste bestelling gebeld met de mededeling dat het shirt niet leverbaar was. Echter op de website stond voorradig. Er werd een alternatief geboden, maar dit was een andere kleur shirt. Ik had verder geen keus. Helaas voldeed het niet aan de verwachtingen.

Snelle en goede levering!

Snel besteld, dag erna al bezorgd. Top!

Goede kwaliteit

Kwaliteit is goed voor de prijs, levering zoals afgesproken

Heel tevreden over het produkt

Erg blij met mijn elleboog stukken die ik online bij jullie kocht. Wel miste ik meteen de raad van de verkoopster, toen mijn reparatie een beetje anders uitpakte dan ik had voorzien. Dat heb je soms bij online aankopen... Dat je eigenlijk wilt dat je bij de winkel om de hoek woont.

Snelle levering en goed bereikbaar!

Levering binnen 2 werkdagen. Duidelijke communicatie nadat ik had gebeld en goed bereikbaar. Komen klantvriendelijk over! Kwaliteit uitstekend!

Communicatie kan beter

Ik heb op 11 november een bestelling gedaan waarvan bij het product stond dat het uit voorraad leverbaar was. Dat bleek uiteindelijk niet het geval. Doordat ik een aantal keren zelf heb gebeld heeft onze collega het uiteindelijk na 14 dagen ontvangen. Medewerkster aan de telefoon was zeer correct.

Over Hoofs

P.W. Hoofs is ruim 50 jaar geleden begonnen als stoffenwinkel aan de Vughterstaat 181/183, in 's-Hertogenbosch. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot een gerenommeerd stoffenhuis met de mooiste stoffen naar de nieuwste trends. Naast een stoffenwinkel zijn we ook een fourniturenwinkel begonnen om je ook in alle je naai-, brei- en haakbenodigheden te voorzien. Bij Hoofs kun je al je creativiteit uiten en losgaan met de allerleukste stoffen, patronen, banden, knopen en alles wat je maar kan verzinnen op het gebied van onder andere naaien, haken en breien. Onze derde winkel is de grootste geworden: de feest- en carnavalswinkel. Al jarenlang zijn we gevestigd in het hartje van Den Bosch en daar bevinden we ons nog steeds. We zijn dan ook op gegroeid met carnaval en hebben een liefde voor feesten en alles wat daarbij hoort. In onze 3000m2 grote feestwinkel vind je alles wat je hart maar kan begeren van feestkleding, carnavalskleding, versieringen en decoraties. Wij halen alles in huis om een echt top feest te maken. Ben je nog nooit bij ons geweest? Kom dan snel een kijkje nemen! Je zult verbaasd staan van alle prachtige feestartikelen die we ter beschikking hebben.