Zeer trage levering

Zeer trage levering Moeilijk met contact Verpakking bij aankomst stuk

Schitterende stof

Leuke producten, snelle levering.

Leuk assortiment om uit te kiezen en super snelle levering!

Prachtige afwerking gordijnen met mooie stof.

Goede afwerking gordijnen en prachtige stof.

Bestelling duurde paar dagen - en raakte in de war

Ik had klittenband besteld, 8 meter. Het was zodanig verpakt, dat de stroken in de war uit de zak kwamen. Ik ben een tijd bezig geweest om het te ontwarren wat een drama was. Het heet niet voor niets klittenband. Ik heb het uiteindelijk in ongelijke stukken moeten knippen omdat het alleen maar erger werd. Ik had het dringend nodig want ik had een klus met een deadline. Door de wat late levering, vijf of zes dagen had ik nog een dag over. Als dat niet zo was geweest had ik het teruggestuurd en ergens keurig op de rol klittenband gekocht.

Goed en snel geleverd.product was ook erg netjes

Alles correct

Prima.

Super klantvriendelijk

De stof die ik 2 meter wou, was er nog maar 1,85 meter. Ze hebben meermaals gebeld tot ik akkoord gaf het op te sturen en zelfs geld terug gestort. Ik ben blij met deze service!

Niet tevreden.

Ik heb een week moeten wachten op mijn blinde rits,ik had die nodig op de les ! Nu ben ik naar veritas moeten gaan ,waar ik uiteindelijk minder moest betalen....ik schreef het naar jullie maar kreeg GEEN antwoord, jammer

Top service!!!

Super snel verzonden en alles was heel goed ingepakt. Alles was naar wens.

Helemaal prima

Goede levering en stof is goed

Snel, correct en het juiste geleverd

Snel, correct en het juiste geleverd. Kort voor koningsdag toch optijd binnen gekregen.

Handig dat je stalen kan bestellen

Snelle levering en goed contact.

Lekker makkelijk

Ik had stof nodig en vond precies wat ik nodig had bij Hoofs. Ik zag ook kralen naalden voor mijn hobby, dus die ook gelijk besteld. Bestelling geplaatst en paar dagen later kleurig netjes ingepakt geleverd. Dik tevreden. Tot de volgende keer!

Snelle service en goede kwaliteit

Ik had met spoed kostuums nodig voor een videoclip en bestelde bij Hoofs op vrijdag. Tot mijn verbazing werd het zelfs op zondag bezorgd. De jurken die ik bestelde van Peaky Blinders zijn erg mooi en goed afgewerkt. Prijs kwaliteit verhouding is dus goed!

Super snel ontvangen! Prima pasvorm.

De volgende keer, weer hier bestellen!

Fan van Hoofs, ruime sortering!

Ik ben fan van Hoofs, zowel in de winkel als online. Hele ruime sortering van allerlei stoffen en goed advies. Zéker in de winkel. Alleen kan de levering van online bestellingen sneller? Voorheen was dat de volgende dag, nu duurt het enkele dagen tot een week. Is iets om rekening mee te houden als je bestelt. Verder top!

Keurig op tijd en product boven verwachting

Ik had de pruik op korte termijn nodig. Pruik werd binnen 2 dagen geleverd. Mailverkeer was ook prettig.

Snelle levering van de stof, was precies zoals ik verwacht had!

snel reactie per mail

Mooie stoffen

Volop keus, en snelle verzending. TOP

Snelle levering, mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit stof geleverd gekregen van Hoofs stoffen.

Vughterstraat 181183

5212GB Den bosch

Over Hoofs

P.W. Hoofs is ruim 50 jaar geleden begonnen als stoffenwinkel aan de Vughterstaat 181/183, in 's-Hertogenbosch. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot een gerenommeerd stoffenhuis met de mooiste stoffen naar de nieuwste trends. Naast een stoffenwinkel zijn we ook een fourniturenwinkel begonnen om je ook in alle je naai-, brei- en haakbenodigheden te voorzien. Bij Hoofs kun je al je creativiteit uiten en losgaan met de allerleukste stoffen, patronen, banden, knopen en alles wat je maar kan verzinnen op het gebied van onder andere naaien, haken en breien. Onze derde winkel is de grootste geworden: de feest- en carnavalswinkel. Al jarenlang zijn we gevestigd in het hartje van Den Bosch en daar bevinden we ons nog steeds. We zijn dan ook op gegroeid met carnaval en hebben een liefde voor feesten en alles wat daarbij hoort. In onze 3000m2 grote feestwinkel vind je alles wat je hart maar kan begeren van feestkleding, carnavalskleding, versieringen en decoraties. Wij halen alles in huis om een echt top feest te maken. Ben je nog nooit bij ons geweest? Kom dan snel een kijkje nemen! Je zult verbaasd staan van alle prachtige feestartikelen die we ter beschikking hebben.