Zeer goede service

Zeer goede service

Veel persoonlijke service en betrokkenheid

Een van de door mij bestelde stoffen bleek toch niet op voorraad. Ik werd direct gebeld of ik wilde wachten. Toen ik aangaf de stof echt deze week nodig te hebben, is iemand van hoofd speciaal naar de leverancier gegaan om de stof te halen. Toen hij ook daar niet beschikbaar was, werd ik weer gebeld en zijn ze op basis van wat ik zocht op zoek gegaan naar een alternatief. En ze stelden iets prachtigs voor. Nog even gekeken of de gekozen boordstof nog wel paste en uiteindelijk voor de benodogde datum alles in huis. Top service!!

Lekkah snel

Dat is tenminste lekkah snel in huis. En gewoon door t brievenbussie, dikke prima.

Klasse

goed en snel!

Goede mondkapjes

De mondkapjes zijn prettig om te dragen. Ik vond echter dat er te weinig kleur keuze was. Ook zijn er te weinig keuzes in patronen.

Mooie collectie!

Super ruime collectie met prachtige stoffen! Snel geleverd.

Erg goed

Snel en goed!

Top zaak

Alles klopt gewoon. Geweldige service, super snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit, fijne site. Ik kom zeker terug.

Ik had pas na 4 uur besteld en toch al de volgende dag mijn mondkapjes in huis. Beter dan beloofd en ze zitten ook nog top!

Ondanks een nette mail dat een bestelde kleur mondkapje er niet meer was ,toch de juiste kleuren ontvangen.

Lekker snel geleverd

Mooi stof en zeer snel in huis! Top

Telefonisch erg prettig geholpen en daarna mijn bestelling al de volgende dag in huis. Ga zo door!

Top zaak

Super geholpen, snel geleverd. Klasse!

Zeer snel geleverd, prettige website!

Top mondmaskers, top levering!

Oosterhout

Mondkapjes besteld, beste kwaliteit die ik nog heb gehad en supersnel geleverd.

De stof werd ontzettend snel geleverd en de kwaliteit was nog beter dan verwacht! Gewoon geweldig, ik kom zeker terug!

Keurig

Geleverd zoals aangegeven, kwaliteit zoals beschreven. Ook de site is lekker overzichtelijk. Ga zo door.

Snel geleverd en prachtige kwaliteit. Top!

Zeer fijn geholpen

Goed maar weinig info.

Het mondmasker lijkt aangenaam om te dragen. Ik heb het eventjes opgezet vooraleer te wassen. Ik vind wel dat er heel weinig informatie in de verpakking zit. Dit vind ik een klein minpunt aangezien ee mondkapje toch belangrijk is ivm (niet)verspreiding van covid. Er mocht meer info zijn over elke laag apart bv,...

Geweldige service en kwaliteit top

Een goede keuze aan stof en de kwaliteit is erg goed

Super snelle verzending en goede communicatie

Mijn bestelling werd super snel verzonden helaas had PostNL wel iets langer nodig om het af te leveren. Helaas was er iets mis met mijn bestelling maar nadat ik contact had gezocht via de mail werd dit snel en via duidelijke communicatie opgepakt en had ik kosteloos binnen no time een nieuw product ontvangen.

mondmaskers

In 2 dagen had ik de mondmaskers. Ze zitten goed en zijn best mooi. Neus heeft een versteving, blijft beter zitten hierdoor.

Snelle levering en spullen zoals beschreven