vriendelijk behandeling

denken met je mee

Behulpzaam personeel

Een probleem met het opgeven van afleverlocatie op de website werd snel en persoonlijk door een vriendelijke mevrouw opgelost. De geleverde spullen zijn mooi en goed.

Grote keuze aan feestkledij!

Mijn artikels werden snel en correct geleverd. Er zat ook een bedankingskaartje voor de geplaatste bestelling bij.

Snelle verzending, prima prijs

Een lastminute jointpak besteld voor een vrijgezellenfeest. Gelukkig snel ontvangen voor een hele mooie prijs.

wel een maatje uit voorzorg groter besteld, helemaal goed nu

Ik raad jullie zeker aan bij familie en vrienden.

Site, overzichtelijk, duidelijke foto s met omschrijving,. Prijs kwaliteit, maat perfect. Zoals beloofd werd mijn pakketje direct geleverd de volgende dag. Jullie hebben er zeker een klant bij. Mvg,k.lazrak

Goeie website. Snel geleverd . Prima .

Zeer grote keuze en Kleine prijsjes .

Niet zo positied

3 artikelen besteld waarvan bleek dat er 2 niet voorradig waren. Dit was niet vermeld op de website bij aankoop.

SuperService!

Werd netjes gebeld dat het een pr dagen langer duurder maar kwam op tijd! Dus was geen probleem.

Snelle verzending met behulpzame klantenservice

Goede communicatie, snelle levering. Echt super!

Goede communicatie, snelle levering. Echt super!

Super!!

Goede en snelle communicatie en bijzonder snelle levering. Fantastisch!!

Supervriendelijk in de winkel en de web bestelling ook prima

Alleen, het brilletje is helemaal verbogen, krom, was in de brievenbus gepropt vrees ik 🙄 jammer, misschien volgende keer een sticker op de verpakking

Mooie kwaliteit, snelle levering, persoonlijk advies!

2 jassen besteld, volgende dag geleverd. Jassen zijn beide van hele mooie kwaliteit. Over de pasvorm ben ik persoonlijk gebeld, en hebben we besloten een andere maat te nemen (beide jassen vielen groot). Ben helemaal content en ruim voor carnaval voorzien van outfits!

Snelle levering, product naar verwachting.

Service!

Plezierig contact gehad met de klantenservice. Er wordt meegedacht en goed geadviseerd. Snelle levering

Pluspunten

Snelle verzending en goede kwaliteit van spullen. Ze denken ook echt met je mee wat super fijn is. Top gedaan!

Pluspunten

Zeer goed communicatie, snelle levering. Het product voldoet geheel aan de verwachtingen. Ik heb heel veel succes gehad moet het baby verkleedpak.

Pluspunten

Er werd netjes per mail contact opgenomen toen bleek dat een bepaald artikel in een bepaalde maar niet meer verkrijgbaar was. Ook werd er actief mee gezocht naar een alternatief en werd er ook rekening gehouden met de prijs. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

Goede klantenservice. Bestelling was vertraagd en daar kreeg ik netjes een berichtje van. Ook met de vraag wanneer het wel verstuurd werd, kreeg ik netjes antwoord.

Geen verbeter punten. Bestelling netjes afgehandeld en in goede staat geleverd

Pluspunten

Goede service en een snelle levering

Pluspunten

hippie shirt toch verzonden en daardoor alsnog op tijd ontvangen

niet meer aangeven dat artikel op voorraad is terwijl het feitelijk in backorder staat.

Pluspunten

Snel contact en aandacht En begrip .

misschien een optie wat grotere maten te leveren .Ik had een L-xl legging .Het leek wel een S

Over Hoofs Feestkleding