Snel en als op foto

Wat een snelle levering. Als je Googled op iets moet je echt goed kijken dat het niet helemaal uit China moet komen maar gelukkig dit Nederlandse bedrijf uit Den Bosch leverde “ gewoon” de volgende dag. En het is ook nog eens precies als op de foto! Ook altijd spannend .

Goed!

Besteld en snelle levering, een goede ervaring dus.

chaotisch

IK had een grote bestelling namens meerdere personen. De bestelling was in 2 delen. Er is heel veel mis gegaan mede door een storing en te weinig personeel. Daar heb ik alle begrip voor. In nood heeft men wel een deel van de bestelling persoonlijk gebracht Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen maar het heeft mij veel stres opgeleverd. Men heeft zijn uiterste best gedaan maar ik denk dat ik de volgende keer gewoon de bestelling ga halen in de winkel. Mijn eerdere ervaringen met Hoofs zijn uitstekend geweest.

Verschrikkelijk

Het masker was gewoon een stuk plastic waar ze zelf de gaten uit hadden geknipt...niet eens recht.

Toen mijn bestelling on hold bleek te staan werd ik hier netjes over geinformeerd. Toen bleek dat dit langer ging duren kreeg ik een fijne mail met mijn opties en kon zo makkelijk kiezen. Goede fijne service en mijn vervangend artikel snel geleverd gekregen.

Snelle service en denken mee over de bestelling

Snel geleverd en mooie kwaliteit.

Snelle levering goed product

De rode pet die ik besteld heb staat ontzettend leuk, niet duur en snelle levering!

Te weinig aandacht voor mijn bestelling

De bestelling die ik van Hoofs heb ontvangen, was niet compleet. Daar heb ik 2 mailtjes over gestuurd. Ik kreeg 1 mail dat het naar de juiste afdeling gestuurd zou worden. Daarna hoorde ik niks. 2 dagen later weer 1 mail gestuurd. Toen nog gebeld. De mevrouw aan de lijn kwam niet heel vriendelijk over, ze maakte geen excususes voor de incomplete bestelling. Ze heeft wel ervoor gezorgd dat ik de ontbrekende leggings de volgende dag had. Net op tijd voor het feest dat ik had. Een fout maken kan gebeuren, maar dan zijn excuses en vriendelijkheid wel op zijn plaats.

Betrouwbaar

Goede ervaring, snelle en goede bezorging

Niet zo een goede kwaliteit

Ik heb een groot aantal meters goudgalon band besteld. Bij aankomst was de teleurstelling groot omdat de kwaliteit vrij slecht was en niet bruikbaar was. Helaas kon je het band ook niet terugsturen. Sonde van het geld dus.

Kwaliteit is goed, service kan beter.

De prijs kwaliteit van de producten vind ik goed. De service kan beter... Voor 13 uur besteld is niet de volgende dag in huis, zoals op de website staat beschreven. Ze zeggen terug te bellen maar ze mailen liever.

Heel klantvriendelijk.

Op de website stond een artikel alleen nog in zilver. Na telefonisch contact bleek er nog 1 gouden in de winkel te zijn. Werd mij probleemloos toegestuurd. Super!

Fijne zaak

Fijne zaak en spullen volgens afspraak geleverd.

Fijne zaak om aan je behoefte te voldoen voor alle Carnevalskledij

Super zaak en fijn en geduldig personeel, die pas tevreden is als jij het ook bent

mooie outfits, jammer van de trage levering

Lederhose en Dirndl zijn echt van super kwaliteit. Jammer dat we pas na 1 week werden gebeld dat beide (oorspronkelijke) artikelen niet meer leverbaar waren echter de alternatieven waren ook prima.

Top zaak

Had een pieten pak besteld, en er was geen muts bij .Normaal krijg je zo n.pak in de oorspronkelijke verpakking. Maar nu zat het gewoon in een zakje en helaas geen muts . Ik heb gebeld en de volgende dag keurig de piete muts ontvangen. Diegene aan de telefoon heeft mij keurig geholpen . Dankjewel. Een trouwe klant erbij.

Service prima, kleding minder.

Goed geholpen door klantenservice, artikel snel geleverd. Helaas vies en beschadigd. Wederom prima te woord gestaan door klantenservice.

Snel.

Super snel geleverd en echt een leuk shirt, dat is ook altijd maar afwachten, ziet het er op de foto leuk uit maar valt het in het echt tegen, top.

perfect

snelle levering en vriendelijk personeel Top.

Het duurde te lang

De verzending duurde te lang waardoor een den Bossche sjaal 11/11 niet heeft gehaald

Makkelijk bestellen en snelle bezorging

Het bestellen via de website ging makkelijk en de bezorging was snel. Het enige nadeel was dat er bij het bestellen stond dat het artikel op voorraad was maar dit bleek niet zo te zijn.

super goed

Afgelopen dinsdag voor onze zoon een pietenpak gekocht. Een blauwe. besteld op de site. s'middags gebeld dat het blauwe pakje niet op vooraad was en het ook goed was om een rood pakje op te sturen.. Ja hoor dat was goed. Een dag later lag er in de brievenbus een pakje met het pietenpakje. Super snelle service. Zoon vandaag met de intocht zijn pak aangehad en hij was zo blij dat het rood was! Dankjewel voor de service. Heel erg blij mee

Goede ervaring, snelle levering en goede kwaliteit

Ik heb zowel online als in de winkel gekocht wat een super mooie winkel je kijkt je ogen uit. Vriendelijk personeel en online voor 14:00 uur besteld volgende dag al binnen ga zo door en tot snel.

Snelle en nette bezorging

Geachte, Ik schaam me wel een beetje voor de kleine bestelling maar nu ik gezien heb dat het een winkel is waar zo gezegd alles te koop is zou ik daar bij een volgende bestelling weer gebruik van willen maken. Mijn kleindochter was heel blij met de hand knoopjes. Met vriendelijke groet. M van Dale, Cadzand.