Prima bedrijf

Goeie communicatie over een product met een schoonheidsfoutje! Keurig te woord gestaan!

Oké

Stofjes vielen tegen

Snelle levering, super kwaliteit stof. Zeer zeker aan te bevelen!

Stof goedkope kwaliteit

Stof afgescheurd kwam rimpelig en lelijk aan. Vage omschrijving Denimkatoen. Gewoon lappen dun katoen . Voor veel geld gekocht , niet tevreden.

mooie stofjes! maar 1 stofje was totaal andere kleur dan de website

De stofjes die ik heb gekregen zijn prachtige kwaliteit en snel geleverd. maar 1 van de stofjes was echt totaal andere kleur. de reactie: we raden altijd aan om een staaltje te bestellen. nou dit stofje was fel oranje! terwijl de beschrijving toch echt cognac/terra stond en de foto een mooie zachte cognacbruine kleur weergaf. Hierin was ik wel erg teleurgesteld.

Super snel en goede kwaliteit

SUPER

duidelijke site, makkelijk te inden, te bestellen en te betalen. super snel en correct geleverd. goede prijs/kwaliteit verhouding.

kan niet beter

Mijn bestelling zeer snel ontvangen. De bestelde fournituren misten, ik belde hierover en het werd direct geregeld. Twee dagen later ook de rest ontvangen. Super tevreden over de stoffen en over de keurige afhandeling.

Perfecte service

Vlotte levering van mooie stoffen

Mooie stoffen en vlotte levering.

Te klein en veeeeel te laat geleverd

Te klein en veeeeel te laat geleverd

Vriendelijk en duidelijk geholpen

Heb gordijnen besteld online maar toch even gebeld voor wat meer informatie netjes en correct geholpen.

Snel en makkelijk

Goed en snel

Snelle levering.

Het patroon is makkelijk te maken. Ziet er duidelijk uit

Apetrots dat ik het besteld heb. Geen ervaring voor online stof te kopen.

Het was de 2de keer dat ik online stof bestelde. Alles oké behalve jeans look. Was dikker dan ik gedacht had maar een ander projecten gevonden waarvoor in het wel kan gebruiken. Ben er wel blij mee

Goed advies

Prima, voldeed aan mijn verwachting

Voldeed aan mijn verwachting

Goede vlotte verloop van bestelling, ziet er netjes verpakt uit. Heel tevrede met Van Hoofs. Ik heb het hier wel over de gewone strafzaak van Hoofs.

Duidelijke omschrijving en zeer vlotte toezending.

Heel snelle bezorging!

Levering kan beter

Stof besteld in het werkend en kwamcop Donderdag binnen, nadat ik op Woensdag eerst gebeld gad waar mijn bestelling bleef. Op de site staat op werkdagen voor 14.00 uur besteld andere dag in huis. Dit was bij mij niet het geval. Daar kan wel iets aan gedaan worden of site aanpassen.

TOP!

Mondkapjes zien er erg mooi uit! Zijn handgemaakt (volgens mij) en voldoen prima! Bedankt!

Prima levering, goede kwaliteit stof, maar slordig scheef geknipt.

de bestelde stoffen waren scheef afgeknipt, waardoor ik door het rechtknippen veel stof verloor.

Snel en kwaliteit van de stof is mooi

Ik ben blij met de stof die ik besteld heb . De levering was snel en de kwaliteit van de stof is zoals beloofd .

in orde

Een mooie vlag.

Snelle levering Geen omslachtige verpakking Lees: makkelijk te openen en onzinnige materialen Niet duur MVG GERARD VAN RAALTE

Over Hoofs Feestkleding

P.W. Hoofs stoffen-, fournituren- en feestwinkel in 's-Hertogenbosch.