slecht

ik heb op 14 oktober garen besteld , heb diverse mails gestuurd , heb gebeld , en dan maken ze beloftes die ze niet na komen . het is nu 30 oktober en heb nog steeds niks ontvangen , wat een ........ bedrijf, heb de order geannuleerd maar hoor niks . algehele radio stilte

Dik tevreden

Er bestaan helaas geen geschikte stoffenwinkels in mijn buurt. Er is niets meer met een ruime sortering, waar de naam, de samenstelling en de zwaarte van de stof ook duidelijk is. Ik ben bezig met een aantal ontwerpen. Ik bestel steeds kleine hoeveelheden stof en staaltjes per keer. Dit moet voor dit bedrijf ook niet altijd prettig zijn. Ik krijg altijd alles geleverd. Het zijn mooie stoffen. En meestal worden ze keurig op tijd geleverd. Klasse. Ook de verzendkosten zijn top.

Ondermaats!

Jullie hebben een van de slechtste aftersales die ik ken. Geen opvolging. Twee weken moeten wachten op een order en dan zelf moeten bellen waar het bleef. Dan nog een halve dag later pas dat iemand zicht had hoe het met mijn bestelling juist zat. Ondermaats

Opgelicht??

Na twee maanden nog geen stof ontvangen. Op mails word niet gereageerd ,blijf hier weg!!!!!!!

1 ster teveel

1 ster teveel! Wat een waardeloos bedrijf! Ik sluit me volledig aan bij alle andere "1 ster teveel"- reviews, zoals ook de site trustpilot. Wacht al 10 dagen op bestelling. Telefonisch zeeeer slecht bereikbaar. En stoffen blijken opeens niet op voorraad enz. Mijn totale bestelling van € 200,- geannuleerd. Ik bestel wel elders waar ze wél klantvriendelijk zijn en wél hun levertijd nakomen. Datum van ervaring: 27 oktober 2022

Zeer onvriendelijk personeel

Ik kom geregeld in de winkel omdat het de enige stoffenzaak is in Den Bosch. Ik neem het onvriendelijke personeel maar op de koop toe. Dit in tegenstelling tot de winkel aan de overkant, waar fournituren worden verkocht, want daar zijn ze altijd vriendelijk en behulpzaam. Na het bezoek van vandaag besloten dat ik hier niet meer naar toe ga. Wat een ongezellige zaak. Ik rijd voortaan liever een stukje verder. Naar Ammerzoden of Tilburg.

Internetaankoop, wachten, wachten....

Stof besteld. Gebeld waar mijn stof bleef, waren er druk mee bezig. Volgende dag: geen stof. Bellen, waren er druk mee bezig. Gisteren toch ook al? Ja maar het is druk in de winkel en die gaan voor. He? Ik heb toch besteld en betaald? Krijg ik het dan morgen? Niets over te zeggen, want als het druk is in de winkel moeten de internetbestellingen wachten. Ooooo, zit t zo, dan annuleer ik, jammer Hoofs, internetklanten zijn ook klanten en hebben al betaald. Misschien een verbeteroptie invoeren?

Zeer slechte service

Ik werd onvriendelijk behandeld. Een en een halve meter dure satijnstof gekocht. Bij thuiskomst en bij het knippen zag ik veel fouten en vlekken in de stof. Vandaag ben ik terug gegaan naar de winkel. Ik vertelde en liet zien dat er veel mankeerde aan de stof. De fouten en vlekken had ik met pen omcirkeld, daar had de verkoopster commentaar op. Daarna negeerde ze mij 10 minuten en ging met collega stoffen bestellen. Daarna 1 meter nieuwe stof gekregen. Ik kocht nog 1 meter tule van 2,95 euro. Verkoopster zei dat het voor mij 3 euro was. Vreemd, ik betaalde met pin. Geen excuus voor de slechte stof e.d. Ik werd afgesnauwd en met veel moeite geholpen. Ik kom ik nooit meer terug. Een teleurgestelde Inwoonster van Den Bosch

top kwaliteit

Ik vind het prachtig goede kwaliteit stoffen Levering was binnen 2 dagen en goed ingepakt, stoffen waren ook niet beschadigd. Ik ben heel erg tevreden bedankt voor de snelle service Groeten

Goede servise

Mondkapjes om zelf te maken besteld. De eerste zending was niet compleet geleverd. Na 1 telefoontje met medewerker gelijk opgelost . Volgende dag al het ontbrekende spul in huis. Top goed geregeld

Oplichters

Bestelling op 20 01-2020 gedaan betaald, en nooit ontvangen. Talloze keren gebeld gemaild waar mijn spullen zijn, gespaard voor dat kado voor mijn dochter, hoe durven jullie! Jullie zien oplichters!!

Pluspunten

Wat een prachtige winkel en super geholpen!

Ga zo door!

Vughterstraat 181183