denken met je mee als je iets nodig hebt en geven goed advies. Top service !!

Gewoon TOP

Goed en snel geholpen. Goede feedback en mededelingen over orderverloop per e-mail

WERELD SERVICE

Je gelooft niet dat het nog bestaat! We hadden een probleem met een screen en zijn op zo’n vakkundige en correcte manier geholpen, dat is, helaas niet normaal meer. Dick nogmaals, hartstikke bedankt.

Eerlijke en deskundige ondernemer die ook zijn laagste prijs garantie waar maakt.

Ik kreeg snel telefonisch de gevraagde informatie. Tijdens dit gesprek werd meteen invulling gegeven aan de laagste prijs garantie. De verzending ging snel. De dag erna was het pakket in goede orde bij mij. Tot mijn verrassing vroeg de ondernemer daarna of alles naar wens was verlopen. Heel plezierig!

Had problemen met mijn uitvalscherm met de somfy motor . Partsale heeft me er stap voor stap doorheen geholpen. Zeer vriendelijke man met kennis.

Super Service !!

Had wat vragen voor ik mijn bestelling wilde plaatsen. Kreeg goed advies, absoluut niet opdringerig. Vakman !! En uiteindelijk na bestelling binnen 20 uur in huis. Ze hebben veel gewoon liggen denk ik. Aanrader !!

Uitstekende service!

1) INITIËLE CONTACT ALS ZEER PRETTIG ERVAREN! 2) COMMUNICATIE WAS ZEER GOED!! 3) ADVIES WAS ZEER NUTTIG!! 4) SERVICE WAS MEER DAN UITSTEKEND!! TOELICHTING: ONDANKS DAT 1 ONDERDEEL VAN DE BESTELLING UIT FRANKRIJK (CORONA CRISIS) MOEST KOMEN IS MEN ERIN GESLAAGD OM DEZE (NALEVERING) ALSNOG BINNEN NIET AL TE LANGE TIJD TE LEVEREN

TOP !

Eerst telefonisch contact gehad. Top advies en uitleg, en handige praktische tips gehad. Blijkbaar hebben ze een grote voorraad. Mijn bestelling was vervolgens al binnen 24 uur na bestelling in huis.

Super service en snelle feedback

Super goede service. Snelle feedback en correcte prijzen.

Goed product tegen een lagere prijs

Goed product tegen een lagere prijs

Goede ervaring

Prima geholpen en snelle levering

Prima advies, medewerking en goede prijs

Snel en deskundig advies. Snelle en nette levering Prima prijs

Super alles volgens afspraak dank jullie wel.

Tevreden klant :)

Op tijd en snel geleverd

Bestelling werd snel en op tijd geleverd. Er werd duidelijk aangegeven dat het artikel niet op voorraad was maar werd 2 dagen later toch geleverd.

supersnel

Prettige communicatie en snelle levering

Goede en prettige telefonisch uitleg over de vragen die we hadden

Snelle en correcte levering.

Vlotte correspondentie nadat betaling in eerste instantie was mislukt. Alle rookmelders goed ingepakt.

Goed verpakt, snel geleverd (op tijd en zoals voorspeld), nieuw origineel onderdeel.

De goedkoopste en nog geweldige service ook !!!

Ik besteld vijf somfy indoor camera,s, deze waren op dat moment niet op voorraad. Partsale heeft er alles aan gedaan om de camera,s toch op tijd te leveren zodat mijn project door kon gaan. Partsale hield mij ook persoonlijk op de hoogte van het leveringsproces en controleerde of ik ze daadwerkelijk had ontvangen.

Snelle corrrect levering

De bestelling is snel en correct geleverd. Precies volgens verwachting!

Correcte levering

Product werkt nog niet, maar de bestelling en levering verliepen prima.

Woensdagmiddag telefonisch de andere dag keurig zoals beloofd in huis! Geweldig bedankt

prima geholpen en snelle service

prima geholpen en snelle service

Goedkoop en snel geleverd

Doen wat ze beloven

Je hoopt het nooit, maar het gebeurde wel. De bestelling was niet compleet geleverd, Partsale heeft het alsnog super snel na gezonden. Daar kunnen een hoop webshops een voorbeeld aan nemen. Bedankt voor jullie top service