Oplichter!

Dit is een oplichter! Trap er niet in! 30-10-2020 heb ik een onderdeel besteld. Tot op heden nog steeds niet ontvangen en op al mijn mails wordt niet gereageerd. Telefoon wordt ook niet beantwoord. Zulke sites zouden uit de lucht gehaald moeten worden en het is belachelijk dat ze een keurmerk mogen dragen.

Vlot geleverd

Motorfiets nergens te vinden was kon Partsale vlot leveren na bestelling bij Somfy. Goede service dus

Slecht

Ben al 3 dagen aan het bellen staat gewoon uit Bestelling geplaatst en betaald krijgt totaal geen contackt dus denk na als je wat besteld

Niets geleverd, geen contact

Dit is een zeer onbetrouwbare webshop, vermoedelijke oplichting. Op het adres in Zoetermeer is een andere winkel gevestigd. Ik heb eind oktober een online bestelling geplaatst, maar niets ontvangen en er is geen contact te krijgen. Een "offcieel" keurkmerk/registratie van https://www.keurmerk.info is dus waardeloos.

WEGBLIJVEN HIER! Vermoedelijke scam!

Bestelling gedaan twv 381 euro op 03/11/2020. Jammer genoeg betaald met Sofort (want Paypal accepteren ze niet uiteraard). Reageren niet op emails, behalve 1x toen in een reactie ontving die geschreven was in dronkemans-taal... Telefonisch kan je ze niet bereiken, het nummer lijkt afgesloten! Ondertussen zijn we 16/11/2020 en heb in nog niks ontvangen. KOOP HIER NIET! HET IS VERMOEDELIJK EEN OPLICHTERS-WEBSITE!

Onderdelen besteld, maar niet geleverd en geen contact

Op 1-11-2020 onderdelen van somfy besteld en na een bevestiging te hebben ontvangen en de onderdelen betaald te hebben heb ik niks meer gehoord. Al meerdere keren en mail gestuurd met de vraag wanneer de onderdelen verwacht kunnen worden, maar geen reactie hierop. Ook al meerdere keren gebeld maar telefoon word niet opgenomen. Jammer want ze maken zeker niet waar wat op de website staat.

laagste prijsgarantie blijkt een grapje

ik vond de tahoma op partsale.nl. kost daar iets van 285 euro. bij rolluikonderdeel.nl kost de tahome 259 euro. de laagste prijs garantie is 259-10% is 233,10 euro. na reclamatie is partsale onbereikbaar geworden en reageert domweg niet. erg jammer, ik had em zo gekocht.

Betrouwbare en deskundige leverancier

De leverancier kon mij goed en deskundig adviseren over het product wat ik zocht. Daarnaast is deze ook zeer scherp geprijsd. Een aanrader!

Prima geholpen!

Prima geholpen door kundige mensen!

Een gouden griffel verdient dit bedrijf

10 is het hoogste maar van mij krijgt dit bedrijf een 10+ Al een paar jaar meerdere artikelen aangeschaft. De snelle levering de uitstekende service en de goede artikelen zijn nog steeds op het hetzelfde hoge niveau. Dit bedrijf denkt mee en geeft eerlijk en onpartijdig advies en heeft kennis van zaken.

Top bedrijf

Snelle levering, zeer goedkoop en geweldige service. Dank je wel.

Geweldig!!

Snelle levering, goede artikelen, geweldige service en bijzonder attent! Kan iedereen Partsale.nl aanbevelen!

Goede en snelle service! Duidelijke overleg en geen vraag is teveel. Kortom top bedrijf zo zijn er nog maar weinig. Ga zo door!

Een Somfy zonnescherm motor besteld, volgende dag geleverd. Enkele dagen later de motor uitgewisseld en het afstellen lukte niet helemaal. Na telefonische uitleg nogmaals geprobeerd en alles werkte zoals het moet. Gewoon een top bedrijf....

Van harte aanbevolen wegens geweldige service.

De door mij bestelde rolluikmotor was op voorraad en snel leverbaar, waar menig andere leverancier moest afhaken. Ik had nog veel vragen bij het installeren van de nieuwe motor. Alle vragen werden geduldig, met kennis van zaken en met kennelijk plezier beantwoord tot alle issues waren opgelost. Niets was teveel. Ik ben zeer tevreden en heb veel geld voor een dure reparatie uitgespaard.

denken met je mee als je iets nodig hebt en geven goed advies. Top service !!

Gewoon TOP

Goed en snel geholpen. Goede feedback en mededelingen over orderverloop per e-mail

WERELD SERVICE

Je gelooft niet dat het nog bestaat! We hadden een probleem met een screen en zijn op zo’n vakkundige en correcte manier geholpen, dat is, helaas niet normaal meer. Dick nogmaals, hartstikke bedankt.

Eerlijke en deskundige ondernemer die ook zijn laagste prijs garantie waar maakt.

Ik kreeg snel telefonisch de gevraagde informatie. Tijdens dit gesprek werd meteen invulling gegeven aan de laagste prijs garantie. De verzending ging snel. De dag erna was het pakket in goede orde bij mij. Tot mijn verrassing vroeg de ondernemer daarna of alles naar wens was verlopen. Heel plezierig!

Had problemen met mijn uitvalscherm met de somfy motor . Partsale heeft me er stap voor stap doorheen geholpen. Zeer vriendelijke man met kennis.

Super Service !!

Had wat vragen voor ik mijn bestelling wilde plaatsen. Kreeg goed advies, absoluut niet opdringerig. Vakman !! En uiteindelijk na bestelling binnen 20 uur in huis. Ze hebben veel gewoon liggen denk ik. Aanrader !!

Uitstekende service!

1) INITIËLE CONTACT ALS ZEER PRETTIG ERVAREN! 2) COMMUNICATIE WAS ZEER GOED!! 3) ADVIES WAS ZEER NUTTIG!! 4) SERVICE WAS MEER DAN UITSTEKEND!! TOELICHTING: ONDANKS DAT 1 ONDERDEEL VAN DE BESTELLING UIT FRANKRIJK (CORONA CRISIS) MOEST KOMEN IS MEN ERIN GESLAAGD OM DEZE (NALEVERING) ALSNOG BINNEN NIET AL TE LANGE TIJD TE LEVEREN

TOP !

Eerst telefonisch contact gehad. Top advies en uitleg, en handige praktische tips gehad. Blijkbaar hebben ze een grote voorraad. Mijn bestelling was vervolgens al binnen 24 uur na bestelling in huis.

Super service en snelle feedback

Super goede service. Snelle feedback en correcte prijzen.

Goed product tegen een lagere prijs

Goed product tegen een lagere prijs