Betrouwbaar, snelle levering.

Op 2 dagen tijd heb je uw bestelling.

top

vandaag besteld morgen in huis super

Kan niet anders dan goed zijn.

Da we altijd weer bestellen als het op is.

Goed en snel.

Weederom een snelle levering en ook niet onbelangrijk een lekkere snack voor de Dogs.

Snelle levering, altijd iets lekkers voor onze hond erbij, en nog goedkoper dan de leverancier ook … erg fijn!

Heel goede ervaring

Het enige spijtige is dat je niet weet wanneer je pakket zal geleverd worden. Enkel bevestiging van de bestelling en dat de bestelling klaar is.

Uitstekende service en snelle levering

Uitstekende service en snelle levering

Geen

Snel en klantvriendelijk

Supersnelle levering en zeer klantvriendelijk. Goede producten. Zeker een aanrader.

Helemaal goed

Zoals altijd prima

Heel tevreden

Ik heb al meerdere keren hier besteld, altijd tot grote tevredenheid. De kwaliteit is perfect en vaak zit er bij de bestelling een briefje met je naam erop met een extra attentie erbij. Heel attent!

Helemaal TOP!

Snelle en accurate levering van het bestelde en dan ook nog een cadeautje erbij! Echt super!

Snelle levering, en fijn dat jullie oude verpakkingen gebruiken en heel leuk dat er altijd een attentie bij zit

al lang tevreden klant!

Uitgebreid aanbod, snelle levering, heel vriendelijke klantenservice!

Snelle levering en goede kwaliteit materiaal

Hennipzaadolie werkt tegen atopie bij onze 2 westies

Super ribben

Mijn hond is dol op deze Runderribbetjes en de extra snoepjes worden ook altijd geapprecieerd. Snel geleverd zonder problemen

Betrouwbare service en snelle levering

Keer op keer weer tevreden. Bestelling wordt snel geleverd!

Nette levering

Hoi Ik ervaar een snelle levering en er zit altijd wat extra’s bij voor de honden Groetjes sjanette

snelle levering, goede prijs-kwaliteit, hondjes zijn blij :)

Snelle levering, goede prijs-kwaliteit, hondjes zijn héél blij :)

Zeer snelle service, fijn dat ik het kan ophalen.

Elke keer alles netjes op tijd geleverd, met ook nog een extra kado erbij om uit te proberen. Onze harige vriend is zeer tevreden dus wij ook

zeer snelle levering

Er is veel keuze en een zeer snelle levering. Je krijgt altijd een extraatje bij je bestelling. Dit is wel fijn.

geweldig

Super klant vriendelijk,zetten altijd een stapje extra! Bovendien snel en betaalbaar. Onze hondjes vinden de snacks heerlijk!