Super qua levering, kwaliteit en klantvriendelijkheid

Prima assortiment, goede kwaliteit, keurige levering. En in geval van een probleem snelle reactie en klantvriendelijke oplossing. Top.

Zeer teleurgesteld

Helaas de verkeerde brokken geleverd gekregen. Geperst besteld, gebakken ontvangen. 2 x contact formulier ingevuld maar 0,0 reactie!

Snel bezorgd. Een zak knabbels erbij ,kortom topservice!

Snel geleverd prima prijs

Super leuk....er zat een traktatie voor onze hond bij de bestelling en briefje. Complimenten voor deze service .

altijd top

Wereld bedrijf, alles super

Snelle levering, top product

Deskundig! Zochten kwaliteitsvoer voor onze hond en kregen snel en goed advies.

In een woord: super

Heb nu al een paar maal iets voor mijn hond besteld, en het is steeds weer feest. Zeer goede kwaliteit, goed verpakt, en het extra kadootje wordt elke keer in dank afgenomen, en......de volgende keer meteen besteld. Zo heeft mijn hond nu echt veel variatie.....De levering ook super snel, volgende dag in huis. Zeer tevreden klant.

top en snel geregeld

Supersnelle levering en ook als extraatje wat lekkers erbij

Al een paar keer besteld en altijd een snelle levering en ook iedere keer weer iets lekkers voor onze Max extra.

top! snelle levering

snelle levering! gratis zakje snoep! en persoonlijk berichtje. eerste maar zeker niet de laatste bestelling

Top bedrijf

Altijd als ik bij hun bestel zit er altijd een doosje of zakje met lekkere snacks voor de hondjes bij,en ze zijn er gek op.

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Makkelijk bestellen en snel geleverd.Topbedrijf!!!

Snel & goed!

Snelle levering, goed verpakt, gevarieerd aanbod en altijd een leuke verrassing bij de bestelling.

Prima service/producten

Snelle levering Perfecte producten

snel en super voordelig

snelle levering, maar wat een groot prijsverschil...20e op een zak dieet voer, TOP. Jammer dat jullie niet zo bekend zijn... zegt het voort!!

Top producten, top prijs en top service

Snel geleverd en voor een mooie prijs. Bleek wat mis te gaan met het product en ik kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd! Met de snoepjes weer ;)

Snel geleverd, netjes de zak in een stevige doos

Snel geleverd, en een extraatje voor de hond !

Prima bedrijf netjes op tijd geleverd Met extraatje

Onze eerste bestelling en zeker niet de laatste

Top!! En onze hond was blij verrast met het extraatje wat erbij zat.

Supersnelle levering en ook nog een leuk presentje erbij!

Geweldig.

Ik heb 1 minpuntje. Jullie mogen best aangeven dat jullie een supersnelle service bieden en ook nog een cadeautje mee sturen. ;-)

Prima,

Snel en overzichtelijke site om te kunnen bestellen. Idd extra trainingkoekjes met tasje zat erbij. Heel leuk.... Ik, miste alleen via de mail n bevestiging v mn bestelling en link met, wanneer de levering is. Wat op zich vlot was....de levering.... Heb met contactbrief aangegeven maar, helaas wordt daar niet op gereageerd. Dat zou beter kunnen..... Hond vindt de gedroogde kippennekkies heerlijk.

Snelle leveringet leuke extra's

Rechtstreeks op de website besteld voor een scherpe prijs (varkensoren) Levering snel en vlot Een proefpakketje lekkers voor de honden - fijn En daarbovenop nog een handig trainerstasje, daar wordt je als hondenbaasje ook weer blij van Dus iedereen tevreden Dankjewel

Ruim assortiment, snelle levering

Helemaal super !!!!

De ene dag besteld, volgende dag in huis. En alweer een leuke verrassing voor de hond extra