Snelle service, gezonde producten

Al jaren heel tevreden met Animal King. Bestelling wordt snel verwerkt en ze houden rekening met het milieu qua inpakken. Aanrader!

Ik bestellen hier zeker nog eens

Goede service, goede kwaliteit. Er zaten zelfs gratis hondensnoepjes bij.

Perfecte service met zeer goede goederen

Snelle correcte service , goederen zijn zoals beschreven . Betaalbare prijzen

Mooie website, mooie spullen en niet te duur en snelle bezorging.

Snelle en vlotte levering

Groot assortiment aan hypoallergene snacks !

Goede en snelle service!

goede spullen

goede voeding alleen jammer dat ik na een bestelling van 30 kg voer geen track en trace code ontving dus dan maar bellen

Vlugge levering. Steeds verrassing bij de bestelling. Goede service. Prima

Snelle levering en goede producten

Fantastische internetshop

Altijd accuraat en een extratje. Goede kwaliteit producten

Super mooie ketting en super communicatie

Snelle zending

Als ik op tijd bestel heb ik ze de volgende dag in huis

Goede en snelle service!

Ruim assortiment en in ons geval ook voor Paard (dit ivm een eliminatie dieet). Er zit altijd nog iets extra's lekkers bij wat afgestemd is op je aankoop telefonisch ook goed en vriendelijk geholpen! Erg blij met Animal King!

Snelle levering en een persoonlijk handgeschreven briefje erbij.

Bestelde spullen snel ontvangen en iets extra lekkers erbij gekregen voor onze hond - tevens een leuk (persoonlijk)briefje. Ik had lamshoorn besteld, maar buffelhoorn ontvangen. Een berichtje gestuurd, hele snelle reactie gehad. Juiste product toe gestuurd gekregen en netjes een retour formulier voor het retourneren van het niet juiste producten wedrom iets extra lekkers ontvangen. Wij komen zeker terug :)!

Goede assortiment, snelle levering

Alles prima, alleen post.nl bezorging laat te wensen over.

Top website

Altijd alles snel te vinden en binnen 2 dagen bezorgd, ik bestel altijd in de avond

TOP

Steeds snelle levering.

Goede en prettige service

Snelle levering, goed verpakt en een klein presentje. Ik bestel graag bij deze firma!

Snelle, uitstekende, klantvriendelijke service!

Mijjn ervaringen zijn alleen maar positief! Altijd snel. Bij elke bestelling ook nog iets lekkers extra's (gratis) doen wordt erg gewaardeerd. Heel blij mee!

Uitstekend!

Natuurlijk gedroogde hondensnacks, groot assortiment, snelle levering!

Snel en makkelijk!

Binnen 1 dag de brokken voor de hond binnen, heel fijn! En nog wat lekkers erbij ook, dank!

Onze hond is dol op de snacks van animal king. Spullen werden zeer snel bezorgd en er zat ook nog een extra zakje snacks en een bedank briefje bij,super leuk

Super service en levering!

Altijd snel en keurig bezorgd. En leuk presentje erbij!

Prima producten en snelle levering.