TOP

Steeds snelle levering.

Goede en prettige service

Snelle levering, goed verpakt en een klein presentje. Ik bestel graag bij deze firma!

Snelle, uitstekende, klantvriendelijke service!

Mijjn ervaringen zijn alleen maar positief! Altijd snel. Bij elke bestelling ook nog iets lekkers extra's (gratis) doen wordt erg gewaardeerd. Heel blij mee!

Uitstekend!

Natuurlijk gedroogde hondensnacks, groot assortiment, snelle levering!

Snel en makkelijk!

Binnen 1 dag de brokken voor de hond binnen, heel fijn! En nog wat lekkers erbij ook, dank!

Onze hond is dol op de snacks van animal king. Spullen werden zeer snel bezorgd en er zat ook nog een extra zakje snacks en een bedank briefje bij,super leuk

Super service en levering!

Altijd snel en keurig bezorgd. En leuk presentje erbij!

Prima producten en snelle levering.

perfect

vandaag besteld morgen geleverd. Super

Snelle levering, goede spullen voor je huisdier

Goed!

Ik ben erg tevreden over Animal King!

uitstekende service en kwaliteit, waardoor het een fantastische keuze is voor hondenliefhebbers.”

Gemakkelijk topproducten bestellen.

Goed aanbod voor zeer prettige prijzen. Gemakkelijk bestellen en snel en goed verpakt verzonden.

Bijzonder goed

Altijd vlot en correct geleverd, hond is er dol op en wij appreciëren het extra zakje met lekkere snacks.

Mijn honden vinden de parmabotten erg lekker, snelle levering

Snelle levering, goede kwaliteit.

Perfect!

Voor het eerst een bestelling geplaatst bij Animal King. Het was heel snel verzonden en er zat ook een extraatje bij de bestelling, superleuk! Heel erg bedankt Animal King, ik zal vaker bij jullie bestellen.

Topbedrijf, goede producten, snelle en correcte levering

Animal King heeft originele en kwalitatief goede producten voor onze hond, die er echt dol op is. De bestelling ging gemakkelijk en ik had de producten de volgende dag al in huis. Ook leuk dat er altijd een verrassingssnack bij zit. Voor mij een dikke 10

Heerlijke hapjes voor mijn hond, superblij mee,heel erg gesorteerd.

Vlotte levering, heel uitgebreid assortiment..Kortom erg goede webshop.

Producten zijn van goede kwaliteit, je wordt als klant gewaardeerd

Toegankelijke site, ruim aanbod aan kwaliteitproducten voor de hond. Wordt met zorg verpakt en er zit altijd een extra'tje bij voor de hond. Hierdoor voelen wij ons echt gezien en gewaardeerd.

en altijd wat lekkers erbij voor de hond

Mooie producten en snelle levering

Fijne webshop met mooie producten. Snelle levering met persoonlijk briefje erin, doen ze goed!

goed bedrijf

snelle levering en hebben bijna alles voor een redelijke prijs kortom gewoon een prima bedrijf om terug te komen

Goede service, snelle reactie

Altijd erg tevreden over Animal King! Pakket deze keer echter niet geleverd door PostNL. Reden chaos bij Post NL. Animal King heeft hier meteen werk van gemaakt, belde me op voor verduidelijking en een melding geplaatst. Uiteindelijk had Post NL het pakket verkeerd geleverd en ontvingen we deze een week later, waarop Animal King de melding weer meteen heeft ingetrokken. Kortom snelle en zorgvuldige reactie!

Top bedrijf

Snelle verzending Alles is super vers en van hele goede kwaliteit Zo vers kan je nergens anders kopen

Raadhuisstraat 43

1541JP Koog aan de zaan