TOP

Snel en correct geleverd

Fijn contact en vakkundig geholpen

Was allemaal duidelijk.

Ziet allemaal goed uit

Maak toch even een opmerking dit soort mails stuur je toch als iemand zijn pakket heeft ontvangen zondag besteld dan verwacht ik dat ik dinsdag toch een mail ontvang dat er iets wordt opgestuurd, dus ik kan nog niemand zeggen wat ik van jullie vind

Beste, Bedankt voor uw bericht. We hebben gelijk de beoordelingmail aangepast. zodat wanneer de klant eerst het pakket heeft ontvangen voor dat de mail wordt gestuurd. Bedankt voor uw opmerking en natuurlijk de order :) Met vriendelijke groeten, Remco Lub Joosten watersport

Prima, snel verzonden.

Heb het pakket nog niet geopend, maar wel al twee mails met vragen gehad om te beoordelen. Dat hoeft van mij niet zo nodig, maar verder ok.

Teleurgesteld maar is later keurig opgelost

Ik heb online een yachtgrabber besteld. Bleek later slechts 2 weken later pas leverbaar. Hier keurig een mail over ontvangen met de mededeling dat ik mocht annuleren. Enkele dagen later elders dit artikel gekocht omdat ik wegens vertrek naar buitenland in tijdnood zat. Mail beantwoord met dat ik graag van annulering gebruik wil maken. Geen antwoord, week later bericht dat yachtgrabber was binnengekomen en wordt verstuurd waarop ik gelijk antwoordde dat ik reeds had geannuleerd en volgende dag voor langere periode naar buitenland vertrek. Wederom geen antwoord, artikel geleverd en zal ik in november wanneer deze sowieso niet meer nodig is in ontvangst nemen. Later toch contact gehad waarbij genereus werd toegegeven dat men over de mail had heengelezen. Menselijke fout, artikel cadeau gekregen. Keurige afhandeling.

Helder website

prima service en snelheid van levering

Goede opvolging bestelling door na te bellen. Hierdoor voor beide partijen duidelijk wat er besteld wordt. Goed contact aan de telefoon. Aanbeveling: lever bij bestellen van fenders (in mijn geval Majoni) de adapter voor ventiel mee. Nu moest ik deze separaat nabestellen.

Snel, duidelijk en vriendelijk.

Bestelling was na een uur al verstuurd. Volgende dag goed verpakt binnen. Uitstekend.

Erg goed

Breed assortiment en snel geleverd.

Goede sortering, uitstekende service.

Caframo gekocht en laten installeren. Netjes gedaan! Erg tevreden.

Snel

Goede service.

Top levering

Netjes geleverd en mooi verpakt

met hemelvaart en pinkstern open. TOP!

problemen met mijn koelkast. keurig geregeld en zelfs op een pinksterdag. Bedankt nogmaals

Grote kennis van zaken

Goede kennis in huis met polijsten en andere werkzaamheden. Ze hebben mij meegeholpen met poetsen van ons schip

Super netjes!

Potje verf was geopend aangekomen, wss door de ruwe vervoerder. Reageerde direct op mijn mail en binnen 2 dagen kosteloos een nieuw potje. Goede service, het bestaat nog!

Snel en compleet geleverd.

Snel en compleet geleverd.

Uitstekende informatie, snelle levering tegen een goede prijs

Ik zocht naar een oplossing voor mijn vraagstuk en vond via de uitstekende informatie over het product heel makkelijk wat ik nodig had. De bestelling is klantvriendelijk en de levering binnen 24 uur.

Mooie schoten (lijnen)

Mooie nieuwe schoten gekocht. Goed advies en mooi gesplitst. Ik kon er op wachten met een bakkie koffie.

Echt super geholpen met de aanschaf van zonnepanelen.

Geweldig geholpen met de aanschaf van onze nieuwe panelen. Het lijstje wat ik nodig had is nagelopen, aangepast en ook nog goedkoper geworden. De kennis is hier wel in huis!

Positief

De bestelling had ik binnen de kortste keren in huis🤗

Lekker snel

Bestelling ging snel op de site. Zoekfunctie werkt gemakkelijk.

Super goede ervaring. Perfect geholpen.

Super geholpen Vooral nu in de corona tijd!

Mijn vallen en schoten allemaal vervangen, voor nieuwe frisse en moderne. In de winkel alles zeer hygiënisch en echt goed bijgestaan. Een zaak waar je ook in deze moeilijke tijd met een gerust hart heen kan gaan!