Werken goed mee

Vriendelijk en flexibel. Bedankt voor de goede samenwerking.

In 1 woord: prima

Snel en correct

gewoon top

goede communicatie en afhandeling.

snelle levering maar het kussen doet het nu al niet meer!

Goedemorgen Hospice, Ha dat is vervelend dat deze niet meer werkt. Zou natuurlijk niet mogen. Geeft u daarom ons een 4 omdat het product niet goed is! Ik neem aan dat de handelingen die wij eerder hebben gedaan wel goed zijn geweest? Defect product kunnen wij zelf helaas niets aan doen, wij produceren deze zelf niet verkopen alleen al jaren deze kussens. Zou u deze willen retourneren naar ons? En dan zullen wij actie gaan ondernemen met de leverancier en krijgt u van ons een nieuwe wanneer deze weer op voorraad zijn. Of wij sturen u het aankoop bedrag retour. Hopelijk veranderd u na deze handelingen en top service het cijfer naar een hoger getal. Met vriendelijke groeten, Remco Lub

Prima afwikkeling

Snel en netjes afgewikkeld

Netjes geregeld. Snelle service

Netjes geregeld. Snelle service

Mooie aanbieding op een jas van Jack Wolfskin. Netjes verstuurd en heel vlot!

Mooie aanbieding op een jas van Jack Wolfskin. Netjes verstuurd en heel vlot! Ook de maat omschrijving klopt! Gelukkig maar want hij valt ruimer dan normaal!

Verloopt zoals besteld

Alles vlot afgehandeld en goede communicatie

Alles vlot afgehandeld en goede communicatie

Aanrader

Bestellen ging snel en gemakkelijk Netjes verpakt

Verzend kosten veel te hoog

De verzend kosten waren erg hoog net zo duur als het product zelf

Beste Kasper. Jammer dat u ons een slechte beoordeling geeft. U heeft gelijk, de verzendkosten zijn inderdaad hoog tov het product. Deze keuze zit helaas nog niet in het systeem, daar dit simpel lijkend iets nogal wat gecompliceerder is dan gedacht En ook van een ca 10000 producten moet het gewicht worden aangepast! U zag ook zelf de verzendkosten bij bestellen natuurlijk, en dan wordt er ook vaak even naar ons gemaild of gebeld. En dan kunnen we meestal wel wat regelen in een enveloppe buiten het systeem om Wij hopen dit in het 1e kwartaal volgend jaar dit te hebben geregeld dat het automatisch gaat. Wij wensen u in ieder geval een hele fijne jaarwisseling toe. Met vriendelijke groeten, Joosten watersport

Goed geholpen, top

Eerst gebeld voor advies, geen vraag was teveel en toen alles netjes besteld en dag later in huis! Voelt goed, dus vaker doen. groetjes

Leuk produkt, goede service.

Het kruippakje met Bretonse streep is erg leuk en van goede kwaliteit. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Mijn bestelling werd zeer snel geleverd en was goed verpakt. Ik werd op de hoogte gesteld van het verwachte tijdstip van bezorging. Een goede service !

Snel en accuraat

Goede service en snel contact.

Top !

Duidelijke site, goed contact en snelle levering !

goed georganiseerd (online) watersport bedrijf

een simpele bestelling van 2 stuk 13 mm waterleiding T stukken was goed te vinden op de website en snel in huis. Nadeel: hoge standaard bezorgkosten voor 1 enveloppe met klein spul Een grote doos is even duur........

Wat een fantastisch familiebedrijf!

Iedere keer als ik bij Joosten Watersport iets aanschaf ( of dat nu in de zaak is of online) ben ik uiterst tevreden. De service, professionaliteit en snelle levering maakt dat ik al tientallen jaren daar een tevreden klant ben. Een aanrader!

Fijn bedrijf

Bedankt voor de snelle afhandeling en ik heb het pakketje keurig ontvangen.

Teleurstellend

Had besteld een grote kerstbal. Bezorging zou eerst op woensdag 04-12 tussen 09.00 u en 18.00 u, geen bezorging. Vervolgens op donderdag 05-12 tussen 09.00 u en 18.00 u, geen bezorging. Uiteindelijk 06-12 bezorgd. Echter, niet de bestelde en betaalde grote kerstbal maar de niet bestelde kleine kerstbal. Daarover gemaild naar Joosten Watersport, geen reactie. Ben benieuwd of dat gaat gebeuren en of ik uiteindelijk de bestelde en betaalde kerstbal ga ontvangen van dit bedrijf. Service is daar naar het blijkt nog niet erg doorgedrongen.

Bedankt voor u review en eerlijkheid. Wij vinden het jammer dat het zo gelopen is. Helaas hebben wij geen invloed meer op de zending wanneer we het pakket meegeven aan DHL. Dat neemt natuurlijk niet af dat wij nalatig zijn geweest met het reageren op uw verzonden email. Dat is niet onze gewoonte en had niet mogen gebeuren. Service vinden we erg belangrijk. Na ons telefoon gesprek heb ik direct contact opgenomen met DHL en zij gaven aan dat de vertraging te maken had met de Sinterklaas drukte. Wij hebben na overleg met u, gelijk de door uw bestelde kerstbal verzonden en hopelijk is deze door post netjes bij u afgeleverd. Wij wensen u fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Joosten Watersport

Snelle afhandeling tegen een faire product prijs

Snelle afhandeling tegen een faire product prijs

prima levering!

prima en snel geveerd, goed verpakt. top!

goed gevraagd en ongevraagd advies en bereid standaard aanbod aan te passen

Mijn vraag paste niet precies binnen jullie standaard aanbod van leer om stuurwiel. Jullie namen ook zelf contact op, als zeer positief gewaardeerd. en pasten aanbod aan aan de aanvraag. Dezelfde service als ik van jullie gewend ben in de winkel.

heel goed

er wordt meegedacht