Levering duurde wat lang, mogelijk doordat er een weekend was tussen bestellen en afleveren.

Levering duurt lang

Slechte levering

Altijd goed

Als je iets bij Joosten koopt, dan weet je dat het goed is. Ook nu weer. Wat spulletjes bestekd en de volgende dag precies wat ik nodig heb in huis. Geen overbodige verpakkingen en geen plastic opvulmateriaal. Dikke prima!

Prima& overzichtelijk

perfectie service en snelle levering

Duidelijke website en makkelijk een bestelling te plaatsen. Levering wordt snel afgewerkt. Kortom: Perfect.

Snel en stipte communicatie

Na mijn bestelling werd ik constant op de hoogte gehouden van de voortgang, incl track&trace code. Bestelling werd stipt geleverd. Goede prijs ook nog en duidelijke website.

Netjes

Keurig advies en snel mijn producten ontvangen

Mijn eerste ervaring pakt matig uit...

Uit de recensie maak ik op dat uw producten erg goed zijn dus dat twijfel ik om niet aan. Bij eventuele opmerkingen, bij het bestellen, heb ik gevraagd of ik er een stappenplan bij kon krijgen zodat ik niet iedere x op de laptop moet kijken wat te doen.... die zat er niet bij. Ook vroeg ik waar de zwarte polijst schijf in stap 3b en 4 aan moet voldoen.... Ik verwacht dat jullie het niet gelezen hebben en daarom vind ik het matig

prima geregeld , en snel

Duidelijke site ,met tekst en uitleg .Bestelde polijstmiddel en was in goede staat ontvangen ,en ook nog zeer snel.

Twee polijstmiddelen besteld, volgende dag verstuurd, de daarna in huis. Super

Snelle en complete levering!

Donderdag besteld, vrijdag contact over een product dat niet voorradig was en daarbij een alternatief gekregen, zaterdag in huis!

geen ervaring

Ik heb nog niets ontvangen Niet handig om dit nu al naar mij te sturen .

Niet op tijd, geen bericht!

Ik krijg geen bevestiging mail van bestelling, daarnaast geen bericht dat de producten niet op voorraad zijn, zou digitaal een kleine moeite moeten zijn toch?! Boot gaat nu reeds het water in zonder poetsen.

Snelle levering, goed product

Service ok; product ok.

Prima ervaring

Gemakkelijk bestellen en snel goed verpakt thuisbezorgd

Ben zelfs gebeld dat het een dagje later werd. Top

Werd al gebeld dat het een dagje later werd. Top

Uitstekend en snel geleverd

Snelle en correcte levering

Snel en correct. Op de webside is veel informatie te vinden

Super snelle levering

Uitstekend ,ook persoonlijk contact gehad doordat er 1artikel niet op voorraad was ,en nog besteld moest worden.

uitstekend, jammer dat je geen betaalmogelijkheid hebt in je webshop

prima webshop en website, jammer dat je geen betaal mogelijkheden hebt op je webshop. openen van app van de bank en invullen van alle gegevens is omslachtig

Super geleverd

Snel geleverd en netjes verpakt. perfect spul die Riwax. Bedankt!

Aardig personeel en goed geholpen

Had zelf een foutje gemaakt en iets te weinig besteld maar dat konden ze snel en goed oplossen voor me.

Over Joosten Watersport

Deze webshop is één van de grotere online shops voor de professionele en de Riwax hobby poetsers en staat voor goede service en kwaliteit. Wij hebben het zeer grootste assortiment direct op voorraad, waaronder de beste producten voor de echte Riwax gebruikers. Vele klanten waaronder grote poetsbedrijven gingen je namelijk al voor! Zij profiteerden tevens van onze geweldige service. Wij bieden in Nederland voor 16:00 uur besteld is meestal morgen in huis, een gegarandeerde goede verzending, snelle levering, 30 dagen retourrecht, retourservice en een vakkundig team dat altijd voor je klaarstaat om zelfs de meest technische vragen te beantwoorden. De klant staat bij ons namelijk altijd voorop!