Match Arsenal-Tottenham Ten eerste waren de memberpassen goed op tijd aangekomen (België). Daarbij was het zeer makkelijk de mensen van voetbaltrips te bereiken die telkens een duidelijke uitleg gaven. Toen we daar waren verliep alles ook vlotjes. Vervolgens een spannende match gezien 2-2

Beste voetbal ervaring die ik ooit heb gehad

Een Arsenal wedstrijd bezoeken was altijd mijn droom geweest sinds mij jeugd plus ik had een hele mooie overzicht Ik raad iedereen aan om zijn voetbal ticket bij voetbaltrips.com te kopen

Voetbaltrips.com was de beste prijs/kwaliteit verhouding voor onze drie kaartjes mét garantie dat we naast elkaar konden zitten. De plekken in het stadion viel ons qua hoogte heel erg mee. We hebben genoten van de wedstrijd (en alles er omheen). Wij hebben echt een top weekend gehad. We hebben alleen de kaartjes via Voetbaltrips.com geregeld. Overige kunnen we niet over oordelen.

Een droom die uit kwam, magisch

Voetbaltrips heeft voor onze droom gezorgd. Mijn zoon en ik wilde graag naar een wedstrijd van Barca. Na het uitzoeken van de kaartjes was het wachten tot match day. Wij hadden gevraagd om zo laag mogelijk te zitten. Dat werd ook werkelijkheid want we zaten eerste rij. We waren ruim van te voren naar Camp Nou gegaan om alles mee te maken. Eenmaal binnen, wat snel ging, was het wachten op de wedstrijd. De opkomst van Barca, het wedstrijd verloop, Frankie de Jong en de winst voor Barca (5-2) was een perfecte avond. Voor ons was het een magische avond en een droom die uitkwam...

Kaarten voor Liverpool-Arsenal

Kaarten voor een top wedstrijd gekocht. Wat een sfeer in dat stadion!

Onvergetelijke ervaring

Alles was perfect geregeld (tickets, vluchten, overnachting). Bovendien hadden we super goede plaatsen in het stadion. De match was super maar helaas kwam Real Madrid niet verder dan een 1-1 tegen Valladolid.

Gave sfeer en goed geregeld!

Samen met mijn vader ben ik naar Liverpool geweest. Het waren de goedkoopste tickets die ik kon vinden. De kwaliteit was er zeker niet minder op! Goede service met het ophalen van de tickets en zonder problemen kom je binnen. De sfeer was, zoals we dat gewend zijn bij Liverpool, geweldig. Ook het voetbal was om van te genieten. Kortom, top weekend! Bedankt voetbaltrips!

Hele leuke trip gehad!

Hartstikke leuk weekend. Volledig de verwachtingen waargemaakt.

Mooie trip met leuke wedstrijden

Mooie wedstrijden gezien. Prima plekken in de stadions. Zeker voor herhaling vatbaar.

Een topervaring met een toporganisatie

Alles tot in de puntjes georganiseerd, van parking tot leuke weetjes over de club en stad.

Goed geregeld, correcte prijs voor deze kaarten

Kaarten op de achterste rij bij Chelsea maar prima sfeer en prima zicht. Originele prijs 61 pond en gekocht voor 95 euro dus dat is een prima verhouding. Kaarten keurig een weekje voor tijd via de post gekregen.

Ontzettend leuk voetbal ervaring opgedaan

We hadden een leuke voetbalwedstrijd bezocht en de plaatsen die we hadden voldeden aan onze verwachtingen. Zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldige dag!

Samen met mijn ouders en broertje ben ik naar de wedstrijd Dortmund - Augsburg geweest. Nadat ik de tickets gekocht had, ontving ik direct een mailtje met de bevestiging. 5 dagen voordat de wedstrijd plaats zou vinden, ontvang ik alle 4 de tickets via de mail, met een document met veel gestelde vragen en handige tips. Dit was vooral fijn, omdat er duidelijk in beschreven stond waar we het beste konden parkeren. De wedstrijd was super, alle 4 genoten van het voetbal. Een dag of 2 na de wedstrijd, ontving ik een mailtje, waarin gevraagd werd hoe de wedstrijd was bevallen en of er nog op- of aanmerkingen waren. Dit getuigd van een goede klantbetrokkenheid, wat ik persoonlijk erg kan waarderen. Deze dag was niet alleen vanwege het voetbal voor herhaling vatbaar, maar ook voor de service en het handelen van voetbaltrips! Mijn complimenten!

Goede service en een uitstekende wedstrijd!

Ik had bij voetbaltrips.com kaartjes besteld voor de wedstrijd Arsenal - Burnley. De kaartjes zouden per post aankomen en ik werd perfect op de hoogte gehouden over de status van de tickets! Zonder enige moeite de plekken in het Emirates stadion kunnen vinden! Kortom een top ervaring!

Geweldige dag en geweldige zweer.

Was een leuke dag en een mooie wedstrijd. Met overnachting in het Ibis hotel niet de luxeste maar voldoet prima.

Alles top geregeld en snel geleverd.

Op maandag besteld op woensdag in huis . goede plaatsen in het stadion .kortom een super leuke dag.dank daarvoor .

Fantastische dag

Het was een enorm leuke dag om meegemaakt te hebben. Daarnaast een uitstekende communicatie en service van voetbaltrips!

super ervaring

Bij voetbaltrips.com kaartjes voor Manchester City - Tottenham gekocht. Kaartjes keurig op tijd geleverd en super plaatsen bijna voorin. Mijn zoontje en ik hebben genoten.

Mooi bezoek aan de Premier League

Volgens gezocht naar mogelijkheden om een wedstrijd in de Premier League bij te wonen. Via voetbaltrips kaartjes geregeld voor een wedstrijd van de Spurs. Niet goedkoop, maar goed geregeld en een mooie ervaring rijker. Wanneer je zonder problemen de wedstrijd in het buitenland wil bezoeken en niet rechtstreeks aan kaartjes kunt komen, zeker een aanrader.

Unieke ervaring

Een wedstrijd bezoeken van Borrusia Dortmund kan ik iedereen aanbevelen. De plekken in het stadion waren wel wat hoog maar ook vanaf deze plekken kan je het enorm goed zien. Ik raad iedereen aan om deze ervaring ook eens mee te maken.

Fantastische ervaring!

Goed verzorgde reis met een hotel om de hoek van het Chelsea stadion!

Geweldige wedstrijd bij Dortmund. Gelbe wand zeer indrukwekkend.Zeker de moeite waard. Goede service van het bedrijf en 100% betrouwbaar.

Totale ontzorging!

Alles was goed geregeld door Voetbaltrips. Vooraf ook nog wat vragen gesteld per mail en deze werden elke keer zeer snel beantwoord. We hadden mooie plekken in het nieuwe Tottenham Hotspur stadion. De wedstrijd en de sfeer waren top dus dat was bonus. Ik zou Voetbaltrips zeker aanraden mocht je naar een buitenlandse wedstrijd willen gaan.

Fantastische reis met intense wedstrijdbeleving

Samen met mijn zoontje naar West Ham - Manchester City en Tottenham - Aston Villa geweest. We hadden wat duurdere kaarten maar de plekken waren super. Prachtige beleving. Mooi voetbal gezien en ook echt sfeer ervaren en met lekker weer erbij was dit voor ons een topweekend.

Fantastische ervaring die ik niet had willen missen

Het boeken van de tickets voor de wedstrijd Liverpool-Norwich ging heel gemakkelijk. De membershipcards kregen we persoonlijk afgeleverd bij de luchthaven, aangezien het bij de post niet helemaal soepel verliep. Super oplossing, waardoor wij met een gerust hart konden vertrekken. De wedstrijd was een beleving op zich; wat een geweldige sfeer, van begin tot eind. Super ervaring en geweldige service!

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 7 medewerkers. Vanuit ons kantoor aan de Brennerbaan in Utrecht organiseren we tegenwoordig voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! Met onze kennis van voetbal en onze passie voor ondernemen is het ons doel om de consument op een betaalbare manier in contact te brengen met Europees topvoetbal.