Prachtig ervaring bij NL - Turkije

Zoals eerder bij voetbaltrips.com geboekt. Ditmaal om Nederlands elftal bij te wonen! Het was een onvergetelijke ervaring. Topplekken en kaartjes duidelijk en op tijd geleverd. Dank!

Ik voe mij opgelicht

Een duur kaartje gekocht bij deze organisatie. Oorspronkelijk kaartje was 85 euro en bij hun 595 betaald. Een dag later was het kaartje opeen de helft goedkoper. Nu via de UEFA een ticket besteld in categorie 1 voor 500 euro. En bij deze organisatie 1295,00 euro. Eerst goed rondkijken voordat hier iets koopt. Je betaald vaak het dubbele.

Beste Christiaan, Erg jammer dat u zich genoodzaakt voelde om uw onvrede op deze manier te uiten zonder dit eerst bij ons kenbaar te maken na afloop van de wedstrijd. De 'face value' van een ticket bij de UEFA is inderdaad een stuk hoger dan bij ons, doordat wij gebruik maken van vertrouwde ticketpartners. Online zijn er veel platforms en individuele tussenpersonen te vinden die EK kaarten (zeggen te) hebben, en deze een stuk goedkoper aanbieden. Bij Voetbaltrips werken we alleen met vertrouwde partijen, waardoor de prijs bij wedstrijden waar enorme vraag naar is hoger ligt dan normaal. Hopelijk begrijpt u onze keuze, maar ik snap dat het balen kan zijn. Met vriendelijke groet, Team Voetbaltrips

Kaarten zelfde dag binnen

Helemaal top! EK kaartjes besteld en zelfde dag binnen. Snel geholpen en duidelijk instructies met de UEFA app.

Adequate hulp van klanten servie

Snelle hulp bij vragen.

Gebruiksvriendelijk bestellen - goede opvolging van het team - knap werk

Top geregeld!

Samen met mijn zoon de wedstrijd Las Palmas - Alaves bezocht. De vlucht, het hotel en de wedstrijdkaarten alles was top geregeld. Je wordt op de hoogte gehouden van wijzigingen en men is heel snel met antwoorden op onze vragen. Al met al voor ons een heel geslaagd weekend.

Zeer vriendelijk en behulpzaam contact gehad met deze organisatie.

Ik werd regelmatig op de hoogte gehouden van de dienstverlening en wedstrijd datum. Ter plekke kreeg ik digitale kaartjes via de tussenpersoon. Heerlijke wedstrijd gehad in Santiago Bernabeu.

Onvergetelijke ervaring!

Met mijn (zieke) vader deze reis kunnen maken, het was prachtig! Alles was goed geregeld van de vlucht tot het hotel en natuurlijk de wedstrijd. Hele leuke wedstrijd bijgewoond Chelsea-Bournemouth. Engelse fans zijn leuk en sportief! Bedankt voetbsltrips!

Alles was top voor ons geregeld!

Ik heb het bedrijf voetbaltrips.com als zeer prettig ervaren. Alles was helemaal top geregeld voor ons. Zeker omdat ik zelf niet zo goed ben met internet en internet aankopen/boekingen. Ik vond het daarom ook heel fijn dat ze mij telefonisch te woord hebben gestaan, om mij hierbij verder te helpen en te adviseren. Nogmaals, niets anders dan lof voor alle medewerkers (van voetbaltrips.com) die mij te woord hebben gestaan en/of alles geregeld hebben. Ik zal daarom zeker mijn tweede voetbal trip/reisje boeken bij voetbaltrips.com Met vriendelijke groet, MG.

Uitstekend!

Beter bestaat niet. Naar Manchester en Barcelona gaan zien en telkens helemaal in orde. Je word ook constant op de hoogte gehouden van de evolutie van jou ticket aanvraag. Zoek dus niet verder!

Alles was perfect geregeld. De kaarten voor Bayern - Madrid waren supergoede plekken en de communicatie rondom de wedstrijd was zeer goed geregeld.

Super leuk

Mooie ervaring om bij topwedstrijden aanwezig te kunnen zijn

Via voetbaltrips waren de kaarten voor de wedstrijd zo geregeld. Een uitverkocht huis bij Schalke - Rostock en wij waren erbij. Een fantastische sfeer van beide supportersgroepen en de best bezochte wedstrijd ooit in de 2e Bundesliga. De kaarten kwamen keurig per mail en konden bij Schalke via de telefoon gescand worden. Geen enkel probleem om binnen te komen. De kaarten waren voor de fanatieke Nordkurve. Bij de ingang kregen we een polsbandje zodat we toegang tot de Nordkurve kregen. Een mooie ervaring en alles perfect geregeld door Voetbaltrips.com

Topervaring

Topervaring! Mooie plaatsen in’t stadion! Wel vrij duur maar het was het waard….

Prachtige en onbetaalbare ervaring

In verband met een weekend Manchester was ik op zoek naar kaarten voor een wedstrijd van United of City, maar toevallig was dat weekend was de derby City - United. De prijs voor de kaarten zijn dan logischerwijs een stuk duurder, dus lang over getwijfeld of het de moeite waard was en ook op andere websites gekeken. Via mail en Whatsapp prettig contact gehad en ik kon zelfs een voorkeur doorgeven van een vak naar keuze. Voetbaltrips kwam als Nederlandse partner betrouwbaar over en kaarten waren elders nier goedkoper. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en er totaal geen spijt van gehad. Een prachtige beleving met een mooie wedstrijd en uitstekende service van Voetbaltrips met duidelijke informatie over het gebruik van de mobiele kaarten.

Zeer professionele organisatie, super ervaring

Snelle en duidelijke communicatie. Updates worden zeer tijdig verstuurd. Je wordt continu op de hoogte gehouden. Perfect.

Hele positieve ervaring

Goede duidelijke communicatie, komen afspraken na.

Geweldig weekend!

Via Voetbaltrips.com een geweldig weekend gehad in Londen met de wedstrijd Chelsea - West Ham United! Het hotel was prima (Hotel Americana): kleine hotel kamer, maar met alle benodigdheden. Ontbijtje wat er bij zat was ook genoeg; Yoghurt, croissants, fruit, normaal brood met broodrooster en verschillende etenswaren voor op brood. Vriendelijk personeel en netjes uitziende kamers. Dichtbij het hotel zit overigens een leuke kroeg genaamd The Globe! De vlieg- en voetbaltickets werden allemaal keurig op tijd geleverd en hebben niet voor verassingen gezorgd. De wedstrijd was top, de beleving op Stamford Bridge is geweldig en zeker een aanrader om verschillende kroegjes om Stamford Bridge te bezoeken op een wedstrijddag! Wij hebben erg genoten en vonden de communicatie met Voetbaltrips.com ook erg makkelijk! :)

A Dream came true

Deze trip naar Manchester was top! Eindelijk het Theater of Dreams betreden, was een droom die werkelijkheid werd!!

Betrouwbaar en goed geregeld.

Snel, duidelijk, betrouwbaar en goed geregeld!

Kaartjes gekocht en gekregen met duidelijke instructies

Ik was met mijn zoon naar een wedstrijd van Inter Milan. Geweldige sfeer op de tribune. Kaartjes op de eerste ring dus best wel goed zicht op het veld. Zelf verder de reis geboekt dus alleen kaartjes gekocht en dat is helemaal goed gegaan met goede instructies etc. Kaartjes zijn wel best prijzig dus daarom geen 5 sterren.

TOP ervaring met Voetbaltrips.com

Met een groep van 6 mannen zijn wij naar de wedstrijd West Ham United-Liverpool geweest en dankzij Voetbaltrips.com hebben we een fantastische ervaring in de Premier League gehad! Vanaf het begin was het contact fijn, voelde je dat het een betrouwbare organisatie is (en geloof me, in de voetbal tickets wereld is dat een verademing!). Er is goed contact te krijgen en de tickets waren super met z'n zessen naast elkaar. Voetbaltrips.com bedankt en zeker tot ooit!

Lekkerrr!,

Mooie aanbieding om naar Leverkusen - Stuttgart te gaan. Kaartjes kwamen 2 dagen voor de wedstrijd en ik print ze altijd toch maar uit. Voor de zekerheid. Maar ook nu kon de QR-code prima worden gelezen. Lichte fouillering. De Bay Arena is niet heel groot, 30.000 toeschouwers, dus dat zorgt voor minder lange rijen. Sfeer was fantastisch, Deutsche Fussball Meister, en het was een super spannende wedstrijd. Heel even leek het erop dat SVB zijn eerste nederlaag van het seizoen zou incasseren, maar zoals gebruikelijk scoorden ze in de allerlaatste minuut de gelijkmaker. Geen ongeregeldheden, geen nare dingen, kortom, een lekker potje Duits voetbal op een lekkere avond zonder jas.

Goed geregelde voerbaltrip naar Londen.

Alle papieren ruim op tijd ontvangen. Tickets kwamen 2 dagen voor de wedstrijd, maar dat was in een aparte email keurig aangegeven. De beschrijving van en naar hotel en stadions was goed. Central Park Hotel in Londen is een aanrader.

Uitstekend geregeld

Voor de wedstrijd Barcelona - PSG wilde ik met 3 man bij elkaar zitten. Door 1 belletje werd dit gegarandeerd. Na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden m.b.t. de informatie over de tickets. Zo lieten ze bijvoorbeeld meerdere malen weten dat de tickets pas laat door Barcelona werden verstrekt en wanneer we deze konden verwachten. Ik vond deze transparantie erg geruststellend. Al met al uitstekend geregeld!

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.