Ik heb alleen kaartjes gekocht voor een premier League wedstrijd, zonder reis. De kaartjes werden tijdig toegestuurd met een duidelijke toelichting. In en om het stadion verliep alles ok.

Excellent tickets and service

Saw my beloved West Ham win at Chelsea. Voetbaltrips.com is the perfect way to get tickets, which are difficult to obtain in England without becoming members of each club individually. Their service is very efficient. They are polite and helpful. Tickets arrived in good time and the seats were great. Highly recommended.

Fantastisch, fijne organisatie

Tip top in orde! Fijn georganiseerd! De beste plaatsen die ik ooit al heb gehad in een stadion!

Onvergetelijke ervaring

Zeer tevreden over de communicatie, gang van zaken. Ze hielden rekening met onze wensen en we hebben betere zit plaatsen gekregen dan we hoopten. Het totale plaatje zoals vlucht + hotel + reisgids + zitplaatsen van de wedstrijd was tip top geregeld. Ook in de rij hoefden we niet te wachten. We konden de tickets meteen scannen en doorlopen. Was een bijzondere ervaring en de volgende keer zullen we weer kiezen voor voetbaltrips.

Prachtige voetbalavond in een prachtig stadion

Ik ben samen met mijn zoon naar City - Chelsea geweest. We hebben pas laat de kaarten besteld maar gelukkig waren er nog een paar beschikbaar. We kregen een upgrade omdat we uiteindelijk niet naast elkaar konden zitten (1 stoel ertussen). Met de persoon die tussen ons in zat, was het gelukkig zo geregeld dat we wel naast elkaar konden zitten. En alles ging zo als het moest gaan. Mooi stadion ook! En leuke wedstrijd. Zou volgende keer weer via Voetbaltrips boeken!

Alles goed geregeld

Zie boven

GREAT !

Samen met mijn vader ( 81 ) genoten van 3 Engelse wedstrijden in 1 arrangement. Klein probleempje bij 1 van de wedstrijden met kaartjes was in NO TIME opgelost middels 1 telefoontje. Grote klasse. Hotel was simpel maar netjes en gewoon ontbijt, goed. De vluchten waren ook oké. We hebben Voetbaltrips.com intussen al aanbevolen bij meerdere vrienden die ook eens zoiets wilden doen.

Zeer goede ervaring

Zeker voor herhaling vatbaar... en alles goed geregeld

Kaarten op rij 1 bij Manchester City.... gaaf!

Je verwacht ergens bovenin de tweede ring op de korte zijde te komen als je kaarten voor een buitenlandse wedstrijd koopt. We kregen de kaarten binnen en konden onze ogen niet geloven: we zaten op de Colin Bell Stand, vak 123 rij 1.... De twijfel bleef (het kon toch niet echt zijn????) totdat we met de kaarten echt naar binnen konden. Kippenvel. We zaten echt langs het veld. Was zo gaaf. Dicht in de buurt van de trainers en de wisselspelers. Onze avond kon niet meer stuk. Dank dank dank!!!

We hadden een up grade gedaan van tickets wat bijna niets meer kosten maar het 10 dubbele waard was we zaten 3e rij midden op het veld Alles was goed geregeld en ook de routes van en naar vliegveld en stadion en hotel waren duidelijk en klopte als een bus. Gewoon aanrader. Geen fake beloftes alles was goed geregeld. Dank 👍

Fijne samenwerking die tot en onvergetelijke weekend leidde.

Contact met voetbaltrips was heel goed, enkele wijzigingen werden onmiddellijk aangepast door jullie. Plaatsen in stadion waren beter dan verwacht. Nog beter zou een dikke 10 hebben opgeleverd😂. Maar ik beveel jullie site zeker aan, is zelfs al gebeurd.

Alles was in orde.

Wij hadden enkel inkomtickets besteld en dat was in orde, dus verder weinig te beoordelen.

Fantastische voetbaltrip

Ik had enkel de tickets voor de voetbalwedstrijd via Voetbaltrips.com besteld. Vlucht en hotel zelf geboekt. Tickets kwamen keurig op tijd binnen incl. een retourenvelop. Uiteindelijk bleek ook nog dat we een gratis upgrade hadden gehad naar betere plaatsen. Kortom geslaagde trip!

geweldige ervaring meepakken als je kunt

Prima ervaring nu toch maar mooi meegepakt Italiaans voetbal, alles was prima geregeld veel controle rond het stadion maar dit is helemaal niet erg ervaren, indien mogelijk zal ik zeker nog eens gebruik maken van voetbaltrips.

het was een geweldige ervaring

erg tevreden met voetbaltrip. alles was zeer correct en nauwkeurig. binnenkort weer !!!

Gewldig

Wij (ik en mijn zoon) hadden het voorrecht om de legendarische wedstrijd Chelsea - Ajax te mogen meemaken. Alles was tot in de puntjes geregeld en we hadden prima zitplaatsen.

Ik hou van de manier waarop jullie met ons omgaat en jullie snelle reactie en verduidelijking altijd bij alle vragen via e-mail

Geweldige CL wedstrijd mogen meemaken in Stamford Bridge

Soms heb je het geluk dat je erbij was. Wat een wedstrijd hebben we gezien op Stamford Bridge tussen Chelsea en Ajax. Ik had alleen tickets via Voetbaltrips.com gereregeld. Kreeg snel een bevestiging en ook op mijn vragen kreeg ik snel een duidelijk antwoord. Volgende keer zal ik zeker weer via Voetbaltrips.com boeken.

Leuk vader zoon uitje!

Het stadion van Dortmund is een echt aanrader om met een mooie sfeer een voetbalwedstrijd te beleven. Alles rondom het kaartje en de communicatie was goed geregeld door Voetbaltrips.com.

Betrouwbaar!

Heerlijke match met goede plaatsen. Zoals beloofd waren de tickets naast elkaar. Geen loze beloften dus. Zeker aan te raden!

Supertoffe sfeer

Wat een wedstrijd wat een sfeer en wat een weekend. Dit was er een voor in de boeken en zeker voor herhaling vatbaar

Goede service en een top wedstrijd van Borussia Dortmund gezien.

Online kaarten besteld voor de wedstrijd Borussia Dortmund tegen Wolfsburg en hadden de kaarten mooi op tijd binnen. Ook nog een goeie tip waar we het beste konden parkeren voor het bezoeken van de wedstrijd.

Live genieten van de Gele Muur

Ik ben samen met mijn zoon jl. Zaterdag naar Bor.Dortmund - Wolfsburg geweest. We hadden prima plek, zaten 2e ring lange zijde op de middenlijn. DIe Gelbe Wande is echt een sensatie zeker als, zoals jl Zaterdag, het in de tweede helft 1- ,2- en 3-0 wordt in deze belangrijke wedstrijd. Stond overdekt geparkeerd op 500 meter van het stadion voor 7 euries. Kortom een topdag

Genoten van een leuke wedstrijd!

Duidelijk en heldere informatie vooraf. Kaartjes waren op tijd binnen , ondanks dat de wedstrijd in gelijkspel eindigde geen negatieve ervaringen en zeker voor herhaling vatbaar!

Duidelijke informatie voor een leuke wedstrijd!

Alles was van te voetenveger duidelijk verstuurd & aangegeven. Ondanks dat de wedstrijd Tottenham - Watford in 1-1 eindigde ontzettend genoten! Zeker voor herhaling vatbaar

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 7 medewerkers. Vanuit ons kantoor aan de Brennerbaan in Utrecht organiseren we tegenwoordig voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! Met onze kennis van voetbal en onze passie voor ondernemen is het ons doel om de consument op een betaalbare manier in contact te brengen met Europees topvoetbal.