Perfect, betrouwbaar, een aanrader.

Zie boven.

Prima ervaring met Voetbaltrips

Wedstrijd Liverpool - Atlético Madrid bezocht. Geweldige sfeer in stadion. Alles goed geregeld door Voetbaltrips. Duidelijke communicatie over het afhalen van de kaarten in Liverpool. En gratis upgrade naar een hospitality pakket. Goede ervaring zou volgende keer weer boeken bij Voetbaltrips.

Een wedstrijd om nooit tevergeten

Kaartje moeten afhalen op een centraal punt want alleen maar goed is om fraude tegen te gaan. Geweldige wedstrijd gezien met ook nog eens een verlening. Een ervaring om nooit te vergeten. Prima geregeld allemaal.

Fantastische ervaring

De hele trip was uitstekend georganiseerd. De communicatie met Voetbaltrips, de informatie die we vooraf kregen, hotel en vlucht en uiteraard de wedstrijd, alles was perfect geregeld. We hadden ook nog eens prima plekken in het stadion. We gaan zeker nog een keer boeken via Voetbaltrips. Het was echt een super leuke ervaring.

Goede service,tickets ruim optijd, snelle reactie via mail!

Geweldig. Top geregld

Alles was super geregeld. Van vlucht tot hotel tot wedstrijdtickets. In een woord geweldig.

Prima Voetbalreis weekend in Londen

De reis was prijs kwaliteit goed georganiseerd combi weekend van 2 wedstrijden is aanrader Echt voetbalweekend !!

5 top voetbaldagen in London. Alles was qua reis, hotel, locatie, kaartjes

Voor de wedstrijd Millwall - Birmingham en Arsenal - Olympiakos hadden we prima plekken, dat viel heel eerlijk wel een klein beetje tegen qua plaatsen bij Chelsea - Bayern. We zaten weliswaar aan de lange zijde op het prachtige Stamford Bridge maar wel bijna helemaal in de hoek van de tribune ten hoogte van de achterlijn. Dat vonden wij als je het afzet tegen wat wij betaald hebben voor de complete reis een beetje magertjes. Alles was qua reis, hotel, locatie, kaartjes en tips prima geregeld. Nogmaals 5 hele mooie dagen en zeker voor herhaling vatbaar !

Met mijn zoon naar Everton-Manchester United geweest. Kaarten keurig op tijd ontvangen en zitplaatsen waren beter dan verwacht.

Fantastische trip!

Fantastische trip gehad naar londen met de wedstrijd Tottenham Hotspur - Wolves! Heel tof stadion en de plekken waren top. Alles was goed geregeld met de kaarten! Daarnaast blij met de goede communicatie!

Zeer goede communicatie en uiterst klantvriendelijk.

Ik had een zeer prettige ervaring. De organisatie communiceert zeer snel en correct. De wedstrijden die ik heb mogen bijwonen waren top en zeer zeker de moeite waard!

Goed geregelde reis naar een prachtig stadion

Alles is heel goed verlopen. We hadden uitstekende plaatsen met een fantastisch zicht op het veld. De vijf doelpunten die we zagen in combinatie met het prachtige stadion hebben er een onvergetelijke dag van gemaakt!

Alles tip top voor elkaar. Eerst kaarten geboekt voor Tottenham, wedstrijd werd een dag verplaats. Gelukkig de kaarten kunnen omruilen voor West-Ham geen spijt van gehad! Aanrader!

Alles was perfect geregeld omdat ik al eerder vloog tickets kunnen ophalen. Zeker een aanrader

Op Zondag 01-03-2020 Zijn we met 5 vrienden naar Tottenham- wolverhampton geweest. Alles is verlopen zoals is afgesproken. Het was een fantastische ervaring. Bedankt!

Via de officiële site van Real madrid kon ik helaas geen kaartjes bemachtigen voor De El clasico. Via internet ben ik bij voetbaltrips terecht gekomen. Na het lezen van de recensies besloot ik mijn tickets hier te kopen. Blij dat ik dat hier gedaan heb! Ik ben per mail op de hoogte gehouden hoe en wat zeer goede communicatie en uiteraard op tijd mijn tickets ontvangen per mail. Dankzij voetbaltrips Hebben wij een onvergetelijke wedstrijd beleefd! Ik raad iedereen aan om zijn voetbaltrip hier te boeken. Ik ga dit zeker vaker doen in de toekomst.

Geweldige ervaring

Wij zijn naar de wedstrijd West ham tegen Southampton geweest. Het was een leuke ervaring met een geweldige sfeer. We hadden goede tickets en alles was prima geregeld.

vlot geregelde reis met toffe zitplaatsen en goede slaapplaats , gewoon TOP !!!

Deze reis is zekers voor herhaling vatbaar. Alles was goed geregeld. De zitplaatsen in het stadion waren TOP ! Van start thuis uit tot thuiskomst is alles prima verlopen. ZEKERS VOOR HERHALING VATBAAR !!!!!!

Super goed georganiseerd

Als was tot in de puntjes geregeld en in orde.

Perfect geregeld, zoals afgesproken. Top.

Geweldige ervaring !

Wij zijn naar London geweest en 2 wedstrijden bezocht. Voor ons voor het eerst een georganiseerde voetbaltrip en wat is dat goed bevallen. We kregen direct al bericht dat alles in werking was gezet en dat de kaarten en verdere info onderweg was. Ruim op tijd de tickets binnen en alle route beschrijvingen naar hotel en stadions dit geeft zoveel rust dat je precies weet hoe te handelen zelfs de metro stations waren aangeven. Prima hotel en London is een aanrader zeker als je er een paar dagen bent het ademt voetbal daar. We hebben genoten en al weer aan het kijken waar de volgende trip heen gaat.

Prima geregeld

Vorige week via Voetbaltrips.com naar Manchester United geweest. De kaarten waren netjes op tijd binnen en het waren prima plekken.

Goede kaarten. De berichten per mail en toegezonden informatie wekt veel vertrouwen en dat is waargemaakt! Top geregeld.

Leuke ervaring, goede opvolging

Enorm genoten van de match Real Madrid - City

De kaarten moesten we ophalen in Dortmund zelf. Kregen netjes een app van de contactpersoon waar we de kaarten konden ophalen en hadden super mooie plaatsen voor de wedstrijd Borussia Dortmund - Freinburg. De mannen hebben echt genoten en zeker voor herhaling vatbaar

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 7 medewerkers. Vanuit ons kantoor aan de Brennerbaan in Utrecht organiseren we tegenwoordig voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! Met onze kennis van voetbal en onze passie voor ondernemen is het ons doel om de consument op een betaalbare manier in contact te brengen met Europees topvoetbal.