Goede / mooie plekken voor een schapelijke prijs

Wedstrijd Bayern Leverkussen tegen Holstein Kiel. Leuke pot in een mooi en sfeervol stadion. Goede mooie plekken voor een prima prijs. In het stadion is het eten en drinken ook goed betaalbaar

Goede communicatie en betrouwbaar!

Op zaterdag 5 oktober met mijn zoon genoten van een sfeervolle wedstrijd Manchester City-Fulham. Probleemloos naar binnen met de geboekte tickets. Vooraf duidelijke instructie ontvangen om de digitale tickets in een wallet te zetten op elke telefoon. Mooie plaatsen wel de wat duurdere gekozen. Aanvankelijk wisten we niet waar we de voetbaltrip moesten boeken maar achteraf blij dat we dit bij voetbaltrips.com gedaan hebben! 100% betrouwbaar!

Good service

Booked tickets for B. Dortmund v Celtic on the Friday evening and received the e-tickets on the Monday

Wij hebben genoten !

Met collega's de champignons league wedstrijd van shakhtar donetsk tegen atalanta meegepikt in de veltins arena.. zeer goede plaatsen en parkeervoorziening. Fijne professionele organisatie voetbaltrips !

TOP

TOP geregeld.

Snel geregeld en super zitplekken bij city

Prachtige ervaring gehad bij Manchester City. Tickets tijdig ontvangen en super plekken dicht aan het veld!

Zitplaatsen vielen erg tegen

Categorie 1 zitplaatsen besteld tickets waren behoorlijk duur. Door de foto zicht op het veld kreeg je de indruk dicht op het veld te zitten. Uiteindelijk helemaal bovenin en op de doellijn kaarten gekregen. Beetje misleidend. Wedstrijd was prima

De mooiste buitenlandse voetbal ervaring tot nu toe.

Het is ons prima bevallen, we hadden de tickets keurig op tijd. Naar binnen toe gaan ging ook prima. Een tip voor andere mensen is dat als je medicatie mee in het Stadion wilt nemen, je hiervoor een verklaring moet hebben van de apotheek en dat men wil dat het in de originele verpakking zit. Gelukkig kwam dit wel goed en mocht het de pret verder niet drukken. De sfeer in het stadion was prettig en door het resultaat nog feestelijker. We konden het prima zien, echter kijkend naar de betaalde prijzen en de prijzen in het stadion had een wat lagere zitplaats de ervaring wel nog meer bijzonder gemaakt. Het was onze eerste keer

Alles werkte en we zaten met een groep van 7 bij elkaar

We hadden een plek hoog in het Old Trafford stadion, schuin achter het goal, waardoor je de tribune aan de overkant niet kon zien maar de wedstrijd was wel goed te volgen. We kregen de tickets enkele dagen voor de wedstrijd en de QR codes werkten zonder probleem. De kaartjes waren niet goedkoop maar het was een hele mooie belevenis.

Super ervaring!

Super klantenservice, makkelijk te bereiken en met noodnummer. Gelukkig deze niet nodig gehad, de kaarten/plekken waren prima. Bedankt!

Bezoek aan Liverpool vs. Bournemouth en Manchester City vs. Arsenal

Onlangs had ik het genoegen om samen met mijn twee neefjes twee topwedstrijden te bezoeken: Liverpool tegen Bournemouth en Manchester City tegen Arsenal. Beide wedstrijden boden een fantastische ervaring, en de jongens hadden de tijd van hun leven. Liverpool vs. Bournemouth Anfield is altijd indrukwekkend, en dit bezoek was daarop geen uitzondering. De sfeer was intens vanaf het eerste fluitsignaal. Onze plekken boden een geweldig zicht op het veld en gaven ons echt het gevoel deel uit te maken van het fanatieke Liverpool-publiek. Alles, van de toegang tot het stadion tot de catering, was perfect geregeld. Een onvergetelijke middag, vooral voor mijn neefjes die nog steeds praten over de goals en het gezang van ‘You’ll Never Walk Alone’. Manchester City vs. Arsenal De wedstrijd in het Etihad Stadium had een compleet andere dynamiek, maar was net zo opwindend. Manchester City en Arsenal behoren tot de beste teams van de Premier League, en de kwaliteit van het spel was daar duidelijk zichtbaar. Onze zitplaatsen gaven ons een uitstekend overzicht, en het stadionpersoneel zorgde ervoor dat alles soepel verliep. Wat me vooral opviel was de organisatie; ondanks de drukte voelde alles geordend aan. Mijn neefjes waren onder de indruk van de precisie van de passes en de snelheid van het spel. Al met al waren het twee geweldige ervaringen. Zowel de locaties als de faciliteiten waren top en alles was prima geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar!

Unieke ervaring

Wij hebben de wedstrijd Manchester City - Arsenal bijgewoond op 22 september met Voetbaltrips. Het was een unieke ervaring. We hadden goede zitplaatsen. De rest van het pakket (vluchten en hotel) was ook goed geregeld. Zeer tevreden en zeker voor herhaling vatbaar !

Super mooi voetbalweekend Barcelona!!

Voor onze zoon zijn 18e verjaardag hebben wij een voetbalweekend Barcelona geboekt via Voetbaltrips.com. Dit stond op zijn bucketlist en hoe leuk is dit om dat als vader, zoon uitje te doen. Vliegen vanaf Brussel, top!! Slapen in een super mooi hotel, top! Samen Barcelona verkennen, toeristische attracties en Camp Nou bezoeken, staat in de steigers, maar fan shop is gewoon open, even een tenue kopen natuurlijk, top! Als klapstuk een wedstrijd van Barcelona bijwonen in het olympisch stadion en ook nog met 7-0 gewonnen!!! Geweldig wat een ervaring, een weekend om nooit te vergeten. Bedankt Voetbaltrips.com :-)

Super ervaring!

Ik heb een super ervaring gehad! Alles is vlekkeloos verlopen. Het bleek dat ik naast een Nederlander zat. Hij had ook zijn ticket bij Voetbaltrips had aangeschaft. Hij was, net als ik, een "Groundhopper" en we hebben dan ook leuke ervaringen met elkaar uitgewisseld

Fantastische ervaring

Samen met mijn maat op zondag tickets geboekt voor dinsdag Manchester united-barnsley en woensdag Manchester city - inter Milaan. De tickets en alle benodigde informatie en begeleiding keurig optijd gekregen.

Veel moeten vragen maar we zijn er geraakt

Ik ben vorig weekend naar liverpool-nottingham forest gaan kijken en heb deze reis via hier geboekt. In principe was de communicatie goed maar niet altijd een antwoord op mijn vraag. We hebben ook de tickets net de dag voor de match ontvangen wat toch wel een stress met zich meebracht. Maar al bij al was het een fijne reis en moesten we ons geen zorgen meer maken zodra we het stadion uit waren. Wel jammer van het verlies van liverpool maar daar kan deze organisatie niet aan doen. Maar dank aan voetbaltrips om deze droom waar te maken!

Elke wedstrijd super geregeld

Voor de 3e keer via voetbaltrips weg geweest ( dortmund, arsenal en leverkusen). Fantastische dag gehad en zoals altijd gaat alles soepel vanaf het bestellen tot aan de tickets en de uiteindelijke plekken in het stadion. Tot de volgende

Heldere communicatie, actief meedenken, snelle service

Legendarische Leverkusen-Leipzig!!!

Ondertussen al voor de 3de keer aan de beste plaatsen geholpen door het Voetbaltrips-team. City-United, City-Arsenal en nu Leverkusen-Leipzig. 3 op 3 keer perfect verlopen. Goede, snelle en vriendelijke service. Op naar de volgende!

Een geweldige wedstrijd met een goeie sfeer

We kwamen aan bij het stadion en en gingen moeiteloos naar binnen. We hadden mooie plekken in het stadion waar je het hele stadion kon zien. Het was een mooie wedstrijd waarbij beide ploegen een goeie wedstrijd speelde, maar Atletico Madrid meer effectief was. Een geweldige sfeer maakt de avond ook compleet.

Fantastisch !

Voor de 2 de maal dit jaar tickets van Chelsea gekocht en alles weer netjes geregeld! Dus dan maar ineens terug tickets besteld voor Chelsea tegen Brighton voor mijn man zijn verjaardag. Aangezien we 3 á 4 maal per jaar in London zijn kunnen we op deze manier toch weeral van een wedstrijd van onze favoriete ploeg genieten . BEDANKT ! Top georganiseerd en perfect gecommuniceerd!

Goed geregeld

Wij hadden kaarten gekocht oor AC Milan - Torino. Het was de eerste keer om online voetbalkaarten te kopen. Het is natuurlijk altijd spannend of de site wel betrouwbaar is en of je uiteindelijk ook het stadion binnenkomt. Maar alles verliep helemaal goed. Kaarten hadden we op tijd ontvangen en de mail met wat wel en niet te doen was duidelijk en goede tips. Ik zal deze site dus zeker aanraden.

Betrouwbaar! Snelle service en uitstekende communicatie!

Al diverse keren tickets geboekt bij het team van Voetbaltrips. Snelle service en uitstekende communicatie. Afgelopen weekend Manchester City bezocht. Kaarten (geweldige plaatsen trouwens) pas 2 dagen vooraf besteld. Ook dit was geen probleem.

Super tof!

We gingen naar de wedstrijd Internazionale- Lecce in het legendarische San Siro. Het was een super toffe ervaring en alles ging perfect. Dit was mede het gevolg van de goede communicatie en de perfecte kaarten die we hebben gekregen.

Phenomenal!!

I went to see bayer leverkusen vs sttugart plus hotel and everthing went perfect

13 Bernadottelaan

Utrecht 3527GA