Uitstekend geregeld

Voor de wedstrijd Barcelona - PSG wilde ik met 3 man bij elkaar zitten. Door 1 belletje werd dit gegarandeerd. Na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden m.b.t. de informatie over de tickets. Zo lieten ze bijvoorbeeld meerdere malen weten dat de tickets pas laat door Barcelona werden verstrekt en wanneer we deze konden verwachten. Ik vond deze transparantie erg geruststellend. Al met al uitstekend geregeld!

Digitaal geregeld alles werkte en was op orde!

Digitaal geregeld alles werkte en was op orde, op internet een hoop fack sites gezien dus een beetje twijfel was er zeker. Maar alles prima in orde.

Mooie ervaring en goed geregeld

De tickets waren er mooi op tijd waardoor we geen stress hadden of het nog kwam. De plek waar we zaten was ook erg mooi, goed overzichtelijk. Mooie pot voetbal hebben we gezien. Zou zo weer tickets boeken bij jullie!

Supergaaf voetbalweekend gehad!

In één weekend wedstrijden bezocht van Manchester City en Liverpool. Wat een ervaring!!!

UCL Paris - Barcelona

Goed geregeld, wel prijzig maar zeker de moeite waard. Goede service en komen afspraken na.

Klasse!

Meerdere keren kaarten bestel en ook op korte termijn nog. Bij voorkeur voor lange zijde in een stadion is dit altijd gelukt! Goed bereikbaar en alles netjes op rijtje voor de wedstrijd!

Aanrader boek via hen uw tickets!

Had wat schrik zijn de tickets wel echt, geen fraude…maar nee oprecht alles heel goed verlopen. Ook de communicatie op voorhand dat ze sturen loopt heel vlot. Bij vragen antwoorden ze ontzettend snel! Echt een aanrader om via hen te boeken!

Als het mis gaat doen ze niets

In tegenstelling tot anderen. Als het mis gaat helpen ze helemaal niet om dingen op te lossen. Je moet alles zelf doen en oplossen. En ze zijn niet te bereiken als je ze nodig hebt. Zo kan ik ook winst maken

Response from the business owner

Goedemorgen Jan, We hebben u in de afgelopen dagen meermaals de benodigde links toegestuurd om een claim in te dienen voor de geannuleerde vlucht van een paar dagen geleden, mijns inziens zijn we dus zeker betrokken om uw probleem op te lossen. Het gaat namelijk ook een stuk sneller als u de claim rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappij zelf neerlegt, dan krijgt u sneller uitsluitsel dan wij. We vinden het erg jammer om te lezen dat u zich genoodzaakt voelde om dit op deze manier te uiten, omdat de onvrede volgens mij meer gericht is op easyJet dan op ons. We zullen per mail contact opnemen om het verder af te handelen, want uw klanttevredenheid is erg belangrijk voor ons.

Goede betrouwbare service!

Naar een wedstrijd van Liverpool te gaan was erg spannend en niet goedkoop. Maar het was het allemaal waard. Goede service van voetbaltrips. Beloftes nagekomen en ook toen het even mis ging en ik dikke stress had waren ze direct bereikbaar om het probleem op te lossen.

Super geregeld en vriendelijk

Vriendelijke mensen, betrouwbaar en denken met je mee. Top ervaring met deze site.

Fijne belevenis en leuke wedstrijd.

Jullie behulpzaamheid wordt erg gewaardeerd. Niet iedereen werkt vlot met pc. Ryanair is misschien goedkoop, maar daar houdt het dan ook mee op. De luchthaven van Charerloi vind ik een puinhoop qua organisatie, behalve de parking (ging wel vlot). Aankoop tickets met de tram kan ik niet aanbevelen. De automaten zijn niet duidelijk, plaatselijke bewoners zijn er ook niet enthousiast over zowel de jongere als de oudere. En er loopt geen personeel rond om je daarbij te helpen. Volgende keer niet twijfelen en enkel de trein boeken. Indien je aan de automaat problemen hebt is er tenminste wel personeel aanwezig die je wil en kan helpen. Hotel Pendulum: eten is ok, maar personeel aan de balie laat te wensen over. Je krijgt wat je vraagt, maar meer ook niet. Gsm toestellen kan je niet opladen op de kamer. Hoe dan wel? Kopen of laten en info krijg je niet automatisch. Personeel in en rond het stadion is uiterst behulpzaam. Bijkomend probleem in de stad was het gebruik van google maps. Misschien kunnen jullie nog enkele tips weergeven, ivm instellen van gsm in het Verenigd Koninkrijk. Netwerk was bv. niet te vinden. M.vr. groeten Eddy Luyts

Geweldige ervaring om een wedstrijd van Fulham bij te wonen

Op 8 april hebben we met 4 man de wedstrijd Fulham-Newcastle bijgewoond. Door voetbaltrips was alles perfect georganiseerd. Via de luchthaven van Luton waren we halverwege de ochtend al in ons hotel (Abbey Point) en waren de kamer al schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima hotel op 20 minuten lopen van de metro en 45 minuten met een Uber taxi vanaf de luchthaven. Sfeer in en rondom het stadion is zeer relaxed en gemoedelijk en vooral de stamkroeg Crabtree is een must om voor en na de wedstrijd een biertje te drinken met de lokale en fanatieke Fulham supporters. Stadion is makkelijk toegankelijk met de uitgeprinte tickets en de sfeer is super. Geen agressie of ongeregeldheden. De hele omgeving ademt daar voetbal uit. Na de wedstrijd is het centrum van Londen vlakbij en daarmee is het weekendje uit compleet. Kortom, een mooie ervaring rijker en voor herhaling vatbaar met organisatie door voetbaltrips.

Alles goed geregeld.

Eerste keer gebruik gemaakt van deze diensten, dus dan is het even afwachten hoe het is. Betaling was duidelijk, tickets op tijd en plaatsen op een goede plaats in het Schalke stadion.

Alles super goed geregeld

Perfect geregeld

Alles was perfect geregeld, goed hotel op een goede locatie, goede vlucht tijden en een geweldige wedstrijd! Wij gaan beslist nogmaals met voetbaltrips een wedstrijd bezoeken !

Super geregeld

Naar Newcastle United geweest . Via voetbaltrip kaarten geregeld. Had fantastische plaatsen en heel snel en veilig de kaarten ontvangen. Volgende keer bestel ik ze weer bij jullie. Bedankt.

Geweldige ervaring en goede communicatie

Wij zijn naar de wedstrijd Liverpool-Brighton geweest en hebben onze kaarten via voetbaltrips aangekocht. Wat hierbij opviel is dat de medewerkers van voetbaltrips duidelijk communiceren en altijd dezelfde dag nog antwoorden op desbetreffende mails. De kaarten hebben we digitaal ontvangen en dit werkte prima. Vanuit ons nogmaals dank voor de unieke ervaring van Andfield road.

Fantastische ervaring

Samen met mijn zoon naar een wedstrijd van de Spurs geweest. Prachtige ervaring. Zitplaatsen naast elkaar op een uitstekend plek in het stadion. Zeer goed geregeld.

Super geregeld

Alles was perfect geregeld.

mooie beleving

Goede plaatsen, mooie wedstrijd en goede ambiance.

Fantastisch reisbureau voor voetbal uitjes naar diverse landen! Snel en betrouwbaar

Goede service en vriendelijke benadering!

Super ervaring!

Er g goed georganiseerd. Goede afstemming vlucht, wedstrijden.

Super behulpzaam en vlotte communicatie. Zeker een aanrader

Alles goed geregeld en mooie plekken voor een prima prijs

Prima geregeld

Al meerdere trips gemaakt en altijd alles prima geregeld. Uitstekende plekken in het stadion. Fantastisch vader/zoon weekend

About Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.