Alles super geregeld

Voor de 2de keer goede ervaring met voetvaltrips.com

Snelle service, top plaatsen in het stadion.

Ik heb de wedstrijd Schalke - ST Pauli bezocht. Ik heb een top wedstrijd gezien vanaf de Nordkurve. Ga zeker vaker kaarten regelen via voetbaltrips.

Geweldige service

Ik heb kaarten besteld voor Schalke en dit is erg goed gevallen! De service is super, we kregen zelfs een gratis upgrade van onze plekken omdat er nog plek vrij was. Tickets netjes optijd ontvangen, en ook veel gehad aan de nuttige tips op de website. Zeker aan te raden om hier voetbaltickets te bestellen!

Het was overal goed geregeld!

Het was een goede trip. Niks was verkeerd op een ding na. Het was niet zo duidelijk welke zitplek je daadwerkelijk krijgt bij het bepalen van de categorie.

Top service en snelle levering van de werkende tickets

Fantastisch!

Mooie plekken, prima hotel en goede vluchttijden. Al met al top

Goed georganiseerd.

Afgelopen week een mooie reis gehad naar Manchester,hotel en kaarten voor de wedstrijd super geregeld.

Prachtige voetbaltrip

Brentford tegen Liverpool. Goede plekken. Vlak naast het uitvak, dichtbij het veld. Goede en veilige sfeer. Zo moet voetbal zijn. Kaarten op tijd geleverd. Stadion makkelijk te bereiken. Zeer prettige voetbaltrip!

Top ervaring

De wedstrijd Tottenham - Brighton top ervaren. De plekken in het stadion waren prima. Goed zicht op het veld. Een mooie wedstrijd gezien!

Top geregeld!

Wedstrijd van Valencia bezocht samen met mijn vrouw en kinderen. Prima plaatsen. Alle info was duidelijk en ruim op tijd naar ons verzonden.

Leuke wedstrijd bij Fulham

Op zaterdag 10 februari hebben de aantrekkelijke wedstrijd Fulham - Bournemouth gezien. Uitslag 3-1. Leuke pot voetbal tussen twee teams die aan elkaar gewaagd waren. Fulham heeft een verrassend leuk intiem stadion. Niet zo’n kolos als dat van Arsenal en Tottenham Hotspurs, beiden eerder bezocht, ook via Voetbaltrips. Ook nu hadden ze tickets netjes op tijd met instructie verstuurd. Volgend seizoen weer een ander team.

Super geregeld

Onlangs de wedstrijd Tottenham-Wolves bezocht met ons gezin. Het persoonlijke contact vooraf was erg fijn. De kaartjes ontvingen we een aantal dagen voor de wedstrijd en een nood-nummer wat we konden bellen. Het naar binnengaan ging zonder problemen. We zaten eerste rij, achter het doel en hebben een topdag gehad. Een paar dagen laten kregen we een mail met de vraag hoe het was gegaan. Wij zijn erg tevreden over Voetbaltrips en zullen zeker nog eens gebruik maken van deze service!

Geweldige wedstrijd beleefd met dank aan Voetbaltrips.com

Mijn zoon ik zijn samen naar de wedstrijd Real Madrid tegen Girona geweest. De kaarten hiervoor hadden wij van te voren besteld via de website van Voetbaltrips.com. Wij werden netjes op de hoogte gehouden over de wijze waarop wij de kaarten zouden ontvangen. In ons geval werden de kaarten door een plaatselijke medewerker afgeleverd bij ons hotel, na de wedstrijd hebben wij de kaarten op een afgesproken locatie weer ingeleverd. Ik kan niet anders zeggen dan dat alles goed geregeld was, ik zou dan ook niet aarzelen om een volgende trip weer bij Voetbaltrips.com te boeken. Een aanrader dus!!

Perfect geregeld

Boeken was heel makkelijk, vlotte en snelle communicatie via mail. Alles heel duidelijk en helder. Aanrader om via deze site te boeken.

Superleuke sfeer.

Alles was prima geregeld. We hadden vantevoren al duidelijke instructies over wat we konden verwachten. De Duitse supporters zijn daadwerkelijk een voorbeeld voor de Nederlandse supporters. Ben je supporter van de tegenstander dan loop je gewoon gezamenlijk naar het stadion. De wedstrijd Bayer Leverkusen tegen Bayern München had een positieve uitslag voor Leverkusen en het was nog lang gezellig in de stad. Topdag!

Super geregeld

Mooie wedstrijd gezien Fulham - Aston villa. De reis was super goed voor elkaar. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Goed geregeld

Leuk om op deze manier een wedstrijd mee te maken!

Was top geregeld

Burnley-Arsenal top plaatsen

In een woord fenomenaal

Wij hebben via voetbaltrips een weekend Madrid geboekt voor de Madrileense derby in het Santiago Bernabeu. De vluchttijden waren perfect geregeld zodat we veel tijd hadden om de stad te ontdekken. Ook het hotel was prima en het personeel vriendelijk. De wedstrijdtickets werden bij ons hotel geleverd en konden we bij het stadion weer inleveren. Onze plek in het stadion was geweldig. Een geslaagd weekend! Ik ga zeker nog een keer een voetbalweekend via voetbaltrips boeken!

Alles fantastisch geregeld!

Zeer tevreden van dit reisbureau voor voetbalreizen ! Mijn man en gaan regelmatig een weekend naar Londen en zijn al enkele jaren fan van Chelsea.We hebben in het verleden al eens het geluk gehad om naar een wedstrijd te gaan kijken via een Londenaar zelf. We hadden nog eens graag een wedstrijd bijgewoond en vonden dit bureau via internet. Dank zij de zeer goede commentaren hier 2 tickets gekocht. Alles was netjes geregeld en aangezien we de buurt heel goed kennen blindelings het stadion gevonden ! Zeer goede zitplaatsen en perfect zicht op het veld ! Wij gaan zeker in de toekomst nog gebruik maken van jullie bureau om naar Chelsea te gaan kijken ! Dikke pluim verdiend !

Lange wens is uitgekomen

Al jaren was het mijn wens om een keer met mijn zoon naar een voetbalwedstrijd in de Premier League te gaan. Ik zag de site voetbaltrips en heb de gok gewaagd, ook afgaande op andere beoordelingen. Geen spijt van, we zijn afgelopen zondag naar de wedstrijd Manchester United tegen West Ham United geweest en het was een geweldige belevenis. Alles ging gesmeerd en we hadden mooie plaatsen. Dit smaakt naar meer!

Een roltrip naar een topstadion in een topcompetitie!

We hebben een geweldige ervaring gehad bij West Ham United. Met de tickets ging alles perfect, we hadden goede plekken vlakbij het uitvak dus goed voor de sfeerbeleving in dit enorme stadion. Een volgende keer zullen we zeker weer bij jullie uitkomen. Alles goed geregeld en duidelijke communicatie.

Goed geregeld en mooie combi van sport en cultuur.

Alles was perfect ik kan niks negatief zeggen.

Ik wil dit iedereen aanraden, gisteren kaarten gevraagd voor Chelsea - Aston villa via Voetbaltrips.com en vandaag kreeg ik ze in de mail. Alles top geregeld. Erg blij met hoe het is verlopen. Het was een top ervaring!

25 Herculesplein

Utrecht 3584AA

About Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.