Goede betrouwbare service!

Naar een wedstrijd van Liverpool te gaan was erg spannend en niet goedkoop. Maar het was het allemaal waard. Goede service van voetbaltrips. Beloftes nagekomen en ook toen het even mis ging en ik dikke stress had waren ze direct bereikbaar om het probleem op te lossen.

Super geregeld en vriendelijk

Vriendelijke mensen, betrouwbaar en denken met je mee. Top ervaring met deze site.

Fijne belevenis en leuke wedstrijd.

Jullie behulpzaamheid wordt erg gewaardeerd. Niet iedereen werkt vlot met pc. Ryanair is misschien goedkoop, maar daar houdt het dan ook mee op. De luchthaven van Charerloi vind ik een puinhoop qua organisatie, behalve de parking (ging wel vlot). Aankoop tickets met de tram kan ik niet aanbevelen. De automaten zijn niet duidelijk, plaatselijke bewoners zijn er ook niet enthousiast over zowel de jongere als de oudere. En er loopt geen personeel rond om je daarbij te helpen. Volgende keer niet twijfelen en enkel de trein boeken. Indien je aan de automaat problemen hebt is er tenminste wel personeel aanwezig die je wil en kan helpen. Hotel Pendulum: eten is ok, maar personeel aan de balie laat te wensen over. Je krijgt wat je vraagt, maar meer ook niet. Gsm toestellen kan je niet opladen op de kamer. Hoe dan wel? Kopen of laten en info krijg je niet automatisch. Personeel in en rond het stadion is uiterst behulpzaam. Bijkomend probleem in de stad was het gebruik van google maps. Misschien kunnen jullie nog enkele tips weergeven, ivm instellen van gsm in het Verenigd Koninkrijk. Netwerk was bv. niet te vinden. M.vr. groeten Eddy Luyts

Geweldige ervaring om een wedstrijd van Fulham bij te wonen

Op 8 april hebben we met 4 man de wedstrijd Fulham-Newcastle bijgewoond. Door voetbaltrips was alles perfect georganiseerd. Via de luchthaven van Luton waren we halverwege de ochtend al in ons hotel (Abbey Point) en waren de kamer al schoon. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima hotel op 20 minuten lopen van de metro en 45 minuten met een Uber taxi vanaf de luchthaven. Sfeer in en rondom het stadion is zeer relaxed en gemoedelijk en vooral de stamkroeg Crabtree is een must om voor en na de wedstrijd een biertje te drinken met de lokale en fanatieke Fulham supporters. Stadion is makkelijk toegankelijk met de uitgeprinte tickets en de sfeer is super. Geen agressie of ongeregeldheden. De hele omgeving ademt daar voetbal uit. Na de wedstrijd is het centrum van Londen vlakbij en daarmee is het weekendje uit compleet. Kortom, een mooie ervaring rijker en voor herhaling vatbaar met organisatie door voetbaltrips.

Alles goed geregeld.

Eerste keer gebruik gemaakt van deze diensten, dus dan is het even afwachten hoe het is. Betaling was duidelijk, tickets op tijd en plaatsen op een goede plaats in het Schalke stadion.

Alles super goed geregeld

Perfect geregeld

Alles was perfect geregeld, goed hotel op een goede locatie, goede vlucht tijden en een geweldige wedstrijd! Wij gaan beslist nogmaals met voetbaltrips een wedstrijd bezoeken !

Super geregeld

Naar Newcastle United geweest . Via voetbaltrip kaarten geregeld. Had fantastische plaatsen en heel snel en veilig de kaarten ontvangen. Volgende keer bestel ik ze weer bij jullie. Bedankt.

Geweldige ervaring en goede communicatie

Wij zijn naar de wedstrijd Liverpool-Brighton geweest en hebben onze kaarten via voetbaltrips aangekocht. Wat hierbij opviel is dat de medewerkers van voetbaltrips duidelijk communiceren en altijd dezelfde dag nog antwoorden op desbetreffende mails. De kaarten hebben we digitaal ontvangen en dit werkte prima. Vanuit ons nogmaals dank voor de unieke ervaring van Andfield road.

Fantastische ervaring

Samen met mijn zoon naar een wedstrijd van de Spurs geweest. Prachtige ervaring. Zitplaatsen naast elkaar op een uitstekend plek in het stadion. Zeer goed geregeld.

Super geregeld

Alles was perfect geregeld.

mooie beleving

Goede plaatsen, mooie wedstrijd en goede ambiance.

Fantastisch reisbureau voor voetbal uitjes naar diverse landen! Snel en betrouwbaar

Goede service en vriendelijke benadering!

Super ervaring!

Er g goed georganiseerd. Goede afstemming vlucht, wedstrijden.

Super behulpzaam en vlotte communicatie. Zeker een aanrader

Alles goed geregeld en mooie plekken voor een prima prijs

Prima geregeld

Al meerdere trips gemaakt en altijd alles prima geregeld. Uitstekende plekken in het stadion. Fantastisch vader/zoon weekend

Geweldig voetbalweekend gehad!

Betrouwbare site om kaartjes te halen, reageren snel via de mail en denken mee als je met problemen zit!

Geweldige ervaring

Super leuk uitstapje gehad met mijn zoon, samen naar Birmingham, naar wedstrijd van Aston Villa. Goede plaatsen in het stadion!

Fantastische plekken in het stadion en tickets heel snel geleverd.

Slechts enkele dagen voor de wedstrijd FC Bayern München-Mainz 05 besloten kaarten te bestellen. Binnen een dag al ontvangen en werkelijk fantastische zitplekken. Enorm genoten van de wedstrijd! Alles was van begin tot eind goed geregeld. Zou het zo weer doen en beveel iedereen aan om hier tickets te kopen voor buitenlandse wedstrijden!

Top georganiseerd!

Alles tot in de puntjes georganiseerd. Een echte aanrader!

Betrouwbaar en duidelijke prettige communicatie

Bij buitenlandse voetbalkaartjes kopen wordt gewaarschuwd voor valse kaartjes maar Voetbaltrips is volledig echt en betrouwbaar. Toen de door ons gekozen wedstrijd niet door ging vanwege weersomstandigheden prima geholpen en voucher voor bedrag gekregen die 2 jaar geldig is. Inmiddels opgemaakt en geen enkele moeite bij controle kaartjes, volledig safe dus om te boeken.

Valse tickets dus geweigerd bij stadion

Valse tickets geweigerd bij t stadion met mijn zoontje die ik voor zijn 10e verjaardag mee wilde nemen voor zijn 1e champions league wedstrijd. 1,5 uur bij ticket shop gestaan en toen terug naar hotel. Vandaag een verassing bezoek afgelegd op hun kantoor in utrecht om te kijken of er überhaupt een bedrijf gevestigd zit. De 31 jarige eigenaar zat in Argentinië en de boel wordt gerund door jonge jongens. Zo even kijken op de kvk wie er aan t hoofd staat van deze operatie. ***, neem aan dat jullie woord houden en mij elke cent terug betalen die ik uitgegeven heb!

Prima geregeld

Alles prima geregeld. Leuk weekend gehad. Goed contact .

Goed geregeld

Tickets mooi op tijd binnen, duidelijke communicatie en ook prima plaatsen op villa park !

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.