Ervaring om niet snel te vergeten

Alles was top geregeld, geen seconde gedoe gehad. De plekken in Stamford Bridge waren perfect, sfeer in het stadion was top en alles voor de reis was vooraf helder uitgelegd. Al met al een hele mooie ervaring.

Toffe voetbalkleding, uitstekend geregeld.

Geweldig. Alles was uitermate goed geregeld. Goede communicatie met de organisatie. Aankomst in stadion verliep ook moeiteloos. Geen minpunten.

onvergetelijk

Wat een geweldige wedstrijd hebben wij gezien en wat een sfeer. Ik ben al 50 jaar een voetbalfan, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt en voetbaltrips heeft dat uitstekend begeleid.

Prima geregeld

Voetbaltrips communiceert duidelijk en vaak en is goed bereikbaar. Heldere uitleg van hoe en wat.

Fantastisch en uitstekend geregeld.

Uitstekend geregeld door voetbaltrips.com.tickets ruim op tijd binnen. Prima hotel bij onze voetbal trip. Twee fraaie wedstrijden gezien.kortom een super voetbal uitje geregeld door voetbaltrips.com een zeer geslaagd weekend bijzonder aan te bevelen.

Geweldige ervaring.

Ik ben samen met mijn vriendin naar PSG - Montpellier geweest. Wat een geweldige ervaring. De communicatie plus de kaarten via voetbaltrips is perfect gegaan. We kregen de kaarten netjes via de mail 5 dagen voor de wedstrijd. We hadden goede plekken, zeker waar voor je geld.

Onvergetelijk

Dankzij voetbaltrips naar de wedstrijd Arsenal-Leicester geweest. Snelle reacties via mail en snelle oplossing bij een probleempje met het laden van de tickets. Verder geen problemen gehad en een geweldige wedstrijd meegemaakt. Voetbaltrips: Bedankt!

prachtige ervaring, kaarten netjes en op tijd geregeld

Ik ben met mijn zoon naar Man. City - Bournemouth geweest. We kregen de kaarten een week van te voren via de email toegestuurd. Mooie plaatsen (derde rij vanaf het veld, niet ver van de middenlijn). Mooi om Kevin de Bruyne, Haaland etc live en zo dichtbij te zien.

Wat een belevenis!

Via Voetbaltrips de wedstrijden Brentford - Manchester United en Chelsea - Tottenham bezocht. Wat een geweldige ervaring, bedankt!

Adembenemende beleving

Manchester City, een echte volksclub met een geweldig sfeervak, faciliteiten, en ontzettend goed voetbal.

Onverteerbare herinneringen gemaakt!

Van boeking tot laatste fluitsignaal perfect geregeld.

Super dag gehad, alles top geregeld

Kaartjes kopen bij voetbaltrips.com ging heel makkelijk. Kaartjes 2 dagen voor de wedstrijd via de mail gekregen. Om binnen te komen was geen probleem. Leuke wedstrijd gezien, was een mooie ervaring. We zullen jullie aanbevelen mocht er iemand uit onze vriendenkring naar een wedstrijd willen. En voor de volgende keer komen we zeker terug.

Geweldige avond beleefd in Barcelon,alles soepel verlopen.

Snel antwoord bij vragen. Top plaatsen voor 3 personen in Nou Camp. ( en naast elkaar). Prijs goedkoper als bij andere aanbieders.

Prima geregeld!

We hebben de wedstrijd tickets ruim op tijd gekregen, konden er gewoon mee naar de wedstrijd, uitstekende plekken vlak langs het veld op de middenveld!

Was een hele mooie ervaring

De organisatie was goed en was een leuke wedstrijd met veel doelpunten en een gezellige sfeer

Fantastische trip naar fc Liverpool

Alles was perfect geregeld en vooraf werden wij keurig geinformeerd over de kaarten, en voor ons de wijziging van de wedstrijddag. Liverpool zelf was een geweldige ervaring, een must do als voetbalsupporter. Volgende keer zeker weer via voetbaltrips.com

Het was uitstekend met een geweldige sfeer.

Londen is een prachtige stad met aardige mensen en Arsenal heeft een geweldig stadion en fans. De vlucht was goed en mijn hotel lag op een goede locatie nabij een metrostation, wat ook leuk was.

blijvende herinnering door topdag bij Manchester United

Het was een schitterende ervaring ! Vooraf alles goed geregeld met voetbaltrips.com. Mooi op tijd de kaarten waarbij ook rekening was gehouden met onze voorkeur. Helaas viel de uitslag tegen, maar dat heeft geen invloed op de herinnering aan een mooie dag met mijn zoons bij Manchester United, met dank aan Voetbaltrips.com

Duidelijke communicatie en goede tickets gekregen, top.

Super trip gehad!

Mooie plaatsen, spannende wedstrijd, gezellige sfeer. Alle ingrediënten voor een mooie voetbal trip!

Mooie ervaring en top geregeld door Voetbaltrips.com

Alles is erg goed verlopen. Kaartjes waren ruim op tijd binnen en de entree bij het stadion ging ook erg soepel. Goed geregeld!! Verder natuurlijk erg mooi om de Gelbe Wand zo in het echt te zien. Alles bij elkaar een top ervaring gehad met mijn zoon. Bedankt! Groeten Thijs

Prima geregeld

Mooi op tijd de uit te printen kaartjes per mail ontvangen voor een wedstrijd waarvoor normaal gesproken moeilijk aan kaarten te komen is. Deze keer Borussia Dortmund, eerder al eens Chelsea…. Maak graag weer gebruik van deze aanbieder….. goede prijs / kwaliteit verhouding.

Wij gingen met vier naar Tottenham - Southampton kijken . Goedkoopste plaatsen van Voetbaltrips waren achter doel in thuisvak vlak naast bezoekende supporters . We zaten samen, hadden goed zicht en er was veel sfeer . Niks op aan te merken . Tickets zaten twee dagen voor de wedstrijd met handig linkje in mijn mailbox .

Goed geregeld, duidelijk en voor een goede prijs.

Alles duidelijk, goed en optijd geregeld. Complimenten.

Met mijn zoon naar een wedstrijd van Bor. Dortmund. Drie dagen ervoor kregen wij digitaal de kaartjes toegezonden. Maar wat een plaatsen, fantastisch, aan het veld, ten hoogte van de middenlijn. Hierdoor een onvergetelijke dag. Bedankt voetbaltrips.com!!

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 7 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we tegenwoordig voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! Met onze kennis van voetbal en onze passie voor ondernemen is het ons doel om de consument op een betaalbare manier in contact te brengen met Europees topvoetbal.