Een geweldige ervaring

Top plekken en een top service !

Super plekken maar late informatie over afhaling kaarten.

Top wedstrijd gezien op super plekken maar geen tijd gehad om de sfeer te proeven bij Wembley. Op de dag zelf nog 1 vergeten kaartje op moeten halen bij stadion, lange rij en informatie hierover pas dag van te voren ontvangen. Jammer, had graag de sfeer willen zien buiten stadion.

Fantastisch!

Ons idool, Ronaldo, speelde de hele wedstrijd en scoorde bovendien 3 keer. Waarvan 2 keer in de hoek waar wij zaten. Zowel de vlucht, als de wedstrijdtickets en het hotel was prima geregeld. Alles stond keurig op tijd in de mail. Contact met de jongens van voetbaltrips verliep zeer gemakkelijk.

Vlotte service

Vanuit België tickets online besteld voor de match Real Madrid - Getafe. Betrouwbaar en vlotte service. Aankoop tickets 2 de prijsklasse mooie zitplaatsen op de vijfde rij en onze Belgische keeper en andere voetbalspelers in actie gezien.

Precies wat je verwacht te krijgen

Een geweldige match en reis gehad in manchester. Dit kwam vooral door de de goede en vlotte klantenservice. Tickets en afspraken waren zoals afgesproken. Zeker een aanrader

Goed geregeld, mooie plekken

Goed service. Ook tijdens Corona met annulering. Top opgelost

Prachtige wedstrijd in een stadion met 79.000 mensen

Mooie plaatsen in het Borussia Dortmund stadion. Tegenstander Wolfsburg maakte veel fouten, rust al 4-0. Prachtige sfeer. Fanatiek publiek. De gele wand van dansende supporters was indrukwekkend.

Vond het een leuke ervaring was ook men eerste keer in echt groot stadion De ticket ging vlot het boeken ging vlot alles was duidelijk

Mooie ervaring in Parijs

Samen met mijn zoon hebben we een hele mooie ervaring gehad met de wedstrijd van PSG tegen Marseille. De kaartjes zijn prijzig, maar de dienstverlening van Voetbaltrips is goed.

Geweldige ervaring op de Gelbe Wand

Vorige week bij Borussia Dortmund - Wolfsburg geweest! Mooie plekken en als kers op de taart 7 doelpunten gezien.

Fantastische dag gehad met dank aan Voetbaltrips

Mooie zitplaatsen in Wembley. Halve finale FA Cup: Chelsea - Crystal Palace. Hele goede communicatie vanuit Voetbaltrips.

Alweer zalig voetbaltripje⚽

Zoals alle vorige keren was alles toppie geregeld, goede plaatsen en vooral steeds klaar om hulp te verlenen waar nodig! Genoten met de zoon en neef!

Altijd vriendelijk te woord gestaan en kaarten ruim op tijd ontvangen! Goed zicht (als we iets lager konden zitten was het nog beter).

Top service!

Wedstrijd: Aston Villa - Tottenham Hotspur Voor deze wedstrijd had ik losse kaarten gekocht. De E-tickets (Lange zijde hoofdtribune, fijne plek) ruim optijd ontvangen. Heel simpel Villa Park binnengekomen. Als of je bij je eigen club binnenloopt. Aston Villa is zeker aanrader om een keer te bezoeken. (Mooi club) ook in de stad is het prima toeven. Al met al echt een top weekend!

Mooi fantastisch leuk!!

;Dit waren de woorden van mijn zoon nadat ik heb vroeg of hij in een paar woorden kon zeggen wat hij er van vond!!! Zijn ogen glinsterden erbij!!! Dank voor de service en het contact!!!

Goed geregeld, persoonlijk contact

Er was van alles aan de hand met deze Premier League boeking maar Voetbaltrips heeft het goed opgelost. Ten eerste was de boeking in april 2020 dus ging niet door ivm Corona. Met vouchers nieuwe wedstrijd op 2.4.22 geboekt maar die werd verschoven naar 3.4.22 Uiteindelijk kunnen veranderen naar Chelsea op 2.4.22 en daarna kwamen de sancties, maar VT had de kaartjes gelukkig al gekocht. Uiteindelijk een upgrade gekregen en Brentford met 1-4 zien winnen. Kortom veel geregel maar allemaal gelukt.

Onvergetelijke voetbalavond in Parijs

Wij hebben echt een fantastisch weekend in Parijs gehad met de wedstrijd van PSG als absoluut hoogtepunt!! Alles rondom het stadion verliep soepel, de plekken waren goed en we hebben echt genoten van het sterren ensemble. Dit was echt een avond die m'n jongens Mats van 12 en Lasse van 10 nooit meer zullen vergeten!! Met een uitslag van 5 - 1 voor PSG waarin Neymar en Mbappe 2x scoorden en ook nog 1 doelpunt van Messi viel alles die avond op z'n plek. Thanks daarvoor!! Wij zijn al aan het sparen voor een volgende wedstrijd in Europa!

Heerlijk voetbalfeest bij Tottenham

Met een 5-1 overwinning in de pocket, loop je met een goed gevoel het (mooie) stadion van Tottenham uit. De tickets waren netjes op tijd verstuurd per e-mail. Kortom we hebben een goed voetbalweekend gehad.

Onze persoonlijke wensen zijn ingevuld; alles soepel verlopen

Door corona hadden we nog een tegoed staan, dit is keurig verrekend met onze nieuwe voetbalreis. Tevens zijn onze persoonlijke voorkeuren verwerkt in het aanbod en is alles soepel verlopen.

Altijd leuk!

Goede communicatie. Kaarten prima geregeld. Alles via de mail of, indien gewenst, aanvullend tel contact.

Prachtige voetbalbeleving

Ik en mijn vader hebben tickets gekocht op voetbaltrips.com voor de match Barcelona - Sevilla in het Camp Nou stadium. De communicatie met voetbaltrips was zeer goed en duidelijk. Alles is zeer vlot verlopen met de tickets, het was duidelijk waar we moesten zijn en we geraakten vlot binnen in het stadium en vonden snel onze plaatsen. We hebben enorm genoten van de wedstrijd! Het was zeer indrukwekkend om in zo’n groot stadium met 100.000 mensen samen te zitten en topsterren als Piquet, Dembele, Pedri en andere zien voetballen. Een ware droom kwam ter vervulling! We zijn al aan het denken om een volgende voetbaluitstap uit te stippelen!

Echt fantastisch!!!

Eerste keer complete voetbalreis geboekt bij voetbaltrips. Zijn met 4 vrienden naar Atlecio Madrid geweest. Alles verliep soepel. Het contact met voetbaltrips, het ontvangen van de reisbescheiden en de tickets echt allemaal super en makkelijk. Hotel midden in het centrum van Madrid. Plaatsen in het stadion helemaal top. Zaten eerste ring lange zijde echt prachtig. Geweldige ervaring. Gaan we vaker doen via voetbaltrips. Bedankt voetbaltrips.

Heerlijke voetbalervaring via Voetbaltrips.com

Eerste keer kaarten besteld via Voetbaltrips.com, keurige klantenservice, direct bevestiging van bestelling en de communicatie was meer dan prima. Week voor aanvang de kaarten ontvangen per mail met duidelijke instructie, tussendoor bleken we de verkeerde kaarten te hebben ontvangen, telefonisch door voetbaltrips keurig opgelost en de vervangende kaarten direct ontvangen. Met de (juiste) uitgeprinte tickets op pad en geen probleem om het stadion van Dortmund in te komen. Hele toffe wedstrijd, de sfeer was geweldig al verloor Dortmund helaas met 4-1 van Leipzig. Al met al een perfecte ervaring die ik voor iedereen zou aanbevelen.

Fantastische ervaring!!!!!

Er zijn van die dingen die je in elk geval 1x in je leven moet hebben meegemaakt. Voor mij was dat het bijwonen van een wedstrijd van Borussia Dortmund op de magische "Gelbe Wand", voor velen de mooiste sfeertribune van de wereld! Alle verwachtingen zijn waargemaakt!!!

Een prachtige mooie ervaring om samen met mijn zoon in zo een atmosfeer een wedstrijd te bezoeken.

De voetbaltrip naar de wedstrijd Chelsea - Newcastle was er één voor in de boeken. Ze zeggen vaak dat herinneringen onbetaalbaar zijn en dat gevoel overheerst bij ons zeker.

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 7 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we tegenwoordig voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! Met onze kennis van voetbal en onze passie voor ondernemen is het ons doel om de consument op een betaalbare manier in contact te brengen met Europees topvoetbal.