Geweldig voetbalweekend gehad!

Betrouwbare site om kaartjes te halen, reageren snel via de mail en denken mee als je met problemen zit!

Geweldige ervaring

Super leuk uitstapje gehad met mijn zoon, samen naar Birmingham, naar wedstrijd van Aston Villa. Goede plaatsen in het stadion!

Fantastische plekken in het stadion en tickets heel snel geleverd.

Slechts enkele dagen voor de wedstrijd FC Bayern München-Mainz 05 besloten kaarten te bestellen. Binnen een dag al ontvangen en werkelijk fantastische zitplekken. Enorm genoten van de wedstrijd! Alles was van begin tot eind goed geregeld. Zou het zo weer doen en beveel iedereen aan om hier tickets te kopen voor buitenlandse wedstrijden!

Top georganiseerd!

Alles tot in de puntjes georganiseerd. Een echte aanrader!

Betrouwbaar en duidelijke prettige communicatie

Bij buitenlandse voetbalkaartjes kopen wordt gewaarschuwd voor valse kaartjes maar Voetbaltrips is volledig echt en betrouwbaar. Toen de door ons gekozen wedstrijd niet door ging vanwege weersomstandigheden prima geholpen en voucher voor bedrag gekregen die 2 jaar geldig is. Inmiddels opgemaakt en geen enkele moeite bij controle kaartjes, volledig safe dus om te boeken.

Valse tickets dus geweigerd bij stadion

Valse tickets geweigerd bij t stadion met mijn zoontje die ik voor zijn 10e verjaardag mee wilde nemen voor zijn 1e champions league wedstrijd. 1,5 uur bij ticket shop gestaan en toen terug naar hotel. Vandaag een verassing bezoek afgelegd op hun kantoor in utrecht om te kijken of er überhaupt een bedrijf gevestigd zit. De 31 jarige eigenaar zat in Argentinië en de boel wordt gerund door jonge jongens. Zo even kijken op de kvk wie er aan t hoofd staat van deze operatie. ***, neem aan dat jullie woord houden en mij elke cent terug betalen die ik uitgegeven heb!

Prima geregeld

Alles prima geregeld. Leuk weekend gehad. Goed contact .

Goed geregeld

Tickets mooi op tijd binnen, duidelijke communicatie en ook prima plaatsen op villa park !

Top !

2de keer tickets geboekt via Voetbaltrips. Liverpool-Southampton (FACup). Topplaatsen langste zijde aan de middelijn. Duidelijke richtlijnen. Goede communicatie. Etickets > Scannen en binnen. Kan niet eenvoudiger. We blijven klant.

Return bij voetbaltrips

Tot dusver drie keer bij dit bedrijf kaarten geboekt. Twee keer voor een wedstrijd in Londen, een keer voor een duel in Barcelona. Steeds was alles piekfijn in orde: de zitplaatsen, de communicatie van het bedrijf, de verzending. Houden zo.

Zeer leuke ervaring

Leuke wedstrijd, leuke sfeer in en rond het stadion van Dortmund.

Trip was uitstekend georganiseerd. Informatie ruim op tijd gestuurd, maar ook snelle reactie bij vragen. Vliegtickets/vluchten en hotel was prima en ook wedstrijdtickets keurig op tijd aangeleverd, alles zonder enige problemen verlopen. Kers op de taart was dat Valencia-Real Madrid ook nog eens een geweldige wedstrijd was. Onze dank is groot.

Alles super geregeld

Voor de 2de keer goede ervaring met voetvaltrips.com

Snelle service, top plaatsen in het stadion.

Ik heb de wedstrijd Schalke - ST Pauli bezocht. Ik heb een top wedstrijd gezien vanaf de Nordkurve. Ga zeker vaker kaarten regelen via voetbaltrips.

Geweldige service

Ik heb kaarten besteld voor Schalke en dit is erg goed gevallen! De service is super, we kregen zelfs een gratis upgrade van onze plekken omdat er nog plek vrij was. Tickets netjes optijd ontvangen, en ook veel gehad aan de nuttige tips op de website. Zeker aan te raden om hier voetbaltickets te bestellen!

Het was overal goed geregeld!

Het was een goede trip. Niks was verkeerd op een ding na. Het was niet zo duidelijk welke zitplek je daadwerkelijk krijgt bij het bepalen van de categorie.

Top service en snelle levering van de werkende tickets

Fantastisch!

Mooie plekken, prima hotel en goede vluchttijden. Al met al top

Goed georganiseerd.

Afgelopen week een mooie reis gehad naar Manchester,hotel en kaarten voor de wedstrijd super geregeld.

Prachtige voetbaltrip

Brentford tegen Liverpool. Goede plekken. Vlak naast het uitvak, dichtbij het veld. Goede en veilige sfeer. Zo moet voetbal zijn. Kaarten op tijd geleverd. Stadion makkelijk te bereiken. Zeer prettige voetbaltrip!

Top ervaring

De wedstrijd Tottenham - Brighton top ervaren. De plekken in het stadion waren prima. Goed zicht op het veld. Een mooie wedstrijd gezien!

Top geregeld!

Wedstrijd van Valencia bezocht samen met mijn vrouw en kinderen. Prima plaatsen. Alle info was duidelijk en ruim op tijd naar ons verzonden.

Leuke wedstrijd bij Fulham

Op zaterdag 10 februari hebben de aantrekkelijke wedstrijd Fulham - Bournemouth gezien. Uitslag 3-1. Leuke pot voetbal tussen twee teams die aan elkaar gewaagd waren. Fulham heeft een verrassend leuk intiem stadion. Niet zo’n kolos als dat van Arsenal en Tottenham Hotspurs, beiden eerder bezocht, ook via Voetbaltrips. Ook nu hadden ze tickets netjes op tijd met instructie verstuurd. Volgend seizoen weer een ander team.

Super geregeld

Onlangs de wedstrijd Tottenham-Wolves bezocht met ons gezin. Het persoonlijke contact vooraf was erg fijn. De kaartjes ontvingen we een aantal dagen voor de wedstrijd en een nood-nummer wat we konden bellen. Het naar binnengaan ging zonder problemen. We zaten eerste rij, achter het doel en hebben een topdag gehad. Een paar dagen laten kregen we een mail met de vraag hoe het was gegaan. Wij zijn erg tevreden over Voetbaltrips en zullen zeker nog eens gebruik maken van deze service!

Geweldige wedstrijd beleefd met dank aan Voetbaltrips.com

Mijn zoon ik zijn samen naar de wedstrijd Real Madrid tegen Girona geweest. De kaarten hiervoor hadden wij van te voren besteld via de website van Voetbaltrips.com. Wij werden netjes op de hoogte gehouden over de wijze waarop wij de kaarten zouden ontvangen. In ons geval werden de kaarten door een plaatselijke medewerker afgeleverd bij ons hotel, na de wedstrijd hebben wij de kaarten op een afgesproken locatie weer ingeleverd. Ik kan niet anders zeggen dan dat alles goed geregeld was, ik zou dan ook niet aarzelen om een volgende trip weer bij Voetbaltrips.com te boeken. Een aanrader dus!!

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.