Prima bedrijf!!!

Betrouwbare mensen. Denken met je mee. Goede telefonische bereikbaarheid en goede instructies via de mail. Heb op 1 zaterdag twee permierleague games in London gezien. Prima plaatsen (1 zelfs court side), relatief goedkoper dan concurrerende sites. In de toekomst doe ik zeker weer zaken met dit bedrijf.

Top.

Wedstrijdkaarten zijn aan de prijzige kant maar dit wordt gecompenseerd met een uitstekende service.

Betrouwbaar en goede, snelle communicatie

Ik heb voor de eerste keer kaartjes besteld via voetbaltrips en we hebben er een zeer positieve ervaring aan overgehouden. Zowel voor het plaatsen van de bestelling als erna heb ik diverse keren via de mail contact gehad en er werd steeds snel gereageerd. De kaartjes konden we bij het stadion van Borussia Dortmund ophalen en dat ging heel eenvoudig. De aan ons toegewezen plaatsen hadden ook goed zicht.

Ideale voetbaltrip met de juiste organisatie

Zeer genoten van een mooie wedstrijd, voor een betaalbare prijs. Deze wedstrijd stond op onze bucketlist, het was het allemaal dus zeker waard. Ook met het verkrijgen van de tickets was het makkelijk.

Top wedstrijd

Alles was goed geregeld. In de mail stond dat we de kaarten 2,5 uur van tevoren konden ophalen. Maar s morgens om 10 uur lagen ze al klaar. Top geregend

Een fantastische ervaring

Erg leuke ervaring gehad en goed geregeld. Verder ook nog een verwend met een mooie wedstrijd!

Prima tripje naar Dortmund

Duitse Supercup is altijd leuk. Gemakkelijk. Kaartjes gekocht via voetbaltrips.com.

Het was geweldig

De sfeer en het stadion is geweldig. We zaten op de Gelbe Wand dat is een beleving opzich.

Goede service en geweldige ervaring

Slecht

Busreis en wedstrijd van Dortmund: 1 groot drama en weinig tot geen communicatie vanuit de “reisleiding”.

Nachtmerrie

Recent naar Dortmund - Bayern München geweest. Op de heen en terugweg met alleen maar dronken mensen tijdens de busreis. Het was niet gezellig. Zorgde voor veel overlast. Vanuit de leiding 0,0 communicatie. De bus reed ruim 2 uur langs het stadion voor een parkeerplek. Aangezien de organisatie geen parkeervergunning had aangevraagd. Alle tijd was kwijt voor het bezoeken van de fanshop etc. Werden uit de bus gedumpt en moesten alles zelf uitzoeken. De reisleiding wist helemaal nergens van af. Drama!!

mooie ervaring en heel dichtbij voor herhaling vatbaar

wel lang moeten wachtten voor de kaartjes bij het stadion

De reis is goed meegevallen

Hotel en stadions lagen wel ver uit elkaar. Dat is eigenlijk het enige grote minpunt

Heerlijke voetbalervaring samen met mijn zoon

Prachtige wedstrijd , mooi weer , geweldig stadion, gemoedelijke sfeer , fans van beide die bier drinken mt elkaar . Bayern en Dortmund fans

Een geweldige ervaring zou meer via deze site willen bestellen alles wat goed geregeld en was duidelijk aangegeven!

Prima in contact en gegevens etc.

Had alleen losse kaarten en was prima, heb ervaring in deze branche en vind het prima verlopen.

Geweldige ervaring

Geweldige voetbalervaring alles keurig verzorgt. Een aanrader voor de buitenlandse voetbal trips

Geweldige wedstrijd, sfeer en mensen in Dortmund.

Afgelopen weekend hebben ik en mijn zwagertje de wedstrijd Dortmund - Bayern bezocht. De finale van de duitse supercup. De voetbaltrip was geweldig. Wat een geweldige wedstrijd, sfeer en mensen in Dortmund. Alles ademde voetbal. Echt top! Zou het iedereen die een voetbalhart heeft aanraden!!

Goede busreis naar een sfeervol Dortmund

Goede busreis, mooi op tijd. Kaarten lagen netjes klaar. Plaatsen waren redelijk in het stadion. Vooral om het stadion hangt veel sfeer met de verschillende "Biergartens".

Top ervaring

Bij veel wedstrijden is het lastig om later nog aan kaartjes te komen. Maar als je het niet erg vind een beetje meer te betalen is het hier zo geregeld. Zo ook voor de Super 2019 in Dortmund. 2 kaartjes besteld en betaald, en 3 dagen voor de wedstrijd de kaarten digitaal in de mail. Parkeerplaats staat duidelijk vermeld in de papieren. Absolute aanrader is het Duits voetbal geen rommel op straat, supporters accepteren elkaar. Hoe mooi is dat 80.000 man en 50 agenten waar zie je dat nog!

Een voetbal trip naar Londen geboekt, het was geweldig. Alle papieren op tijd binnen, een mooie ervaring..

Geweldig!!

De ervaring van de wedstrijd was geweldig. Dankzij voetbaltrips.com heb ik geen problemen ervaren en alles was goed geregeld.

Geweldige ervaring

In vier dagen Londen drie voetbalwedstrijden bezocht. Luton Town - Middlesbrough, Millwall - Preston North End en de Community Shield (Liverpool - Manchester City). Een ervaring om niet te vergeten! De reis was goed verzorgd en we hebben geen problemen gehad met de tickets, de vliegreis of het hotel. Al met al een fantastische ervaring en een mooie herinnering!

Top organisatie en een super wedstrijd gezien

Alles was super geregeld door deze organisatie. Vooral het telefonische contact heel tevreden over. Mijn zoon is 11 onwijs fan van dortmund dus hopen dat hij de tickets wint daar zou hij heel gelukkig van worden.

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 7 medewerkers. Vanuit ons kantoor aan de Brennerbaan in Utrecht organiseren we tegenwoordig voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! Met onze kennis van voetbal en onze passie voor ondernemen is het ons doel om de consument op een betaalbare manier in contact te brengen met Europees topvoetbal.