Geweldige dag gehad!

Met 43 man naar Borussia Mönchengladbach geweest, mooie plekken en een top service helemaal perfect geregeld!

Top geregeld

Alles perfect geregeld. Goede communicatie.

Top weekend, alles ging volgens afspraak, prima organisatie!

Makkelijk te boeken, alles verliep volgens afspraak. Een telefonische vraag werd vriendelijk en goed beantwoord. We hadden alleen tickets besteld, vlucht en hotel zelf geregeld,

Echt een geweldige trip naar Anfield Liverpool

Alles liep op rolletjes. Vliegtickets/hotel/ en de kaarten voor de voetbalwedstrijd waren allemaal top geregeld. Ik adviseer iedereen die naar zo'n wedstrijd wil te boeken bij voetbaltrips.com.

Super vader-zoon uitje !!

Heerlijk weekend gehad samen met mijn zoon bij Chelsea - Spurs. Geweldige sfeer en tickets lagen dankzij Voetbaltrips.com netjes klaar bij hotel. Top!!!

Geweldig weekend

Weekend was goed geregeld en we hebben 2 topwedstrijden gezien. Voetbaltrips is ook bereikbaar om eventueel dingen op te lossen.

Super gave mooie ervaring

Mooie ervaring om naar een typisch ouderwets Engels stadion te gaan.

Top geregeld.

Ik ben met mijn zoon naar Atlico Madrid-Liverpool geweest. Dit was een hele mooie ervaring. De wedstrijd was niet heel spectaculair maar de sfeer vooraf en tijdens de wedstrijd maakte veel goed. Madrid is ook een een mooie stad. Al met al een heel geslaagde trip.

Dankzij Voetbaltrips.com hebben mijn zoon en ik een topervaring beleefd

Voorafgaand aan de bestelling had ik nog één vraag die binnen een half uur werd beantwoord. Kaartjes werden dezelfde dag per mail verstuurd. Mijn zoon en ik hebben een geweldige avond gehad bij Tottenham Hotspur - RB Leipzig. De plaatsen in het stadion waren ook super. Bedankt!

Fantastische ervaring!

Afgelopen week naar een Championsleage wedstrijd geweest: Tottenham - Leipzig. Was uitstekend geregeld en we hadden ook nog eens een geweldige plek. Zeker voor herhaling vatbaar!

Wij vonden alles heel goed geregeld

Het was voor ons de eerste keer om naar een voetbalwedstrijd in het buitenland te gaan, maar wij hebben van alles genoten. stad Madrid heel mooi en de wedstrijd was ook een hele mooie ervaring.

wij hadden een tof weekend 3 wedstrijden

Het kost een paar centen maar dan heb je ook wat,voor ons was het de perfecte combinatie,tevens heb je dan de mogelijkheid het een en ander te bezichtigen.

Snelle persoonlijke service, duidelijke communicatie, prima geregeld,

Snelle service, duidelijke communicatie, prima geregeld!

Alles top geregeld door Voetbaltrips, niks om over te klagen!

Combideal gedaan voor de eerste keer, helaas 1 wedstrijd afgelast door de storm. Desondanks heeft Voetbaltrips ons uitstekend te woord gestaan en goede service geboden. Ga zeker nog een keer!

Ik niet snel te vergeten

De heenreis met vliegtuig ging helemaal goed. De vliegtuigtickets die je zelf moet inchecken ging prima door het overzichtelijke schema met reisgegevens. In de reisgegevens stonden een aantal foutjes zoals naam en reisduur maar dat kan natuurlijk altijd gebeuren. We verbleven in het; Barcelona V hostal De weg naar het hotel was ook goed te vinden. Maar het hotel zelf was lastig! Je komt bij een gebouw met 30 deuren en 1 van deze deuren moet je hebben! We hadden bij de deur gevraagd wat op het schema stond maar die stuurde ons ergens anders heen! Dit had naar mijn idee iets beter geregeld kunnen worden. Het hotel zelf was opzich goed! Niet heel bijzonder maar de bedden waren fantastisch. De wedstrijd was geweldig om mee te maken en is goed te vinden waar je heen moet met alle informatie die je van te voren hebt! Het hotel zit in het centrum dus alles zit mooi dichtbij!

Een fantastische ervaring in Dortmund met perfecte plaatsen op de Gelbe Wand

Vooraf een goede uitleg waar de kaarten gehaald moesten worden, en ze lagen netjes klaar. Echt mooie plekken op de Gelbe Wand, vlakbij het veld. Echt super fijn.

Alles was goed geregeld zoals gepland.

Fantastische belevenis!

Super goed georganiseerd! Tickets tijdig en goede uitleg voor parking en dergelijke! Wedstrijd was uitmuntend!

Unieke ervaring als opa met kleinkind van 11 jaar

De tickets werden op tijd per post toegestuurd. De begeleidende brief was duidelijk. Het stadion was fantastisch en nergens dronkemansgebral van supporters.

Top kaarten en goede service!

Wegens de ingelaste winterstop kaarten voor Arsenal kunnen omruilen voor kaarten voor Brentford. Voetbaltrips was erg meedenkend hierin! De kaarten waren super, zaten letterlijk 1e rij!

Een fantastische ervaring

Het hotel lag vol in het centrum en ondanks dat het een 3 sterren hotel was , was het een prima hotel. Ik kan iedereen de wijk Navigli aanraden om lekker rond te lopen en heerlijk te eten. Het stadion was prachtig( je kunt ook een stadiontour doen behalve op wedstrijddagen)na de wedstrijd wel erg druk maar een stevige wandeling helpt tegen de eerste drukte. Het was een onvergetelijke ervaring.

Leuke ervaring en uitstekend geholpen

Geweldige ervaring om met voetbaltrips je reis te beleven.

Alles is goed geregeld bij voetbaltrips. De vliegtickets en voetbalkaartjes zijn prima op tijd toegezonden en ook de boeking bij het hotel was prima geregeld. Er werd 2 dagen voor vertrek zelfs een reminder toegestuurd om te vragen of alles gereed was.

maken waar wat ze beloven

super

Fantastisch geregeld!

Het bezoeken van Liverpool - Southampton was ontzettend goed geregeld. We kregen, zoals afgesproken, vijf dagen voor de wedstrijd de nodige informatie. We konden de kaarten een dag voor de wedstrijd ophalen bij een adres in de buurt van het stadion. Dit verliep gemakkelijk. Het terugbrengen was dan ook ideaal, 5minuten lopen na de wedstrijd en alles was geregeld.

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 7 medewerkers. Vanuit ons kantoor aan de Brennerbaan in Utrecht organiseren we tegenwoordig voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! Met onze kennis van voetbal en onze passie voor ondernemen is het ons doel om de consument op een betaalbare manier in contact te brengen met Europees topvoetbal.