Leuke ervaring!

Eenmalige ervaring Messi met de ballon dor gezien !

Super fantastische ervaring met en uitstekende service!

Ik raad deze aan voor iedereen die niet goed thuis is in het voetbal milieu of het boeken van voetbal tickets. Wat een ervaring!

Top geregeld, op de laatste dag pas de tickets door Spaanse feestdagen. Maar echt top plaatsen!

Real Madrid - Inter. Mooie ervaring. Samen met mijn zoon naartoe gegaan en die zag zijn helden ipv op de ps in het echt. Top plaatsen, 3e rij van het veld. Geweldig!!

Je moet er een keer bij zijn geweest

Wedstrijden in de premier league zijn op TV al enerverend. Top spelers, hoog tempo en open spel. Maar om dit eens in het echt mee te maken is helemaal speciaal, een unieke ervaring. Voor het eerst uitstappen bij Anfield en dat prachtige stadion zien, de geweldige sfeer en dan ook nog de mazzel hebben dat 4 doelpunten gemaakt worden, waarvan de eerste voor onze neus. In een woord: geweldig! Een aanrader voor elke voetballiefhebber.

Goed bedrijf. Aan rader om kaarten te boeken.

De site van voetbaltrips werk gemakkelijk. Je wordt op de website al goed geholpen. Als je eenmaal kaarten heb bestelt. En je heb dan nog vragen over de regels van het stadion waar je naar toe gaat kun je deze gewoon stellen in een mailtje. Op dit mailtje geven ze vaak binnen 24uur reactie op wat natuurlijk ideaal is.

Top !

Was goed geregeld

Super wedstrijd gezien bij PSG met super plekken

Leuke wedstrijd, goed geregeld en super plekken in het stadion.

Fantastische snelle en fijne service!

Na het bestellen van mijn tickets een dag van te voren hebben zij er alles aan gedaan om het mogelijk te maken, en hoe, Top plaatsen voor een mooie prijs! Geen gezeur met tickets bij de ingang, alles was top!

Het was een geweldige ervaring. Vanaf het moment dat de tickets geboekt waren, kreeg ik meteen veel info ivm de reis naar Manchester. Ook dat we paspoorten etc nodig hadden. Er was een ticket waar we een beetje problemen mee hadden maar dat werd snel opgelost. Zeker een aanrader!

Engelse top(voetbal)ervaring en prima geregeld via mytrip.Nl

Voor 1ste keer nr UK gegaan om met zoon (tevens verjaardagpresent) voetbal bij te wonen, dan kan je het direct goed doen en nr Anfield gaan. Wat een team (droge 4-0 tegen Southampton) en wat een sfeer. Het reizen nr UK viel minder mee, maar das buiten de organisatie v voetbaltrips, die de digitale tickets perfect en op tijd aanleverde. Zeker een aanrader.

Waanzinnige voetbalsfeer bij 1. FC Koln

Ondanks mijn late aanvraag voor de Rheinderby bij 1. FC Koln kaartjes ontvangen voor prachtige plekken kort op het veld. Kaartjes per email ontvangen en geen enkel probleem. Alles duidelijke en goed geregeld.

Prima geregeld

Prima geregeld alleen kaarten mogen iets eerder komen

Goed geregeld

Digitale tickets netjes op tijd, prima communicatie, alles duidelijk. Ook op Anfield verliep alles soepeltjes. Liverpool- Arsenal, wat een sfeer!

Betrouwbaar

Alles was super geregeld. Mooi hotel, loopafstand van stadion, mooie plek in stadion en alle benodigdheden en informatie tijdig ontvangen. Top.

top service

ondertussen al 5 keer via hun op voetbal avontuur geweest, steeds goed georganiseerd en vlot verloop geen problemen, super goeie plekken. steeds optijd de tickets ontvangen en voldoende uitleg gehad over hoe en wat. zeker een aanrader!

Geweldige ervaring.

Goede service verleent ondanks een jaar uitstel door Corona. Top dag gehad bij Borussia Dortmund.

Uitstekend.

Een goed verzorgde reis.

We hebben een fantastische dag gehad!

Kaarten in categorie 2 gekocht voor de pot BVB09 - Stuttgart en we hadden prachtige plekken schuin achter de dug-out en dicht op het veld. Ingang was makkelijk te vinden en de sfeer in het stadion was super! Kortom dik voor elkaar!

Perfecte matchregeling

Alles was perfect geregeld,van de aankoop van de tickets tot de match zelf...heel vriendelijke en correcte service en Après-Service! Echte aanrader!

Prachtige tickets bij Arsenal

22-10 de wedstrijd Arsenal - Aston villa bezocht. In eerste instantie hele goedkope kaarten van €90 voor de derde ring gekocht. Paar dagen voor vertrek kreeg ik van Voetbaltrips.com een leuke aanbieding om voor €30 extra, de plaatsen te upgraden naar clublevel (de kleine 2e ring) Ingegaan op de aanbieding en daar heb ik zeker geen spijt van gehad. Dat klinkt wellicht relatief duur, maar je kan bij geen enkel boekingskantoor goedkopere kaarten vinden voor Arsenal. Uitstekende plekken, zachte stoel en ruim voldoende beenruimte. Bij binnenkomst kregen we een programma boekje en de consumpties in de rust waren gratis! Uiterst leuke ervaring dus gehad en genoten van een leuke wedstrijd in een mooi stadion. Aangezien de wedstrijd op vrijdag was vond ik het leuk van Voetbaltrips.com dat ze mij per mail nog een scherpe aanbieding deden om later dat weekend nog een wedstrijd van Brentford te bezoeken!

Klantvriendelijk, goed bereikbaar. Helemaal tevreden.

Een moment om nooit te vergeten!

Zeker en vast de moeite om naar Chelsea te gaan kijken! Al ben je niet de grootste fan dan moet je nog gaan puur voor de sfeer en de pooie voetbal. Heel goed geregeld om mijn tickets te krijgen en ook geen problemen mee gehad om deftig op de aangewezen plaatsen te geraken.

Geweldig weekend

Heel hard van genoten samen met het gezin. Alles goed geregeld en goed omschreven in handleiding ! Goede vlucht, prima zitplaatsen in het stadion . Hotel was wat sober maar super ligging en ik denk prijs/kwaliteit best oké.

Geweldige sfeer

Naar de wedstrijd Everton - Tottenham Hotspur geweest. Een prachtige sfeer in het oudste voetbalstadion ter wereld. De kaarten kregen we ongeveer 5 dagen van tevoren in de mailbox. Duidelijke instructies erbij. Alles was perfect geregeld

Top weekend gehad! Top geregeld

Afgelopen weekend de Manchester derby meegepikt via voetbal trips. Alles goed geregeld, van vlieg tickets tot aan wedstrijd tickets. Nergens problemen mee gehad. Het enige minpunt als Manchester United fan zijnde was het resultaat... ;)

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 7 medewerkers. Vanuit ons kantoor aan de Brennerbaan in Utrecht organiseren we tegenwoordig voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! Met onze kennis van voetbal en onze passie voor ondernemen is het ons doel om de consument op een betaalbare manier in contact te brengen met Europees topvoetbal.