Super geregeld

Mooie wedstrijd gezien Fulham - Aston villa. De reis was super goed voor elkaar. Dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Goed geregeld

Leuk om op deze manier een wedstrijd mee te maken!

Was top geregeld

Burnley-Arsenal top plaatsen

In een woord fenomenaal

Wij hebben via voetbaltrips een weekend Madrid geboekt voor de Madrileense derby in het Santiago Bernabeu. De vluchttijden waren perfect geregeld zodat we veel tijd hadden om de stad te ontdekken. Ook het hotel was prima en het personeel vriendelijk. De wedstrijdtickets werden bij ons hotel geleverd en konden we bij het stadion weer inleveren. Onze plek in het stadion was geweldig. Een geslaagd weekend! Ik ga zeker nog een keer een voetbalweekend via voetbaltrips boeken!

Alles fantastisch geregeld!

Zeer tevreden van dit reisbureau voor voetbalreizen ! Mijn man en gaan regelmatig een weekend naar Londen en zijn al enkele jaren fan van Chelsea.We hebben in het verleden al eens het geluk gehad om naar een wedstrijd te gaan kijken via een Londenaar zelf. We hadden nog eens graag een wedstrijd bijgewoond en vonden dit bureau via internet. Dank zij de zeer goede commentaren hier 2 tickets gekocht. Alles was netjes geregeld en aangezien we de buurt heel goed kennen blindelings het stadion gevonden ! Zeer goede zitplaatsen en perfect zicht op het veld ! Wij gaan zeker in de toekomst nog gebruik maken van jullie bureau om naar Chelsea te gaan kijken ! Dikke pluim verdiend !

Lange wens is uitgekomen

Al jaren was het mijn wens om een keer met mijn zoon naar een voetbalwedstrijd in de Premier League te gaan. Ik zag de site voetbaltrips en heb de gok gewaagd, ook afgaande op andere beoordelingen. Geen spijt van, we zijn afgelopen zondag naar de wedstrijd Manchester United tegen West Ham United geweest en het was een geweldige belevenis. Alles ging gesmeerd en we hadden mooie plaatsen. Dit smaakt naar meer!

Een roltrip naar een topstadion in een topcompetitie!

We hebben een geweldige ervaring gehad bij West Ham United. Met de tickets ging alles perfect, we hadden goede plekken vlakbij het uitvak dus goed voor de sfeerbeleving in dit enorme stadion. Een volgende keer zullen we zeker weer bij jullie uitkomen. Alles goed geregeld en duidelijke communicatie.

Goed geregeld en mooie combi van sport en cultuur.

Alles was perfect ik kan niks negatief zeggen.

Ik wil dit iedereen aanraden, gisteren kaarten gevraagd voor Chelsea - Aston villa via Voetbaltrips.com en vandaag kreeg ik ze in de mail. Alles top geregeld. Erg blij met hoe het is verlopen. Het was een top ervaring!

Alles prettig geregeld

Goed geregeld en ook goede omschrijving

Geweldige avond

We hadden tickets voor de wedstrijd Schalke-Hamburg. Die op eigenlijk alle sites uitverkocht waren op die van voetbaltrips.com na. De service was top geregeld, de plekken in het stadion waren ook echt beter dan verwacht we zaten naast het uitvak van HSV waar een geweldige sfeer hing. Eindstand 0-2 en een hele leuke voetbalavond.

Wedstrijd van het jaar

Rond Kerst wilden we 2 PL wedstrijden doen. Na aanpassing van de data, moesten we andere wedstrijden kiezen, wat al vlot ging. Plots viel iemand van de groep ziek. Opnieuw vlot één wedstrijd kunnen annuleren voor een krediet (2 jaar geldig) voor een andere wedstrijd. Uiteindelijk toch met 4 naar Liverpool Arsenal gaan kijken, wat een absolute topwedstrijd was! Even top als de dienstverlening bij Voetbaltrips

Snelle service, vriendelijke personeel en alles word duidelijk aangegeven, doormiddel van de tickets heb ik een onvergeetbare avond gehad.

GEWOONWEG SCHITTEREND!

Het was gewoonweg GRANDIOOS!!! De plaatsen waren geweldig dicht bij het veld. Alles is heel soepel verlopen en geen enkel minpunt. Ook de communicatie verliep uitstekend. Wij hebben 90 min genoten van het stadion en de sfeer. Ik raad zeker iedereen deze organisatie aan. Ik heb veel opzoek werk gedaan naar tickets en ik moet zeggen, er zitten toch heel wat sites bij die mij niet betrouwbaar leken. Maar doordat wij als klant jullie kunnen bellen en mailen geeft dit toch een zeer betrouwbaar gevoel. Nogmaals bedankt en in de toekomst komen wij zeker naar jullie terug!

Makkelijk bereikbaar en makkelijk met de tickets

Ik heb een hele mooie ervaring gehad samen met mijn vader

Tickets voor West Ham united - Brighton gekocht via voetbaltrips, via mail contact gehad en alle vragen werden snel beantwoord! ruim optijd de tickets in de mail binnengekregen, heel leuk tripje in Londen gehad!

Goed geregeld

Ik had met mijn zoon een combie deal geboekt, 2 wedstrijden en overnachting in Duitsland. Alles goed en snel geregeld. Hotel prima plaatsen in stadion perfect. We hebben het zeer naar ons zin gehad. Top weekend.

Process soepel en duidelijke communicatie!

Perfect geregeld

Losse tickets voor Aston Villa besteld, ruim op tijd per mail ontvangen.

Uitstekende service door goede bereikbaarheid zowel per email als telefoon en goede tips gekregen!

Prettig en professioneel contact gehad en met goede tips de juiste keuzes kunnen maken. Communicatie erg goed verlopen. Zorgeloos naar de wedstrijd toe kunnen leven!

Ik heb zeer prettige ervaringen gehad met voetbaltrips.com inzake onze voetbaltrip naar Brighton. Omdat dit onze eerste keer was heb ik ook een paar keer gebeld en werd altijd netjes te woord gestaan . Ook op e-mail werd direct gereageerd. De uitleg mbt de kaartjes in het stadion was duidelijk en wij hadden geen enkele moeite om binnen te komen. Wij hebben een fantastische reis gehad ook dankzij voetbaltrips.com

Fantastisch!!!

Alles was top geregeld! De vlucht, het hotel en bovenal de wedstrijd was fantastisch!! Onze volgende voetbaltrip gaan wij zeker weten ook via jullie boeken!

Een man een man, een woord een woord!

Duidelijke communicatie, werkelijkheid is conform planning (ook in de drukke kerstperiode), telefonisch bereikbaar voor eventuele vragen. Kortom alles wat belangrijk is voor een onvergetelijke voetbaltrip!

Geweldig stadion

Met 7 vrienden zijn we naar Totenham-Bournemouth geweest. Fantastische ervaring.

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.