Geweldig stadion

Met 7 vrienden zijn we naar Totenham-Bournemouth geweest. Fantastische ervaring.

conform alle verwachtingen

Alles top geregeld

Alles top geregeld.

Leuke trip

Leuke trip naar Londen gemaakt en via Voetbaltrips kaarten gekocht voor een wedstrijd van WH United tegen Manchester United. Alles was goed geregeld. Kaarten waren op tijd binnen en alle informatie was duidelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

Jullie zijn grote oplichters !! En zakkenvullers.

Ik ben 17 december naar Liverpool tegen Manchester United geweest. Mijn zoon betaalde bij jullie voor 2 tickets voor categorie 1 de belachelijke prijs van € 1100,-. Hij wilde omdat dit altijd al een droom was voor mij de beste plaatsen hebben. Op jullie site staat een zeer misleidende foto wat helemaal niet klopt met de werkelijkheid. Wat we kregen van jullie waren plaatsen op de lange zijde helemaal in de hoek zelfs achter het veld. Ter compensatie bieden jullie €50,- bij een volgende bestelling. Jullie weten natuurlijk ook wel dat we nooit meer bij jullie kaarten gaan bestellen. Jullie zijn een stel dieven en Oplichters. De seizoenkaart staat gewoon op een Nederlandse naam. Namelijk van jullie zelf. Ik neem aan dat jullie alleen positieve reviews plaatsen.

Beste Johan, Wat vervelend om te horen dat u zich genoodzaakt voelt om op deze manier uw onvrede te uiten. Al onze reviews zijn onafhankelijk en kunnen niet door ons worden verwijderd. De tickets van Liverpool die wij inkopen worden ingekocht bij zowel Nederlandse als Engelse partners en betalen wij zelf dus ook een stuk meer voor dan de tickets bij Liverpool zelf kosten. Op het moment dat er veel vraag is, zoals bij zo'n topwedstrijd, zijn de tickets bij onze partners ook schaars en dan stijgt de prijs dus behoorlijk helaas. Bij de afbeelding die u op de website ziet staat duidelijk aangegeven dat dit dient als een indicatieve weergave en dat de daadwerkelijke zitplaatsen kunnen afwijken. Uiteraard proberen wij altijd zo goed mogelijke tickets te regelen, maar vanwege de hoge vraag en lage beschikbaarheid bij wedstrijden Liverpool, was dat nu helaas niet mogelijk. De tickets die u heeft ontvangen zijn echter wel binnen de door u geboekte categorie 1. Om die reden was een redelijke korting al een tegemoetkoming, maar helaas wenst u daar niet op in te gaan. Als er vragen zijn over specifieke zitplaatsen, vragen we altijd om op voorhand even contact op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Voetbaltrips

Supper ervaring, goed contact met organisatie

Voor het eerst met Voetbaltrips.com op pad geweest. Erg fijne organisatie goede hulp indien nodig en direct mail contact bij vragen. Vlucht, transfer, hotel en wedstrijd tickets prima geregeld en alle klopte.

Fantastisch weekend

Na land moeten wachten door Corona eindelijk onze reis naar München kunnen maken. De eerste keer inplannen in 2020 was afgelast en kon via tegoed worden bewaard. Tijdig de nodige informatie ontvangen en de tickets gekregen. Prima hotel en plekken in het stadion. Mooie ervaring!

unieke ervaring

We hebben ervan genoten !!! De eerste wedstrijd van mijn zoontje een moment om nooit te vergeten. Manchester City speelde helaas gelijk Het was allemaal super goed geregeld en vooral hadden we hele mooie plaatsten, bedankt!! Gaan zeker onze volgende trip ook via jullie boeken

Beter dan verwacht

Van te voren dacht ik het zelf wel even te regelen. Toen dat niet lukte voetbaltrips benaderd en daar heel blij mee. Vlotte, fijne en duidelijke communicatie. Fantastische plaatsen (bijna OP het veld) tegen een redelijke prijs. Voor de volgende voetbaltrip komen we zeker terug. Aanrader!

Geweldige ervaring

Was een cadeau voor me vader newcastle united tegen fulham. We hebben geweldig genoten samen. Was top geregeld

Fantastische ervaring in een geweldig stadion, maar vooral perfect georganiseerd.

Goede communicatie na aankoop, tips in beschikbare tickets en uiteindelijke levering.

Geweldige wedstrijd gezien

Mooi stadion - Tottenham Kaarten redelijk op tijd binnen Informatie vooraf van Voelbaltrips is goed

Gewoon prima geregeld

Zeer prettig om via deze site te boeken. Ook fijn dat er contact is tijdens en na de boeking.

Fantastische Ervaring

Geweldige ervaring in Italië gehad. Wel belangrijk om na avondwedstrijden goed je terugreis naar het hotel te checken als je met het OV gaat als je hotel wat verder weg zit.

Betrouwbaar en correct

Alles vlot geregeld!

Uitstekend!

We hadden kort van te voren besloten dat we tijdens ons verblijf in Londen naar de wedstrijd Crystal Palace-Liverpool wilden gaan, met z’n vijven. Op de site van Voetbaltrips.com via chat navraag gedaan. Dat verliep hartstikke goed en kort daarna kon ik de kaarten reserveren. Het was echt een beleving om een wedstrijd mee te maken. Met het scannen bij de poort ging het allemaal goed. Zowel een wedstrijd bijwonen als het regelen bij Voetbaltrips.com zijn zeker aan te raden. Voor herhaling vatbaar!

Goede communicatie en mooie plekken!

We zijn naar de wedstrijd Tottenham - Newcastle geweest. De communicatie van Voetbaltrips.com is heel helder en je krijgt altijd snel reactie als je een vraag hebt. Met de tickets ging ook alles goed, mooie plekken in het stadion en ook nog eens een mooie wedstrijd gezien!

Goede service, mooie ervaring

De wedstrijd Tottenham Hotspur - Newcastle United bezocht afgelopen weekend. Kaarten ruim van te voren en mooi op tijd voor de wedstrijd digitaal ontvangen. Wij gingen met 4 personen naar de wedstrijd en vooraf werd verteld dat het niet gegarandeerd kon worden of we 4 kaarten naast elkaar konden krijgen, gelukkig was dit mogelijk en zaten we met z'n 4en naast elkaar. Zitplaatsen waren top, alles bij elkaar goed geregeld!

Een onvergetelijke ervaring met uitstekende service!

Wauw, wauw, wauw! Altijd al een voetbalwedstrijd in Engeland bij willen wonen. Onlangs gebeurde het: Manchester City- Liverpool. Geweldige plekken in het stadion en een meer dan uitstekende service. Ongekend! Bij voetbaltrips.com doen ze er werkelijk alles aan, om jouw reis in goede banen te leiden, zelfs op afstand. Ik ben heel blij met hen een zal in het vervolg zeker weer hier boeken.

Goede service en top plekken in het stadion!

Alles goed geregeld en zeer behulpzaam bij vragen. Top plekken in het stadion!

Top ervaring om de wedstrijd te bezoeken

Het was eea top. Zowel beleving voor, tijdens en na de wedstrijd. Echt een aanrader. Enige spannende was dat we pas 20 min voor tijd de kaarten hadden. Gelukkig allemaal goedgekomen.

Heerlijke trip

Het e-ticket voor de wedstrijd ontving ik twee dagen van tevoren, ruim op tijd dus. Bij het stadion was de sfeer buitengewoon gemoedelijk, zeker gezien de rivaliteit tussen Barcelona en Atletico. Ook in december is het qua temperatuur nog goed te doen op de tribune. De wedstrijd zelf was geweldig. Hoog niveau en tempo. Gaan we zeker nog eens doen.

Goed geregeld!

Goede communicatie met de medewerkers, goeie plekken in het stadion en vlucht was ook geregeld!

prima ervaring in Leverkusen

Zoals ik al vermeld heb kan ik louter zeer tevreden zijn over mijn verblijf in Leverkusen. De wedstrid tegen BVB was prachtig, sportief en spannend Groet Jan vamn Belkom (65) Oss

Top geregeld !!!

Naar Bayern Leverkussen tegen BVB geweest. Mooie plaatsen , top geregeld

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.