Top geregeld !!!

Naar Bayern Leverkussen tegen BVB geweest. Mooie plaatsen , top geregeld

Zalig en uniek vader/zoon weekend

Heel goed georganiseerde trip die vader en zoon samen konden beleven, de sfeer in en rond het stadium was zalig. En als je dan nog het geluk hebt om een top match bij te wonen maakt het de hele ervaring helemaal fantastisch. Enige minpuntje was de terugvlucht op maandagavond laat. Voor de rest topervaring.

Prima service! Zeker een aanrader!

5/5: Prima service! Zeker een aanrader! Wedstrijd: AC Milan - Fiorentina Tickets werden 12 dagen voor de effectieve wedstrijddag gemaild. Steeds duidelijke communicatie. Geen enkele opmerking. Ik zal er nog tickets via bestellen.

Leuke ervaring

Volgende keer weer met Voetbaltrips.vom

Geweldige plaatsen

Wedstrijd crystal palace- everton bezocht. Kaarten kregen we ruim op tijd binnen en de zitplaatsen waren zeer goed dicht bij het veld lange zijde. Voor herhaling vatbaar.

Goed geregeld en een geweldige ervaring

Samen met mijn zoon naar Real Madrid geweest ,zelf kaarten bestellen zonder organisatie blijf een risico . Voetbaltrips benadert pakketreis geboekt en wel de duurdere kaarten bij besteld voor de wedstrijd Real Madrid - Valencia . Perfect geregeld mooi hotel super kaarten voor in het Bernabeu stadion en nog een mooie wedstrijd ook . Was Super !!!!

Goede Service, mooie zitplaatsen

Ik kreeg mijn tickets op tijd en had mooie plaatsen. Ook de service van Voetbaltrips was erg goed.

Zeer slecht wat met babe communicatie en afhandeling

Een mooie voetbal trip geboekt. Al met al vond ik het wachten op m’n ticket echter al te lang duren. Zelf maar contact opgenomen een aantal dagen voor de match. Antwoord was ‘we doen ons uiterste best deze te realiseren’ Godzijdank ontving ik het 1 dag voor de match. Eenmaal de trip vsn 200 km achter de rug, kwam ik uiteindelijk de stadion niet in. Kaartje was niet geldig. Met veel bombarie na 50! minuten wel binnengekomen , ik kon dus de 2e helft zien. Bleek dat ik iets voor aanvang een mail had ontvangen mét een andere ticket , een plaats dat achteraf gezien nóg verder van het veld was. Niet waarvoor ik had betaald. Al met al een kleine 45 minuten mogen genieten van de wedstrijd, na een klacht een lachwekkende tegemoetkoming. Bij een 2e poging tegemoetkomen heb ik besloten de handdoek in de ring te gooien, het zie als een dure wijze les om never nooit meer een reus te boeken via deze organisatie.

Ondanks de problemen met het reizen was het fantastisch weekend.

waardeloos

Kaarten die wij gekregen hebben waren niet te gebruiken omdat iemand anders ze al gebruikt had. 1475,00 euro weg. Voor niks een hotel geboekt etc.

Geweldig geregeld door voetbaltrips

Liverpool-nottinggam forest 29102023. Duidelijke aanbieding. Vliegreis, hotel en wedstrijdtickets kwamen bijtijds binnen. Plekken in stadion waren perfect.. Liverpool mooiere stad dan ik had verwacht Dit smaakt naar meer. Op naar de vlgd wedstrijd.

Goede ervaring

Het gehele proces, van bestellen op de website , bevestiging via de mail en aantal dagen voor de wedstrijd netjes de kaartjes digitaal ontvangen werkt prettig. Alles was duidelijk en goed omschreven welke stappen er zouden volgen vanaf de bestelling tot de levering.

Geweldig stadion en goede sfeer

Topstadion in Londen! Goed bereikbaar vanuit het centrum (Londen Bridge), mooi Engels stadion en goede sfeer. Kaarten prima op tijd binnen met duidelijke instructies.

Daadkrachtig optreden na een last-minute verzoek

Slechts een aantal weken voor de wedstrijd Manchester United - Brentford kwam ik met het verzoek voor 4 kaarten die ook nog eens naast elkaar moesten zitten. Voetbaltrips pakte dit snel een daadkrachtig op en kwam met een mooie aanbieding. Kaarten werden netjes op tijd verstuurd via de mail en er was goede uitleg over hoe deze te activeren en gebruiken. Goede ervaring!

Perfect!

Goed contact, kaarten perfect in orde.

Enorm genoten van de wedstrijd en ontvangst

Het bezoek van de wedstrijd bij Brentford was prima verlopen. De zitplaatsen hadden een uitstekend zicht op het veld. Inderdaad de wedstrijd was spannend en zeer verdienstelijk van Brentford om Burnley met 3 - 0 te verslaan. Schitterende goals gezien. Mijn zoon was zo tevreden en enthousiast dat hij ook meteen een Brentford shirt had gekocht en ikzelf een cap van Brentford. We zijn met een zeer tevreden gevoel naar huis gegaan. Kortom alles was absoluut naar wens gegaan.

Goed geregeld

Mooie wedstrijd. Tickets op tijd en zonder gedoe stadion van Tottenham binnengekomen

Zonder zorgen genieten

Heel prettig dat alle tickets en het verblijf geregeld waren. Het hotel was goed gekozen. We hebben een heerlijk voetbalweekend gehad!

Altijd een topervaring!

Elke voetbalreis die ik maak met voetbaltrips is een super ervaring! Dankuwel!!

Zeer goed geregeld, een echte aanrader!

Alles soepel verlopen. Het was voor ons een eerste ervaring en dan heb je altijd nog wat twijfels. Uiteindelijk waren de tickets ruim op tijd geleverd en konden wij zonder enige moeite het stadion betreden. Wij hebben een mooie wedstrijd gezien en zijn zeer tevreden naar ons hotel gegaan. Een echte aanrader!

Een geweldige organisatie

Unieke ervaring.

Bij deze wil ik meegeven dat we een super belevenis hebben meegemaakt. Er is een droom uitgekomen. Voetbaltrips heeft er voor gezorgd dat alles tot in detail geregeld was en dat we zonder zorgen van ons weekend konden genieten.

Betrouwbare partij, zorgt voor tickets op mooie plaatsen

Via voetbaltrips.com naar een wedstrijd van Newcastle, Man United en Liverpool geweest. Alle drie de keren paar dagen van tevoren netjes de tickets ontvangen waarbij toegang duidelijk uitgelegd wordt en op de dag van wedstrijd vlekkeloos verloopt. Keuze gemaakt voor lange zijde. Ze dragen zorg voor mooie plaatsen. Bij Liverpool en Man United tweede rang, bij Newcastle 1e rij aan het veld. Op het moment ik een volgende wedstrijd in het buitenland plan zou ik dat weer via voetbaltrips.com doen en ik beveel deze betrouwbare partij dan ook aan!

Leuke wedstrijd, goede zitplaatsen en alles prima geregeld!

Leuke voetbaltrip naar Aston Villa. Het bestellen van de kaarten ging soepel tegen een betaalbare prijs. De communicatie was goed en ik kreeg snel antwoord op mijn vragen. We hadden goede zitplaatsen in het Stadion. Zeker de moeite waard om nog eens een voetbalwedstrijd te bezoeken.

Mijn droom is werkelijkheid geworden

Ik kijk elk weekend naar wedstrijden van Liverpool. Ik ben 15 jaar niet meer op vakantie geweest door omstandigheden en nu een weekend met mijn 2 neven naar die geweldige club. Ik heb energie getankt voor 10 jaar.

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.