Enorm genoten van de wedstrijd en ontvangst

Het bezoek van de wedstrijd bij Brentford was prima verlopen. De zitplaatsen hadden een uitstekend zicht op het veld. Inderdaad de wedstrijd was spannend en zeer verdienstelijk van Brentford om Burnley met 3 - 0 te verslaan. Schitterende goals gezien. Mijn zoon was zo tevreden en enthousiast dat hij ook meteen een Brentford shirt had gekocht en ikzelf een cap van Brentford. We zijn met een zeer tevreden gevoel naar huis gegaan. Kortom alles was absoluut naar wens gegaan.

Goed geregeld

Mooie wedstrijd. Tickets op tijd en zonder gedoe stadion van Tottenham binnengekomen

Zonder zorgen genieten

Heel prettig dat alle tickets en het verblijf geregeld waren. Het hotel was goed gekozen. We hebben een heerlijk voetbalweekend gehad!

Altijd een topervaring!

Elke voetbalreis die ik maak met voetbaltrips is een super ervaring! Dankuwel!!

Zeer goed geregeld, een echte aanrader!

Alles soepel verlopen. Het was voor ons een eerste ervaring en dan heb je altijd nog wat twijfels. Uiteindelijk waren de tickets ruim op tijd geleverd en konden wij zonder enige moeite het stadion betreden. Wij hebben een mooie wedstrijd gezien en zijn zeer tevreden naar ons hotel gegaan. Een echte aanrader!

Een geweldige organisatie

Unieke ervaring.

Bij deze wil ik meegeven dat we een super belevenis hebben meegemaakt. Er is een droom uitgekomen. Voetbaltrips heeft er voor gezorgd dat alles tot in detail geregeld was en dat we zonder zorgen van ons weekend konden genieten.

Betrouwbare partij, zorgt voor tickets op mooie plaatsen

Via voetbaltrips.com naar een wedstrijd van Newcastle, Man United en Liverpool geweest. Alle drie de keren paar dagen van tevoren netjes de tickets ontvangen waarbij toegang duidelijk uitgelegd wordt en op de dag van wedstrijd vlekkeloos verloopt. Keuze gemaakt voor lange zijde. Ze dragen zorg voor mooie plaatsen. Bij Liverpool en Man United tweede rang, bij Newcastle 1e rij aan het veld. Op het moment ik een volgende wedstrijd in het buitenland plan zou ik dat weer via voetbaltrips.com doen en ik beveel deze betrouwbare partij dan ook aan!

Leuke wedstrijd, goede zitplaatsen en alles prima geregeld!

Leuke voetbaltrip naar Aston Villa. Het bestellen van de kaarten ging soepel tegen een betaalbare prijs. De communicatie was goed en ik kreeg snel antwoord op mijn vragen. We hadden goede zitplaatsen in het Stadion. Zeker de moeite waard om nog eens een voetbalwedstrijd te bezoeken.

Mijn droom is werkelijkheid geworden

Ik kijk elk weekend naar wedstrijden van Liverpool. Ik ben 15 jaar niet meer op vakantie geweest door omstandigheden en nu een weekend met mijn 2 neven naar die geweldige club. Ik heb energie getankt voor 10 jaar.

Goed geregeld van a tot z

Netjes en snel in de communicatie. Goede plekken in het stadion. Een aanrader.

Leuke wedstrijd, prima zitplaatsen, goed geregeld!

Was een leuk uitje naar PSG-Strassbourg met mijn zoon! Genoten van PSG, vooral MBappe. Voetbaltripje in europa is voor herhaling vatbaar!!

Alles prima geregeld!!

Kaartjes voor twee voetbalwedstrijden in Engeland besteld. Kaartjes waren keurig op tijd binnen het waren ook prima plaatsenKaartjes waren keurig op tijd binnen het waren ook prima plaats

Top ervaring. Alles prima geregeld!

Super leuke voetbal trip met mijn zoon naar Londen. Vluchten en entree stadion zonder problemen verlopen. Hotel zelf “los” bijgeboekt. Tip: bied ook transfer luchthaven / hotel aan!

Fantastische service !

Mooie leuke reis gehad. Kleine miscommunicatie met het desbetreffende hotel werd vlekkeloos en professioneel opgelost door de mensen van voetbaltrips.com.

Super ervaring

Mrt vrienden naar een voetbalwedstrijd in Duitsland (Bayer Leverkusen - FC Köln) geweest. Ruim van te voren kaarten aangekocht voor onze grote groep (6 personen). Ruim gabber boren de kaarten per e-mail ontvangen. Zelf voor de zekerheid de kaarten geprint. Alles liep vlekkeloos, zodra problemen het stadion, mooie zitplaatsen in het familievak. In het vak zaten ook supporter van de tegenpartij (was een derby) maar alles was erg vriendelijk. Een mooie sportmassage gehad met prachtig weer en uitzicht op het uitvak, sfeervol thuissupporters en mooi voetbalwedstrijd. Daarna heerlijk gegeten en voldaan naar Nederland gereden. Voetbaltrips.com bedankt.

Geweldige beleving!

Geweldig dagje Bundesliga meegemaakt. De hele sfeer en beleving is anders vergeleken met de Nederlandse competitie. Het concept mystery ticket maakt het extra leuk omdat je naar een voor ons onbekende club/stad afreisd

Afgelopen weekend voor de derde keer via voetbaltrips naar Engeland geweest. (Losse tickets) net zoals als de andere keren weer een top weekend gehad. Omtrent de tickets is de communicatie altijd duidelijk. Het was de wedstrijd ( Millwall - Swansea city) een unieke ervaring in The den, zo rauw heb ik het nog nooit meegemaakt bij een club.

Voetbaltrips.com , een aanrader pur sang

Prima documentatie en toelichting op de bezienswaardigheden, een uitstekende hotelkeuze en mooie plaatsen in het Old Trafford Stadion. Kortom , we hebben genoten.

Zowel vliegreis als hotel als de wedstrijd waren voor ons geboekt en zijn zonder problemen verlopen, heerlijk genoten van een weekend premier league!

Fantastisch geregeld!

Erg leuk weekend gehad. Alles was top geregeld.

Snelle reactie, goede service!

Een mooie ervaring

Verwachtingen volledig ingelost

Ik heb er een mailtje over gestuurd

Fantastische ervaring!

Voor mij en mijn zoon van 11 jaar was het een onvergetelijke ervaring. We waren nog nooit naar een Engelse voetbalwedstrijd geweest, maar het overtrof onze verwachtingen. Van de voorpret tot aan de wandeling naar het metrostation na de wedstrijd, alles was top!

Ook losse kaarten

Van dit bedrijf had ik nog niet gehoord. Wat me aanspreekt is dat ze behalve complete reizen ook losse kaarten aanbieden. Tegen redelijke prijzen, zonder administratiekosten. Medio september ben ik met vrienden naar West Ham United - Manchester City geweest. Het was een superweekend, mede door de mooie wedstrijd en de sfeer in het stadion en de gemakkelijke entree (e-tickets die ik van Voetbaltrips.com ontving). Attent was dat het bedrijf bij terugkomst per mail vroeg naar onze ervaring. Dat voelt goed, evenals de 10 euro korting per persoon die ze op een volgend avontuur aanboden.

Herculesplein 25 3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.