Leuke wedstrijd, prima zitplaatsen, goed geregeld!

Was een leuk uitje naar PSG-Strassbourg met mijn zoon! Genoten van PSG, vooral MBappe. Voetbaltripje in europa is voor herhaling vatbaar!!

Alles prima geregeld!!

Kaartjes voor twee voetbalwedstrijden in Engeland besteld. Kaartjes waren keurig op tijd binnen het waren ook prima plaatsenKaartjes waren keurig op tijd binnen het waren ook prima plaats

Top ervaring. Alles prima geregeld!

Super leuke voetbal trip met mijn zoon naar Londen. Vluchten en entree stadion zonder problemen verlopen. Hotel zelf “los” bijgeboekt. Tip: bied ook transfer luchthaven / hotel aan!

Fantastische service !

Mooie leuke reis gehad. Kleine miscommunicatie met het desbetreffende hotel werd vlekkeloos en professioneel opgelost door de mensen van voetbaltrips.com.

Super ervaring

Mrt vrienden naar een voetbalwedstrijd in Duitsland (Bayer Leverkusen - FC Köln) geweest. Ruim van te voren kaarten aangekocht voor onze grote groep (6 personen). Ruim gabber boren de kaarten per e-mail ontvangen. Zelf voor de zekerheid de kaarten geprint. Alles liep vlekkeloos, zodra problemen het stadion, mooie zitplaatsen in het familievak. In het vak zaten ook supporter van de tegenpartij (was een derby) maar alles was erg vriendelijk. Een mooie sportmassage gehad met prachtig weer en uitzicht op het uitvak, sfeervol thuissupporters en mooi voetbalwedstrijd. Daarna heerlijk gegeten en voldaan naar Nederland gereden. Voetbaltrips.com bedankt.

Geweldige beleving!

Geweldig dagje Bundesliga meegemaakt. De hele sfeer en beleving is anders vergeleken met de Nederlandse competitie. Het concept mystery ticket maakt het extra leuk omdat je naar een voor ons onbekende club/stad afreisd

Afgelopen weekend voor de derde keer via voetbaltrips naar Engeland geweest. (Losse tickets) net zoals als de andere keren weer een top weekend gehad. Omtrent de tickets is de communicatie altijd duidelijk. Het was de wedstrijd ( Millwall - Swansea city) een unieke ervaring in The den, zo rauw heb ik het nog nooit meegemaakt bij een club.

Voetbaltrips.com , een aanrader pur sang

Prima documentatie en toelichting op de bezienswaardigheden, een uitstekende hotelkeuze en mooie plaatsen in het Old Trafford Stadion. Kortom , we hebben genoten.

Zowel vliegreis als hotel als de wedstrijd waren voor ons geboekt en zijn zonder problemen verlopen, heerlijk genoten van een weekend premier league!

Fantastisch geregeld!

Erg leuk weekend gehad. Alles was top geregeld.

Snelle reactie, goede service!

Een mooie ervaring

Verwachtingen volledig ingelost

Ik heb er een mailtje over gestuurd

Fantastische ervaring!

Voor mij en mijn zoon van 11 jaar was het een onvergetelijke ervaring. We waren nog nooit naar een Engelse voetbalwedstrijd geweest, maar het overtrof onze verwachtingen. Van de voorpret tot aan de wandeling naar het metrostation na de wedstrijd, alles was top!

Ook losse kaarten

Van dit bedrijf had ik nog niet gehoord. Wat me aanspreekt is dat ze behalve complete reizen ook losse kaarten aanbieden. Tegen redelijke prijzen, zonder administratiekosten. Medio september ben ik met vrienden naar West Ham United - Manchester City geweest. Het was een superweekend, mede door de mooie wedstrijd en de sfeer in het stadion en de gemakkelijke entree (e-tickets die ik van Voetbaltrips.com ontving). Attent was dat het bedrijf bij terugkomst per mail vroeg naar onze ervaring. Dat voelt goed, evenals de 10 euro korting per persoon die ze op een volgend avontuur aanboden.

Mooie ervaring goed geregeld

Mooie ervaring goed geregeld

Geweldig voetbal weekend in Engeland gehad

Reis geboekt via voetbaltrips.com om samen met mijn zoon van 12 jaar oud 2 wedstrijden in de premier league te bezoeken. Site is zeer overzichtelijk na boeken verliep de communicatie echt super. Voetbaltrips voorziet je van alle informatie (hoe te reizen ter plaatse en stadsgids) en boekt alles voor je (vlucht, hotel en de kaartjes). Je krijgt overal duidelijke beschrijvingen van. Het weekend was echt super we zijn naar Manchester city geweest op zaterdag en zondag zijn we af gereisd naar Liverpool..... top top top..... mijn zoon is er nog helemaal vol van.... iets wat je nooit meer vergeet.... en we gaan zekers nog een keer Voetbaltrips is een echte aanrader.... laat ze u droom waar maken en zing luidkeels op Anfield " you never walk alone" mee.....kippenvel

Genoten van een lekker weekendje Dortmund/Glabach

Een reis zoals je verwacht! Netjes tickets van tevoren gehad, mooi hotel (parkeerplaats hotel was vol echter konden we aan de overkant parkeren voor lager tarief) en verliep allemaal soepel. Dortmund Heidesheim stijf uitverkocht, net als Gladbach-Bayern München. Leuke sfeer waarbij de supporters door elkaar heen zaten! (Ook in stad) Zeker voor herhaling vatbaar!

Mooie plekken en entree stadion ging gemakkelijk.

Super geregeld! Super ervaring!

Samen met mijn zoontje de wedstrijd Gladbach- Bayern bezocht. Perfect geregeld. Super sfeer en super ervaring!

Simpel, duidelijk en betrouwbaar

Simpel, duidelijk en betrouwbaar

Tickets ruim vooraf gekregen. Vragen per mail worden binnen 24 uur beantwoord. Tickets zijn ook de originele die je anders, als je via de club zelf vesteld, ook zou krijgen. Natuurlijk betaal je wat mee, maar ja soms is het niet mogelijk om aan kaarten te komen. Fijn dat deze mensen mij daarbij widlen helpen! Wedstrijd Dortmund - Fc Köln 01 was om die reden één groot feest! Ik raad anderen aan deze website te gebruiken.

Alles uitstekend verzorgd

Onze eerste keer een voetbalwedstrijd in het buitenland, we zijn naar Tottenham- Manchester United gegaan. Alles was goed en netjes verzorgd, de tickets op je telefoon. Een echte aanrader!!

Prachtige voetbalbelevenis in Duitsland

Samen met mijn zoon ben ik bij Fc Koln geweest. Een prachtig stadion, hele goede sfeer en ook nog een mooie stad. De sfeer in Duitse stadions spreekt mij altijd aan. Geen gedoe, iedereen van jong en oud is aanwezig, behulpzame mensen. Al met al een belevenis die voor herhaling vatbaar is, ondanks de nederlaag van Koln. Het contact voetbaltrips is erg prettig. Korte lijnen, tickets tijdig ontvangen en voor een goede prijs in vergelijking met andere aanbieders.

Goede service, fijn dat er een betrouwbare website bestaat om voetbaltickets te kopen

Mijn man en dochter hebben een geweldige ervaring gehad bij de voetbalwedstrijd tottenham hotspurs-manchester united. De tickets werden digitaal verstuurd en er was contact over de soort telefoon om de code op te bewaren. Alle instructies waren duidelijk. Het blijft spannend om voor een wedstrijd in het buitenland voetbaltickets te bestellen, gelukkig deed voetbaltrips.com wat ze beloofden.

Fantastisch voetbalweekend in Londen gehad dankzij Voetbaltrips.com

Mijn zoon en ik hebben een fantastisch weekend in Londen gehad. Wij boekten de combi-trip met de wedstrijden Tottenham Hotspur - Manchester United, West Ham United - Chelsea en Crystal Palace - Arsenal. Boekingsproces en communicatie nadien was duidelijk en snel. Sterk punt was de duidelijke uitleg hoe van vliegveld naar hotel en van hotel naar stadion te gaan. Vliegtickets waren snel beschikbaar voor vroege online check-in en wedstrijdtickets werden in voorafgaande week geleverd met duidelijke uitleg. Hotel was centraal gelegen nabij Victoria Station en vormde een goede uitvalsbasis om Londen (2 metrohaltes van o.a. Piccadilly Circus en Buckingham Palace, beiden ook goed aan te lopen) en de stadions te bezoeken. Hotel was simpel (kleine kamers, douche, geen airco en geen ontbijt) maar voldeed. Je slaapt en doucht er toch alleen maar en in de omgeving van hotel genoeg horeca en winkels te vinden om wat eten te scoren (van luxe tot simpel) Al met al een hele leuke ervaring welke voor herhaling vatbaar is. Ga zo door !!

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.