Alles was goed geregeld en de sfeer in het stadion was echt super. Eeen echte aanrader voor de echte voltbal fan. Echt een unieke ervaring.

Uitstekende service en top (wedstrijd)dag gehad!

Via Voetbaltrips twee tickets besteld voor de wedstrijd van Manchester United - Nottingham Forest. De tickets werden circa 3-4 dagen voor de wedstrijd keuring per mail aangeleverd. Ook overige vragen werden snel beantwoord. Bij het stadion aangekomen een soepel verloop en scannen van de (digitale) tickets en genieten van de wedstrijd! De twee stoelen ter hoogte van de middenlijn, naast elkaar. Kortom: aanrader en voor herhaling vatbaar!

Onvergetelijke voetbalreis tot in de puntjes geregeld!

Augustus 2023 een lang weekend naar Londen geweest om - samen met mijn zoon - 3 wedstrijden te bezoeken: Tottenham - Manchester United, West Ham - Chelsea en Crystal Palace - Arsenal. Onbeschrijflijke ervaring, en echt heel fijn dat alles goed geregeld was door voetbaltrips: reisschema gaf meer dan genoeg ruimte, hotel in hartje Londen en goede (en bij Tottenham zelfs hele goede) plaatsen in het stadion. Hadden redelijke last-minute geboekt, maar alles was op tijd binnen, en op vragen werd snel gereageerd. Zeker voor herhaling vatbaar (alleen nog even sparen) ;-).

Zeer geslaagde voetbalreis!

Na lang wachten eindelijk Anfield kunnen bezoeken en dat met een overwinning. Zeker voor herhaling vatbaar!

Alles perfect verlopen

Voldoende informatie ontvangen, tickets waren enkele dagen op voorhand per mail beschikbaar.

Fijne klantenservice

Al de vragen die ik had werden snel behandeld. Goede klantenservice waarbij werd meegedacht. Geen op of aanmerkingen

Alles prima geregeld!

Duidelijke informatie en alles werd netjes geregeld. Prima dus!

Mooi weekend Manchester.!

Met mijn zoon een weekend naar Manchester geweest en United vs Wolves bezocht. Vliegreis, inchecken hotel en bezoeken wedstrijd verliep soepel.

Speciaal op een goede manier

Dortmund Ajax was een oefenmatch maar daar was weinig aan te merken. 80 000 supporters in het stadion is ook anders dan wij gewoon zijn in België. Ik heb bij Voetbaltrips de tickets betaald en alles netjes tijdig ontvangen. Geen enkel probleem gehad.

Geweldige ervaring en top service!

Wat hebben wij een super leuke ervaring gehad bij Voetbaltrips! De communicatie van te voren was super duidelijk en super vriendelijk en en enthousiast. Hierdoor was precies duidelijk wat we konden verwachten. We hadden ook geweldige plekken. Ik zou voetbaltrips voor 100% aanraden. Nogmaals bedankt voor deze geweldige dag!

Mooie voetbalreis gehad in Londen

Mooie voetbalreis gehad in Londen. Goed geregeld door voetbaltrips. Hotel royal park was prima voor dit soort reisjes.

Top geregeld

Met mijn zoon van 12 jaar voor het eerst naar een wedstrijd van Borussia Dortmund geweest. Voorafgaand aan de wedstrijd goede communicatie en de tickets werden ruim voorafgaand aan de wedstrijd toegestuurd. Het was een mooie ervaring.

Perfect verzorgde voetbal trip

Prachtige ervaring om een voetbalmatch bij Arsenal mee te maken. De happening was perfect verzorgd, de tips met omschrijvingen, de vliegreis, hotel en plaatsen in het stadion. Geweldig om dit nog een keer over te doen.

Ze zijn egt hulpzaam en antwoorden snel, tickets snel gekregen

Topervaring in Liverpool!

Met mijn 14-jarige zoon een wedstrijd van Liverpool F.C. bezocht. Gecombineerd met een stadiontour in Anfield en een heerlijk weekend in de prachtige stad was dit een onvergetelijke ervaring voor ons beiden.

Topvoetbal op Anfield LFC

Prachtig stadion en geweldige sfeer

Wat een goed georganiseerde en bereikbare organisatie waardoor alles perfect verliep. genoten!

voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst!

Een weekend Londen met het gezin moest uiteraard worden gecombineerd met een bezoek aan een voetbalwedstrijd! In het geval van mij en mijn 9-jarige zoon werd dat Fulham-Manchester City. Uit alle aanbieders van kaarten gekozen voor Voetbaltrips omdat de aanwezigheid van een fysiek kantoor in Nederland die ook gewoon op de website staat vermeld, betrouwbaar voor mij over kwam. En ik kan niet anders zeggen dan dat alles perfect is verlopen! Kaarten en duidelijke uitleg kwamen ruim op tijd binnen, plekken in het stadion waren perfect en ook na afloop ontving ik keurig een mail met de vraag of alles naar wens was verlopen. Kortom, ga zo door en dan meld ik mij zeker nog eens voor een nieuwe wedstrijd!

prima geregeld

Tickets om moeten zetten i.v.m. de coronaperiode, Alles toch prima geregeld !

Super gaaf was geweldige onvergetelijke dag .

We hebben super leuke dag gehad en ze hebben mega hun best gedaan om drie stoelen naast elkaar te krijgen . Mijn zoontje en ook wij hebben echt genoten . Wat een geweldig stadion! Ik zou iedereen aanraden om daar een keertje een wedstrijd te gaan kijken en tickets te kopen bij voetbaltrips.col Super bedankt voor de goede service voetbaltrips.com. Volgend voetbalseizoen gaan we zeker nog een keertje een stadion en een wedstrijd van een andere club kijken .

Zeer betrouwbaar, betrokken, benaderbaar en deskundig.

Een cijfer 10 lijkt overdreven. Niettemin komt hen dit toe, ik kan namelijk geen enkel punt bedenken wat niet correct is verlopen. Vooraf een prima contact, zowel per mail alsook telefonisch. Adequate/ter zake doende antwoorden gekregen op mijn vragen. Zoals afgesproken (!) werden de tickets een week tevoren per mail verzonden, mét uitleg (bijvoorbeeld een te bellen noodnummer, mocht dit ter plaatse bij het stadion aan de orde zijn) en ook na het bezoek van de wedstrijd werd gevraagd hoe het is verlopen met de tickets én de voetbalbeleving zelf. Marketingtechnisch heeft men de zaken dus op orde, maar mijns inziens zeker ook vanuit oprechte interesse! De medewerkers weten waarover ze praten, hebben veel ervaring, zijn betrokken en hebben het beste voor met hun klant. Als het handelt om het bijwonen van voetbalwedstrijden waarvoor zeer moeilijk tickets kunnen worden gekocht, schakel ik Voetbaltrips.com zeker weer in.

Eenvoudig naar een mooie wedstrijd

Online bestellen ging makkelijk. Wel behoorlijk prijzig. We kregen tussendoor af en toe een infomail. Uiteindelijke tickets (mail) kwamen wat laat en moesten ook geprint. Dat was niet heel duidelijk vermeld. OV in Dortmund was gratis met ticket. Sfeer in stadion was super, uitslag ook ;). Kortom, een onvergetelijke ervaring. Meer info over OV / parkeren zou fijn zijn.

De organisatie doet wat het beloofd

Voetbalreis naar de wedstrijd Liverpool-Fulham geboekt voor 2 personen. De reisbescheiden ontvingen we op tijd, en de tickets digitaal 2 dagen voor vertrek, met duidelijke beschrijving hoe te handelen. Hotel was erg eenvoudig, maar schoon en voor 1 nachtje prima te doen. Fijn was dat we redelijk laat terug vlogen, zodat we de ochtend voor terugvlucht nog een stadiontoer konden doen. Prima ervaring.

Uitstekend geregeld

Alle goed geregeld en prima op tijd

Geweldige ervaring!

Door het vluchtschema bijna 2 volle dagen in Liverpool geweest met als hoogtepunt de wedstrijd op Anfield. Vooraf kregen we de boeking eerst niet zoals we wilden maar hierop werd door Voetbaltrips snel en goed gehandeld. Alles rondom verblijf en tickets wordt netjes op tijd verzonden waar nodig met een duidelijke beschrijving. Wij gaan een volgende keer zeker weer gebruik maken van Voetbaltrips.com

Bedrijfsgegevens

Herculesplein 25

3584AA Utrecht

[email protected]

Over Voetbaltrips.com

Vanaf 2011 zijn wij met Voetbaltrips.com actief op de markt van voetbalreizen. Wat begon als een onschuldig project van twee jongens die vonden dat georganiseerde voetbalreizen te duur waren, is onderhand uitgegroeid tot een volwaardig reisbureau met een team van 10 medewerkers. Vanuit ons kantoor in Maarssen organiseren we voetbalreizen naar praktisch alle topclubs in Europa! In 2022 we have launched Visitfootball.com, our English website, which caters to English speaking customers in Europe.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.