Uitstekend service

Er was een klein foutje die meteen zonder problemen opgelost os!

Komen toezeggingen niet na

19 juni mijn twee rolgordijnen ontvangen. Bij één zat de verkeerde bevestiging. Direct gemaild. Géén reactie! Talloze keren gebeld. Uiteindelijk na ruim 14 dagen de goede steunen ontvangen. Helaas geen afdekplaatjes. Wederom contact gezocht. Toezeggingen gekregen dat ze er aan kwamen. Deze week, bijna 6 weken na ontvangst van de rolgordijnen, heb ik ze met wel gemeende excuses ontvangen. De verkoop staat voorop. De after sales staat onder druk. Overigens zijn de medewerkers aan de telefoon zeer vriendelijk. Enkel kan men de beloften niet altijd waar maken. Jammer daar de intenties er wel zijn.

Beste Loek, Vandaag hebben wij contact gehad per mail. Wij vinden het ontzettend vervelend dat jouw ervaring met onze after sales service op deze manier is verlopen. De afdekplaatjes zijn vandaag opnieuw besteld en zullen aangetekend worden verzonden. De status van jouw zending houden wij dagelijks in de gaten en wij zullen jou hiervan op de hoogte houden. Onze excuses voor het ongemak en we zorgen ervoor dat dit correct wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Team ilumio

Geen reactie

Enkele dagen geleden een bestelling geplaatst. Echter klopte het adres niet zag ik in de mail, ook na lezen van de ervaringen hier kreeg ik een naar onderbuik gevoel. Wat dus helaas tot nu toe klopt. Ik heb direct na het zien van de incorrecte gegevens een mail gestuurd om de bestelling te annuleren. Dit kon tot 14.00 de volgende werkdag. Netjes op tijd dus. Nu zijn we 3 dagen verder. Geen respons gehad, en inmiddels al wel een mail van Afterpay ontvangen dat ik de bestelling kan betalen. Terwijl ik nog geen product heb ontvangen. De factuur staat overigens dus nu op het adres van de buren. Ik wil dus zsm deze bestelling geannuleerd hebben.

Beste Juri, Het spijt ons dat jouw ervaring met onze service niet naar wens is geweest. Ik heb jouw oorspronkelijke order kunnen terugvinden met daarbij het verzoek om de bestelling te annuleren. Je was inderdaad keurig op tijd. Jouw bestelling is bij dezen geannuleerd en het aankoopbedrag hebben we aan je teruggestort. Het kan een paar werkdagen duren voordat het bedrag zichtbaar is op je rekening. Onze excuses voor het ongemak en ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Laat het gerust weten indien je nog vragen hebt. Met hartelijke groet, Team ilumio

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit rolgordijnen. Er waren een paar foutjes gemaakt maar goed opgelost, vriendelijke klantenservice.

Wat een service!!

Wat een super goede ervaring heb ik met Ilumio. Mijn bestelling kwam beschadigd aan. Na een korte mail hierover kreeg ik direct een reactie terug en is er een nieuwe aangevraagd. Zij krijgen van mij een 10!

Geslaagde website ervaring bij Ilumio.

Geweldige ervaring opgedaan met de levering van onze bestelde rolgordijnen bij Ilumio, levering conform de gemaakte afspraak en precies op de aangegeven tijd . Mooie rolgordijnen ,met een bijzondere prijs kwaliteit verhouding . Echt een aanrader .

Geweldige service

Eerst voor één kamer rolgordijnen besteld 'om te proberen'. Snel geleverd en supermakkelijk te monteren. Kwaliteit is goed! Daarna wilde ik voor de rest van het huis dezelfde gordijntjes bestellen, maar werkte de kortingscode niet. Dit heb ik gemeld en ook al was daarna de kortingscode verlopen, ik werd voorzien van een nieuwe code waarmee ik alles tóch nog met korting kon bestellen. Dat noem ik nou service!

Uitstekend en professioneel geholpen

Wat een prima bedrijf en werknemers. Perfect geholpen bij het bestellen en afhandelen van de op maat gemaakte rolgordijnen. Ik zou het aan iedereen aanbevelen!!!

geen communicatie mogelijk

Ik heb 2 rolgordijntjes besteld die ik ontvangen heb. Daar ben ik op zich tevreden mee. Maar omdat ik een onderdeeltje mis (wellicht zelf kwijtgemaakt, dat weet ik niet zeker) probeer ik al weken contact op te nemen. Indien je belt krijg je een bandje met het bericht dat het te druk is en je beter een email kan versturen, vervolgens wordt de verbinding verbroken. Ik heb ondertussen 2 e-mails verstuurd en daar wordt niet op gereageerd. Dit speelt nu al enkele weken. Dit is zeer vervelend. Mijn gevoel zegt dat er met het bedrijf iets aan de hand is.

Gemiddelde kwaliteit

Ik besteel niet meer.

Beste Salcevica, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de kwaliteit. Wij willen eigenlijk alleen 100% tevreden klanten, dus we zouden graag onderzoeken met je wat we kunnen doen om jou ook alsnog 100% tevreden te maken. Wil je contact met ons opnemen op info@ilumio.nl en ons vertellen wat je precies niet bevalt? Dan gaan we graag voor je aan de slag om te kijken of we je kwaliteitszorg kunnen oplossen, wellicht met een vervangend product. We horen graag van je. Hartelijke groet, Team ilumio.nl

prima ervaring.

Positieve contacten met een prima service

De vorige keer was een 10 waard

De producten zijn super goed maar als je het op maat laten maken zijn de onder latten (verzwaring) te kort heb toen contact opgenomen met Ilumio en heb 1 week moeten wachten tot ze met een oplossing kwamen dus daarom maar een voldoende. En dit was al de tweede keer dat het gebeurde dus waarom doen ze er niets aan?

Nette raamdecoratie met accurate bediening.

Snelle levering en we zijn content met de horizontale jaloezieën.

Goede prijs qualiteit verhouding. Mooie stof

Een fout van ilumio was heel goed opgelost

Ik had twee duo gordijnen besteld, beide zwart. toen het pakket echter bezorgd was zal ik dat ik een gordijn had gekregen die ik inderdaad besteld had, de andere was echter verkeerd, dit was namelijk een te breed gordijn in een beige kleur. Vanwege Corona kreeg ik niemand aan de telefoon. uiteindelijk via mail in contact gekomen en later ook iemand aan de telefoon gehad. Ze vertelde mij dat het geld van het gordijn dat ik niet had ontvangen zou terug krijgen zodat ik dat gordijn weer opnieuw kon bestellen. het verkeerd geleverde gordijn mocht ik houden. Erg jammer van het gedoe vanwege de fout van ilumio vind ik dat ze het heel goed hebben opgelost. mijn gordijnen hangen beide, en ik ben er heel blij mij. de gordijnen doe ik zeker aanraden.

Bijzonder klantgericht

Toen mijn plisegordijn na veel moeite (dit lag aan,mij) bleek er een touwtje te zijn gebroken. Na diverse mailtjes en een gestuurde foto van de schade werd besloten dat ik gratis een nieuw gordijn kreeg opgestuurd. Dat is klasse service vond/vind ik

Mooie plisségordijnen en goede service

Heel fijn dat ik goede kleurstalen kon bestellen zodat Ik uiteindelijk een goede keus kon maken. Alles verliep heel soepel. Ook de montage ging heel goed.

Perfect bedrijf. Alles word keurig afgeleverd en keurig verpakt! En de maten die je opgeeft kloppen. Inmiddels 3 rolgordijnen daar gekocht en allemaal TOP!!

Verkeerde maat geleverd, slecht contact

Ik krijg na anderhalve week de verkeerde maat rolgordijn toegestuurd. Normaal kan zoiets gebeuren maar deze werd toch op maat gemaakt??? Telefonisch contact is bijna onmogelijk want je komt niet in een wachtrij, maar de verbinding wordt na anderhalve minuut muziek verbroken met een ingesproken bericht dat het zogenaamd drukker is dan normaal. De ene keer dat ik iemand kon spreken werd mij verteld om maar een mail te sturen met het probleem. Dit heb ik nu een week geleden gedaan zonder reactie terug te krijgen. Ik koop mijn volgende rolgordijn wel ergens anders

Beste Danny, Wat vervelend dat het mis is gegaan met je rolgordijn. Zelfs als het op maat wordt gemaakt kunnen er in uitzonderingsgevallen wel eens fouten gemaakt worden. Zoals je hebt gemerkt is onze klantenservice niet goed bereikbaar geweest vanwege een enorme groei in het aantal aanvragen. Daardoor heb jij ook nog eens moeite gehad om in contact te komen met ons. Het spijt ons zeer dat jij nu geen goede ervaring met ons hebt gehad. We willen er alles aan doen om het weer goed te maken met je. Zoals je inmiddels hebt vernomen is jouw vervangende product inmiddels onderweg. Wij zullen nog contact met je opnemen om te kijken hoe we het verder goed kunnen maken met je, en of je rolgordijn nu wel volledig naar wens is. Met vriendelijke groet, ilumio.nl

Wacht al 4 weken op me bestelling

Ik bel al een paar dagen maar niemand neemt op helaas ook op de e-mails word er niet gereageerd. Nog steeds geen product levering en dat in een nieuwe huis al 4 weken geen privacy.

Beste klant, Wat vervelend dat je lang op je product hebt moeten wachten. We hebben de afgelopen weken enorm veel aanvragen gehad, waardoor sommige klanten te lang op levering of op antwoord hebben moeten wachten. Dat spijt ons enorm, en we willen dit graag goed maken met je. We kunnen vanuit deze review jouw gegevens niet achterhalen. Zou je ons een e-mail willen sturen op info@ilumio.nl? Dan nemen we graag contact met je op, vertellen we je hoe het met je bestelling staat, en gaan we kijken hoe we jou toch nog een supertevreden klant kunnen maken. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Wij willen ons maximaal inspannen om het weer goed te maken met je! Met hartelijke groet, ilumio.nl

Goed en duidelijk geïnformeerd over (tijd van)levering

Het bestelde product was volledig intact, kortom er mankeerde niets aan. We werden goed op de hoogte gehouden omtrent de datum en het tijdstip van levering. Het was prettig dat we de optie 'geef toetstemming om neer te zetten' konden kiezen. Al met al positief.

Goed geholpen, mooi resultaat

Ik wist niet zo goed welke gordijnen ik wilde en welke mogelijk waren bij mijn ramen. Ben goed geholpen met het maken van keuze en kleur. Nu een huis vol met mooie plisségordijnen die ook nog de warmte tegenhouden. Bedankt!

Bestelling duurt lang en retourbetaling na retournering ontvang je niet!

Slecht bedrijf. Bestelling gedaan van velux rolgordijnen die lang op zich lieten wachten. Materiaal matig dus geretourneerd. Maar het geld ontvang je niet!!!!

Beste klant, Wat vervelend dat je geen goede ervaring met ons hebt gehad. We hebben de afgelopen weken enorm veel aanvragen gehad, waardoor sommige klanten te lang op levering of op antwoord hebben moeten wachten. Er kan absoluut geen sprake van zijn dat een correct geretourneerd product niet terugbetaald wordt. Mocht hier iets niet goed zijn gegaan dan gaan we dat zo snel mogelijk rechtzetten voor je. Kun je ons via een antwoord hier, of op info@ilumio.nl laten weten om welke order dit gaat en hoe we jou kunnen bereiken? Dan maken we dit zo snel mogelijk in orde. Onze welgemeende excuses voor de vertraging. Wij gaan ons maximaal inspannen om het goed te maken met je. Met hartelijke groet, ilumio.nl

Perfecte service!

Na mijn bestelling van een rolgordijn op maat, via de mail contact gezocht met de klantenservice om te overleggen over een door een actie ontstaan prijsverschil. Hierin is de klantenservice mij volledig tegemoet gekomen, waarvoor mijn hartelijke dank!

Topservice!

Rolgordijnen voor slaapkamer besteld. Prima advies gekregen over de juiste plaatsing en maten. Meermalen contact gehad en telkens wordt er goed mee gedacht en de tijd genkmen. Supermooi resultaat en de prijs is echt veel goedkoper dan in de winkel. Top!