Geweldig en goede prijs kwaliteitsverhouding

Zowel met de verkoop, advies aan huis én de montage meer dan tevreden! Goeie prijs kwaliteitsverhouding. Bovendien heel vriendelijk personeel, duidelijke communicatie én ze komen hun afspraken na. Kunnen veel organisaties van leren! De prachtige jaloezieën voor onze grote ramen hangen inmiddels perfect. Heel blij mee! Als we nog gordijnen nodig hebben, weten we jullie te vinden.

Zeer slechte kwaliteit

Klantenservice werkt met een afschuifsysteem. Zeker niet aan te raden! In mijn vorige huis jaloezieën van leenbakker die van duidelijk van betere kwaliteit

Beste Anne, Bedankt voor je bericht. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over onze geleverde service. We zien dat de klacht momenteel al in behandeling is bij onze klantenservice; we zullen het contact op die manier voortzetten. Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Geniet enorm van me mooie rolgordijn

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en op basis van mijn wensen een paar keuzes voorgelegd. Zeer professionele medewerkers. Zelfs als de zon niet schijnt doe ik rolgordijn weleens naar beneden, omdat rolgordijn heel mooi is en van goeie kwaliteit. De prijs veel ook heel erg mee Helemaal blij zijn we ermee!!

Beste Joan, Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over onze hulp en dat het rolgordijn helemaal naar wens is. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

gewoon goed

prima prijs-kwaliteit-verhouding; levering binnen aangegeven termijn, makkelijk te monteren. evt. voor rolgordijn aangeven dat die contrarollend geleverd wordt (helemaal afrollen en dan anders oprollen)

Beste Coen, Bedankt voor je mooie review! We vinden het leuk om te horen dat je tevreden bent over/met je bestelling! We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Kwaliteit, snel geleverd en mooi!

Snelle levering van mooie aluminium jaloezieën ten opzichte van andere leveranciers bijna de helft goedkoper...!

Beste J. We willen je graag bedanken voor jouw positieve review. Fijn om te lezen dat onze lagere prijs niets heeft afgedaan aan de uitstraling van de geleverde jaloezieen. Nog veel plezier ermee gewenst! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Prima materiaal

Materiaal kwam prima verpakt aan en was redelijk eenvoudig te installeren en het resultaat was boven verwachting.

Dag Hans, Graag bedanken we je voor jouw positieve review. Altijd fijn om te lezen dat verpakking en product naar tevredenheid zijn. Veel plezier ermee gewenst! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Positief

Een goede intake, snelle levering van onze 1e bestelling en iets vertraagde levering van de 2e bestelling, maar overall positief! Blij met de gordijnen

Hi Samantha, We bedanken je graag voor jouw positieve review en zijn blij om te lezen dat ondanks een wat vertraagde bestelling jouw ervaring toch goed is geweest. Nog veel plezier met de geleverde gordijnen! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Goede prijs/kwaliteit verhouding! Op tijd geleverd als afgesproken

Beste Johan, Graag bedanken we je voor jouw positieve review. Fijn om te lezen dat dat de levering naar wens/verwachting is verlopen! Nog veel plezier ermee toegewenst. Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Boven verwachting kon niet beter.

Een behoorlijk keuze op de website alles is makkelijke te bestellen via de website geen moeilijk gedoe en betaalbaar. Alles perfect op de door gegeven maten geleverd prima verpakt en en alles altijd op geleverd. Al onze raam decoratie zijn door ilumio geleverd en op maat gemaakt. Perfecte leverancier

Dag Bakker, Ontzettend bedankt voor jouw lovende woorden. We zijn blij om te lezen dat alles naar wens en naar maat is! Nog veel plezier ermee gewenst! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Perfecte firma.

Zeer goede website. Perfect materiaal en makkelijk te gebruiken en te plaatsen. Makkelijk in te korten in lengte en hoogte.Snelle levering. Vriendelijke man van de leverings firma.Ilumio top firma.

Zeer klantgericht

Bij mijn bestelling werd ik zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

Dag Ronald, Bedankt voor jouw positieve review! Goed om te lezen dat je vriendelijk en professioneel bent geholpen. (Alvast) veel plezier met de bestelling gewenst! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Super jaloezieën voor een goede prijs

Makkelijke te bestellen en vlotte levering. Kwaliteit is goed, niet van hout te onderscheiden! Prachtige kleur. Goed op maat. Kortom heel blij mee!

Dag Jeanette, We willen je graag bedanken voor jouw positieve review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met de kwaliteit en met het resultaat van de (ik denk) PVC jaloezieen. Nog heel veel plezier ermee gewenst! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Mooi, fris gordijn, eenvoudig op te hangen.

Ik zocht een rolgordijn voor een breed raam. De breedte was een probleem voor meerdere bedrijven, of die waren erg duur. Het gordijn van Ilumio is precies wat we zochten en ook nog betaalbaar.

Dag Wim, Bedankt voor jouw positieve review! Wat fijn om te lezen dat je een mooi passend gordijn bij ons hebt kunnen vinden. We wensen je er nog veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Meer dan perfect

Super goede service. De gordijnen zien er goed uit, zeer goede kwaliteit . De beschrijving erbij is heel duidelijk. Alles netjes, goed en stevig verpakt.

Dag Ellen, We willen je graag bedanken voor jouw positieve review, en zijn blij om te lezen dat de uitstraling en kwaliteit van de gordijnen naar wens zijn. Nog veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Top, zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen

Zelf ingemeten met de hun handleiding. Klopt precies en levering volgens afspraak. Een echte aanrader

Hi Olaf, Bedankt voor jouw positieve review! Goed om te lezen dat het allemaal gelukt is met het inmeten en het resultaat naar wens is. Nog veel plezier met de nieuwe raamdecoratie toegewenst! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Overtrof mn verwachting!

Keurig verpakt, alles onbeschadigd!! onderdelen compleet en........ Mooie kwaliteit mooie uitvoering! Dus zeer tevreden!!

Beste F., Super bedankt voor jouw positieve review. Fijn om te lezen dat alles in goede orde is aangekomen. We wensen je nog veel plezier met de geleverde raamdecoratie! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Goed geadviseerd en snel geleverd

Goed geadviseerd en snel geleverd

Hallo Alexander, Bedankt voor de positieve review! Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Geweldige service prachtig op maat gemaakt product en makkelijk te monteren.

Hoi Nikita, Leuk om te lezen dat je zo positief bent over ons. Bedankt! Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Zeer tevreden over product en service

Alvorens mijn bestelling te hebben gedaan goed geholpen door medewerkster klantenservice, vervolgens bestelling gedaan kan niet anders zeggen dan TOP

Goedemiddag Francis, Hartelijk dank voor het compliment! Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Fantastische service

Zeer correcte en snelle service, perfecte kwaliteit prijs verhouding. Erg tevreden met de jaloezien, ik beveel ilumio een ieder aan.

Hallo Kurt, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Hartelijk dank daarvoor. Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Bestelling nog niet binnen

Mijn bestelling wordt als t goed is 29 sept in de morgen geplaatst, dus ben benieuwd

Wij zijn ook benieuwd en horen graag hoe de raamdecoratie bevalt. Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

paste perfect

het gordijn was perfect gepast en het was een vlotte levering

Wat fijn dat alles perfect past. Bedankt voor je positieve review. Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Supermooie verduisterende gordijnen die ik gelijk kon ophangen

Nadat ik een bestelling via internet had geplaatst kreeg ik snel een bevestiging, en de procedure hoe ik de gordijnen zou ontvangen. Moest wel even wachten, maar dat is logisch, ze zouden kant en klaar gemaakt worden. ik kreeg een bericht rond welk tijdstip ze geleverd werden, en dit klopte ook. ik vond de gordijnen heel mooi en ze hangen keurig. Dus heb ik direct nog een bestelling geplaatst voor een andere kamer. Dit ging ook prima maar ik was net even een boodschap gaan doen toen de gordijnen geleverd werden. Via internet kon ik aangeven wanneer ze opnieuw aangeboden konden worden, en dat is heel simpel en goed te doen geweest. ER zat wel een kreukel in een van de gordijnen, maar ze hangen prima en ik denk dat die kreukel vanzelf door het uithangen verdwijnt.

Hallo Martin, Fijn om deze review te lezen, dat is nou precies waar we het voor doen ! Een tevreden klant. Heel veel plezier met/van je raamdecoratie. Hartelijke groet, Carla

top bedrijf

goeie service /goede kwaliteit en goed geprijst

Goedemiddag Adrie, Bedankt voor je goede review. Altijd fijn om te horen. Hartelijke groet, Carla

goed produkt

wij zijn blij moet onze aankoop zodat we de warme of de koude momenten kunnen tegenhouden met deze rolgordijn.

Bedankt voor je bericht en inderdaad is het voor nu wel belangrijk om de warmte binnen te houden. Heel veel plezier van/met het nieuwe rolgordijn. Hartelijke groet, Carla