Slechte service maar mooie kwaliteit

De levering gordijnen heeft erg lang op zich laten wachten en stond bol van de fouten. Maar het eindresultaat mag er zijn: erg mooie gordijnen, zware kwaliteit.

Mooi product. Klantvriendelijkheid iets minder

Al een paar keer besteld omdat het mooie producten zijn. Maar na aanleiding van een vraag van ons. Zullen we nu niet meer zo snel bestellen. De reactie vonden wij heel vervelend. Met vriendelijke groet. S van Beelen.

Goede prijs

Ben super tevreden , Eerst de slaapkamer voorzien van jaloezieen. Nu net de keuken , en ben alweer druk aan het sparen voor de woonkamer en de schuifpui . .

Mooie producten, goede prijzen, snelle levering en geweldige service. Wij hebben in februari grijze pvc-jaloezien (met houtnerf) besteld voor de beneden verdieping. Ziet er fantastisch uit. Het geeft een heerlijke sfeer in huis. Je kunt de lichtval afstemming van de weersomstandigheden.

Vlotte en adequate service, maar misleidende omschrijving van eigenschappen van de stof.

Gekocht als verduisteringsgordijnen, maar laten veel licht door.

Mooi en betaalbaar product.

Een pvc lamel voor de badkamer op maat besteld. Handige beschrijving en makkelijk systeem. Erg blij mee voor een betaalbare prijs.

Ik heb 5 duo rolgordijnen gekocht bij ilumio keurig afgewerkt helaas had 1 gordijn een materiaalfout en deze wordt vervangen door een nieuwe dat vind ik goede service en ben van plan om boven ook alle gordijnen te vervangen door duo rolgordijnen van ilumio uiteraard. Met vriendelijke groet. W. Steneker.

Goede en snelle service!

Makkelijk te bestellen en goede prijs kwaliteit!

Vind het goed materiaal en snel volgens afspraak geleverd

Het is Helemaal super ik bestelde op maat en het is precies op maat geleverd, Makkelijk te monteren zelf als je een beetje handig bent. Hangen Perfect Superblij mee.

Top geregeld

Goed overleg, goede voorstellen. Prima besluiten

Top service en goede kwaliteit, prachtige plissegordijnen!!

Top service en goede kwaliteit, prachtige plissegordijnen!!

Perfect geregeld

Makkelijk uitzoeken en bestellen Prima afhandeling Ga eerdaags weer 3 nieuwe houten jaloezieën bestellen

Super gordijnen!!!!

Super mooie gordijnen en topkwaliteit! Volgende gordijnen staan al in de planning om ook hier te bestellen! En mijn zus ook!!! Ool goede service en snelle levering! Groetjes een heel tevreden klant

Geweldig!!

Geweldig!! Snelle levering, dik tevreden.

Super kwaliteit en mooi

Zeer prettig goede service en kwaliteit voor een mooie prijs

Goede prijs, uitstekende kwaliteit!

De op maat gemaakte jaloezieën zijn van goede kwaliteit. Ze lijken precies op houten jaloezieën, maar zijn een stuk lichter van gewicht. Daardoor zijn ze veel geschikter voor grote of hoge ramen. Ze waren netjes op maat gemaakt en eenvoudig op te hangen. Een aanrader!

Mooie jaloezieen

Mooie jaloezieen, goede en snelle levering. Wij zijn erg tevreden over de kwaliteit en kleur. Wij bevelen Ilumio aan!

Mooie kwaliteit PVC jaloezieën op maat

De jaloezieën zijn op tijd geleverd en makkelijk te monteren. De prijs-kwaliteitverhouding is prima. Ik zou anderen deze leverancier ook aanraden.

Goede website voor bestelling en afhandeling

Levering binnen 15 werkdagen 2 maal een jaloezie besteld 2 x binnen 15 dagen ontvangen zeer goed materiaal makkelijk zelf te monteren als je een beetje handig bent. ze hangen mooi en zijn gemakkelijk te bedienen. ben er erg blij mij dank U Ilumio.

Goede service, niet helemaal tevreden over het product

De eerste keer dat onze houten jaloezieën werden bezorgd, paste 1 van de jaloezieën niet en daarnaast was het product beschadigd. Na een mailwisseling hierover werd dit netjes opgelost. We kregen nieuwe jaloezieën opgestuurd. Van te voren hebben wij geïnformeerd of de jaloezieën verduisterend waren, dit zou zo zijn, maar blijkt nu echt niet zo te zijn.

ilumio heeft zorgvuldig geleverd

doordat wij een gordijnbreedte van 60 cm hebben besteld bleek dat uiteindelijk het gordijn maar 56 cm breed te zijn omdat het ophangsysteem bij de breedte wordt geteld. Met ilumio is een korting overeengekomen op het nieuw te bestellen gordijn en we zijn tevreden.

Snel en mooi voor goede prijs

zo prettig dat ik onbeperkt kleurstaaltjes gratis bezorgd kreeg(ook binnen 2 dagen trouwens) zodst ik zeker eist dat t mooi past bij de muur etc, makkelijk op te hangen, en supergoeie prijs ivm buiten, zelfs beter dan bij de bouwmarkten(op maat gemaakt)!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snel

NietS

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede en snelle levering Goed verpakt Veel gehad aan de uitleg per video

Zou niet weten

• Kennis & Vakmanschap