Niet ontvangen na 3 weken, telefonisch niet bereikbaar en via mail geen reactie

Meerdere keren contact gehad over onze bestelling van 2 mei 2020 maar geen reactie. Alleen 1x dat ze contact op zouden nemen met de leverancier. Telefonisch niet te bereiken en op mail alleen een bevestiging, meer niet

Super bedrijf!

Heb bij Ilumio een rolgordijn gekocht voor draaikiep raam op maat gemaakt en ben er super tevreden mee de verzwaring was iets te kort heb dit gemeld en heb snel een nieuwe gekregen die wel past. En fijn dat je uit zoveel mooie stoffen kunt kiezen!

Prijsveranderingen

Ik heb in oktober 3 rolgordijnen besteld voor beneden, nu wou ik vandaag exact dezelfde rolgordijnen voor boven bestellen het gaat hier zelfs om dezelfde maat. Vorig jaar 85 euro betaald nu kom ik op 180... Heel jammer dus ik zoek maar verder.

100% service

Prachtige jaloezieën voor een lage prijs, vriendelijke meedenkende en meewerkende personeel. Ik ben super tevreden. Dikke pluim

goede service, vlotte levering

keuze uit heel veel kleuren, goede maten, goede service, vlotte levering. makkelijk om zelf op te hangen.

Mooie rolgordijnen, vriendelijke bezorger. Je krijgt netjes een mail van hoelaat ze komen en op welke dag. Ik zeg top service!

Slecht ervaring

Ze hang niet zo mooie

Goede rol gordijnen, slechte service

De rol gordijnen die ik van Ilumio heb zijn goed en zijn ook perfect op maat. Alleen de aanloop er naar toe was zeer teleurstellend. Op 29 februari gordijnen besteld, het zou binnen 15 werkdagen binnen komen. Ze zijn pas 8 april gekomen. In de tussen tijd helemaal niks gehoord over de lange levertijd. Zelf tot 4 keer toe er achter aan moeten bellen. Bij de 3e x bellen zouden ze de dag er op bij Ilumio binnen komen en zou ik met een paar dagen wat van de bezorg dienst horen. Na een ruime paar dagen nog niks gehoord, bleek de zending niet op de gezegde dag meegekomen. Heeft Ilumio ook niks over laten weten.. Daarnaast vond ik Ilumio zeer matig telefonisch bereikbaar. Begrijp me goed, als een zending langer duurt dan normaal heb ik daar alle begrip voor zeker nu in deze tijd. Alleen had ik veel beter door Ilumio op de hoogte gehouden moeten worden..

Niet goed

Had de verkeerde maat kon er niets mee. Me doek was geen 90 zoals ik dacht maar 87 heel jammer

In 1e instantie duurde het lang omdat de leverancier niet meer produceerde maar 2e bestelling ging snel en makkelijk. Prachtig in mijn nieuwe badkamer de mat zwarte lamellen

Uitstekend!

Eergisteren de rolgordijnen binnengekregen 2 stuks binnen 8 dagen. Gelijk opgehangen. Superkwaliteit voor dit prijsje. Ik had ze tijdens een actie op de website besteld voor belachelijk lage prijzen. Ik weet niet of ze vaker dit soort acties hebben, maar hou de site in de gaten.👍

Mooi rolgordijn

Mooi rolgordijn, prachtige kleur, makkelijk te monteren. En dat voor een heel mooi prijsje. Fijn dat het op maat gemaakt is hoef je zelf niet te zweten om hem goed pas te krijgen. E krijgt wat je ziet en echt waar voor je geld. Top. 👌😁

Goede oplossing voor raambekleding

Wij hebben een zwak plafond en een zwakke muur, het bevestigen van raambekleding is dus niet gemakkelijk! De rolgordijnen van Iliumio die je zonder te boren aan het raam bevestigd zijn de uitkomst! Heel blij met dit product.

Snel en kwalitatief

Ik heb 13 stuks rolgordijnen besteld met allemaal dezelfde maat met één uitzondering. TIP: lees wel eerst heel goed hoe je de maten moet aangeven, desnoods even bellen. De gordijnen waren binnen 10 werkdagen (dus 5 dagen sneller aan aangegeven) netjes geleverd in compacte kartonnen dozen. Het ophangsysteem is heel slim bedacht en daardoor heel eenvoudig in je eentje op te hangen. Er werden wel schroeven van 20 mm zonder pluggen meegeleverd. Helaas waren deze te kort voor mijn systeem, maar dat vond ik geen probleem. De gordijnen zijn van goede kwaliteit en komen precies overeen met de gratis monsters. Je kunt achteraf ook nog de kant van de bediening aanpassen. Na een lange zoektocht waren dit de voordeligste op maat gemaakte rolgordijnen en ook nog van betere kwaliteit die ik bij duurdere leveranciers heb gezien. Ik ben in ieder geval zeer tevreden met de gordijnen!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit voor een prima prijs!!

Snel geleverd en kwaliteit

Mooi rolgordijn geleverd

Geweldige service.

Perfect op maat, duidelijke website, goed prijzen, en de levering was ook zoals aangegeven.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ruime keuze op de site, gebruiksvriendelijk. Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Snelle service, en heel blij met het resultaat!

Wij wilde een rolgordijn die eigenlijk niet meer op voorraad was, maar de website geeft gewoon de mogelijkheid om deze alsnog te kunnen bestellen, dan worden deze snel in behandeling genomen zodra ze er wel weer zijn. Binnen twee weken hadden wij deze gordijnen hangen. Mooi afgewerkt en precies wat we zochten door middel van de goede fotografie van de website.

Mooie kwaliteit, makkelijk zelf op te hangen

Kort, maar krachtig..... een aanrader! Diverse verduisterende rolgordijnen op maat besteld. Zodra ze binnen kwamen, konden we ze ophangen. Geen gedoe... alles paste perfect

Geweldige service

Rolgordijn op maat besteld. Binnen de afgesproken tijd binnen. Bij het uitpakken bevonden zich minuscule gaatjes in het doek. Aangemeld als klacht met daarbij Foto`s verzonden. Klacht was gegrond en binnen 14 dagen hadden wij een nieuwe in huis. Goede service.

Super netjes en top

Fantastisch!

Ruime keuze, snelle levering van grote stalen wat voor mij veel vertrouwen gaf bij de juiste bestelling. Absoluut waar voor het geld en met de geweldige aanbieding helemaal! Heel blij mee! Telefonisch ook goed geholpen. Ik heb de stalen bewaard en doorgegeven. Die is ook enthousiast en gaat voor haar nieuwe huis zéker een bestelling plaatsen! Nu ik weet wat jullie leveren ga ik al mijn andere rolgordijnen vervangen. Ben erg enthousiast. Blij dat ik jullie ontdekt heb via internet!

Kwaliteit voor een betaalbare prijs.

Kwam u bedrijf op internet tegen. Nadat we de prijzen hadden bekeken, konden we eigelijk niet geloven, dat je voor zo'n mooie prijs een rolgordijn kan kopen. Hebben het nu ongeveer 2 maanden in gebruik, en de kwaliteit is super. Wij gaan hier meer rolgordijnen bestellen. En nog een pluspunt, GRATIS BEZORGD. Top bedrijf.

Geweldig!!

Ik was op zoek naar een goed maar betaalbaar en op maat rolgordijn. Heb er nu twee in huis en ze zijn geweldig!! Supermooi!!