Slechte service en trage communicatie

13 april jaloezieën besteld en tot op heden (na 3 keer bezoek monteur) hangt dit product nog niet naar behoren omdat er nog steeds onderdelen geleverd en geplaatst moeten worden.

Beste Nita, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Zou je contact met ons kunnen opnemen via info@ilumio.nl? We helpen je graag verder! We horen graag van je. Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Had een beschadiging, wat foto's gestuurd en met 1 dag werd het al beslist (gratis een nieuwe),en 10 dagen later werd hij geleverd. Ben zéér netjes behandeld door maike, nogmaals bedankt.

Beste Dick, Bedankt voor je bericht. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service! We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Prettig contact, goed advies.

Goede service. Goed bereikbaar voor advies.

Beste Ingrid, Bedankt voor je leuke review. We zijn blij dat je tevreden bent over onze service! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Perfecte bedrijf voor jaloezien

Klantvriendelijk behulpzaam

Beste Sergio, Bedankt voor je leuke review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Netjes ingemeten , goede service en mooie producten. Voor een kleine meerprijs netjes opgehangen.

Beste Judith, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat je tevreden bent over onze geleverde service. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Super klantvriendelijk en geweldige service!

Toen ik mijn rolgordijn ontving bleek dat er vouwen in het doek gekomen waren. Nadat de foto's ervan beoordeeld waren kreeg ik direct een nieuwe met een langer koord zoals verzocht. Wat een geweldige service, dat kom je tegenwoordig helaas niet veel meer tegen. Zeer vriendelijke dames ook bij de klantenservice.

Beste Fred, Bedankt voor je leuke review. We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Van het begin tot eind goeie communicatie en goed geadviseerd in wat wij het beste konden doen. Wij zijn zeer tevreden en raden een ieder het aan! Ons huis is nu eindelijk compleet!

Goedemiddag, Wat fijn dat je tevreden bent over onze service en wat leuk dat je ons dit laat weten! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Zeer tevreden over onze eigen plisse gordijnen van Ilumio!

We waren op zoek naar goede plissé gordijnen en zijn daarbij ontzettend goed geholpen en geadviseerd door Ridouane, de kundige, meedenkende en vriendelijke vertegenwoordiger van Ilumio. De plissé gordijnen zijn van een zeer goede kwaliteit, werden snel geleverd (minder dan 3 weken) en kundig opgehangen. We zijn er erg blij mee en raden Ilumio zeer zeker bij anderen aan!

Beste Bas, Wat leuk dat je de tijd genomen hebt om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij dat je tevreden bent over/met onze service! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Goede service aan huis

Vriendelijke en bekwame adviseur. Hij adviseerde goed over de plaatsing van het rolgordijn en andere mogelijke opties. Helaas was de kleur die ik wilde niet beschikbaar in de maat, maar ik kon gemakkelijk kiezen uit andere opties die de adviseur bij zich had. Daarna werd de bestelling in orde gemaakt en kon ik op een eenvoudige en veilige manier betalen. Ik hoop dat de plaatsing van het rolgordijn net zo prettig en soepel verloopt :)

Beste Miranda, Bedankt voor je leuke en positieve review! We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze service. Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Alles klopt - erg mooi en zeer tevreden

Vandaag kwam de monteur om de horizontale jaloezie op te hangen. Keurig op de afgesproken dag en ruim op tijd. Fijn om een telefoontje voorafgaand te ontvangen. Ook het e-mail verkeer voorafgaand was helder en duidelijk. Wat een super monteur, super werk en een fantastisch eindresultaat. We zijn heel tevreden en Ilumio verdient voor alle stappen vijf sterren, vanaf het begin tot het eind. Absoluut een aanrader en absoluut voor herhaling in de toekomst vatbaar!

Read the fine print before buying

I ordered blinds but the size was a mismatch(atleast that is what they say) but they refuse to take the blinds back and their return policy is for standard blinds not for customized one's :(. I lost 200 euros because I trusted their policy and I have no other option to write the review.

Klantgericht, vriendelijk

Inmeten verliep vlot, advies was prima, erg vriendelijk en klantgericht

Geweldig!!

Redouane heeft ons fantastisch geholpen. Vriendelijk, vakkundig en snel! De bestelling is snel geplaatst!

Zeer goed ervaren, vriendelijk en professioneel

Eerder online een bestelling gedaan, toen netjes advies gekregen via de chat. Deze keer is Jaouad bij ons aan huis geweest, en ook deze keer zijn wij zeer vriendelijk en proffesioneel geholpen. Jaouad, bedankt voor het meedenken en de goede service.

Totally recommendable!

I don't have the curtains installed yet, but Jaouad did a very good job in helping us make a decision. He is definitely an expert. He was fast with taking the measures and made really good recommendations according to our needs and budget. Totally recommending ilumio.nl

Top service & advies

Wat een top bedrijf is dit, ze komen aan huis om gratis advies te geven en meten gelijk alles op. Wat wil je nog meer, alles in één!! Kan niet wachten tot mijn mooie houten jaloezieën uiteindelijk hangen.

Perfecte service en lage prijs

Jaouad kwam samen met een collega bij ons thuis, nadat we via de site onze gegevens achterlieten. Binnen een uur waren alle maten opgemeten, konden we diverse stalen bekijken en werd een offerte opgemaakt. Er werd goed meegedacht. De service was perfect. In vergelijking met een andere offerte scheelde het bijna de helft. Dus ook nog een hele goede prijs. Jaouad en collega, bedankt!

Marijke heeft ons perfect geholpen met onze keuze en het inmeten van duo rolgordijnen. Deze kwamen razend snel nadat we onze bestelling bevestigd hadden. Het ophangen hebben we zelf gedaan en was heel goed te doen. Het resultaat mag er zijn: super!

Kundig advies

Jaouad neemt absoluut de tijd en weet waar hij het over heeft. Gezellig een praatje gemaakt tijdens het meten en gaf goed advies. De bestelling in orde gemaakt en goed geinformeerd.

Heel erg tevreden over de producten en service van Ilumio!

Wij zijn heel enthousiast over Ilumio als bedrijf. Ze nemen snel contact op, hebben een gratis inmeet service en de producten zien er goed uit. Redouane heeft ons geholpen bij het inmeten en is een topper! Redouane is echt een superaardige gast en komt na wat hij beloofd heeft. Zo waren er twee jaloezieën iets te kort, maar die leveren ze zonder problemen opnieuw. Qua prijs-kwaliteit is er volgens mij sowieso geen betere optie dan Ilumio! We raden het bedrijf en zeker Redouane dan ook absoluut aan om zaken mee te doen!

Prachtig resultaat, scherpe prijs, goed advies: ik ben zeer tevreden

Ik heb verschillende aanbieders onderzocht, en bij Ilumio ben ik uitgekomen. Ze beloven niet alleen een scherpe prijs, maar geven die ook daadwerkelijk. En daarbij is het advies en de service top. Ook de kwaliteit van de raamdecoratie is top. Kortom, ik ben zeer positief verrast en tevreden.

Heel goed advies van Marijke! :))

We zijn heel tevreden over de snelle service. Marijke heeft ingemeten en is zo deskundig. Ze heeft ons zo goed geadviseerd, ze is heel vriendelijk. een positieve ervaring.

Hele fijne service!

Jaouad was zeer vakkundig. Denkt mee. Luistert goed naar je wens. Heel vriendelijk. Ben zeer tevreden en kan het echt aanraden.

Een dikke tien voor de medewerkers van Ilumio!

Plisségordijnen gekocht bij Ilumio. Vanaf het eerste verzoek om informatie tot en met het opmeten en de montage van de gordijnen waren de medewerkers professioneel, accuraat en vriendelijk. De klantenservice reageert snel op e-mail en neemt ook altijd vlot de telefoon op, geen wachtrijen! Ook nadat er bij de montage even iets mis ging werd door Ilumio meteen actie ondernomen. Twee behulpzame adviseurs, Redouane en Roy, kwamen langs. Zij deden alles om het probleem snel op te lossen, en waren ook nog heel gezellig! Daarna kwam er nog een monteur van Handid (het montagebedrijf) om het werk te controleren en de spandraden goed af te stellen. Ook voor Handid de complimenten voor de goede en snelle opvolging. Ik raad Ilumio zeker aan!

Snelle reactie en goed advies.

Wij zijn erg tevreden over de snelheid waarmee we geholpen zijn. De rolgordijnen zijn helemaal naar wens.