4 keer de verkeerde maat geleverd gekregen

Begin september is er een adviseur langs geweest. Hier werd ik netjes door geholpen en de maten van 3 ramen zijn toen opgemeten (keuken, babykamer en slaapkamer). De jaloezieën in de keuken paste direct. Bij de ramen in de babykamer en slaapkamer waren de jaloezieën te kort gemaakt. Ilumio wilde dat wij hier foto’s van stuurde. Omdat ik hoogzwanger was gevraagd of ze voor het ophangen van die nieuwe jaloezieën misschien zelf wilde langskomen want dit lukte mij niet meer gezien de zwangerschap. Dit was alleen mogelijk tegen betaling (zoals altijd). De tweede levering was 1 jaloezie wel de juiste maat, maar die van de babykamer weer te kort gemaakt! Opnieuw contact opgenomen, Ilumio stuurde weer niet zelf iemand langs maar vroeg nu om een filmpje van ons waarin we lieten zien wat niet klopte qua maat. Inmiddels zitten we halverwege januari, ben ik al een aantal weken bevallen en werd de 3e jaloezie voor de babykamer vandaag door een monteur bezorgd die hem ook zou ophangen. En wat blijkt, de jaloezie heeft nu de verkeerde breedte! (Namelijk die van de slaapkamer). Niet alleen is het jammer dat we de babykamer nog steeds niet af hebben, ook al zijn de voorbereidingen ruim van tevoren begonnen. Ook is dit een enorme verspilling van jaloezieën!

Hi Louise, Allereerst, bedankt voor jouw nuttige review! Wat een gedoe allemaal zeg, we snappen dat je hier niet vrolijk van wordt. Op zijn zachtst gezegd, verdient dit geen schoonheidsprijs, dat beseffen we goed. Voor wat ik op maak uit jouw bericht, is de afhandeling hiervan nog in behandeling. Uiteraard voorzien we je als nog van het juiste product, met de juiste afmetingen. Daarnaast, zullen we kijken naar een passende tegemoetkoming voor alle ellende. Hopelijk, is alles strakjes toch mooi in orde en mag je veel gemak en plezier van de geleverde jaloezieën beleven. Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Lamellen voor één raam iets te breed, maar geen probleem. Uiteindelijk twee maal opnieuw besteld, maar alles perfect in orde gemaakt. Vriendelijk en nauwkeurig. De afspraken voor 100% nagekomen.

Goedemiddag Fred, Zo te lezen heeft het even geduurd voor alles goed in orde was! We zijn erg blij dat jouw review ondanks dat zo super positief is. We willen je er dan ook voor bedanken dat je deze met ons deelt. Mochten we je in de toekomst ergens mee van dienst kunnen zijn, dan weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

ontevreden

Ik heb de ophangbeugels voor het draaikiepraam betaald maar niet ontvangen. Ik hoop ze toch te ontvangen

Hallo Ed, Wat vervelend om te lezen dat je de klemsteunen niet hebt ontvangen. Na te zijn besteld door ons, stuurt de leverancier ze rechtstreeks naar de klant. Helaas gebeurt dit dus buiten ons gezichtsveld. Ondertussen heb ik contact opgenomen met de leverancier en gevraagd om ze (opnieuw) op te sturen. We hopen dat het nu snel opgelost wordt. Hartelijke groet, Ilumio

Mooi materiaal, goed ingemeten , fijne monteur

Wendy, wat fijn om te lezen dat ons bedrijf en onze service zo gewaardeerd wordt. Bij dit soort beoordelingen weten we weer waar we het voor doen ! Heel fijn. Graag tot een volgende keer. Hartelijke groet, Carla

Lelijke gordijnen

Ik heb de verduister gordijnen gekocht maar zijn niet mooi het lijkt wel een plastic gordijn en laat ook licht door ook zit er een gaatje in al met al ben ik niet tevreden.

Hi Lieneke, Bedankt voor jouw review! Ik begrijp dat je niet tevreden bent over de geleverde verduisterende gordijnen. Heb je hierover toevallig al contact met ons opgenomen? Als het echt zo is dat de gordijnen licht doorlaten (ondanks de verduisterende coating) dan weten wij dat graag. Daarnaast, hoort jouw product natuurlijk niet met beschadiging te worden geleverd. Hopelijk weet je ons te vinden, we helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Ontevreden

Ik heb de jaloezieën laten inmeten door Ilumio, helaas 2 van de 3 verkeerd gemeten. Bij bellen kreeg ik het idee om ze op dag te hangen ipv op plafond zoals mij geadviseerd was. De jaloezie. Zelf zijn mooi maar ik heb in augustus gesteld en nu nog steeds niet de juiste jaloezieën Hangen

Hi Annemiek, Balen dat het niet gelijk goed is gegaan met jouw bestelling, ik begrijp wel dat je hierover al contact hebt gehad met ons. Je geeft aan nog niet de juiste jaloezieën te hebben hangen, dat duurt inderdaad best lang zo. Heb je al van ons vernomen wanneer de levering van de nieuwe jaloezieën zal plaatsvinden? We hopen dat alles straks uiteindelijk toch naar tevredenheid is opgelost! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

De prijs laat zich zien in de kwaliteit

Helaas moet ik concluderen dat de relatief lage prijs zich laat zien in de kwaliteit. Alle jaloezien waren bij ontvangst beschadigd, het ging hier niet om hele grote beschadigingen maar kleine schaafjes en dergelijke. Hiervoor hebben we ook een compensatie van 10% gekregen maar dat heeft wel de pret voor ons bederft. Na een tijdje is ook het mechanisme van 1 van de jaloezien kapot gegaan. Hiervoor hebben ze tot op heden geen oplossing geboden. Kortom, lage prijs, slechte kwaliteit.

Beste, Bedankt voor deze eerlijke review! We begrijpen hieruit dat jouw jaloezieën kwalitatief nog veel te wensen over hebben gelaten. Zo hoort dat natuurlijk niet. Je geeft ook aan dat er nog geen passende oplossing is geboden voor het probleem met het mechanisme. Ben je hierover al wel met ons in contact? Als het erg lang duurt, gaat er mogelijk iets niet goed. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, ilumio

geweldig

gisteren onze rolgordijnen op maat binnen gekregen ze waren bijzonder goed ingepakt en er zaten handschoenen bij onze complimenten voor deze geweldige service.

Dag Jan, We willen je graag bedanken voor deze mooie en positieve review. Hopelijk hebben jullie veel en lang plezier van de geleverde rolgordijnen! Indien we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Goed geadviseerd,en neemt ook de tijd voor je!

Adviseur was netjes op tijd,en besteed alle aandacht en denkt ook mee. Wat heel fijn is dat hij alles bij zich heeft en je de ruimte geeft om erover na te kunnen denken. Bedankt!

Beste, We willen je graag bedanken voor jouw mooie review en vinden het leuk om te horen dat er goed is meegedacht door onze adviseur. Hopelijk heb je een mooie bestelling kunnen plaatsen of hangt alles zelfs al. Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen, dan weet je ons te vinden! Een mooie dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Irina

Redouane;Super fijne service, komt zijn afspraken na

Super blij met de jaloezieën. Zien er echt top uit! Redouane heeft alles opgemeten en alles opgehangen. Is zeer netjes in zijn werk! Fijne service, service van A tot Z. Komt al zijn afspraken na. Echt een aanrader.

Hi Oua, Bedankt voor jouw enthousiaste review en wat fijn om te horen dat je goed door Redouane bent geholpen. We zullen deze lof aan hem doorgeven! Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten! Met vriendelijke groet, Irina

Goed opletten welk product je besteld

Bij Ilumio.nl heb ik drie verduisterende plissegordijnen besteld vanwege de goede prijs/kwaliteitsverhouding. Ik heb wel goed moeten controleren dat ik een ingespannen model heb besteld. Dit staat in de productomschrijving niet aangegeven. Je kunt het alleen aan de foto zien. Product is van goede kwaliteit. Nadeel van ingespannen model is dat de onderste lat zich vastklemt aan de voetjes aan de onderzijde. Bij het omhoog halen van het gordijn moet je dan hard aan het koord trekken. Te verhelpen door de lat met de hand te kantelen zodat het loskomt van de voetjes. Overigens snel geleverd en goed verpakt. Top!

Hi Richard, Bedankt voor jouw positieve en ook nuttige review! We werken er nog steeds aan om alles omtrent de productinformatie zo helder mogelijk te vermelden op de website, het is immers een webshop en dat is soms al lastig genoeg voor onze klanten. We zijn blij dat jouw ervaring positief is en dat de prijs-kwaliteit verhouding naar wens is! Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen in de toekomst, laat het ons dan gerust weten! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Goede service en levering

Ze kwamen heel snel langs om in te meten en de stalen te laten zien, zeer vriendelijk verkoper. Levering ging vlekkeloos.

Hi Ingrid, Top dat alles naar wens is verlopen en bedankt dat je deze mooie review met ons deelt. Hopelijk mag je nog veel plezier hebben van de geleverde raamdecoratie! We wensen je een heel mooie dag toe! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

superrrr

Alles is keurig op maat gemaakt en het ziet er mooi uit

Hallo Suzanne, Fijn om te lezen dat onze raamdecoratie zo goed bevalt! Graag tot een volgende keer !

Super service als er iets mis gaat

Het gordijn was van de rol los gelaten en je krijgt gewoon een nieuwe opgestuurd dus echt een super service. Je moet natuurlijk niet gaan eisen of schreeuwen want met honing bereik je meer als met azijn

Hallo Edwin, Erg bedankt voor je positieve bericht. Het is fijn om te lezen dat onze service gewaardeerd wordt. We hopen je in de toekomst nogmaals te kunnen begroeten. Hartelijke groet, Maike Ilumio

Het paste perfect. De verzending met verpakking was top

Beste Joke, Bedankt voor je leuke reactie. Geniet van de mooie raamdecoratie Met vriendelijke groet, ilumio Anita

super service

had helaas een foutje gemaakt met meten.kreeg zonder problemen een nieuwe gestuurd met de juiste maat. snelle service. kunnen veel bedrijven een voorbeeld van nemen.zeker een aanrader om bij ilumio te bestellen.

Hoi Linda, Bedankt voor je mooie reactie. Een meetfoutje is snel gemaakt, gelukkig kan je nu genieten van jouw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, ilumio Anita

Zeer goede kwaliteit en goede service

Product van zeer goede kwaliteit en goede service. Zat alleen geen montage handleiding bij. Dat zou nog kunnen worden verbeterd.

Beste Rob, Bedankt voor je reactie en de tip. We gaan hier direct mee aan de slag! Mocht je hulp nodig zijn bij de montage, laat het ons dan gerust weten. Op https://www.ilumio.nl/nl/leading/zelf-monteren/ vind je ook meer informatie over de montage van jouw raamdecoratie. Met vriendelijke groet, ilumio Anita

Prima netjes en goed product

Hele nette service ik heb zelf foutje gemaakt met afmeting en netjes een nieuwe gekregen

Hi Isabel, Wat fijn dat je onze service zo ervaart. Bedankt voor je positieve bericht en veel plezier met je nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, ilumio Anita

Goede service, fijne communicatie!

Wij wonen in een oud huis, met bovenraampjes met glas in lood. Adviseur Kirsten, van Ilumio, die bij ons kwam, heeft goed met ons meegedacht en de lamellen ingemeten. We hadden na haar bezoek nog wat vragen en die beantwoorde zij steeds netjes. Er was wat vertraging in de levering, maar het was het wachten waard. Inmiddels hangen de lamellen en hebben we ook het glas in lood in beeld. Heel veel dank. Erg tevreden!

Beste Stephanie, Bedankt voor je mooie woorden. We geven deze door aan onze adviseur Kirsten. Geniet van het glas in lood in combinatie met de mooie lamellen. Met vriendelijke groet, ilumio Anita

Grote plisse gordijn is mooi maar bediening hapert

We hebben een breed plisse gordijn besteld. De levering is goed en het ophangen eenvoudig maar de bediening laat te wensen over. Het is vrijwel onmogelijk om het gordijn recht op te trekken en vast te zetten. Niet alle touwtjes worden door het mechaniek vastgehouden waardoor er een of twee naar beneden glippen. Geen aanrader.

Dag Rob, Bedankt voor jouw eerlijke review! We zijn blij om te horen dat de levering en het ophangen goed en eenvoudig zijn geweest. Toch, begrijpen we dat je eigenlijk een klacht hebt over de werking/kwaliteit van het plisségordijn. Heb je hierover contact met ons gezocht? Als een product echt niet goed werkt, willen we je graag voorzien van een oplossing of vervanging. Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Mooie jaloezieën

Mooie jaloezieën, goede kwaliteit, goede service

Beste Gerda, Bedankt voor je leuke reactie. Geniet van jouw nieuwe jaloezieën. Met vriendelijke groet, ilumio Anita

Ik ben zeer tevreden.

Beste Wim, Bedankt voor je reactie. Geniet van jouw nieuwe raamdecoratie. Mochten we in de toekomst iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, ilumio Anita

Geweldige kwaliteit en uitstraling voor een scherpe prijs bij Ilumio

Ilumio levert zeer goede kwaliteit en heeft een zeer goede uitstraling. Na wat langere levertijd de kwalitatief zeer mooie houten variant ontvangen. Ben er zeer blij mee en kan het iedereen adviseren.

Beste Dennis, Bedankt voor jouw aanbeveling. Vervelend dat je even iets langer hebt moeten wachten, maar gelukkig is het de moeite meer dan waard geweest. Geniet van de mooie producten. Met vriendelijke groet, ilumio Anita

Erg goede service en kwaliteit

Gratis opmeten, veel mogelijkheden en goede service

Beste Freek, Bedankt voor je aanbeveling! Fijn dat je onze mogelijkheden en service zo waardeert. Met vriendelijke groet, ilumio Anita

De verkoopster was heel leuk en heeft me goed geholpen.de duo rolgordijnen zijn mooi en prima opgehangen ook de inbetween gordijnen zijn heel mooi en passen perfect. Alles is heel goed geregeld. Dit kan ik iedereen aanraden. Heel tevreden

Beste Annelies, Wat fijn om te lezen dat onze adviseur jou zo goed geholpen heeft. Geniet van de prachtige combinatie van de duo rolgordijnen en de inbetween gordijnen. Met vriendelijke groet ilumio Anita