Betrouwbare leverancier

De bestelde artikelen zijn keurig volgens planning geleverd. Bij een rolgordijn zat een productiefout. Na melding is er snel een vervangende geleverd, met excuses voor de gemaakte fout. Klasse 😊

Mooi stevig product voor en leuk bedrag.

Helaas staat er niet zonder een omweg vermeld: je moet de kozijn maten noteren en niet de maat van de gewenste Luxaflex. 😇Paar klikken met de muis en ik had het geweten. Nu is de kier tussen het kozijn en Luxaflex een keer zo groot.

Makkelijk online bestellen

Ilumio vind ik een prima bedrijf, prijs kwaliteit is zeker goed. Enige grote minpunt is het bedrijf die de producten levert, daar kom je echt niet ver mee.

Top !

Top !

geweldige snelle service

Heel blij met mijn rolgordijn voor mijn Velux dakraam. Serie nr opgeven kleur uitzoeken versturen en klaar. Voor je het weet hangt hij. :-)

De rolgordijnen zijn prachtig en precies op maat geleverd. De service was uitstekend

De service was uitstekend

perfecte producten

pvc jaloezieën besteld voor het hele huis en het staat prachtig, mijn ouders vonden het ook heel mooi en daarom heb ik voor hun ook voor de hele woonkamer pvc jaloezieën besteld

Snel geleverd, ziet er precies uit zoals verwacht!

Goede service en goede kwaliteit

Een snelle en goede reactie op mijn vraag. Goed product van mooie kwaliteit. Past precies en we zijn er helemaal blij mee.

Fijne gordijnen voor een goede prijs

Mooie verduisterende gordijnen. Ze hangen goed. Mooi op maat gemaakt. Netjes verzonden. Prima e-mail contact. Goede winkel dus.

Snel en goed geleverd

Snelle,deskundige antwoorden op vragen en levering!

Op mijn vragen kreeg ik snel een duidelijk antwoord. Bestelling verliep snel en " ophang- service" was prima!

Had in eerste instantie verkeerde besteld. Maar na telefonisch overleg, heel vriendelijk en behulpzaam, werd de bestelling geannuleerd, geld terug en nieuwe besteld. Zien er heel mooi uit. Hoge kwaliteit.

Het gordijn is prima en de kleur komt overeen zoals omschreven op de webpagina. De wachttijd van 2 weken is wat langer dan normaal. Niet elke klant zou hier positief over zijn. Mij maakt het niet uit. Het stond ook aangegeven op de site. Ik ben dik tevreden. Mvg

Super!!

Levering was sneller dan verwacht, het rolgordijn zelf is goed op maat en lijkt echt precies op de plaatjes. Zelfs een dame met 2 linkerhanden kon deze zelf ophangen!!! Dus geweldig.

Gewoon een goed product

Gewoon een goed product en een betrouwbaar bedrijf. Levertijd is goed, je krijgt een mail wanneer het uitgeleverd wordt. De opgegeven maten waren precies. Het via internet bestellen zonder dat je het gezien hebt is een gok maar als je de juiste kleur (monsters) dan komt het in orde. Wat ook een groot verschil is dat de geleiding van de plissegordijn helemaal aan de zijkant zit dus je ziet geen draden wat je bij andere wel ziet. Dit is veel mooier. Ook de kleur van het frame ziet er mooi uit.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Komen de lever tijd altijd na. Nu 3 keer besteld en over alle rolgordijnen zeer tevreden.

Kwaliteit

Prachtig op maat geleverd. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Super👌👌

Telefonisch contact gehad om mijn bestelling tog nog door twijfel te annuleren (twijfelden over de keus) Telefoniste hielp mij hierbij ,en stuurden alsnog een voorbeeld van de gouden jalozieen .....deze uiteindelijk besteld ,echt heel blij mee ,kleur 👌👌👌👌 (Iets minder zaten geen schroeven/plugen bij om op tehangen),zoals te zien is op het video filmpje van ilumio

Geweldig.

Super mooi wit verduisterend rolgordijn besteld en gekregen en de prijs....daar wordt je helemaal blij van. En niet te vergeten GRATIS bezorgd. Dus met 1 woord GEWELDIG.

Super mooi rolgordijn, precies wat wij bedoelden.

Weer heerlijk slapen met dit verduisterd rolgordijn. Perfect.

Lekker bezig jongens!

Mooie website, goede producten, montage perfect. En niet duur hoor!

Goede kwaliteit, goede prijs.

Ze leveren goede kwaliteit voor een hele goede prijs. Ben erg blij met mijn aankoop.

Snelle service alles kwam aan op gewenste maat

Goede prijs / kwaliteit verhouding

Goede, duidelijke site. Was precies op maat. Proefstukje van de rolgordijnen was ook erg handig en het staat prachtig.