Duidelijk hoe te meten en wat te kiezen. Houten jaloezie hangt super strak in ons keuken raam. Heel sfeervol.

Top produkt

Super fijn dat je eerst allerlei kleurenstaaltjes kunt laten komen. Snelle levering van een mooi produkt.

Er word meegedacht!

Echt fijn dat er toch nog bedrijven zijn die meedenken in rot situaties. Montage 2 weken doorgeschoven ivm ziekte. Toch leuke korting gekregen.

Snel en kundig advies

Gratis advies gehad van een medewerker die aan huis kwam. Heeft alles opgemeten en we waren zo enthousiast dat we meteen besteld hebben. Inmiddels hangt alles en ben ik zeer tevreden over het resultaat.

Tegenvaller

Dit keer vond ik het wat minder Voorge keer was het top . Dit keer was de kwaliteit wat minder veel plekken waren niet zwart en beschadigd

Vlot, goede montage handleiding. Mooi afgewerkt.

Goede ervaring, strakke duidelijke website

Super tevreden

Ben super blij met mijn bamboe houten jaloezieen, ze zijn erg mooi en perfect op maat gemaakt! Een ervan had een defect en heb toen via de mail contact gehad over het probleem en er werd gelijk een nieuwe gemaakt die ik vervolgens binnen een paar weken geleverd kreeg.

Eerst prima, maar afhandeling slecht

Zenden van het rolgordijnen prima, maar de nazendend van een koord is slecht. Al weken geleden doorgegeven. Later nog een keer en mail overgestuurd. Excuses gekregen dat ik nog niks ontvangen. Nu nog steeds niks ontvangen.

Alles klopte. De termijn zoals voorspeld. De inhoud compleet.

Alles klopte. De termijn zoals voorspeld. De inhoud compleet.

mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit rolgordijnen en helemaal op maat gemaakt! Chapeau!

uitstekend

Van bestelling tot levering goede communicatie. Decoratie past perfect in oude velux ggl06 dakramen, erg voordelig en goede kwaliteit. Genemuiden 1-2-2023

Prima raambekleding

Mooie rolgordijnen, voor een prettige prijs.

Super ervaring

Na aanvraag inmeten binnen paar dagen afspraak en binnen 10 dagen geleverd. Zeer tevreden met de plisse gordijnen.

Prima opgelost

Compliment voor Anouk zij is een prettige hulp bij inmeten en vragen. Service is prima. Maar een verbeterpunt is de kleur van de ophanghaken die zijn metaal kleurig en het zou mooier zijn als het zichtbare deel aan de buitenkant in de kleur van de lamellen zijn.

De gordijnen waren op tijd in huis. Ik ben er dik tevreden mee.

Zijn uitstekend gemaakt.

waardeloos

Afspraak was om eind januari rolgordijnen aan te brengen. We hebben verder moeten informeren bij ilumio maar werden verwezen naar een montagebedrijf waar we dan maar een afspraak mee moesten maken. Dus regel het zelf maar. Dat is lekker verkopend en bovenal klantvriendelijk. Afschuiven heet zo iets. Resultaat dat we nu nog steeds zitten zonder raambekleding.

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht en voor je bestelling bij Ilumio. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over de gang van zaken. We zullen via onze klantenservice contact met je opnemen om tot een passende oplossing te komen. Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Op maat besteld,en exact op maat geleverd

Exact geleverd volgens opgegeven maatvoering Eenvoudige montage Prima prijs kwaliteit verhouding Volgende keer kiezen is niet moeilijk

Erg teleurgesteld

Onze gordijnen zouden op 31 januari gemonteerd moeten worden na 2 maanden hierop te moeten wachten. Helaas was de afspraak op het allerlaatste moment afgezegd omdat de monteur Corona heeft en het montage bedrijf geen andere monteur weet te plannen. De eerst volgende gelegenheid was pas 16 februari een halve maand later. Ze beroepen zich op overmacht maar ik ben 1 vakantie dag extra kwijt ter waarde van €230 eur, wie vergoed mij die?

Beste Guus, Bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de gang van zaken. We hebben je zojuist een mail gestuurd, zodat we de klacht samen met jou kunnen bekijken/oplossen. We horen graag van je. Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Snel ,vriendelijk en telefonisch zeer behulpzaam

Snelle levering en vriendelijk. Zal zeker nog bestellen in de toekomst. Mvg Suzanne

Ik weet het nog niet ze moeten nog komen

Mijn beoordeling kan ik pas geven als alles ophangt.

Beste Corrie, Bedankt voor je bericht. We doen ons best om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. We hopen dat de nieuwe raamdecoratie naar wens zal zijn en we wensen je veel plezier ermee! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Uitstekende service!

Kort geleden hebben wij witte houten jaloezieën besteld. Altijd een beetje spannend, hoe het geleverd word en of het perfect past. Op de website hebben wij de tool gevolgd voor het opmeten in kozijn. De jaloezieën werden al zeer snel netjes en goed verpakt bezorgd. De maat was perfect en het staat ontzettend mooi! Voor de andere 2 ramen bestellen wij hem deze week ook.

top!!!!

Vanaf de bestelling, bezorgen en de montage..alles perfect!!!!! Een compliment voor jullie...

Keurig

De bamboe jaloezieën zijn keurig gemaakt en perfect opmaat. Enigst verbeterpunt zoden de knopjes aan de desbetreffende trekkoorden kunnen zijn. Die zijn allemaal gelijkvormig, zodat je nogal eens het verkeerde koordje vastpakt.

Super content .

Bestellen ging gemakkelijk, en het product was super, we gaan nog bestellen .

Compleet, goede service, goed product

Rolgordijn was compleet, volgens afspraak op tijd, dus goede service. Product werkt perfect, makkelijk te installeren.