Ook super after-service !

Wij waren erg tevreden van de originele levering van onze 3 rolgordijnen, maar werden onlangs geconfronteerd met 1 van de gordijnen die losliet van de rolstang. Ook al waren onze gordijnen ondertussen bijna 6 maanden oud, we kregen toch binnen de dag antwoord van Ilumio dat deze kostenloos werd vervangen. Nu nog geen 2 weken later hangt de nieuwe gordijn al op... Topservice !

Waar voor je geld

Een paar dagen geleden hebben we onze houten jaloezieën ontvangen. Ze zien er prachtig uit en het hout voelt van goede kwaliteit. We hadden zo onze reserveringen door de lage prijs maar we zijn positief verrast. De klantenservice is ook erg snel en adequaat. Er wordt snel op mails gereageert en toen ik vanmiddag een mail stuurde naar Ilumio was de dame zo vriendelijk om mij even te bellen. Heel prettig!

Goed service

Goede uitleg en prima materiaal.

De uitleg is prima, op tijd geleverd en vooral adequate reacties op vragen.

Perfecte afhandeling en service

Probleem werd meteen opgepakt, snelle en heldere afhandeling. Top service qua geboden oplossing.

Klantvriendelijk bedrijf met kwaliteitsproductct

Ilumio heeft ons pro actief en accuraat geholpen aan prachtige houten jaloezieen. Aanrader!

Ervaring is prima , met mooi product .

Perfecte afhandeling klacht

Ik had een klacht over een op maat gemaakt product. Dit werd meteen opgepakt en ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang. Na een kort telefoongesprek met Ilumio kosteloos een nieuwe gekregen! Ik bestel veel online en ben vaak niet tevreden over de aftersales, zeker als er iets mis is. Ilumio is hier een uitzondering op de regel, well done!

betrouwbaar en netjes afgehandeld

na de bestelling krijg een keurig mail waar alles in werd bevestig de af gesproken levertijd is ondanks corona keurig op tijd bezorg ook aan de telefoon werd ik netjes te woord gestaan en het gesprek werd net naar mijn mail gestuurd zo dat ik na kon lezen wat we besproken hadden. Ik vond prettig zaken doen en zal het bedrijf bij kennissen aan bevelen zowel prijs als de bewerking van de bestelling

Prima klantenservice,goede levering en bovenal een mooie jaloezie voor een correcte prijs.Heel blij mee!

Geweldige service

Ik ben erg tevreden over de snelheid van de levering + de oplossingen die ze hebben voor foutieve producten.. Er word snel gereageerd op mijn mailtjes en de zelfde dag nog is alles geregeld :) Top bedrijf!! Super bedankt Vriendelijke groet Jill

aanhoudende inzet klant goed te behandelen

ook in Coronatijd de rust bewaren en op de juiste manier Handelen. pluim voor het team en Harold

Prima service!

Rolgordijn besteld en geleverd. Zat productie fout in. Aangegeven middels foto's. Geen enkel probleem, nieuwe is onderweg! Zeer snel en correct gereageerd door medewerker van ilumio.

geruststellend

Échte aardige mensen ,snel vriendelijk en duidelijk en denken met je mee ,,en hele mooie producten voor heel goedkoop en dat nog precies op maat hoe ik het wilde .

Top bedrijf!

Gemakkelijk bestellen , snelle levering , prijs kwaliteit verhouding is prima , goed ingepakt .

Wij wisten niet welke maat rolgordijn dit is door hen fantastisch uitgelegd. Toen knapte een draadje net na het ophangen, contact opgenomen met ilumio en zonder kosten een nieuw rolgordijn gekregen!

Een voirbeeld voor andere webshops

Geweldig geholpen door Marijke die ons door de meetinstructie hielp. Ik twijfelde aan haar kleuradvies maar achteraf had het niet beter kunnen uitpakken. Ik zou willen dan andere webshops zulke medewerkers in dienst nam. Wat een enorme kennis van het product, wat een geduld, eenvoudig gezegd...hekemaal blij!

Top bedrijf met Top service!!!

Ik ben heel erg tevreden met Ilumio. je krijgt hier naast de beste prijskwaliteit verhouding ook een uitstekende service. Ik kan dit aan iedereen aanraden.

Goede service achteraf

We kregen nog een nalevering van 2 jaloezieën. Was even zoeken, maar uiteindelijk heel netjes geleverd. Dankzij uitzoekwerk van Marijke!!! Een dikke 10. Dank je wel nog. Mvg wen

geweldig bedrijf

Wat een super bedrijf om je jaloezieen te kopen. dacht eerst durf ik dit wel , maar de ervaring was top. Aan de telefoon al meteen een goed gevoel er wordt naar je geluisterd naar mijn wensen en geen vraag van mijn kant was teveel. Vandaag de Jaloezieen opgehangen en wat een mooi product, zo mooi. Het verzenden van mijn product naar ons was heel verzorgd. Daar alleen al aan kun je zien hoe het bedrijf te werk gaat. Nou van ons een dikke 10. ilumio. super bedankt. Carla Thomassen

Ik ben helemaal blij met m’n raamdecoratie. Zowel in de slaapkamer ( rolgordijnen ) als in de eetkamer + keuken ( aluminium jaloezieën mat zwart ) De jaloezieën zijn stijlvol, strak maar hebben ook een warme uitstraling. Service is fantastisch! Tijdens het bestellen ben ik super geholpen. Advies, meedenken, bereikbaarheid, manier van communiceren: top!!!

Mooie verduisternde rolgordijnen, snel levering binnen 10 werkdagen. geweldig

Wat een geweldig bedrijf met een top service,!

Ik heb afgelopen zomer mijn pvc jaloezieën binnen gekregen, met een snelle levering en netjes verpakt product alles makkelijk zelf de montage kunnen doen en de service top is, ik had een klein probleem met het koord door een foutje van mijzelf, maar door Ilumio is het super opgelost. Top bedrijf snelle reactie met topoplossing..

Precies wat ik had verwacht

Helemaal naar mijn zin. Zelf uitgekozen dmv kleurstalen en zelf opgemeten. Duidelijke instructie en het hangt keurig. Dik tevreden, goeie kwaliteit

Hele goede service! En goed product

Ik had veel vragen en kreeg steeds heel snel antwoord, Ook een akkefietje werd heel goed opgelost. het resultaat van de horizontale lamellen op mijn draai kiepramen is echt heel mooi geworden!