Prima service. Goed geholpen .iedereen aan te raden goed en simpel te bedienen en het belangrijkste goede kwaliteit.

Alle twijfels zijn weggenomen, top service!

De eerste bestelling die ik deed bij Ilumio was vertraagd. Hoe lang kon men niet zeggen en na het opzoeken van enkele reviews werd ik toch wat huiverig... Uiteindelijk heb ik mijn bestelling ontvangen maar was deze erg beschadigd. Contact opgenomen, maar met de reviews nog in mijn achterhoofd wist ik niet of dat iets zou opleveren. Echter, alle twijfel werd weggenomen door een snelle reactie met daarin een passende oplossing. Binnen een week had ik mijn nieuwe product in huis en ben ik helemaal tevreden! Mijn advies: ga niet zomaar uit van wat anderen zeggen, want de meeste mensen die erg blij zijn met de service hoor je niet. Het zijn de azijnzeikers die over dingen klagen. Ilumio: bedankt voor de top service!

Mooi, passend gordijn valt van raam af.

Heel blij met ons nieuwe gordijn, dat al wel wat losliet aan de zijkanten toen we het ophingen. Na twee dagen hoorde ik wat, en we zagen dat de helft van het rolgordijn uit zijn houder gevallen was. Even later lag het helemaal op de grond. We hopen enorm dat Ilumio dit op wil lossen. Jammer ook dat het op vrijdagavond gebeurde, we zitten het hele weekend al te kijk.

Hele snelle levering. Prima product.zeer klantvriendelijk

Wij zijn erg blij met Ilumio! Op tijd geleverd, precies wat we besteld hebben.ziet er erg mooi uit. Zeer vriendelijk bedrijf. Echt aan te bevelen. Fam. Bramer

perfect de handeling

goed begrip en de manier van bezorgen keurig ....verpakking netjes ...weer iets nodig op gordijn gebied ik meld mij dan weer....hartelijk dank en een fijn weekeinde....

klantenservice

supergoede klantenservice, daar zouden veel bedrijven echt een voorbeeld aan kunnen nemen. ze zijn aardig, flexibel en klantgericht. petje af en een tien met een griffel bovendien!

Een erg degelijk product!

Vandaag mijn mooie jaloezien mogen ontvangen. In 1 woord: super tevreden! Precies op maat en goeie kwaliteit. Ik weet zeker dat ik hier lang plezier can ga hebben. Een aanrader!

Zeer klantgericht met prima producten

zeer vriendelijk geholpen om tot een goed resultaat te komen.

Mooie producten, makkelijk monteren en goede service

Wij hebben verduisterende plisségordijnen aangeschaft en zijn er super tevreden mee. Zijn erg mooi en het monteren op het kozijn was zo gedaan. Nog even contact gehad met de klantenservice en netjes en snel geholpen.

Wat een verademing een online leverancier met service hoog in 't vaandel!

Na een behoorlijke zoektocht kwam ik op de site van Ilumio terecht voor verduisterende rolgordijnen geschikt voor kiepkantel kozijnen. Op basis van de algemene meetinstructie de maten genomen en gordijnen besteld, voor een hele nette prijs. Alles werd conform afspraak keurig afgeleverd. Echter bij het ophangen bleek dat het doek van het rolgordijn zo'n 4 cm smaller was dan besteld en dus verwacht, met als gevolg dat er nog licht langspiepte. Daarover contact gezocht met de klantenservice; wat bleek de algemene meetinstructie vermelde niet dat de opgegeven maat de bruto breedt van het armatuur betreft en dat het doek van het rolgordijn 3 à 4 cm smaller is. Iets wat wel bij de specifieke meetinstructie scheen te staan. Ze hebben dit keurig en adequaat opgelost: A) door de tekst van de algemene meetinstructie hierop aan te passen en B) door kostenloos 2 nieuwe rolgordijnen met de juiste maatvoering te leveren. Over dit alles werd altijd snel, duidelijk en prettig gecommuniceerd.

Verrassend voordelig en goed

Na aankoop van nieuwe meubels moest onze woning grondig opgeknapt worden. Dus besloten wij dat er ook een nieuwe vloer moest komen, de oude vloer had toch 20 jaar goed zijn dienst vervuld. Maar daarvoor moest eerst ook alles geverfd worden en uiteindelijk nog een nieuwe lichtdoorlatende rolgordijn bestellen voor onze oude. Mijn vrouw had overal rondgekeken en kwam weer met een mooi idee thuis. Design was bekend, dus ik op internet zoeken en kwam daar bij Ilumio uit. Verrassend veel goedkoper dan elders en ook nog in maatwerk. Maatwerk was zo goed dat ik zelfs geen nieuwe gaten hoefde te boren in het plafond. De rolgordijn was dan ook heel eenvoudig gemonteerd. De levering verliep ook keurig binnen de 14 werkdagen levertijd en je werd ook vtv op de hoogte gebracht op welke dag met tijdzone de bestelling word geleverd. Rolgordijn werd goed verpakt geleverd. Ja mensen, zoek niet verder en bestel gerust bij Ilumio.

Goede service, mooie producten voor een nette prijs.

Al vaker besteld omdat de producten van goede prijs kwaliteit verhouding zijn. Ook wanneer je vragen hebt, komt het antwoord vaak snel.

Zeer klantgericht met veel empathie

Ik ben erg tevreden over de mate van meedenken en vriendelijkheid vanuit Ilumio. Het contact is zeer laagdrempelig en altijd een luisterend oor voor je mening en wensen. TOP SERVICE!

Goede snelle service

Helaas was 1 van de 4 rolgordijntjes stuk. Direct na ontvangst een foto gemaakt en opgestuurd. Kreeg binnen een paar minuten al antwoord en het word opgelost. Super service! Oja en een makkelijk systeem om op te hangen, binnen 5 min hing de eerste al.

Slechte, afwijkende kwaliteit vd producten & waardeloze service

Producten wijken enorm af van de productomschrijving en bijbehorende foto's op de website. Houten jaloezieen zijn beplakt met een soort sticker dat hout moet voorstellen. Ziet er niet uit. Reactie van Ilumio is telkens irrelevant en onjuist. Wuiven alles weg. 300 euro helaas weggegooid. Geen zaken mee doen is mijn advies.

Beste Jurgen, Heel erg vervelend dat je het contact zo hebt ervaren. Onze excuses daarvoor. Inmiddels hebben we goed contact met je gehad. We herkennen ons er dan ook niet in dat we alles wegwuiven. We proberen altijd onze klanten zo goed mogelijk én zo snel mogelijk te helpen. Soms duurt het even voordat we een antwoord kunnen geven. Ook in jouw geval moesten we eerst uitzoeken wat er precies was gebeurd. Zodra we dat helder hadden, hebben we je benaderd en een oplossing voorgesteld. Uiteindelijk heb jij ook bij ons aangegeven tevreden te zijn met de geboden service. We hopen dat je vertrouwen hierdoor hersteld is. Mocht je in de toekomst nog raamdecoratie willen bestellen, dan hopen we dat je aan ons denkt. We willen je graag bewijzen dat we fantastische producten hebben én een fantastische service. Met hartelijke groet, Ilumio

Zeer nette service

zeer nette service. Goed contact via telefoon of mail. Misschien iets wat langer wachten op je bestelling, maar zeer zeker de moeite waard. Top bedrijf

Hoeft geen woorden

Was gewoon fantastisch

Superservice en supermooie lamellen voor top prijs

Ik heb supermooie lamellen voor een goede prijs en de service was echt top! Heb ze ook veel sneller binnen gekregen dan beloofd (top)

Service snel, vriendelijk en uitmuntend!

Ik had een schade van mijn pas geleverde rolgordijn doorgegeven. Binnen 1 dag wordt mijn bericht al opgepakt en actie ondernomen. Omdat er na 1 weekje nog geen oplossing/afhandeling was, heb ik maar hen gebeld om te vragen wat het stand van zaken is. Ze bieden keurig hun excuses aan i.v.m. drukte en hebben toen binnen 1 dag mijn klacht afgehandeld. Dat vind ik erg netjes. Ik lees bij andere reviews dat ze moeilijk bereikbaar zijn. Het is bij mij niet gebleken dat ze moeilijk bereikbaar zijn. Alleen hebben ze wel aangegeven dat ze het erg druk hebben. Ze blijven erg vriendelijk en staan erg open voor andere oplossingen. Daarom vind ik hun service erg vriendelijk en zeer goed. Trouwens, ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe rolgordijnen ondanks schade bij 1 rolgordijn! 1 rolgordijn wordt vervangen. Dank hiervoor!

Perfect!!!!!

Zeer tevreden Mooi en netjes afgewerkt en een nette prijs

super

maatvoering doorgegeven na de uitleg gevolgd te hebben op de site. klopt perfect ............in de bouwmarkt altijd in korten en zijn de steuntjes wit of neutraal nu mooi in de zelfde kleur en van staal/aluminium of legering maar bovenal stevig echt complimenten en oja nog wat . bij normale verduistering is de kleur aan beide zijden niet het zelfde nu dus wel. ga zo door ik ga voor de rest van mij ramen ook bestellen en wat ik begreep mijn buren ook. Groetjes Gerard veltmaat.

Fijne service!

Een prettige service en super oplossing om onze slaapkamer met draai/kiepraam te verduisteren!

Slechte klantenservice

Mooi product alleen zonder waarschuwing gecorrigeerd op meetfouten en nu dus te smal geleverd

Beste Monique, Ondertussen heb je contact gehad met onze Klantenservice over jouw product. We zijn blij dat we er samen uit zijn gekomen en dat we een nieuw product voor je mogen maken. We hopen dat het nieuwe product beter past! Met vriendelijke groet, Team ilumio

Onjuiste levering en geen enkele reactie op mail of telefoon

In mei 2020 twee verduisterende vouwgordijnen besteld bij Ilumio. Zeer exact de maten doorgegeven, echter bij levering bleek de maat van de geleverde rolgordijnen 12mm te kort te zijn. Tevens zitten er gaatjes op de plek van de naad van het vouwgordijn, waardoor de gordijnen niet verduisterend zijn. Foutje kan gebeuren, maar ondanks herhaaldelijk reclameren via e-mail en telefoon, totaal geen reactie. Telefonisch wordt er niet eens opgenomen.

Beste Clement, We vinden het vervelend voor jou dat je een slechte ervaring hebt gehad met onze service. We hebben jouw ingebrekestellingsverklaring per mail ontvangen en hebben daar gisteren inhoudelijk op gereageerd. Wij zullen als afgesproken het orderbedrag aan jou terugstorten. Nogmaals excuses voor het ongemak en we hopen dat je nieuwe producten naar wens zullen zijn. Met vriendelijke groet, Team ilumio

Uitstekend service

Er was een klein foutje die meteen zonder problemen opgelost os!