Absoluut geweldig!!

Ik heb voor mijn hele huis rolgordijnen besteld en deze werden snel en keurig verpakt geleverd. De kwaliteit is prachtig en elk rolgordijn past perfect. En dat alles voor een heel goede prijs. Erg blij mee!

De keuze op site was reuze en de meetinstructie was ook heel duidelijk. De levering was sneller dan verwacht. In de verpakking zaten alle hulpmiddelen en en weer een duidelijke instructie.

Zeer goed en zien er uitstekend uit.

Ik had eerst 1 gekocht. Maar na dat ik de eerste opgehongen had en zeer tevreden was, heb ik de 2de rolgordijn ook besteld. Ik raad dit bedrijf/site echt aan bij de mensen die rolgordijnen zoeken.

Mooi product, op tijd gekeverd en fijne klantenservice die dezelfde dag nog op mail antwoord.

Teleurstellend door onduidelijke site

Jammer dat de site niet duidelijk is. Bij afwijkende maten zou men contact op kunnen nemen met de klant of dit daadwerkelijk de bedoeling is. Wel een aanbod gehad om nieuwe gordijnen met korting te kopen maar dan betaal je 1.8x voor de gordijnen. Helaas.

Beste Monique, Omdat onze producten op maat gemaakt worden kunnen we ze niet terug nemen. Helaas voor jou betekent dit dat wij de producten niet retour nemen en we geven ook geen geld terug. Wij hoopten op jouw begrip hierin. We hebben onze site naar aanleiding van jouw opmerking aangepast zodat het nog duidelijker is hoe er opgemeten dient te worden. Mocht je alsnog beslissen om andere raamdecoratie te bestellen dan adviseren wij je om eerst contact met ons op te nemen om te bekijken of we je een korting kunnen geven. Met hartelijke groet, Miriam

Kwaliteit van de duo rolgordijnen valt erg tegen

De service van ilumio is zeer goed, wij hadden een gordijn wat niet strak aansloot en hebben daarvoor een nieuw gordijn gekregen omdat het een materiaalfout was, maar nu blijkt het nieuwe gordijn dezelfde kwaal heeft, en ook het keukengordijn heeft hetzelfde. Ik ben maar niet verder gaan zeuren, maar ik vind het geen goede kwaliteit van de gordijnen en ik vraag mij af of daar niet meer klachten van zijn binnen gekomen.

Beste Wim, We gaan proberen om direct contact met je op te nemen. We willen namelijk dat je tevreden bent met jouw aankoop. Mochten de andere gordijnen dezelfde kwaal hebben dan gaan we hoe dan ook op zoek naar een passende oplossing. Met hartelijke groet, Miriam

Goede klantenservice en prijs/kwaliteit

Klantenservice reageert goed en direct op vragen en 'klachten' en bied goede ondersteuning. Product is qua prijs/kwaliteit uitstekend.

uitstekend

De rolgordijnen hangen perfect, precies de goede maat. Ik had nog wat verkeerds gedaan, daarover gebeld en prima opgelost via de telefoon. Dus ben uitermate tevreden

Perfect delivery and quality

kwaliteit geleverd voor een mooie prijs

De vooraf gecommuniceerde levertijd is exact uitgekomen. De velux gordijnen waren goed verpakt en voorzien van een Nederlandse handleiding. Het product is precies zoals we hebben besteld. Ik kan werkelijk geen punt van kritiek melden. Chapeau !

Fantastisch in service en kwaliteit!

Ik twijfelde of de te bestellen jaloezieën correct door mij op waren gemeten en was benieuwd hoe ze dan in het raam zouden vallen. Ik heb toen gebeld met een hele vriendelijke medewerkster die me goed begeleid heeft. En nu ben ik een zeer tevreden klant! Inmiddels heb ik mijn zus en vriendinnen ook overtuigd.

Fantastisch!

Gewoon goed stalen binnen paar dagen binnen. Telefonisch vriendelijk niets te veel. En kwaliteit blij dat ik voor Ilumio heb gekozen.

Prima verpakt. Snelle levering.

Makkelijk te bestellen. Goed verpakt. Snelle levering.

Zeer naar wens.

Zeer snelle levering van hetgeen we besteld hadden. Alles keurig op maat en simpel op te hangen. Onze jaloezie hangt erg mooi en de kleur is naar onze zin. De prijs was ook zeer prettig.

Prachtige verduisterende rolgordijnen

Heel erg blij met onze verduisterende rolgordijnen. Wij zochten een maat die niet standaard is en bij Ilumio vonden wij deze voor een mooie prijs. De stof ziet er erg mooi uit en is ook makkelijk af te nemen. Het is fijn dat je niet extra betaald voor het verzenden. Gordijnen snel in huis! Kortom wij bestellen snel weer!

Twee maal een levering ontvangen van Ilumio. Nog steeds zeer tevreden met de pvc-jaloezieën.

Prettige, proactieve klantenservice!

Mooi resultaat. Alle ruimte om staaltjes te bestellen. Vriendelijk en behulpzaam bij contact. Klein leveringsfoutje is netjes opgelost. Volgende stap wordt matching gordijnen

Het bestelde was verzorgd ingepakt en afgeleverd binnen de tijd die vermeld was Hele goede ervaring ga eerdaags weer 3 nieuwe jaloezieën bestellen

Super product

Mijn plissé gordijnen zijn keurig op tijd geleverd. Heel mooi afgewerkt. Goed verpakt tijdens het vervoer. Zou zeker nog eens mij ilumio bestellen.

wat betreft Kwaliteit , maten en levering zeer goed !

Snelle levering. Goede kwaliteit. Ik had een vraag en werd vriendelijk te woord gestaan.

Uitstekend!

Super mooie gordijnen en snel geleverd! Ook fijn om meerdere stalen te kunnen opvragen! Snelle service en echt goede kwaliteit voor een goede prijs!

Uitstekend materiaal en snel geleverd

Uitstekend materiaal en snel geleverd, zelf gemonteerd ging zeer gemakkelijk.

Een ware metamorfose.

Makkelijk via internet een keuze te maken en te kiezen uit kleuren, modellen enz. Volgend jaar de woonkamer aanpakken en zal zeker kijken of hier weer wat moois tussen staat op de site.

Super tevreden

Heb inmiddels mijn hele huis in de pvc jaloezieen, ben super tevreden . Ook de service is top , elke vraag telefonisch of via mail word snel op gereageerd . Heb jullie inmiddels al meerdere malen aanbevolen op fb als er gevraagd word voor jaloezien, op woon sites. En er zijn al meerdere mensen die nu bij jullie gaan bestellen 😀👍