Mooie rolgordijnen maar helaas met grijze bevestiging

De rolgordijnen zijn mooi en precies de kleur die we wilden. Helaas is de bevestiging en de ketting grijs van kleur, terwijl we dachten dat dit wit zou zijn. Op de site is dit nauwelijks te zien. Voor een extra bijbetaling kon dit in het wit worden toegestuurd. Gezien de prijs van de rolgordijnen (die op dat moment met 30% korting werden aangeboden, terwijl wij de volle prijs hebben betaald) en het feit dat dit niet duidelijk zichtbaar is/wordt vermeld op de website, hadden we dit graag anders gezien. Uiteindelijk hebben we het zo gelaten.

Potverdorie een mooie jaloezie!

Makkelijke bestelling, snelle levering en topkwaliteit.

Goedemiddag Levi, Bedankt voor je kort maar krachtige bericht! Fijn dat je zo tevreden bent! Graag tot een volgende keer. Fijne dag! Hartelijke groet, Dineke Ilumio

Perfect geholpen en een schitterend resultaat!

iLumio heeft alles keurig aan huis ingemeten (Bo) en prima geadviseerd over de mogelijkheden. Helaas was één afmeting niet leverbaar in het gewenste model. Hiervoor gekozen voor de goedkopere variant met als afspraak dat wanneer deze erg zou afwijken van de overige jalouzieën ik deze mocht terugsturen. Binnen enkele weken de bestelling ontvangen en op een klein verschil na past het goedkopere model prima bij de duurdere. Nagenoeg geen kleurverschil alleen een iets andere afwerklijst op de cassette. Alle door Bo opgemeten jalouzieën passen perfect en dankzij de montage tips was het monteren een fluitje van een cent. Perfect!

Goedemorgen André, Bedankt voor je leuke bericht! Fijn om te lezen dat je blij bent met onze service en raamdecoratie. We wensen je veel plezier met je raamdecoratie en een fijne dag! Hartelijke groet, Dineke Ilumio

Een sieraad voor het raam

Voor de eerste keer besteld, de jaloezieën zijn prachtig en de leemkleur past heel mooi in de kamer. Meteen jaloezieën voor de andere kamers besteld.

Dag Ruud, Bedankt voor jouw leuke review. Een sieraad voor het raam is mooi gezegd, we zijn blij dat ze bij jou ook zo mooi staan. Nog veel plezier ermee! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Mijn jaloezieën waren precies als besteld. Helaas waren voor mij de touwtjes erg kort .(raam zit onder het plafond). Na een mailtje kreeg ik niet alleen nieuwe touwtjes maar ook het systeem wat de touwtjes beweegt. Dus ik kon zonder knoopjes te maken de touwtjes verlengen Top!! Halve ster minder vanwege de bezorging... DPD zet de pakjes naast de deur als je er niet bent. In dit geval dus ook.

Beste Marloes, Wat fijn om te lezen dat we een passend touwtje met mechanisme hebben kunnen leveren en bedankt voor jouw feedback met betrekking tot de bezorgservice. Met vriendelijke groet, Anita

Slechte kwaliteit, duur en slechte service

Tweetal rolgordijnen besteld welke een week later 30% korting bleken te hebben. Er was geen enkele coulanceregeling mogelijk. Daarnaast hebben we ze opgehangen en rollen ze niet rechtop. Uiteraard contact opgenomen en kreeg vervolgens een hele slechte omschrijving terug! Slechte service en slechte kwaliteit! Ik bestel hier nooit meer! Goedkoop is duurkoop, blijkt maar weer!

Goedemiddag Charlotte, Bedankt voor je bericht. We vinden het jammer om te horen dat je de aankoop zo hebt ervaren. Graag zoeken we samen met jou naar een goede oplossing. We nemen contact met je op! Hartelijke groet, Dineke Ilumio

hele nette en snelle levering

de communicatie verloopt ook heel vlot

Beste Margriet, Bedankt voor je leuke bericht! Met vriendelijke groet, Anita

Perfecte service en zeer goede prijzen

Bestelling gedaan snel geleverd en de service was perfect. Ilumio is een echte topbedrijf en verdient een dikke 10. Kwaliteit is perfect en prijs is echt eerlijk. Bedankt.

Beste F, Bedankt voor je mooie cijfer en complimenten. Geniet van je mooie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

Mooie producten en snelle levering

Tijdens de actie houten jaloezieën besteld. Werden snel geleverd en hangen er mooi. Blij met het resultaat! Service van Ilumio is ook top. Reageren snel en zijn behulpzaam. De gratis stalen hebben me geholpen de juiste keuze te maken.

Maten waren perfect! Werd ook goed op de hoogte gehouden wanner mijn bestelling geleverd zou worden!

Beste Tarik, Wat fijn om te lezen. Bedankt voor je leuke bericht. Met vriendelijke groet, Anita

Goede service!

Mijn staal was niet op voorraad dus ik heb meteen afspraak gemaakt voor opmeten omdat de vertegenwoordiger wel alle stalen beschikbaar heeft. Hield contact, kwam op tijd en was zo opgemeten. Levering zoals afgesproken en ik ben heel blij met me jaloezieen.

Dag Rivella, We willen je graag bedanken voor jouw positieve review. Fijn om te horen dat onze inmeet/adviesservice je naar wens heeft kunnen helpen. Nog veel plezier van de geleverde jaloezieen gewenst! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Top!!

Voor een mooie prijs, prachtige jaloezieën op maat gemaakt! Ook de service, na een beschadiging op 1 van de jaloezieën, is keurig afgehandeld! Aangeraden bij vrienden die inmiddels dezelfde ervaring delen! Kortom: BRAVO voor deze webwinkel!

Dag Barbara, Super bedankt voor jouw positieve review. Het is goed om te lezen dat je goed bent geholpen na het melden van schade op jouw jaloezie. Hopelijk kun je nog lang genieten van de geleverde raamdecoratie. Voor nu, een heel fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Echt een vlut ding

Blijft niet goed op de helft van het raam hangen en schuift vanzelf omhoog. Ook aan de zijdes gehobbelt. Volgende x geen b-merk meer voor ons.

Dag Shannon, Bedankt voor jouw review! Ik begrijp hieruit dat je wat problemen ondervind met een van onze producten. Hopelijk weet je dat we jouw klacht graag met je oplossen, je hebt immers recht op een werkend product! Je kunt ons mailen via info@ilumio.nl of telefonisch contact opnemen door te bellen naar 030 200 1047. We helpen je graag verder. met vriendelijke groet, Irina ilumio

Goede service en kwaliteit

Goede service ,ze komen de jaloezieën inmeten door een adviseur . Goede uitleg en mooie producten dus bij deze zou ik zeker nog een keer bij Ilumio bestellen

Beste Wouter, Bedankt voor je leuke reactie. Mooi om te lezen dat je een goede uitleg hebt gehad en dat de producten naar wens zijn. Geniet van je mooie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

Erg blij verrast !

Via website afspraak gemaakt voor adviesgesprek. Adviesgesprek erg prettig verlopen met goede adviezen en meedenken vanuit Ilumio. Aantal keuze mogelijkheden met bijbehorende staaltjes prima. Door adviseur gelijk gordijnen ingemeten en ook advies gegeven over aanschaf gordijnrails. Prijs kwaliteit verhouding meer als goed, we waren zelfs prettig verrast over de totale projsstelling. Producten werden op tijd geleverd, alles netjes verpakt. De gordijnen op hangers voorzien van isolatie om beschadiging / haken van de gordijnen tegen te gaan. Elk gordijn wordt ook nog eens apart in een plastic hoes verpakt. Al met al zeer tevreden over Ilumio, ik kan ze echt aanbevelen.

Beste Marcel, Bedankt voor je reactie. Fijn om te lezen hoe je het traject van advies tot levering hebt ervaren. Het is altijd mooi als de totaalprijs meevalt. We werken graag aan een scherpe prijs, waarbij we de kwaliteit niet uit het oog verliezen. Met vriendelijke groet, Anita

Vooral een echt klantvriendelijk bedrijf

Helemaal tevreden met Ilumio. Je wordt beleefd en vriendelijk behandelt. Jammer was dat er intern twee keer iets fout is gegaan waardoor zij twee keer de fout diende te herstellen. Maar de service is in een woord geweldig. Twee keer de jaloezieën waarvan de optrekkkoorden te kort waren en/of de maat niet klopte kosteloos vervangen. De jaloezieën zijn prachtig en dat voor een betaalbare prijs. Ik kan Ilumio iedereen aanbevelen. En mocht ik zelf in de toekomst weer eens jaloezieën nodig hebben dan bestel ik ze zeker weer bij Ilumio.

Beste A, Graag willen we je bedanken voor jouw positieve review! We zijn super blij om te lezen dat je ondanks dat er toch iets niet helemaal goed is gegaan, toch tevreden bent. Iedereen blij. We wensen je nog veel plezier van de geleverde raamdecoratie. Een prettig weekend toegewenst! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Hulp waar ik het wil

Zelf jaloezieën ophangen lukt me wel, maar met inmeten en overleg over soort en kleur was ik blij met de hulp van Jaouad. Vriendelijk, deskundig en in één keer goed!

Dag Karel, Leuk om te lezen dat je naar tevredenheid bent geholpen/geadviseerd door Jaouad. Ik zal de pluim aan hem doorgeven. We willen je ook bedanken dat je de moeite hebt gedaan om ons dit te laten weten. Hopelijk heb je nog lang plezier van de geleverde raamdecoratie. Voor nu, een prettig weekeinde gewenst! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Uitstekend!!!

Mijn bestelling klopte niet, 2 koordjes zaten aan de verkeerde kant. Ik ben zeer netjes geholpen door ene Jelle. Alles is goed gekomen. Wat ik heb ervaren: Mooie duo rolgordijnen, Uitstekende kwaliteit, Nette, en snelle levering, Goede telefonische bereikbaarheid. Omdat ik ook anders gewend ben, kan ik alleen maar zeggen: TOP BEDRIJF!!!

Beste Agnes, Bedankt voor je compliment. We gaan dit zeker doorgeven aan Jelle. Dank je wel en wellicht tot ziens. Met vriendelijke groet, Anita

Voor herhaling vatbaar

Dezelfde kwaliteit als hetzelfde gordijn dat in een andere winkel 3 keer meer koste. Snel en zeer kwalitatief

Best Vicky, Bedankt voor je reactie. Leuk om te lezen dat onze kwaliteit van de producten zo goed is en dat we dit aanbieden tegen een scherpe lagere prijs. Dank je wel en wellicht tot ziens. Met vriendelijke groet, Anita

Snelle levering van mooie rolgordijnen voor een prima prijs!

Drie verduisterende rolgordijnen besteld. Goede keus aan stoffen, snelle levering en makkelijke bevestiging aan het kozijn. Al met al een fijne ervaring en zou er zeker opnieuw bestellen.

Beste Vera, Bedankt voor je leuke reactie en wellicht tot ziens. Met vriendelijke groet, Anita

Goede service en snelle levering

Ik had duo rolgordijnen op maat besteld en kant en klare, deze waren allebei supersnel geleverd terwijl je bij andere bedrijven vaak langer moet wachten dit was heel prettig. Ook super fijn dat je bij de bezorgdienst tot vlak voor levering kon aangeven als je een ander tijdstip de bestelling wou ontvangen. Het fijnste vind ik nog dat je in termijnen kan betalen ongeacht je een nieuwe of bestaande klant bent! Dit was mijn eerste bestelling maar zeker niet de laatste!

Beste Aimee, Wat een leuk bericht. Dank je wel hiervoor. Goed om te lezen dat je onze levering als plezierig hebt ervaren. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Anita

Super ervaring goed geholpen en resultaat is heel mooi

Super geholpen door dame in kwestie die langs kwam en resultaat is erg mooi

Beste Jordie, Wat goed dat je zo fijn bent geholpen. Dank je wel voor je reactie. Met vriendelijke groet, Anita

Erg tevreden!

Jaouad is vriendelijk, deskundig, luistert en adviseert goed en biedt alle tijd en geduld om goed te beslissen. Was heel prettig. Daardoor ook heel tevreden met de aankoop!

Beste Monique, Bedankt voor je reactie. We gaan de complimenten aan Jaouad doorgeven. Geniet van je mooie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

Had een meet afspraak gemaakt .maar niets meer van gehoord, dat vond ik niet zo netjes aangezien er in de mail stond dat je na 3 werkdagen gebeld zou worden , dus toen maar op goed geluk zelf opgemeten . En met de video uitleg zelf gedaan , dat is mn enige minpunt .de levering was snel en ze hangen......

Beste Tineke, Bedankt voor je reactie. Het is inderdaad niet onze bedoeling dat je na 3 werkdagen nog geen reactie hebt ontvangen, onze excuses hiervoor. Gelukkig heb je zelf goed opgemeten door middel van onze meetinstructie en kan je nu alsnog genieten van je mooie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

Komen te laat zonder iets te zeggen. Verkopen iets wat meteen erna in de korting valt maar geven

Slechte service, de afspraak die ik had staan werd geen gehoord aan gegeven… ruim tien minuten in de wacht gestaan om ze telefonisch te kunnen bereiken. Toen een mail gestuurd om aan te geven dat ik al zo lang wachten en nog niemand sprak toen werd ik ineens gebeld door degene die hier zou komen. Hij was toen onderwe. Maar het fatsoen om aan te geven dat je 3 kwartier later bent hadden ze niet. Na plaatsen viel rolgordijn in de actie. Hiervoor gebeld omdat ik die actie alsnog wil. Maar kon onder geen enkel beding! Mevrouw was totaal niet meewerkend en begripvol. Nooit meer hier bestellen

Hallo Juultje, We vinden het vervelend dat het zo gelopen is en zullen jou contacten om tot een oplossing te komen. Met vriendelijke groet, Maike