Product goed, de levering vind ik te lang

Product is goed, maar levering duurt 15 dagen, vind ik ook prima. De leverancier was er om 08,30 (ja dan ben ik de jongste wegbrengen) en het wordt dan pas zoveel later bezorgd, omdat ze 2 x in de week in je regio rijden, dus na lang wachten weer lang wachten. Beveel ze als winkel wel aan, maar zou een meer rijdende leverancier kiezen als bedrijf zijnde of dit vermelden.

Beste Nicole, Fijn te horen dat je tevreden bent over het product. We gaan met je opmerking over de vervoerder aan de slag om te kijken hoe we dat kunnen verbeteren. Dank je wel daarvoor! Met hartelijke groet, Miriam

Goedkope goede kwaliteit rolgordijnen

Snelle levering! Ziet er goed uit

Klopt van A-Z

Ongelooflijk goede prijs / kwaliteit

SUPER!!!

Mooi product voor een mooie prijs Snelle levering

Helemaal geweldig

Perfect op maat

Grote keuze, prima prijzen en goede vlotte levering.

Gewoongoed

Snelle levering en scherpe prijs

Snelle levering en scherpe prijs. Heb er al eerder besteld en is wederom goed bevallen.

Alles goed verlopen

Zeer tevreden met dit product (verduisterend rolgordijn) We gaan er zo weer één bestellen voor bij ons op kantoor. De wat langere levertijd is goed te doen, zeker in deze prijs kwaliteit verhouding

goede kwaliteit en snelle service

We zitten in een verbouwing en ik wilde voor de kerstdagen de boel netjes hebben. Ik wilde geen enorme bedragen uitgeven voor raambekleding omdat het bij ons nooit zo lang schoon en netjes blijft door huisdieren en door een houtkachel. De prijs van de rolgordijnen was erg aantrekkelijk. Ik heb eerst rolgordijnen voor de keuken besteld en omdat de kwaliteit en service goed was heb ik later ook rolgordijnen voor de woonkamer besteld. Ik heb het als zeer positief ervaren.

Duo rolgordijnen zijn precies wat ik wilde

Het was fijn dat ik eerst een aantal kleurstalen kon bestellen. Dat is toch beter beoordelen dan via een plaatje. Bestellen ging eenvoudig en het was heel goed dat de montage ook meteen geregeld kon worden. De monteur was prima op tijd en belde nog een half uur voordat hij er was. Heel netjes gemonteerd ook. Het voldoet helemaal aan mijn verwachting.

Gewoon helemaal goed.

Goed passende rolgordijnen op maat gemaakt

Er wordt goed geluisterd naar wat de klant wil.

Wacht nog op mijn gordijnen

Geduld gordijnen kwijt geraakt door besteldienst. Mij vergeten te informeren over de stand van zaken er worden nieuwe gemaakt. Kan nog geen juiste beoordeling geven.

Goede prijs kwaliteitsverhouding, konden terecht met onze vragen en men verleende een prima service. Zijn zeer tevreden met het resultaat!

Webwinkel van het jaar!!

Prima kwaliteit, netjes thuis geleverd. En dat voor een hele mooie prijs! Heb al 2 bestellingen gedaan, de derde volgt nog dus die waardebon wil ik graag winnen!

prima prijs/kwaiteit product

uitstekende zonwering met een perfecte maatwerk pasvorm. alleen geen 5 sterren omdat ik de montage prijs PER RAAM nogal hoog vind.

Prachtig

Ik had ze veel eerder moeten kopen, maat goed, kleuren goed. Makkelijk te bevestigen.

Ilumio doet wat er wordt beloofd

goede website, duidelijke uitleg. makkelijk te bestellen. Prima levering

Super precies gekregen wat ik had verwacht

Redelijk snelle levering en voldoet aan de vetwachtingen. Super goedkoop en goed. We zijn er heel blij mee😀

Ik ben zeer tevreden over mijn besteld product. Ik ga hier in de toekomst meer bestellen.

Snelle levering, mooie en passende rolgordijnen.

Mooie rolgordijn en snelle reactie van de klantenservice. Ben erg tevreden over alles.

Mooi resultaat voor lage prijs!

Nergens goedkoper als je het mij vraagt en ik heb het wel goed uitgezocht. Uitstekende kwaliteit. Dus ik ben geel enthousiast.

Beste Jolanda, Super dat je zo enthousiast bent. We proberen altijd de beste kwaliteit voor de laagste prijs te leveren. Namens ons hele team bij ilumio: een voorspoedig 2020 gewenst. Met hartelijke groet, Miriam

Zeer tevreden met de kwaliteit

Ik ben heel erg tevreden met mijn verduister de rolgordijnen. Hij verduisterd super goed en de kleur is perfect. Meerdere rolgordijnen besteld bij Ilumio. Ook erg blij en tevreden met de goede service. Heb Ilumio al bij meerdere personen aanbevolen (die nu nog aan het bouwen zijn).