Rolgordijnen super op maat en kwaliteit

Rolgordijnen besteld, wat ons opviel is de kwaliteit/prijs en de bezorging. Zijn keurig verpakt met perfecte uitleg met handschoenen voor het ophangen. Vol lof en kan het iedereen aanbevelen.

Super.

8 dakraam rol gordijnen besteld. Binnen 8 werkdagen op mijn adres geleverd. En in een avondje 8 stuks gemonteerd dankzij de montage video en beschrijving! Handig, makkelijk, snel en goede kwaliteit! Zeer tevreden ;)

Prettige vriendelijke en snelle ondersteuning tijdens het shoppen top!

Slecht

Slecht in afspraken En slechte communicatie.

Betrokken

Goede voorlichting, voorbereiding. Meetwerk goed gedaan. Inplannen en afwerking prima. Bevestiging snel gedaan voor 12 ramen. Het ziet het er prachtig uit.

Super vriendelijk en kundig bedrijf.

Snelle service en geweldige aftersales!

Uitstekende service en snelle levering

Twee rolgordijnen besteld. Op maat gemaakt voor een goede prijs en binnen twee weken in huis met een duidelijke beschrijving. Bedankt

Uitstekende kwaliteit en ronduit een van de goedkoopste van Nederland. De levertijd is zoals vooraf gecommuniceerd. Ik ben super tevreden!

Erg mooi

Goede service, langs geweest om in te meten, besteld, geleverd en geplaatst.

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Levertijd binnen de aangegeven tijd. Goede kwaliteit

Erg professioneel!

Ik had snel een afspraak, ben deskundig geadviseerd en zijn erg professioneel. Ook zeer tevreden over de eenvoudige montage!

Uitstekend!

Snel een afspraak, goede service en mooi materiaal! Aanrader.

Deskundig advies op maat

Op korte termijn geholpen en deskundig geadviseerd.

Marijke is bij ons langs geweest voor advies en opmeten. Zeer vriendeljk, eerlikk en meedenkend. Wij zijn met het bezoek zeer tevreden. Nu met spanning wachten op de leverering

Goed geholpen en meegedacht

afspraak met de adviseur bij ons thuis was snel gemaakt. De adviseur heeft goed meegedacht en alle opties uitgelegd. Ook achteraf konden we haar makkelijk benaderen voor extra vragen. Montage was heel eenvoudig zelf te doen, terwijl wij twee linkerhanden hebben. Het staat heel chique en schoon. Helemaal blij!

Uitstekende service!!

Weet niet of ik de naam mag noemen maar de dame die bij ons in onze caravan de ramen op kwam meten is in één woord geweldig!!vakkundig!!meedenkend!! Het monteren zelf was goed te doen maar wij hadden toch nog even advies nodig en géén enkel probleem....de dame heeft ons super geholpen dus écht een aanrader en échte kwaltiteit en super service!!

Hele mooie pvc jaloezieën op maat besteld en gekregen. 2 dagen nadat ik mijn bestelling had geplaatst, hadden ze een actie 20% korting op alle jaloezieën. Ik gemaild en heb heel netjes het verschil terug gekregen.

Super vriendelijk en goed advies

De medewerker die kwam opmeten was zeer deskundig, gaf goed advies. Ook van te voren goede en duidelijke communicatie via de wa Whatsapp. Ik ben super tevreden. Ik hoop dat ik straks ook zo tevreden mag zijn op de houten jalozieën die ik heb besteld.

Top service !

Prachtig product, fijne service, mooie kwaliteit in verhouding zeker niet duur Echte aanrader

Ontzettend tevreden met service en kwaliteit

Ik ben echt fantastisch geholpen met het uitzoeken van houten jaloezieën. Ik heb gebeld voor advies en wilde graag een afspraak maken om alles in te laten meten. Dezelfde avond nog gebeld en binnen twee weken konden zij langskomen. Nu kan je denken, wat lang. Ik denk juist, Ilumio heeft het druk dus de zaken gaan goed. Vond ik al een goed teken. Aangegeven dat ik er een beetje haast bij had en binnen een week stonden zij op de stoep. Fantastisch geholpen door Redouane. Top gozer, geweldige adviseur en dacht echt perfect mee wat het beste was. Na 15 werkdagen keurig mijn bestelling ontvangen en de kwaliteit is top! Het is eenvoudig te bevestigen middels een beugel en vervolgens klik je de cassette erin. Al met al ben ik enorm tevreden en erg enthousiast over de manier hoe Ilumio mij geholpen heeft. Ik zou iedereen aanraden hier zijn bestelling te plaatsen voor raamdecoratie!

Perfect product, goede service, aanrader

De levering van mijn rolgordijnen verliep zeer voorspoedig en ik werd duidelijk geïnformeerd over de levering. Het product voldoet 100% aan de verwachting en de prijs/kwaliteit is top! Deze site is een absolute aanrader en ik zal hier in de toekomst zeker vaker bestellen.

Goede kwaliteit voor een lage prijs, snel geleverd

Na veel prijs- en kwaliteitsonderzoek uiteindelijk bij Ilumio besteld, houten jaloezieen werden binnen 10 werkdagen geleverd, kwaliteit is prima!

Nette service!

We zijn netjes geholpen met thuis inmeten door een vriendelijke medewerker. Zelf de bestelde rolgordijnen opgehangen. Het ziet er nu keurig uit.

Mooie grijze rolgordijnen gemêleerd

In mijn zoektocht naar op maat gemaakte rolgordijnen uitgekomen bij Ilumio vanwege de voordelige prijs en veel keuzes in kleuren en patronen. Vooraf had ik wat hulp nodig. Daarbij heb ik de klantenservice gebeld. Ik werd goed geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een grijze premium rolgordijn (gemêleerd en verduisterend). De rolgordijnen kwamen netjes verpakt aan. De foto's van de website kwamen goed overeen met de geleverde rolgordijnen. Ik ben er heel blij mee en vind mooie gordijnen van goede kwaliteit. Achteraf heb ik nog de klantenservice nodig gehad. Waar het bij veel bedrijven vaak na verkoop klaar is, is de aftersales van Ilumio netjes. Ik werd weer goed en snel geholpen. Een aanrader dus en een bedrijf waar ik in het vervolg zeker nog een keer aankopen zal doen.

Zeer slecht

Op 20 december 2019 een bestelling geplaatst en nog steeds moet ik opwachten! Het is nu 8 weken en dit kan zeer waarschijnlijk oplopen! Bezorgdienst DPD gebeld en zij gaven het aan tegen een betaling dat het sneller bezorgd kon worden i.v.m brexit. Hopelijk wordt dit sneller opgepakt door Ilumio want dit gaat wel ten koste van de wachttijd!