Topservice en topproducten

Wij zijn zeer goed geholpen door Ridouan. We hebben mooie jaloeziën besteld en kregen deze met 3 weken binnen! Zeker aan te bevelen!

Hi Ahmed, Super mooi om zo'n positieve review te lezen en goed om te horen dat Redouane jullie goed heeft geholpen! Nog veel plezier gewenst met de nieuwe raamdecoratie en bedankt voor deze fijne review! Met vriendelijke groet, Irina

Na teleurstelling goede support

Ik heb 6 vouwgordijnen die 1,2 cm te smal werden geleverd. Na contact met klanten service te hebben opgenomen vertelde zij dat van alle maten deze 1,2 cm werd afgetrokken. Ik heb dat niet duidelijk gezien en ben van mening als ik een maat opgeef dat ik dat ook wens te ontvangen. Na intensief contact met Nadine kreeg ik van de zes gordijnen vier nieuwe gratis en moest er twee betalen met 20% korting. Ik ben maar akkoord gegaan. Heel eerlijk; ik ben er niet blij mee, maar heb water bij de wijn gedaan om er uit te komen. De gordijnen zien er goed uit en de support afdeling is dik in orde. Bedankt Nadine voor je geduld met mij en de aangeboden oplossing.

Dag Herm! Bedankt voor deze mooie review. We zijn blij om te lezen dat je ondanks een tegenvaller toch goed geholpen bent. Het liefste hadden we je natuurlijk helemaal blij gemaakt, helaas is dat niet altijd mogelijk. Ik ga het compliment aan mijn collega doorgeven, ze zal het erg leuk vinden om te horen! Hopelijk is alles nu naar wens en zal je er veel plezier van hebben. Nogmaals bedankt, en een heel fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Irina

Belachelijk! Geen levering, geen reactie

16 juli een bestelling geplaatst, nog niets geleverd gekregen. Onbereikbaar via telefoon en op emails wordt niet gereageerd!

Hi Raymond, Nog bedankt voor jouw review(s)! We zijn blij dat het inmiddels opgelost is, maar we begrijpen goed dat het niet prettig is om je in het donker gelaten te voelen als het gaat om de levering van jouw bestelling. Daarnaast heb je erg lang moeten wachten, en dat is natuurlijk ook niet wenselijk. Hopelijk heb je nu toch veel plezier van de producten. Mocht je in de toekomst wensen of vragen hebben, laat het ons gerust weten! Met vriendelijke groet, Irina

Ronduit goede service

Voor de tweede keer naar volle tevredenheid zaken gedaan. Alles zoals afgesproken en bijzonder aardige en goede service. Daarbij een prima product.

Hi Andre, Fijn om te horen dat het weer naar wens is gegaan en dat je blij bent met het product. Nog veel plezier er van! En super bedankt voor jouw positieve review. Een mooie dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Irina

Professioneel

Mijn ervaring was zeer positief. Profesioneel, integer en duidelijk!

Hi Vehid, Altijd leuk om zo'n positief krachtige review te lezen. Daarvoor heel erg bedankt. Fijn om te horen dat jouw ervaring goed is geweest! Mocht er iets zijn waarmee we je verder kunnen helpen in de toekomst, dan weet je ons te vinden! Voor nu een heel fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Irina

Uitstekend!

Ik ben vanaf het begin tot eind uitstekend geholpen door Redouane. Heel klantvriendelijk, sociaal en denkt zeker mee met de klant. Hij geeft je de tijd en zorgt letterlijk dat alles goed voor je klaar staat. Fijne meneer om mee samen te werken. Zeker aan te raden bij iedereen!

Hi Mohammed, Wat super leuk om te lezen dat je tevreden bent met de service en de hulp van Redouane, we gaan jouw compliment zeker doorgeven! Hartelijk bedankt voor deze fijne review, en maak er een mooie dag van! Met vriendelijke groet, Irina

Top service!

Wat een top service en communicatie! De opmetingen en advies over de houten jaloezieën waren vrij duidelijk. De bestelling is daarnaast goed verlopen. Ik ben erg tevreden !

Beste Fatima, Bedankt voor je leuke review. We zijn blij dat je tevreden bent over/met onze service! We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal

Één groot Drama

Heb een aantal zwart houten luxaflex op maat laten maken en deze na 14 dagen ontvangen. Wat een ellende.... Luxaflex hadden niet de hoogte maat zoals besteld. Luxaflex die dezelfde afmetingen hadden hadden onderling afwijkingen in de hoogte maat,de ene had 3 liggers meer dan de andere. Afdeklijsten die te smal gezaagd zijn. Beschadigingen aan de liggers....deuk in de aluminium kast.... Contact opgenomen, nieuwe luxaflex ontvangen en wederom, Beschadigingen, deukjes...en Afdeklijsten te kort.Ik heb contact opgenomen middels email omdat ik alle communicatie op schrift wil hebben maar ILUMIO reageert gewoon niet....heb ze nu in 1 week 3 X gemaild maar geen enkele reactie.

Beste Jeroen, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze verleende service. We hebben momenteel contact via de klantenservice van Ilumio. We gaan ons best doen om je zo snel mogelijk tevreden te stellen. Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Na een afspraak ingepland te hebben, kwam Jahoued van Ilumio bij mij aan de deur.. heeft alles netjes ingemeten.. Ik ben echt heel blij met het resultaat.. Er was iets mis met de lengte van een jallouzie en na een tefoontje is het per direct opgelost. Ik heb daarvoor nieuwe gekregen. Echt super service voor een goede prijs. Ik beveel ilumio zeker aan bij mensen. Jahoued nogmaals bedankt voor de service. Ik ben er echt super tevreden mee! Met vriendelijke groet, Jeroen van Duijnhoven

Hi Jeroen! Dankjewel voor jouw mooie review, en heel fijn om te lezen dat het naar tevredenheid is geregeld allemaal. We gaan jouw compliment aan Jaouad doorgeven! Met vriendelijke groet, Irina

TOP

Klantvriendelijke medewerkers. Had een klacht zo goed opgepakt en opgelost. Ik raad een ieder aan om hier je jaloezieen te bestellen.

Goedemorgen Salima, Bedankt voor jouw positieve review! Goed om te horen. Soms gaat er wel eens iets mis zoals je gemerkt hebt, maar gelukkig ben je blij met de geboden oplossing. We wensen je nog veel plezier met jouw nieuwe jaloezieën! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Wij hebben hier jaloezieën besteld . Goede kwaliteit paste allemaal perfect . Door de vakantie duurde het iets langer voor de levering binnen was . Heb hier contact over gehad en kreeg netjes de zelfde dag een mail terug . Alleen was het jammer dat we het op 1 augustus hadden besteld . En 3 augustus ze in de aanbieding waren voor 20 % korting . Daarover gemaild . Kregen netjes handwoord terug dat de korting 3 augustus in was gegaan en niet 1 augustus. Terwijl de jaloezieën 23 augustus geleverd zijn . Verder zeer tevreden en super blij met de jaloezieën

Goedemiddag Albert, Super fijn om te lezen dat je ondanks een kleine teleurstelling toch tevreden bent. Hopelijk staan de jaloezieën mooi! Ontzettend bedankt voor je mooie review, in de toekomst weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, Irina

Grandioos

Wij wilden graag voor ons huisje in Spanje houten Luxaflex hebben om sfeer onder onze verande te creeeren. Helaas bleken niet alle benodigde onderdelen hiervoor op voorraad bij de fabrikant. Hierdoor konden wij de Luxaflex niet zelf meenemen naar Spanje. Na overleg gehad te hebben was Ilumio bereid de Luxaflex naar Spanje te verzenden waarbij wij door de medewerkers van Ilumio keurig op de hoogte zijn gehouden van de status. Superservice!!

Hi Rijk en Patricia, Allereerst hartelijk dank voor jullie enthousiaste review! Super fijn om te horen dat het naar wens is opgelost. Hopelijk mogen jullie er veel zonnige dagen lang van genieten! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Slechte houten jaloezie

Eerste instantie een grote bestellen geplaatst. Houten jaloezieën voor beneden in de woonkamer en voor boven bij de slaapkamers. Echter ergens anders goedkoper gevonden en alleen de slaapkamer voorzien van ilumio jaloezieen. Tot onze spijt. Ze werken niet fatsoenlijk en erg goedkoop uitgevoerd. Blij dat we niet het volledige huis hebben gedaan met ilumio. Het is bijvoorbeeld te merken aan het scheef omhoogtrekken. Dit gebeurt vrijwel altijd. Ook het zakken werkt niet vloeiend. Conclusie betaal iets meer en zoek de jaloezieen ergens anders.

Redouane is bij ons langsgeweest en heeft ons goed geadviseerd bij de keuze voor onze raamdecoratie. Hij heeft het perfect opgemeten zodat de houten jaloezieën mooi strak in het raamkozijn vallen. Levering ging zoals afgesproken en op tijd.

Hoi, Wat fijn dat je tevreden bent over de service van Redouane en nog veel fijner natuurlijk dat de raamdecoratie op tijd geleverd is en zoals bedoeld mooi past! Bedankt voor je mooie review en nog veel plezier ervan! Als je ons in de toekomst nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Erg vlot en vriendelijk geholpen

Wij zijn erg vriendelijk en vlot geholpen met onze raambekleding. Er prettig dat er snel een afspraak gemaakt kon worden. Extra service was het snel opsturen van de staaltjes!

Hallo Floor, Super fijn om te lezen dat we jullie goed hebben kunnen helpen en bedankt voor jouw mooie review! Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben, dan weet je ons te vinden. Een fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Geweldige service!

Wij hebben jaloezien besteld bij Ilumio. Goede service en kwaliteit. Een groot compliment voor Marijke, zij heeft ons goed advies gegeven en alles perfect opgemeten. Dit bedrijf kan ik zeker aanbevelen.

Beste Nathalie, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten en onze service. Zo te lezen mogen wij Marijke even extra bedanken! Bedankt voor jouw positieve review, maak er een mooie dag van! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Allround service zonder problemen

Van inmeten, meedenken over opties en alternatieven tot complete installatie van de jaloezieën geheel vlekkeloos verlopen.

Beste Ferdi, Bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te lezen dat alles soepeltjes is verlopen en naar wens is. Maak er een mooie dag van! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Professionaliteit,, Liefde Voor Werk

een bedrijf = de mensen die daar weken. daarom ik begin met MARIJKE het adviseur van deze bedrijf, Het betekenis van '' liefde voor werk'' het verschijnt in deze mevrouw, legt alles goed uit, helpt jou met juiste keuzes, haar meten is zo keurig!!! per millimeter. dat is nog niet alles... ze geeft aan de monteurs door wat en hoe moet bij jou individu gedaan worden. PRODUKT: ik heb JALOEZIEËN besteld, het ziet super mooi uit, precies op maat, functioneert heel goed. PRIJS: is niet zo gek duur, je mag nog in 3 keer betalen dat is ideaal. DUS IK BEN SUPER BLIJ MET ALLES, IK WIL ALLE PERSONEEL VAN ILUMIO BEDANKEN

Dag Haval, We zijn blij om te lezen dat het allemaal naar wens is verlopen en dat de bestelde raamdecoratie bevalt. Marijke zal het super leuk vinden om deze positieve reactie te lezen. Ontzettend bedankt voor de lovende woorden! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Bij Ilumio heb ik al onze verduisterende rolgordijnen besteld en diverse houten lamellen. Prachtig zijn ze! De verduisterende rolgordijnen houden bovendien de warmte goed buiten. (En het het licht uiteraard). Wat me bovenal is opgevallen is de superfijne klantenservice. Ze reageren erg snel, vaak nog dezelfde dag. En als je belt, direct iemand te pakken. Geen wachtrijen. En gewoon heel vriendelijk. Bij 1 rolgordijn heb ik waarschijnlijk zelf niet goed ingemeten, dessalnietemin wordt er kosteloos een nieuwe gemaakt. Wat een service!

Dag Wendy, Bedankt voor deze mooie review! Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden! :-) Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Goede service, klachten worden serieus genomen, en netjes opgelost.

Beste Petra, Wat fijn om te lezen, dat je onze service waardeert. Bedankt voor deze geweldige review. Hartelijke groet, Team van Ilumio

Top service!

Vakkundig advies en denken mee met de wensen van de klant. Ik ben zeer tevreden!

Beste Ahlam, Bedankt voor je positieve review. We zijn blij dat je tevreden bent over onze geleverde service. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Enorm goeie service en snelle levering

Een zeer prettige ervaring, wij zijn super geholpen door medewerker Jaouad. Hij heeft ons super geïnformeerd en advies gegeven. De producten waren snel geleverd en erg netjes! Kortom een fijne ervaring.

Beste Olivier, Bedankt voor je leuke review. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Slechte service en trage communicatie

13 april jaloezieën besteld en tot op heden (na 3 keer bezoek monteur) hangt dit product nog niet naar behoren omdat er nog steeds onderdelen geleverd en geplaatst moeten worden.

Beste Nita, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Zou je contact met ons kunnen opnemen via info@ilumio.nl? We helpen je graag verder! We horen graag van je. Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Had een beschadiging, wat foto's gestuurd en met 1 dag werd het al beslist (gratis een nieuwe),en 10 dagen later werd hij geleverd. Ben zéér netjes behandeld door maike, nogmaals bedankt.

Beste Dick, Bedankt voor je bericht. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service! We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Prettig contact, goed advies.

Goede service. Goed bereikbaar voor advies.

Beste Ingrid, Bedankt voor je leuke review. We zijn blij dat je tevreden bent over onze service! Hartelijke groet, Het team van Ilumio