Zéér tevreden,

Opgegeven maat is correct afgeleverd. Werkt zoals het moet. Goede kwaliteit.

Geen levering plisségordijn

Na uitvoering overleg over onduidelijke opmeetinstructies kiep- kantelraam plisségordijn toch maar besteld. Termen als ‘paar cm erbij optellen’ is natuurlijk niet handig bij het opmeten! Besteltijd zou 6 tot 10 werkdagen zijn maar na 13 werkdagen had ik nog niets ontvangen (wel betaald). Na wat heen en weer gemaild bleek dat de ‘leverancier’ deze kleur niet meer levert. Lijkt mij normaal als je dit zelf communiceert met de klant, zonder dat ik achter mijn bestelling aan moet gaan. Maar helaas Ilumio trekt zijn handen er van af. Dus ik heb geen plisségordijn en ook mijn andere gordijnen zal ik niet meer bij hun bestellen. Service is beroerd.

Daar word je gewoon blij van

Eerste keer besteld, gemeten volgens de aanwijzing, keuze gemaakt. Bij binnenkomst mooi keurig verpakt, goed beschermd en het past als gegoten!. Top gemaakt! Het ziet er erg mooi uit en geniet er dagelijks van. Hier wordt je gewoon blij van. Voor mij zeker een aanrader!

Snel geleverd. Goede kwaliteit

De duo rolgordijnen hangen netjes keurig op maat gemaakt. Dacht eerst oeps de mt die op de etiket stond niet goed maar uiteindelijk toch de goede keuze. En snel geleverd.

Super tevreden!

Opmeten, doorgeven, bestelling is verlopen zoals wij verwacht hadden. Snelle levering en top kwaliteit.

Levering en produkt zeer goed. Ik zal zeker terugkomen

Goed! Goed prijs kwaliteits verhouding.

Snel geleverd goeie kwaliteit niet te duur. Alleen nooit een mail ontvangen dat het geleverd zou worden gelukkig was ik toevallig thuis.

Het past perfect en mooie luxaflex. Ik zou zeker nog vaker bestellen en zeker een ander aanraden om hier te bestellen.

Tevreden over product en levering

Na de bestelling was het even wachten maar uiteindelijk snelle levering en alles klopte

Kwalitatief goed materiaal

Wanneer ik weer een rolgordijn nodig heb, bestel ik weer .

Geweldig product

Goed de meet instructies opgevolgd, snelle levering, duidelijke uitleg over hoe de lamellen te bevestigen, hangen ook zeer hotelchique om in de sfeer te blijven, alleen jammer dat de bevestiging alleen van bovenaf is te bevestigen. Moest nu nog rekening houden met een rooster wat boven in de raampartij was ingezet, maar mogelijk had ik dat moeten aangeven.

Correcte en vlotte levering

Mooi product, voldoet aan verwachting, gemakkelijk te installeren

Keurig om maat en simpel te plaatsen.

Eigenlijk was ik over alles tevreden van mijn bestelling behalve de schroeven die erbij zaten die zijn erg zwak en draai je al heel snel het kopje eraf. Verder prima kwaliteit rolgordijnen en jaloezieën.

De rolgordijnen zijn prima, alleen de schroeven zijn waardeloos.

De rolgordijnen waren keurig verpakt en compleet met bevestiging materiaal. De bijgeleverde schroeven zijn waardeloos. De helft van de schroeven zijn geknapt. Erg vervelend!

Mooie jaloezie, sluiting van jaloezie kan beter

Het is een hele mooie jaloezie. Alleen het sluit niet voldoende waardoor er kieren ontstaan en hierdoor licht wordt doorgelaten. Ook is de kleur steengrijs een echte donker grijze kleur. Mijn ouders hebben dezelfde kleur besteld en deze steen grijze kleur die zij hebben besteld bij ilumio is iets lichter en de banden zijn ook anders.

Juiste kleur prima afgewerkt

Goedmorgen, sorry dat ik nu pas reageer. Vanwege ziekte kon dat niet eerder,reageren. Mijn luxaflex is endelijk deze week opgehangen. Helaas 1 van de 3 te kort. Ik heb nl 2 stuks van 95x180 cm, waarvan 1 korter is dan de andere. Ik zou het zeer op stellen als de luxaflex omgeruild kan worden voor de juiste maat 95x180 cm, ik heb nu een zwevende en 1 op juiste maat hangen. Mvg Marléne Starke,

Helemaal tevreden !!

Alles keurig en op maat geleverd en makkelijk zelf te monteren . En een goede service

Kleur, afmetingen, ophanging: top

We ontvingen wat we besteld hadden. Het ophangen bleek ook als 70-plusser een fluitje van een cent.

Fijn bedrijf

We hadden Rolgordijnen op maat besteld, deze zijn keurig verpakt en op tijd geleverd

Echt heel slecht

We hebben voor mijn schoonouders bij ilumio voor het gehele appartement zwarte houten luxaflex besteld. Met de levertijd is niks mis maar de kwaliteit en afwerking zijn een drama. Op elke luxaflex is wel wat aan te merken, krassen op echt elke luxaflex zowel de lamellen als ok het aluminium gedeelte. Hoogte verschil tussen de verschillende luxaflex, als je raam uit twee delen bestaat en je kiest om twee luxaflex naast elkaar te hangen op exact dezelfde hoogte dan komen de lamellen niet overeen met de linker en rechter zijde. Veel krassen op het hout en ook zaag splinters. Wil je echt strakke zwarte strakke houten luxaflex dan niet voor deze optie gaan.

Heel tevreden

Ruime keuze en snel geleverd. Bij uitpakken bleek er een rolgordijn beschadigd te zijn, maar na een telefoontje werd het direct opgelost. Zeer tevreden met het resultaat. Voor ons volgende keer weer Ilumio

Mooie en betaalbare raamdecoratie

Voor de tweede keer raamdecoratie besteld bij Ilumio. Super kwaliteit, goede website en betaalbaar. Ook in gebruik zeer aangenaam. Levering is super. Zeer tevreden klant.

uitstekend.

mijn ervaring met ilumio is top. mijn compimenten gaan naar Isabel van ilumio. M.v.g. Aad

Prima verlopen

Prettig samenwerking. Thuis opgemeten en online winkelwagentje gevuld. Mij was alleen niet bekend dat ikzelf het winkelwagentje moest akkoord geven, maar jah. Het zou alleen wel handig zijn als er van elk opgemeten raam een afkorting of nr op het bestelde product zou kunnen terug vinden. Wij hadden er 8stuks dus was even uitzoeken.

Amperestraat 11

8071PH Nunspeet