Mooi product en geweldige service

We hebben in ons hele huis raambekleding van ilumio. Een adviseur is met ons het hele huis doorgelopen en heeft advies gegeven over type, materiaal en kleur raambekleding. Ook het ze alles opgemeten. We hebben gekozen voor de montageservice en die was uitstekend. Alles werd netjes opgehangen en tot aan stofzuigen werd gedaan. Wanneer iets niet helemaal volgens plan verliep, deed het team van ilumio er alles aan om het op te lossen. Kortom: een aanrader!

Beste familie Fijn, Wat leuk om te lezen dat het gehele proces van advies tot montage naar wens is verlopen. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

super

een super service verkeerde maten thuis gekregen maar weer snel opgelost door correcte maten te sturen tot wel 3 keer maar toch klasse voor de service die gegeven word het moet perfect zijn aan beide partijen hartelijk dank mvg eric

Beste Eric, Bedankt voor je positieve bericht. Geniet van je mooie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

Snelle levering en precies zo als gewenst! Makkelijk te bestellen met meetinstructie ook makkelijk te monteren. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend!

Beste Rowie, Leuk om te lezen dat het precies zo is geworden als dat je hebt gewenst! Fijn dat de montage en levering naar wens is verlopen. Geniet van je mooie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

heel erg ok

Voor de prijzen die je overal ziet voor een houten jaloezie, en de relatief goedkope prijs van ilumio, krijg je waar voor je geld! Ik vind ze mooi geworden, prima afgewerkt en prima kwaliteit. Ik verwacht geen topkwaliteit en dat is het ook niet. Maar het is heel erg ok!

Dag Rebekka, We willen je graag bedanken voor jouw positieve review en zijn blij om te lezen dat de prijs-kwaliteitverhouding "heel erg ok" is! Hopelijk mag je lang genieten van de geleverde jaloezieen. Mocht er eens iets mee zijn, dan weet je ons te vinden! Een prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Irina ilumio

ontzettend blij!

heb lang moeten wachten op de bamboe jaloeziën maar staat zo sjiek in de woonkamer! enorm blij. montage was wel wat werk maar hij hangt :)

Hoi Jolanda, Het wachten is de moeite waard geweest. Wat enorm leuk om te lezen dat het zo sjiek staat. Geniet van deze mooie aanvulling in je woonkamer. Met vriendelijke groet, Anita

Ik ben heel prettig geholpen! Mooie raambekleding en een goede sevice voor een betaalbare prijs.

Hoi Katelijne, Dank je wel voor je positieve bericht. Altijd leuk om te lezen. Met vriendelijke groet, Anita

Bedankt Peter! Met vriendelijke groet, Anita

Snel geleverd, top kwaliteit!

Snel geleverd, goed product en goede instructies!

Beste Naiting, Dank je wel voor je positieve bericht! Met vriendelijke groet, Anita

Duidelijke website, goed product en snelle levering

Duidelijke instructies op de website hoe je de maten van rolgordijn moet opmeten voor verschillende soorten producten en methode (in de dag of niet). Kwalitatief goed product voor een fijne prijs en geleverd binnen de aangegeven termijn. Ophangsysteem (haken) voor draai-kiep raam is wat gepruts bij bevestigen aan standaard ophangsysteem (kleine schroefjes, weinig ruimte), maar werkt uiteindelijk wel goed. Standaard ophangsysteem prima en makkelijk te monteren. Fijn dat er dun dubbelzijdig tape op de houders zit. In principe niet nodig, maar het voorkomt dat het gaat schuiven als je het monteert.

Beste Marije, Wat leuk om te lezen dat de instructies duidelijk zijn en dat je tevreden bent over de prijs / kwaliteit verhouding. Dank je wel voor je bericht. Met vriendelijke groet, Anita

Mooie lamellen ,snelle levering. Ik ben dik tevreden.

Beste Plonia, Dank je wel voor je reactie. Geniet van je jaloezieën. Met vriendelijke groet, Anita

Goede producten en vlot bezorgd

Mooi en snel geleverd Dat is mijn ervaring Zou het aanbevelen bij anderen

Beste Ans, Hartelijk dank voor je aanbeveling. Altijd leuk om te lezen dat de producten mooi zijn en dat de levering naar wens is verlopen. Met vriendelijke groet, Anita

Geweldige service, snelle levering tegen een zeer goede prijs

Ik heb aan de hand van de meet instructies mijn gordijnen opgemeten en besteld. De bestelling werd bevestigd en binnen 1 week gordijnen netjes binnen. Echter ik heb een meet fout gemaakt. Klanten service gebeld en aan de hand van de instructies van de klanten service formulier ingevuld en binnen 1 week had ik de correcte maat in huis gratis. Wat een service van het bedrijf en de klanten service. Ik durf te zeggen de beste leverancier ooit. Goedkoopste in de markt met de beste service. Zo zie je maar kwaliteit en goede service hoeven niet duur te zijn.

Beste Giovanni, Bedankt voor je leuke bericht. Iedereen kan wel eens een meetfoutje maken, vandaar dat we je graag hebben geholpen met de meetverzekering. Geniet van de mooie producten. Met vriendelijke groet, Anita

geweldig

snelle levering en perfect op maat

Dank je wel Cor. Met vriendelijke groet, Anita

Helemaal naar wens

Ik heb mijn nieuwe jaloezieën via Ilumio besteld en dit is mij heel goed bevallen. De website is overzichtelijk en makkelijk. De levertijd staat duidelijk aangegeven. En het belangrijkste, de jaloezieën zijn precies wat ik er van verwacht had.

Hoi Mirna, Leuk om te lezen dat het bestelproces eenvoudig en duidelijk is geweest en wat is het dan fijn dat de jaloezieën precies zijn zoals je had verwacht. Geniet van deze mooie aanwinst. Met vriendelijke groet, Anita

Een aanrader en absoluut geen spijt

Eerst staaltjes aangevraagd, toen bestelling geplaatst, kwaliteit en prijs zijn top. Al diverse complimentjes gehad.

Beste Ed, Wat mooi om te horen dat je complimenten krijgt over je raamdecoratie! Met vriendelijke groet, Anita

Echt geweldig!

Ik bestelde houten lamellen.. en kende de site niet. Bij het lezen, voelde het goed en ze hadden mooie kortingen. Ben zo blij met de service & het resultaat! Bedankt!

Beste Rachelle, Wat fijn om te lezen dat je een goed gevoel hebt over onze website en dat dit uiteindelijk ook zo blijkt te zijn na het ontvangst van de houten jaloezieën. Geniet van je nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

Goede kwaliteit voor een prima prijs.

Zoals hierboven al aangegeven. Een handige klusjesman-/vrouw kan het zelf gemakkelijk ophangen.

Beste Helmie, Bedankt voor je leuke bericht. Met vriendelijke groet, Anita

Prachtig

Houten jaloezie gekocht Ze hangen echt heel mooi Bezorging was ook goed Ben van plan om op slaapkamer ook te gaan hangen

Hoi Francien, Wat mooi om te lezen dat de bezorging en de montage goed is gegaan. Geniet van je mooie nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet Anita

Geweldige service

Duidelijke site, grote sortering/collectie, snelle levering. Geweldige service.

Beste Jose, Wat een leuk bericht. Dank je wel hiervoor. Met vriendelijke groet, Anita

mooie jaloezien voor een nog mooiere prijs

uitstraling heel mooi en makkelijk te bevestigen.

Beste Alie, Bedankt voor je leuke reactie. Geniet van de mooie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

Mooie zwarte lamellen

Erg blij met onze zwarte maatwerk lamellen. Ophangen was zelf ook goed te doen en de levertijd viel reuze mee!

Dag Maaike, Super bedankt voor jouw positieve review! We zijn blij dat jouw ervaring met de bestelling een 10 waard is. Er rest ons alleen nog maar om je veel plezier te wensen van jouw nieuwe raamdecoratie. Een prettige dag nog. Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Ben helemaal blij met alle jaloezieën!!!

De jaloezieen waren goed ingepakt.. voldoet aan verwachtingen, goed contact gehad, snelle service, ga zo door!

Dag Karin, Ik word helemaal blij van het lezen van jouw review. Super leuk dat je helemaal blij bent met de jaloezieen en dat alles naar wens is verlopen. Mochten we je in de toekomst ergens mee kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. Een fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Top bedrijf en een goede service !!

Ben blij met mijn raamdecoratie !! Snelle levering en super service ben erg blij hoe ik geholpen ben en snelle reactie !! Zo hoort het !! Dank jullie wel ilumio !!

Hele fijne ervaring! Zeker voor herhaling vatbaar! Aanradertje

Wij hebben na onderzoek gekozen voor Ilumio. Een keuze uit 5 of 6 tal leveranciers bracht ons tot de keuze voor Ilumio. We hadden verschillende stalen aangevraagd bij Ilumio. Omdat er op dat moment 2 stalen niet voorradig waren werden deze keurig na een paar dagen toegezonden, inclusief nette presentatie en begeleidend schrijven. Dit was bij anderen wel anders. Blanco enveloppen zonder begeleidend schrijven is toch ook niet wat je verwacht. Kortom: de volledige presentatie van Ilumio en nette prijzen heeft de doorslag gegeven. Deze hebben we op 18 april besteld. Levertijd van 5 tot 8 werkdagen. Op 25 april nog even met de klantenservice gebeld of dit ging lukken. Ik kreeg binnen 5 minuten iemand van de klantenservice aan de lijn en deze kon na enig speurwerk aangeven dat naar alle waarschijnlijkheid de bestelling vrijdag 29 april geleverd zou worden. Onder klein voorbehoud i.v.m. Koningsdag. En wat denk je? 28 april werden de jaloezieën al aangeboden! Keurig verpakt en het zag er echt allemaal top geregeld uit. Precies zoals verwacht. Als je sommige reviews leest dan lijkt een klein percentage tegen wat problemen aan te lopen en maak je je onwillekeurig wat zorgen. Maar ik heb zo’n idee dat het voor sommige mensen nooit goed genoeg is. Ook de bereikbaarheid is gewoon goed te noemen, zowel per email als per telefoon, ik snap dus de slechte reviews niet zo goed. Dan over de jaloezieën. We hadden gekozen voor witte jaloezieën uit de PLUS selectie, omdat dan ook de zijkanten meegekleurd zouden zijn. Het ziet er allemaal heel goed uit. Ook het ophangen: perfect! Tot op de millimeter nauwkeurig en het open- en ophaalsysteem werkt voortreffelijk! Zoals u al kunt lezen zijn we meer dan tevreden met Ilumio en willen dan ook iedereen aanraden om zijn houten jaloezieën bij Ilumio te kopen. Wij gaan na deze zeer prettige ervaring nu ook overwegen om aan de achterzijde houten jaloezieën te nemen. Voor de prijs hoef je het eigenlijk niet te laten! Dankjewel Ilumio!

Dag Maurice, Bedankt voor deze onwijs mooie review! We zijn blij om te lezen dat jouw weloverwogen keuze een goede is gebleken en dat alles naar tevredenheid is geweest. Als wij deze review een cijfer konden geven, dan kreeg deze een 10. Niet alleen omdat deze positief is, maar ook uitgebreid en daarbij nuttig voor anderen. We wensen je veel plezier met de geleverde jaloezieën! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

TOP

Mooie houten jaloezien van goede kwaliteit. Makkelijk te bevestigen.

Beste Fatima, We willen je graag bedanken voor jouw positieve review. Fijn om te lezen dat de jaloezieen ook makkelijk te bevestigen zijn geweest. Nog veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, Irina ilumio