Helemaal tevreden !!

Alles keurig en op maat geleverd en makkelijk zelf te monteren . En een goede service

Kleur, afmetingen, ophanging: top

We ontvingen wat we besteld hadden. Het ophangen bleek ook als 70-plusser een fluitje van een cent.

Fijn bedrijf

We hadden Rolgordijnen op maat besteld, deze zijn keurig verpakt en op tijd geleverd

Echt heel slecht

We hebben voor mijn schoonouders bij ilumio voor het gehele appartement zwarte houten luxaflex besteld. Met de levertijd is niks mis maar de kwaliteit en afwerking zijn een drama. Op elke luxaflex is wel wat aan te merken, krassen op echt elke luxaflex zowel de lamellen als ok het aluminium gedeelte. Hoogte verschil tussen de verschillende luxaflex, als je raam uit twee delen bestaat en je kiest om twee luxaflex naast elkaar te hangen op exact dezelfde hoogte dan komen de lamellen niet overeen met de linker en rechter zijde. Veel krassen op het hout en ook zaag splinters. Wil je echt strakke zwarte strakke houten luxaflex dan niet voor deze optie gaan.

Heel tevreden

Ruime keuze en snel geleverd. Bij uitpakken bleek er een rolgordijn beschadigd te zijn, maar na een telefoontje werd het direct opgelost. Zeer tevreden met het resultaat. Voor ons volgende keer weer Ilumio

Mooie en betaalbare raamdecoratie

Voor de tweede keer raamdecoratie besteld bij Ilumio. Super kwaliteit, goede website en betaalbaar. Ook in gebruik zeer aangenaam. Levering is super. Zeer tevreden klant.

uitstekend.

mijn ervaring met ilumio is top. mijn compimenten gaan naar Isabel van ilumio. M.v.g. Aad

Prima verlopen

Prettig samenwerking. Thuis opgemeten en online winkelwagentje gevuld. Mij was alleen niet bekend dat ikzelf het winkelwagentje moest akkoord geven, maar jah. Het zou alleen wel handig zijn als er van elk opgemeten raam een afkorting of nr op het bestelde product zou kunnen terug vinden. Wij hadden er 8stuks dus was even uitzoeken.

Correcte levering top kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit

Helaas te breed geleverd

Het rolgordijn was helaas te breed gemaakt. Ik had gemeten 341cm breed. Dat is van steun tot steun. Het rolgordijn was breder omdat het doek 341cm breed was gemaakt. Dus met steunen paste het niet. Rolgordijn zelf ingekort. Dus het hangt nu mooi tussen de muren voor het raam. Levering was wel snel en netjes.

Snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding

Het zelf opmeten vond ik spannend, maar met de handige tips van Ilumio past de jaloezie perfect! Het is erg gemakkelijk zelf te monteren, helemaal blij mee.

Tevreden over het materiaal

In eerste instantie was de zending niet compleet, maar na een belletje naar de helpdesk werd het ontbrekende onderdeel snel nagestuurd.

Helaas te breed gemaakt

Bestellen gaat zeer eenvoudig. Je kan goed uitleg vinden over het meten. Helaas hebben ze bij ons ipv breedte inclusief steunen, breedte exclusief steunen gemaakt waardoor het rolgordijn niet paste. Zelf ingekort.

niet snel, wel goed en goede service.

De jaloezie die ik besteld had, heb ik opgehangen en een dag later kwam mijn partner erachter dat hij beschadigd was. Zonder aarzeling heeft ilumio een nieuwe gestuurd. Helemaal top. De afhandeling liep wel wat traag maar altijd correct en vriendelijk.

Perfecte pasklare luxaflex

Mooie kwaliteit van de geleverde luxaflex. Goed te monteren en mooie kwaliteit

Prima service!

Snelle en leuke reacties. Heel klein verbeterpuntje is dat ze adviseren om een tester aan te vragen, maar dat kun je lang niet van alle soorten raambekleding. Dus toch maar gegokt.. maar was de juiste keuze.

Bestelling in goede orde ontvangen, artikel van goede kwaliteit en precies op maat geleverd.

Prima, ook de bezorging!

Geen geld terug gehad, oplichters

Geen contact kunnen krijgen, geld niet volledig terug gekregen. Het is oplichting. Mensen koop hier NIETS.

Prima perfect

Perfecte levering. Mooi product

Perfect op maat en uitstekende kwaliteit.

Hele goede ervaring ben zeer tevreden

Gewoon goed en op tijd geleverd wat afgesproken was.

Gewoon goed geleverd zoals afgesproken was. Levertijd 7 dagen. Dat is ok, maar wat sneller moet mogelijk zijn voor een standaard maat dakraamrolgordijn. Algemeen zeer tevreden.

Deze keer niet tevreden tenzij het in orde wordt gemaakt

Ik heb er nu een bestelling gekregen . De van een stuk 2meter bij 2 meter waren er 2 banderingen scheef met gebandeerd. Onderste schroefjes zijn scheef geschroefd . 2bandjes lopen scheef. Ik zou er gaag die door jullie in orde willen laten maken. Graag actie. 2 jaar geleden ook bestelling gedaan was ik tevreden. Nu niet

Goed werk en netjes afgewerkt

Mooie jalouzieën, precies op maat en werken uitstekend als isolatiemateriaal.

Niet tevreden

Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd, maar wel al betaald