Prima !

Mooie kwaliteit en goed op maat

Aanbieding Houten lamellen voor twee ramen

Aanbieding 50% korting incl. op maat maken van Houten lamellen voor twee ramen. Leveringsduur ongeveer als voorgeschreven. Jammer genoeg, dagen na de betaling geen info over verzending. Mail gedaan die snel beantwoord werd met nodige info. Top! Bij ontvangst de twee lamellen sets uitgepakt. Zat goede montage omschrijving bij en alles was comleet. Aluminiumbak van beiden zat her er der schade aan, verf van lamellen op enkele plekken beschadigd. Kopkanten waren bruut afgezaagd. Ladderband was grofweg scheef op de bak gepopt. Het proces op maat maken mag flink verbetert worden en voer zeker een eind kwaliteit inspectie in. Aanbeveling op kwaliteit nee. Als het omschreven zou worden als een B-stock product met 50% korting ja.

Goed product

Het geleverde product was top. Ook het bestellen van een product op maat verloopt naar behoren. Mijn enige kanttekening is de daaropvolgende leveringstermijn. Omdat de breedte een standaard breedte was en alleen de lengte voorzien zou moeten worden van minder lamellen, had ik verwacht dat levering sneller zou kunnen. Overigens ben ik van het verdere proces wel goed op de hoogte gehouden

al vaker gekocht voelt vertrouwd

al vaker gekocht voelt vertrouwd

Hangt super mooi!

Marco heeft ons fantastisch geadviseerd en geholpen. Wat een fijne werknemer om in je bedrijf te hebben. Dank!

Mooi goed geholpen

Super mooie plisserolgordijn en laten mo teren.

Goede ervaring , zowel met adviseur als met de monteur.

Goed advies gekregen van de adviseur m.b.t advies kleur, product. Correct, vriendelijk en heel deskundig. Een sympathieke, deskundige monteur, die zijn werk snel en efficiënt deed en goed uitleg gaf over het gebruik van het product. Ik ben dik tevreden over de plissé gordijnen. Dankjewel

Goed opgelost

Bij montage bleek er een defect. Echter het is prima en snel opgelost.

Mooie rolgordijnen

Mooi

Mooie rolgordijnen

Prima bedrijf met goede service

Super blij met Ilumio

Van contact via mail, inmeten + advies en monteren is uitmuntend. Heel klantvriendelijk en het resultaat is fantastisch. Ik ben FAN van Ilumio

Prima van begin tot eind.

Service achteraf i.v.m. te korte kettinkjes, snel geregeld.

super service

De jalouzieen zijn van hele goede kwaliteit, kleur, mechaniek, touwtjes en de lamellen. Ik ontving alles in een prachtig pakket, allemaal heel goed en verzorgd. een dikke 10 van mij!

Goedemiddag Wil, Wat fijn om te horen dat alles zo naar wens was. Een dikke 10 is natuurlijk waar we het allemaal voor doen. Heel veel plezier met en van je raamdecoratie. Hartelijke groet, Carla

Afrekening 100,00 EURO duurder dan door vertegenwoordiger was opgegeven

Afhandeling en aflevering correct, kwaliteit van luxaflex (erg dun) minder dan verwacht.

Goedemiddag, Naar aanleiding van je opmerking over de afrekening hebben we je winkelmand, die je hebt gekregen van onze adviseur, ernaast gelegd. Deze geeft hetzelfde bedrag aan als de feitelijke afrekening. Als je hier vragen over hebt, horen we het natuurlijk graag. Vriendelijke groet, Carla

Prima raamdecoratie

Goed ingemeten, goed gemonteerd en zien er goed uit, moesten wel wachten totdat de montage ploeg tijd had wat even duurde

Goedemiddag Fons, Bedankt voor de toch mooie review, ondanks dat je moest wachten op de montageservice. Gelukkig is alles goed gegaan. Veel plezier van en met je raamdecoratie ! Vriendelijke groet, Carla

mooie producten

ben zeer tevreden over de jaloezieën en de mooie afwerking!!

Goedemiddag Jan, Hartelijk bedankt voor je geweldige cijfer ! Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier van en met je raamdecoratie. Hartelijke groet, Carla

Zit niet mee.

Expres op laten meten...4 van de rolgordijnen pasten niet. Wegens vakantie konden ze niet meteen opgemeten dus 3 weken later werd dat gedaan. Na nog eens 2,5 week ik een mailtje gestuurd wanneer de gordijnen zouden komen....Bleken ze niet besteld te zijn. Ik hoop dat het nu toch een keer goedkomt na al die weken ; (

Goede kwaliteit voor een prima prijs

De jaloezieën die ik via ilumio bestelde zijn prima op maat, eenvoudig te plaatsen en voor een prijs die veel lager is dan bij andere partijen.

Beste Cees, Bedankt voor je prachtige beoordeling! We zijn blij om te horen dat de prijzen en de producten naar wens zijn. We wensen je veel plezier met je nieuwe jaloezieën! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

mooie gordijnen, fijne klantenservice!

Ilumio beveel ik dus aan op basis van de mooie gordijnen die ze maken en de fijne klantenservice die snel reageert nadat ik een vraag gesteld had.

Beste Arthur, Allereerst bedankt voor je schitterende beoordeling! Daar zijn wij als bedrijf zijnde natuurlijk erg blij mee. We vinden het fijn om te horen dat de geleverde producten en de hulp van onze klantenservicemedewerkers naar wens waren. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie en hopelijk tot ziens! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Top!!!

Zeer goede kwaliteit ik heb jaloezieën en een rolgordijn van Ilumio.nl beide perfecte kwaliteit en zeer mooie afwerking! Zeker een aanrader!

Beste Rita, Bedankt voor je prachtige beoordeling! We vinden het leuk om te horen dat je zo tevreden bent over je nieuwe producten. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Super mooie gordijnen en goede service

Hier werken hele prettige mensen, die heel goed meedenken. Het eindresultaat is echt prachtig. Dit is de tweede keer dat we hier gordijnen bestellen. Vorige jaar in de woonkamer en nu in de keuken en op de slaapkamers. Beide keren top geholpen.

Goedemorgen Lotte, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent en dit laat blijken door een 10 te geven ! Geweldig. Dat zijn de cijfers waar we het voor doen. Nog heel veel plezier van en met je raamdecoratie. Hartelijke groet, Carla

Zeer slecht

De cassette was moeilijk te plaatsen. Het gordijn schuift moeilijk, piept en blijft hangen op de pinnetjes die in de geleider zitten. We hebben een ander product moeten bestellen, dus dubbel betaald nu.

Goedemorgen Saskia, Dat klinkt allemaal niet goed. Helaas heb je deze klacht nooit bij onze klantenservice gemeld dus we konden ook niets voor je doen. Er is nu een mail naar je onderweg. We vinden vast nog een passende oplossing. Hartelijke groet, Carla

Netjes in orde

Bestelling snel en binnen. Bedtelling was prima in orde.

Super goed

Netjes alles op maat snelle levering Kwaliteit verhouding goed Ga zo door

Goedemiddag, Wat een geweldig cijfer ! Wat fijn dat je zo tevreden bent. We wensen je heel veel plezier met je raamdecoratie. Hartelijke groet, Carla

Prima product voor een mooie prijs.

Niet te duur, werkt goed en is volgens plan geleverd. Heb twee dubbele plissegordijnen besteld met dezelfde maten. Enige minpuntje is dat ze iets verschilden in lengte, waardoor het ene gordijn niet helemaal aansluit op de vensterbank.

Goedemiddag Jaap, Bedankt voor je mooie review. Zo zie je maar, dat er toch altijd puntjes ter verbetering blijven. We nemen dit mee in de evaluatie. Hoop dat je toch veel plezier hebt van je raamdecoratie. Hartelijke groet, Carla

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.