Alleen maar superrrrrrr

Zeer goed..snel...en fijne mannen over de vloer...duo’s hangen keurig... heeeeeel blij mee...bij volgend weer jullie hoor... mvg mevr J v hal..

Hallo Jacobien, Wat een superrrr reactie! Veel plezier met de duo rolgordijnen. Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Prima geleverd en mooi spul!

Mooi spul, makkelijk op te hangen ook. Ik ben er blij mee!

Hallo Evita, Dank je wel voor de positieve reactie! Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Heel erg goed

Mooie stalen ontvangen en vervolgens gordijnen besteld. De stof is van erg mooie kwaliteit. Snelle levering. Maatvoering klopt ook perfect. Heel tevreden met de service.

Hallo Sander, Hartelijk dank voor de leuke review! Veel plezier met je nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Snelle en goede service

Snelle levering van de artikelen Jammer genoeg wordt er aan “bijzaken” te weinig aandacht besteed (lees ophang beugels ed Verder goede kwaliteit

Goedemiddag Shirley, Bedankt voor je reactie. Het wordt mij niet helemaal duidelijk of we nog iets voor je kunnen doen. Mocht er iets niet goed zijn, dan horen we het graag. We zullen dan proberen het zo snel mogelijk voor je op te lossen. Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Het inmeten de keuze het leveren en ophangen allemaal top

Hallo Richard, Fijn dat je zo tevreden bent. Veel plezier met je nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Goede en snelle service. Mooie gordijnen en makkelijk op te hangen.

De gordijnen zijn mooi geworden, prettige stof. De service is goed en de levering is ook snel! Dit is de tweede bestelling geweest en ben zeer tevreden.

Hi Sabine, Wat een leuke review. Dank je wel! Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Goede Klantenservice en levering

Bestellen was makkelijk, op de website staan veel instructies hoe je thuis alles moet meten. Levering duurt even maar je wordt heel goed op de hoogte gehouden. Ook reageert de klantenservice snel en komt met passende oplossing als er wat is. Mijn keuze viel op ilumio door de goede recensies en lage prijzen en hoede kwaliteit. Een aanrader!

Bedankt voor de complimenten! We proberen onze klanten zo goed mogelijk te informeren. Fijn om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Geweldig design met een zelfs nog betere service

Op 3 augustus is er een medewerker van Ilumio bij ons thuis geweest om alle ramen netjes op te meten. Wat ik vooral kon waarderen is dat er echt met ons werd nagedacht over wat de beste optie zou zijn en wij voelde ook geen enkele vorm van tijdsdruk. Uiteindelijk zijn wij gegaan voor plissé gordijnen. Na 10 dagen werd alles netjes afgeleverd met als uitzondering dat er per ongeluk 1 gordijn een verkeerde maatvoering heeft gekregen. Na één belletje naar de klantenservice afdeling werd er direct een nieuwe aangemaakt zonder extra kosten. Kortom; een geweldig product met een uitmuntende service. Ik zal Ilumio bij iedereen adviseren.

Hallo John, Wat goed om te lezen dat je tevreden bent met de geleverde producten en onze service. Hartelijk dank voor je reactie! Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Alles naar wens verlopen, product en levertijd

Keurig naar wens geleverd en product is prima.

Goedemiddag, Kort, bondig en positief. Bedankt! Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

kwaliteit en punctualiteit

Onlangs bestelden wij jalouzieën bij een bedrijf in de buurt en nu dus bij Ilumio. De kwaliteit van Ilumio was zeker niet minder, maar het was bij Ilumio véél goedkoper, en de montage is een peulenschil en wordt goed geïnstrueerd! Aanrader!

Goedemorgen Hans, Hartelijk dank voor het compliment. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten. Veel plezier met je nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet,' Maike Team Ilumio

Heel mooi

Onlangs twee pvc jaloezieën besteld in de kleur wit en deze gelijk na ontvangst gemonteerd wat heel gemakkelijk ging. De kwaliteit is heel goed en het ziet er prachtig uit voor mijn keukenramen. Het bestellen ging moeiteloos en de levertijd viel mij reuze mee. Voor mij een aanrader.

Hallo Karin, Wauw, wat een positieve reactie! Bedankt. Veel plezier met je jaloezieën. Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Nog in afwachting

Beste lezer, Vandaag ontvang ik deze mail om Ilumio te beoordelen. Eigenlijk zou gisteren 27-9-2022 de monteur langs komen om onze bestelde jaloezieën te monteren. Helaas belde deze in de ochtend al af i.v.m. ziekte. Er werd een nieuwe afspraak ingepland. Dit is echter pas over 5!!! weken! Na telefonisch contact met het planbureau bleek er geen eerdere data mogelijk en dat met deze data al geschoven was. Beetje jammer omdat ik gisterenavond alle de oude raambekleding al heb verwijderd en nu dus 5 weken met kale ramen zit! Over de service ben ik zeker tevreden, alleen is bovenstaande wel een minpunt!

Beste Pieter, Bedankt voor je bericht. Allereerst onze excuses dat je niet tevreden bent over de wachttijd voor de montage. We kijken graag met je mee wat we hierin voor je kunnen betekenen. Zou je contact met ons willen opnemen via het telefoonnummer 030 200 1047 of via het volgende mailadres: info@ilumio.nl ? We horen graag van je. Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Super..

Goed advies.. Prima ingemeten. Vriendelijk en ontspannen Montage ook zeer tevreden. Prima product Prijs tevreden

Hallo Patricia, Wat een positieve reactie. Hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

TOP Professional Service!

I think ilumio.nl is one of the best TOP services in NL! The team visited us to provide advice and measures. Very friendly team, that took their time to listen to our needs, and they explained and advised what suits us the best. We did order and the order came in a very short time. We had a small issue and with one phone call, within a very short time, Ilumio team resolved it!

Hello Sadek, What a top review. Thank you for your kind words. Kind regards, Maike Team Ilumio

Ilumino waardering

De prijs kwaliteit verhouding van het geleverde product is uitstekend. De levering is (indien van toepassing als het niet via de monteur gaat) snel en goed verpakt. Alleen de prijs voor het ophangen is niet in verhouding tot de tijd die de werkzaamheden nemen. ( zeker niet als je meerdere artikelen neemt). Helaas ben ik door gezondheid beperkt om het zelf te doen.

Goedemorgen Ron, Goed om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit van uw nieuwe raamdecoratie. We proberen de prijs voor montage zo eerlijk mogelijk door te berekenen. Uw reactie nemen we mee in de evaluatie betreffende onze diensten. Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Goede kwaliteit

Zeer goede kwaliteit producten. Problemen worden direct opgelost. Top.

Hallo Nel, Wat een leuke review! Bedankt daarvoor. Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Goede klantenservice

Er was een probleem met mijn bestelling. De klantenservice was snel met een reactie en oplossing.

Goedemorgen Eline, Bedankt voor je reactie. Fijn dat we het voor je hebben kunnen oplossen. Veel plezier met je raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Maike Team Ilumio

Prachtige jaloezieën.

Mooie aluminium jaloezieën besteld voor mij kantoor en zolder heel blij mee! En nu voor mijn keukenraam een houten jaloezie leigrijs. Kleur staat prachtig en product is vergelijkbaar met wat je bij de woonwinkel kan kopen, maar voor een veel betere prijs!

Prachtige jaloezieën

Eerder al aluminium jaloezieën besteld voor mijn thuis kantoor en zolder. Mooie mat donker grijze kleur! Super blij mee. En daarna een mooie houten jaloezie in Leigrijs besteld voor mijn keukenraam. Het is een mooi product wat zeker vergelijkbaar is met wat er in de winkel hangt!

Dag Johan, We willen je graag bedanken voor jouw positieve reviews. Goed om te lezen dat de producten voldoen aan de verwachting. Hopelijk heb je er nog lang en veel plezier van! Een fijne dag nog verder. Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Slecht en met veel oponthoud!

Hier niet bestellen! Iedere keer zat er weer een beschadiging in de jaloezieën die werden geplaatst. Monteur van montagebedrijf Handid is onbeschoft, ongeduldig en smijt met de producten. Raakt ook nog een jaloezieën kwijt. Ik wacht nu op een jaloezie die kwijt was, maar we zijn nu 9 weken verder. De samenwerking tussen Ilumio en Handid (montagebedrijf) is slecht! Ook de communicatie. Ik zou mijn jaloezieën met spoed nageleverd krijgen nadat deze was verdwenen en verkeerd was besteld! Ze hadden ook nog de lengte en de breedte omgedraaid. Inmiddels WEKEN VERDER! Er is een tekort aan monteurs maar er kunnen we nieuwe bestellingen aangenomen worden?! Hoe slecht kan een bedrijf zijn. WAUW!

Beste Sandra, Bedankt voor je bericht. We vinden het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent over onze verleende service. Dit is uiteraard niet de bedoeling en we kijken graag met je mee. We zullen via onze klantenservice contact met je opnemen, zodat we de klacht kunnen doornemen en een passende oplossing kunnen zoeken. Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Netjes, maar niet compleet

De raambekleding is mooi en netjes gemonteerd. Helaas is bij de bestelling een fout gemaakt, waardoor ik opnieuw 2 maanden moet wachten op Bekleding voor 1 raam. En daar doen ze niets aan. Voelt als opnieuw achteraan sluiten. 26 augustus waren ze er en ze komen eind oktober pas terug. Zonder deze trage afhandeling had ik een 9 gegeven.

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over het verloop van je klacht. Helaas kunnen wij aan de hand van de informatie die bij de review vermeld staat geen order vinden. Zou je het ordernummer kunnen mailen naar: info@ilumio.nl? We willen graag kijken wat we voor je kunnen betekenen. Alvast bedankt! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Goed geregeld

Makkelijk te bestellen via de website en snel geleverd. Prima kwaliteit voor een goede prijs.

Beste Jeffrey, Bedankt voor je prachtige beoordeling! Wat fijn om te horen dat het eenvoudig was om een bestelling te plaatsen en dat de levering snel heeft plaatsgevonden. Het is natuurlijk belangrijk dat de prijs-kwaliteitverhouding ook goed is en we zijn blij om te horen dat dit volgens jou het geval is! We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Heel tevreden met de hulp, kiezen en het plaatsen van de lamellen!

Wij zijn thuis geholpen door een hele vriendelijke dame die zeer deskundig was en heel goed meedacht met onze wensen. Uiteindelijk hele mooie houten lamellen gekocht en wij hadden ervoor gekozen om ze op te laten hangen. De totale prijs viel ons alleszins mee en ook de prijs van het opvangen. De lamellen zijn ook snel en vakkundig opgehangen, voor dat geld ga je zelf niet lopen klooien. Kortom snel en vakkundig geholpen zowel bij de aankoop als bij het ophangen!

Beste Mario, Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over de inmeetservice en over de montage. Daarnaast is het fijn dat de jaloezieën naar wens zijn! We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Mooi product voor een nette prijs

Mooi rolgordijn voor mijn dakraam. Scheelt enorm in de warmte op zolder. Alleen beide geleiderails iets moeten inkorten. Moest er wel even op wachten voor het, binnen was.

Beste Edwin, Bedankt voor je mooie beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat het dakraamrolgordijn ervoor gezorgd heeft dat het minder warm is op zolder. Bij de kant-en-klaar collectie moet de zijgeleiding in sommige gevallen inderdaad ingekort worden. We hopen dat je veel plezier aan het dakraamrolgordijn mag beleven! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Goed product voor een goede prijs!

Een tijdje geleden hebben we jaloezieën en vitrages besteld. Door de duidelijke inmeet-instructie was het inmeten erg simpel en pasten de producten perfect! We zijn erg tevreden met de producten en de levering was bijzonder snel.

Beste Sietske, Bedankt voor je leuke review! We vinden het fijn om te horen dat de instructie duidelijk was en dat de producten daardoor perfect pasten. Daarnaast is het ook fijn dat de levering snel heeft plaatsgevonden! We wensen je veel plezier met de jaloezieën en met de vitrages! Hartelijke groet, Chantal Ilumio