Geweldige service!

Wij hebben jaloezien besteld bij Ilumio. Goede service en kwaliteit. Een groot compliment voor Marijke, zij heeft ons goed advies gegeven en alles perfect opgemeten. Dit bedrijf kan ik zeker aanbevelen.

Beste Nathalie, Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze producten en onze service. Zo te lezen mogen wij Marijke even extra bedanken! Bedankt voor jouw positieve review, maak er een mooie dag van! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Allround service zonder problemen

Van inmeten, meedenken over opties en alternatieven tot complete installatie van de jaloezieën geheel vlekkeloos verlopen.

Beste Ferdi, Bedankt voor jouw positieve review! Fijn om te lezen dat alles soepeltjes is verlopen en naar wens is. Maak er een mooie dag van! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Professionaliteit,, Liefde Voor Werk

een bedrijf = de mensen die daar weken. daarom ik begin met MARIJKE het adviseur van deze bedrijf, Het betekenis van '' liefde voor werk'' het verschijnt in deze mevrouw, legt alles goed uit, helpt jou met juiste keuzes, haar meten is zo keurig!!! per millimeter. dat is nog niet alles... ze geeft aan de monteurs door wat en hoe moet bij jou individu gedaan worden. PRODUKT: ik heb JALOEZIEËN besteld, het ziet super mooi uit, precies op maat, functioneert heel goed. PRIJS: is niet zo gek duur, je mag nog in 3 keer betalen dat is ideaal. DUS IK BEN SUPER BLIJ MET ALLES, IK WIL ALLE PERSONEEL VAN ILUMIO BEDANKEN

Dag Haval, We zijn blij om te lezen dat het allemaal naar wens is verlopen en dat de bestelde raamdecoratie bevalt. Marijke zal het super leuk vinden om deze positieve reactie te lezen. Ontzettend bedankt voor de lovende woorden! Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Bij Ilumio heb ik al onze verduisterende rolgordijnen besteld en diverse houten lamellen. Prachtig zijn ze! De verduisterende rolgordijnen houden bovendien de warmte goed buiten. (En het het licht uiteraard). Wat me bovenal is opgevallen is de superfijne klantenservice. Ze reageren erg snel, vaak nog dezelfde dag. En als je belt, direct iemand te pakken. Geen wachtrijen. En gewoon heel vriendelijk. Bij 1 rolgordijn heb ik waarschijnlijk zelf niet goed ingemeten, dessalnietemin wordt er kosteloos een nieuwe gemaakt. Wat een service!

Dag Wendy, Bedankt voor deze mooie review! Super fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden! :-) Met vriendelijke groet, Irina ilumio

Goede service, klachten worden serieus genomen, en netjes opgelost.

Beste Petra, Wat fijn om te lezen, dat je onze service waardeert. Bedankt voor deze geweldige review. Hartelijke groet, Team van Ilumio

Top service!

Vakkundig advies en denken mee met de wensen van de klant. Ik ben zeer tevreden!

Beste Ahlam, Bedankt voor je positieve review. We zijn blij dat je tevreden bent over onze geleverde service. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Enorm goeie service en snelle levering

Een zeer prettige ervaring, wij zijn super geholpen door medewerker Jaouad. Hij heeft ons super geïnformeerd en advies gegeven. De producten waren snel geleverd en erg netjes! Kortom een fijne ervaring.

Beste Olivier, Bedankt voor je leuke review. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Slechte service en trage communicatie

13 april jaloezieën besteld en tot op heden (na 3 keer bezoek monteur) hangt dit product nog niet naar behoren omdat er nog steeds onderdelen geleverd en geplaatst moeten worden.

Beste Nita, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Zou je contact met ons kunnen opnemen via info@ilumio.nl? We helpen je graag verder! We horen graag van je. Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Had een beschadiging, wat foto's gestuurd en met 1 dag werd het al beslist (gratis een nieuwe),en 10 dagen later werd hij geleverd. Ben zéér netjes behandeld door maike, nogmaals bedankt.

Beste Dick, Bedankt voor je bericht. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service! We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Prettig contact, goed advies.

Goede service. Goed bereikbaar voor advies.

Beste Ingrid, Bedankt voor je leuke review. We zijn blij dat je tevreden bent over onze service! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Perfecte bedrijf voor jaloezien

Klantvriendelijk behulpzaam

Beste Sergio, Bedankt voor je leuke review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Netjes ingemeten , goede service en mooie producten. Voor een kleine meerprijs netjes opgehangen.

Beste Judith, Bedankt voor je positieve review! Wat fijn dat je tevreden bent over onze geleverde service. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Super klantvriendelijk en geweldige service!

Toen ik mijn rolgordijn ontving bleek dat er vouwen in het doek gekomen waren. Nadat de foto's ervan beoordeeld waren kreeg ik direct een nieuwe met een langer koord zoals verzocht. Wat een geweldige service, dat kom je tegenwoordig helaas niet veel meer tegen. Zeer vriendelijke dames ook bij de klantenservice.

Beste Fred, Bedankt voor je leuke review. We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Van het begin tot eind goeie communicatie en goed geadviseerd in wat wij het beste konden doen. Wij zijn zeer tevreden en raden een ieder het aan! Ons huis is nu eindelijk compleet!

Goedemiddag, Wat fijn dat je tevreden bent over onze service en wat leuk dat je ons dit laat weten! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Zeer tevreden over onze eigen plisse gordijnen van Ilumio!

We waren op zoek naar goede plissé gordijnen en zijn daarbij ontzettend goed geholpen en geadviseerd door Ridouane, de kundige, meedenkende en vriendelijke vertegenwoordiger van Ilumio. De plissé gordijnen zijn van een zeer goede kwaliteit, werden snel geleverd (minder dan 3 weken) en kundig opgehangen. We zijn er erg blij mee en raden Ilumio zeer zeker bij anderen aan!

Beste Bas, Wat leuk dat je de tijd genomen hebt om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij dat je tevreden bent over/met onze service! Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Goede service aan huis

Vriendelijke en bekwame adviseur. Hij adviseerde goed over de plaatsing van het rolgordijn en andere mogelijke opties. Helaas was de kleur die ik wilde niet beschikbaar in de maat, maar ik kon gemakkelijk kiezen uit andere opties die de adviseur bij zich had. Daarna werd de bestelling in orde gemaakt en kon ik op een eenvoudige en veilige manier betalen. Ik hoop dat de plaatsing van het rolgordijn net zo prettig en soepel verloopt :)

Beste Miranda, Bedankt voor je leuke en positieve review! We zijn blij dat je zo tevreden bent over onze service. Hartelijke groet, Het team van Ilumio

Alles klopt - erg mooi en zeer tevreden

Vandaag kwam de monteur om de horizontale jaloezie op te hangen. Keurig op de afgesproken dag en ruim op tijd. Fijn om een telefoontje voorafgaand te ontvangen. Ook het e-mail verkeer voorafgaand was helder en duidelijk. Wat een super monteur, super werk en een fantastisch eindresultaat. We zijn heel tevreden en Ilumio verdient voor alle stappen vijf sterren, vanaf het begin tot het eind. Absoluut een aanrader en absoluut voor herhaling in de toekomst vatbaar!

Read the fine print before buying

I ordered blinds but the size was a mismatch(atleast that is what they say) but they refuse to take the blinds back and their return policy is for standard blinds not for customized one's :(. I lost 200 euros because I trusted their policy and I have no other option to write the review.

Klantgericht, vriendelijk

Inmeten verliep vlot, advies was prima, erg vriendelijk en klantgericht

Geweldig!!

Redouane heeft ons fantastisch geholpen. Vriendelijk, vakkundig en snel! De bestelling is snel geplaatst!

Zeer goed ervaren, vriendelijk en professioneel

Eerder online een bestelling gedaan, toen netjes advies gekregen via de chat. Deze keer is Jaouad bij ons aan huis geweest, en ook deze keer zijn wij zeer vriendelijk en proffesioneel geholpen. Jaouad, bedankt voor het meedenken en de goede service.

Totally recommendable!

I don't have the curtains installed yet, but Jaouad did a very good job in helping us make a decision. He is definitely an expert. He was fast with taking the measures and made really good recommendations according to our needs and budget. Totally recommending ilumio.nl

Top service & advies

Wat een top bedrijf is dit, ze komen aan huis om gratis advies te geven en meten gelijk alles op. Wat wil je nog meer, alles in één!! Kan niet wachten tot mijn mooie houten jaloezieën uiteindelijk hangen.

Perfecte service en lage prijs

Jaouad kwam samen met een collega bij ons thuis, nadat we via de site onze gegevens achterlieten. Binnen een uur waren alle maten opgemeten, konden we diverse stalen bekijken en werd een offerte opgemaakt. Er werd goed meegedacht. De service was perfect. In vergelijking met een andere offerte scheelde het bijna de helft. Dus ook nog een hele goede prijs. Jaouad en collega, bedankt!

Marijke heeft ons perfect geholpen met onze keuze en het inmeten van duo rolgordijnen. Deze kwamen razend snel nadat we onze bestelling bevestigd hadden. Het ophangen hebben we zelf gedaan en was heel goed te doen. Het resultaat mag er zijn: super!