Uitstekende levering en kwaliteit

Prijs en kwaliteit komen goed overheen. De levering gebeurde netjes en op tijd afgesproken tijd. Makkelijk zelf te plaatsen.

Beste Irma, Bedankt voor je leuke reactie. Wat fijn dat alles eenvoudig te plaatsen was. Met vriendelijke groet, Anita

Goede service en correct afgeleverd en zonder te vragen in de gang gezet goede service gr jenny

Hi Jenny, Wat goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Veel plezier met je raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Maike

Ben zeer positief over de hele situatie.

Vlotte en correcte behandeling!

Goedemiddag Jac, Fijn om te lezen dat je tevreden ben met de manier waarop we jou hebben geholpen. We proberen onze klanten goed te helpen. Met vriendelijke groet, Maike

Geweldig mooi design, gemakkelijk te monteren

Goede service, super uitgelegd en top kwaliteit, zou dit bedrijf aan iedereen kunnen aanbevelen.

Hallo Jaap, Wat leuk dat je zo enthousiast bent over ons bedrijf. Dank je wel voor het compliment. Met vriendelijke groet, Maike

Verzorgde bezorging

Geheel naar verwachting deze screen. Niet duur. Kwaliteit echt goed. Loopt mooi soepel. En dan bij de instructies en paar katoenen handschoenen.

Hoi Janette, Bedankt voor je leuke reactie. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit en de prijs van het product. Geniet van je mooie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

Top service!

Snelle levering Goede kwaliteit Goede service Bij volgende nieuwe raamdecoratie gewoon weer bij jullie!

Hi Shirley, Wat leuk dat je de volgende keer weer bij ons komt! Geniet van je mooie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

Snelle levering en prima service!

Van de twee jaloezieën die ik besteld had bleek naë bezorging dat er een touwtje niet goed bevestigd was. Na enkele mails over en weer werd mij een nieuwe jaloezie opgestuurd. Prima service! Klantenservice is wel slecht bereikbaar telefonisch maar na contact ging het vervolg een stuk vlotter!

Beste Gretha, Bedankt voor je reactie. Wat fijn dat je een nieuwe jaloezie hebt ontvangen en dat alles nu naar wens is. We nemen jouw verbeterpunt voor onze bereikbaarheid mee ter verbetering. Het is momenteel erg druk, maar we helpen je altijd graag. Met vriendelijke groet, Anita

Super ervaring met Ilumio

Wij hebben houten jaloezieën en Duo gordijnen bij Ilumio besteld. We werden goed op de hoogte gehouden hoe het stond met de status van onze bestelling. Zeer vriendelijk en Deskundig personeel. Mooie producten en het scheelde een hoop geld vergeleken met anderen. Toen we de houten jaloezieën binnen kregen was het mechanisme kapot om ze open en dicht te doen. Dit werdt keurig en snel opgelost door een monteur. Wij zijn zo tevreden dat mijn moeder ook haar Duo gordijnen bij Ilumio heeft besteld en zij is er ook erg blij mee! Dus jullie hebben er zeker een paar zeer tevreden klanten bij.

Beste Erina, Bedankt voor je leuke reactie. Fijn om te lezen dat zowel jij als je moeder blij zijn met onze producten en service. Geniet van jullie mooie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

Prima jaloezieën

Prima jaloezieën, goede kwaliteit, goed kritisch geïnstalleerd door Handid top! Wel vind ik het jammer dat de lege dozen werden achter gelaten, die moet ik dan maar op laten halen want het is te veel voor de papiercontainer.

Beste Alice, Bedankt voor je reactie. Leuk om te lezen dat je tevreden bent over jouw raamdecoratie en over de montage van onze montagedienst. Helaas is het voor ons nog niet mogelijk om de lege dozen mee terug te nemen, maar we nemen deze feedback van jou mee ter verbetering. Met vriendelijke groet, Anita

We zijn geweldig geholpen door ilumio .We hebben zelfs nog telefonisch contact gehad.Ze waren super aardig aan de telefoon ,geen gehaast maar mooi gesprek .Snelle levering ,nog eerder dan verwacht .We zijn er blij mee .

Hoi Baukje, Bedankt voor je leuke reactie. Wat fijn dat je onze klantenservice als persoonlijk hebt ervaren. We helpen onze klanten altijd graag. Dank je wel en wellicht tot ziens. Met vriendelijke groet, Anita

Mooie jaloezieën, snel geleverd

Hele mooie houten jaloezieën. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snel geleverd en makkelijk te monteren.

Hi Marieke, Wat leuk dat je hebt gekozen voor onze mooie jaloezieën. Geniet van je nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

Goede kwaliteit snel geleverd

Goede kwaliteit snel geleverd Precies wat ik verwachtte

Beste Ella, Het is altijd fijn als iets is precies zoals je het zou verwachten. Erg leuk om te lezen. Geniet van je nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

Top prijs/kwaliteit verhouding met super klantenservice

De eerste set jaloezieën had op een aantal plekken kleine beschadigingen die op zwarte houten jalouzien net teveel zichtbaar waren. Nadat ik aangegeven had niet tevreden te zijn, vroeg de klantenservice om foto's, deze gestuurd en binnen een aantal weken een nieuwe set ontvangen. Superblij met de jaloezieën maar vooral met de klantenservice.

Hoi Ilja, Bedankt voor je reactie en je mooie woorden over onze klantenservice. Wij vinden klanttevredenheid erg belangrijk en natuurlijk kan dat enkel als je tevreden bent over het product. Geniet van je mooie raamdecoratie en wellicht tot ziens. Met vriendelijke groet, Anita

Goede ervaring na twee bestellingen.

Heb bestelling geplaatst voor keuken. Later voor mijn slaapkamer. Eerste bestelling duurde levering lang, tweede bestelling binnen 3 dagen in huis. Alles keurig verzorgd.

Beste Loes, Leuk om te lezen dat meerdere ruimten in jouw huis zijn voorzien van onze mooie raamdecoratie. Geniet daarvan. Met vriendelijke groet, Anita

Prima kwaliteit rolgordijnen en goede service

Ik bestelde 1 rolgordijn voor in de slaapkamer bij Ilumio. Ik heb deze ook laten monteren, goede en snelle montage en prima service. De kleur van het rolgordijn was precies wat ik zocht, blij mee! Ik zou hier zeker nog eens bestellen!

Hi Janine, Wat leuk dat je tevreden bent over onze service. Altijd fijn om te lezen dat het aan je verwachtingen voldoet. Geniet van je raamdecoratie en wellicht tot ziens. Met vriendelijke groet, Anita

Foute meting prima opgelost!!!!

Beste Meevers Scholte, Bedankt voor je reactie. Fijn dat het goed is opgelost. Met vriendelijke groet, Anita

Uitstekend!!

Geweldig prijzen, en mooie kwaliteit.

Prima product en makkelijk te monteren

We kregen het product snel en perfect op maat gemaakt binnen, en het was makkelijk te monteren via de prima handleiding. Een aanrader wat ons betreft.

Beste Peter, Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat het monteren makkelijk was door middel van de handleiding. Geniet van je mooie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

Fijne overzichtelijke webwinkel!

Goede webwinkel, prettige service en snelle verzending.

Beste Rosalie, Bedankt voor je complimenten. Met vriendelijke groet, Anita

Super netjes mooie service.

Allereerst vind ik het erg netjes dat je een staaltje kan aanvragen voor de kleur en kwaliteit. Deze wordt erg netjes geleverd in een mooi mapje. Rolgordijn wat ik besteld heb is erg netjes afgewerkt. Mooie kwaliteit en ook nog eens voor een mooie prijs. Daar kunnen weinig winkels tegenop.

Hi Samantha, Bedankt voor je leuke reactie. Wat goed dat je gebruik hebt gemaakt van onze gratis stalenservice en daardoor een mooi product in huis hebt. Geniet van je raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

Zooooo klantvriendelijk

Ik was niet tevreden met mijn rolgordijn .....krijg ik gewoon een nieuwe ....GEWELDIG

Beste Gmlj boullart, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je tevreden bent over je nieuwe rolgordijn. Met vriendelijke groet, Anita

Mooi product en geweldige service

We hebben in ons hele huis raambekleding van ilumio. Een adviseur is met ons het hele huis doorgelopen en heeft advies gegeven over type, materiaal en kleur raambekleding. Ook het ze alles opgemeten. We hebben gekozen voor de montageservice en die was uitstekend. Alles werd netjes opgehangen en tot aan stofzuigen werd gedaan. Wanneer iets niet helemaal volgens plan verliep, deed het team van ilumio er alles aan om het op te lossen. Kortom: een aanrader!

Beste familie Fijn, Wat leuk om te lezen dat het gehele proces van advies tot montage naar wens is verlopen. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

super

een super service verkeerde maten thuis gekregen maar weer snel opgelost door correcte maten te sturen tot wel 3 keer maar toch klasse voor de service die gegeven word het moet perfect zijn aan beide partijen hartelijk dank mvg eric

Beste Eric, Bedankt voor je positieve bericht. Geniet van je mooie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

Snelle levering en precies zo als gewenst! Makkelijk te bestellen met meetinstructie ook makkelijk te monteren. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend!

Beste Rowie, Leuk om te lezen dat het precies zo is geworden als dat je hebt gewenst! Fijn dat de montage en levering naar wens is verlopen. Geniet van je mooie raamdecoratie. Met vriendelijke groet, Anita

heel erg ok

Voor de prijzen die je overal ziet voor een houten jaloezie, en de relatief goedkope prijs van ilumio, krijg je waar voor je geld! Ik vind ze mooi geworden, prima afgewerkt en prima kwaliteit. Ik verwacht geen topkwaliteit en dat is het ook niet. Maar het is heel erg ok!

Dag Rebekka, We willen je graag bedanken voor jouw positieve review en zijn blij om te lezen dat de prijs-kwaliteitverhouding "heel erg ok" is! Hopelijk mag je lang genieten van de geleverde jaloezieen. Mocht er eens iets mee zijn, dan weet je ons te vinden! Een prettige dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Irina ilumio