Alles van bestelling tot levering prima geregeld!!!

Wij hebben pvc jaloezieën besteld en op tijd geleverd gekregen, het ophangen zelf gedaan, en dat lukte prima, ondanks de niet helemaal rechte ramen van onze oude woonboerderij. Alles klopte perfect!!! De jaloezieën zijn nog mooier dan we verwacht hadden!!!! Wij hebben voor Ilumio gekozen omdat zij als 1 van de weinigen een breedte van 2.60 meter leveren, en ook nog eens voor een hele nette prijs, heel blij met deze mooie donkere pvc jaloezieën

Opmeten

Services opmeten was goed. Nu nog afwachten op levering en montage. Ik heb namelijk nog niks!

Echt mooi jaloezie.Snel, fijn kleur .prijs ook goed.

Mooi product

Snelle levering, de houten jaloezieën waren makkelijk te monteren en staan heel chique in de keuken. Erg blij mee!

Goed advies aan huis en de geleverde producten voldoen helemaal. Onze woning heeft alleen maar raambekleding van Ilumio. Een aanbeveling dus!

4 rol-vitrages besteld

Prima gordijnen én niet zo duur! Eerst had ik een staaltje besteld en daarna 4 ‘doorschijnende’ rolgordijnen. Heel blij mee!

Mooie stevige rolgordijnen

3 rolgordijnen besteld op maat kleur modern wit mooie kwaliteit super helemaal goed

super

wij zijn sper tevreden makkelijk met bestellen en super snel en netjes geleverd

Snelle en correcte begeleiding bij op nemen maten .

Als ik de boven verdieping het volgend jaar ga opknappen komen daar ook de houten lamellen van Ilumio .perfecte begeleiding en levering .TOPPIE.

Heel mooi en prijs kwaliteit.

Vlugge levering. Mooi materiaal. Prijs kwaliteit heel goed en gemakkelijk te installeren.

Geweldige service en producten

Er kwam een mevrouw thuis die alles goed opmeten . Voor mij een winkelmandje online aanmaakte, en stoffen had die we konden beoordelen wat we mooi vonden en wat we wilde. S’avonds kon ik samen met mijn vriend de bestelling nog een keer bekijken, afronden en betalen. En 2 weken later werd alles netjes bezorgd en was het binnen een uur opgehangen. PERFECT

Alles zoals ik gehoopt had is het ge ik gelopen

Mooi en volgens bestelling afgeleverd

Jaloezieën zijn snel en goed aangeleverd. Installatie eenvoudig

Mooi product snel geleverd tegen aantrekkelijke prijs

Groot assortiment om uit te kiezen. Leuke prijs en snel klaar. Goede communicatie met de klant. Jammer dat installatie door drukte wat langer duurde. Maar kwam prima voor elkaar. Aanrader voor iedereen

Een achtbaan

De 1e kennismaking met Ilumio was erg goed. Dit was ook de reden om wederom voor Ilumio te kiezen. Eerst gekozen voor montage, maar later omgezet naar zelf monteren. Een te lange wachttijd. Tip: wees direct duidelijk bij de bestelling, dan kun je bestellen, annuleren of een andere keuze maken. Geld voor de montage keurig terug ontvangen. Wederom jaloezieën en voor de voordeur plissé gordijnen. Gekozen voor dezelfde kleurstelling, zag er mooi uit. Voor de plissé van tevoren gevraagd of dit in de hal mogelijk was. Het betrof 1 raam en 1 deur met twee ramen. De deurklink in het midden. Bezorging keurig, de jaloezieën waren weer mooi, later nog 1 voor een slaapkamer besteld. Wel ontvingen we 1 jaloezie met schade, dit is keurig hersteld. Ook was er een discussie over een jaloezie voor het keukenraam, de lengte was veel te lang en waar hij moest worden opgehangen was een dermate hoogteverschil met de keukendeur. Volgens de adviseur had ik dit zo besteld. Het kwam mij vreemd over, maar goed wellicht is dat zo gegaan. Wat mis kon gaan met de plissé gordijnen is misgegaan. Deze gordijnen voor de voordeur waren niet mogelijk. Zij moesten worden opgehangen op de glaslatten, deze latten zijn daarvoor niet bedoeld. Het gordijn zwabberde, waardoor hij deels naar beneden viel. Ook kon de deurklink niet meer open. Verder was het een lelijk gezicht. Je keek in het kunststof ophangsysteem. Het waren dure gordijnen en de kwaliteit niet zoals de luxaflex. Ook de communicatie met deze adviseur verliep niet prettig, de belerende wijze van communiceren was niet fijn. Als ik terugkijk op dit contact twijfel ik nog sterker aan de luxaflex voor het keukenraam of dit daadwerkelijk zo is gegaan. Men was telefonisch niet bereikbaar en via de mail heb ik lang moeten wachten. Uiteindelijk heeft Ilumio het uitstekend opgelost. Excuses voor de ergernissen/het verloop van het traject.Het zijn vier sterren geworden vanwege de communicatie met uw vrouwelijke medewerkers en de oplossing.Luxaflex top!

Ondanks de het wachten op de nazendingen uiteindelijk hele fijne gordijnen

Een aantal onderdelen ontbrak, bleek na het leveren van de gordijnen. De klantenservice was steeds enorm behulpzaam en probeerde zo snel mogelijk de nazending(en) te leveren. Helaas duurde dit door miscommunicatie en meer ontbrekende onderdelen in totaal een aantal maanden.

Mooie Jaloezieën

Prima service. Ze kwamen snel om op te meten en kort erna gelijk de afspraak om te plaatsen. Toen ze deze week kwamen heel blij met de producten. De Jaloezieën zien er erg mooi uit :) ook de plaatsing was super snel.

Prima prijs kwaliteit

Meerdere bestellingen gedaan. Snelle levering en produkten voldoen aan verwachting.

Aflevering ging perfect.

Na een vorige wat lastige aflevering, ging het deze keer goed.

Snelle levering prima rolgordijnen

Prettig bedrijf, die snel en tegen goede rolgordijnen levert. Alleen jammer dat ze in de plus variant geen leuke kleuren in het assortiment hebben.

Prima materiaal en prima prijs

Makkelijk en snel

Snelle verzending

Mooie gordijnen en snelle verzending, erg tevreden!

als er een probleem is reageert niemand meer

neem contact op!

Heel tevreden

Alles goed op tijd geleverd en plaatsen.

Prima en betaalbaar

Zelfs bij beschadiging zonder pardon vervangen!

Hallo Melvin, Erg fijn om te lezen dat onze service zo gewaardeerd wordt, daar doen we het voor! Bedankt voor de positieve review en veel plezier van de producten. Met vriendelijke groet, Anouk Ilumio