Prima product voor een mooie prijs.

Niet te duur, werkt goed en is volgens plan geleverd. Heb twee dubbele plissegordijnen besteld met dezelfde maten. Enige minpuntje is dat ze iets verschilden in lengte, waardoor het ene gordijn niet helemaal aansluit op de vensterbank.

Goedemiddag Jaap, Bedankt voor je mooie review. Zo zie je maar, dat er toch altijd puntjes ter verbetering blijven. We nemen dit mee in de evaluatie. Hoop dat je toch veel plezier hebt van je raamdecoratie. Hartelijke groet, Carla

Snelle levering en goede kwaliteit

Wij hebben twee plissegordijnen besteld,, ik ben tevreden met de snelle service en de goede kwaliteit

Super snel geleverd

Supersnel rolgordijn op maat geleverd en ziet er prima uit.

Beste Margreeth, Bedankt voor je prachtige beoordeling! We vinden het leuk om te horen dat het rolgordijn snel geleverd is en dat hij er mooi uitziet. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Prachtige zonwering, past precies

In ons oude huis was de oude 'Luxaflex' van de vorige bewoners eindelijk op. Wij wonen er nu 40 jaar. Nieuwe jaloezie besteld bij Ilumio. Keurig volgens afspraak geleverd. Klemmetjes van de oude open gezet en de oude verwijderd. Blijkt de nieuwe er zo in te passen! Zelfde systeem! In 50 jaar niet veranderd blijkbaar. Er zat extra ook een fraaie lange steel bij om de jaloezieën te kunnen draaien, dit omdat onze kamer nogal hoog is. Jammer dat er wel een keurige beschrijving bij zat hoe je de draden moet verlengen, maar de het koppelstuk en bij behorende draad helaas niet.

Beste Steven, Bedankt voor je mooie beoordeling! Wat grappig om te horen dat de steunen in de afgelopen 50 jaar niet veranderd zijn. We vinden het vervelend om te horen dat je niet alle benodigde informatie ontvangen hebt. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je contact met ons opnemen via 030 200 1047 of via [email protected]. We hopen dat de nieuwe jaloezie net zo lang mee zal gaan als de vorige! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Zeer goede producten en service

Ik heb 9 rolgordijnen op maat voor alle ramen van mijn nieuwe appartement besteld. Maatwerk en kwaliteit zeer goed voor redelijke prijzen. (beter dan bouwmarkt-kwaliteit) Ook verzending en verpakking waren prima geregeld. Voor een aantal onderdelen die ik verkeerd besteld had, kreeg ik zeer netjes en klantvriendelijk gelijk geld terug. Alles bij elkaar dus een top-zaak die ik van harte kan aanbevelen!

Beste Bert, Bedankt voor je prachtige beoordeling! We vinden het fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de geleverde producten en over de hulp van onze klantenservicemedewerker. We wensen je veel plezier met je nieuwe rolgordijnen! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Helemaal goed

Plissé precies op maat geleverd. Kwaliteit prima (pas een maand in gebruik). Goed verpakt en duidelijke handleiding. Gebruikte postbedrijf was ik minder over te spreken. Zouden in de ochtend komen. Kwamen in de avond. Hele dag door berichten we komen twee uur later. Dat is niet te doen met kinderen en een hond.

Beste Gert, Bedankt voor je bericht en voor je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat de plissé naar wens is, maar het is natuurlijk minder fijn dat de bezorger niet op het afgesproken tijdstip geweest is. We hopen dat dit de pret niet mag drukken en wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Klantenservice slecht bereikbaar

Al eerder hier gekocht. Nu opnieuw. Materiaal is prima. Toch retour verzonden. Nog steeds geen bevestiging van retour en klantenservice reageert niet op mail en antwoordapparaat staat aan terwijl klantenservice bereikbaar zou zijn. Jammer

Goedemorgen, Wat vervelend dat je ons niet kon bereiken. Helaas kon ik je verzonden emails niet vinden in onze bestanden. Heb ondertussen contact met je opgenomen. Ik hoor graag verder van je. Hartelijke groet, Carla

Een nieuw huis, een nieuwe bestelling, wij zijn zeer tevreden.

De kopers van ons oude huis vroegen of we de raamdecoratie wilden laten hangen. Deze hadden we op maat laten maken, dus dat vonden we prima. Voor ons nieuwe huis heɓben we opnieuw contact gezocht met Ilumio en op de dag dat we de sleutel kregen, werden de ramen al opgemeten. Binnen 4 weken verhuisd, maar de raamdecoratie hing inmiddels al. Het zelfmonteren ging best makkelijk.

Goedemorgen Carolien, Bedankt voor je mooie review! We vinden het leuk om te horen dat alles naar wens is geweest. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Carla

Goede service en een mooi product

Snel een afspraak kunnen maken voor advies aan huis. Was prettig en het ontvangen product was makkelijk te installeren en is perfect op maat. Het ziet er prachtig uit en is goede kwaliteit. We gaan zeker meer bestellen!

Goedemorgen Mirte, Wat fijn dat je zo tevreden bent. Volgens mij hebben we net weer contact gehad voor een nieuwe afspraak, dus dat zegt genoeg. Heel veel dank voor deze geweldige review. Hartelijke groet, Carla

Service op maat

Prima prijs/kwaliteit verhouding, je krijgt waar voor je geld. We hadden jaloezieën gekocht incl. montageservice, alles was keurig geregeld en ook de communicatie omtrent levering en montage was goed.

Hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling ! Ik zal je review ook doorgeven aan onze montageservice. Heel veel plezier van en met je raamdecoratie. Hartelijke groet, Carla

Prima jaloezieën

Besteld en na enkele dagen keurig geleverd, mooie jaloezieën. Goede kwaliteit pvc voor op de badkamer

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent ! Heel veel plezier van en met je jaloezieën. Hartelijke groet, Carla

Vreselijk

Geen klant vriendelijkheid, niet meedenken . Maat paste niet en zit opscheept met een jaloezie van €289 waar ik niks aan heb . Kon hem niet omruilen en een bedrag bij betalen , niet terug sturen . Ik raad dit bedrijf af.

Het spijt me dat je niet tevreden bent. Helaas kan onze op maat gemaakte collectie niet retour aangezien deze onverkoopbaar is. Dus omruilen was inderdaad niet mogelijk. Nogmaals excuus voor de overlast. Hartelijke groet, Carla

zeer goede service en uitstekende kwaliteit

een mooi product, prettige communicatie en gemakkelijk op te hangen!!

Goedemiddag, Bedankt voor dit geweldige cijfer! Heel fijn om te lezen. Heel veel plezier met en van je raamdecoratie! Hartelijke groet, Carla

Vooruit betaling lang wachhten

Eerste bestelling via Afterpay agteraf betaald werd snel geleverd. Tweede bestelling betaald via Payal is na 17 dagen nog niet geleverd en ook geen info over de verwachte leverdatum. Dus niet vooruit betalen maar alleen via Afterpay bestellen is mijn tip.

Goed advies

Afspraak gemaakt Thuis alles het juiste advies en meedenkend

Beste Marco, Bedankt voor je mooie review! We vinden het leuk om te horen dat het advies naar wens is geweest. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Geweldig en boven verwachting!

Telefonische vragen worden goed beantwoord. En toen het rolgordijn een klein mankement bleek te hebben werd dit opgelost met een gratis nieuw rolgordijn. Een voorbeeld voor andere bedrijven!

Beste Age, Bedankt voor je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat je klacht naar wens opgelost is. We wensen je veel plezier met je nieuwe rolgordijn! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Goed maar erg duur geworden

Heb eerder een aantal jaloezieën gekocht bij jullie, maar pfff wat zijn de prijzen gestegen zeg! Moest dat nou echt? Dus, weer tevreden over de spullen, maar een volgende keer zoek ik even verder

Beste Rob, Bedankt voor je bericht. Onze prijzen zijn inderdaad, door de veranderende economie, gestegen. We begrijpen dat dit een tegenvaller is. We hopen dat we je, ondanks de tegenvaller, in de toekomst toch terug mogen zien! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

TOP produkten

3 rolgordijnen in laten meten, tot op de mm nauwkeurig. Montage ging prima, alles was in orde. Goede kwaliteit en volledig aan te bevelen!

Beste Joh, Allereerst bedankt voor je prachtige beoordeling! We zijn blij om te horen dat het hele proces naar wens is geweest. We wensen je veel plezier met je nieuwe rolgordijnen! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

prima jalouzien

Het kantel- en ophaal-mechamisme voelt een stuk kwalitatiever dan bij de Karwei Basic Jalouzien.

Beste Boye, Bedankt voor je mooie review! We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

makkelijke montage en goede kwaliteit

Ik heb 4 stuks rolgordijnen besteld. 1 uit de premium variant en 1 uit de top variant. Beide zijn van dezelfde kleur geweest. Waren makkelijk op te hangen en de montage klemmen voor het kunststof raam past ook perfect! Al met al als vrouw alleen goed op te hangen. Bij de premium variant waren de beugels van metaal met een plastic kapje.

Beste Kim, Allereerst bedankt voor je mooie beoordeling! We zijn blij om te horen dat het eenvoudig was om de producten op te hangen. We wensen je veel plezier met je nieuwe rolgordijnen! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

het was gewoon goed

3 Rolgodijnen op maat besteld. Snel geleverd en prima verpakt . Dat er metalen voeten bij zijn vond ik belangrijk kwaliteits uiting ( plastic voeten breken door uitdroging ). Zal er de volgende keer rekening mee houden dat de breedte buiten zijde is en niet het doek ,maar had toch genoeg vooe ramen .

Beste Martin, Bedankt voor je bericht en voor je prachtige beoordeling! Gelukkig pasten de rolgordijnen toch! Een geluk bij een ongeluk. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Bijna goed

Bij één van de bestelde jaloezieën lijkt in het midden door te hangen. Volgens mij door verkeerd genaaide ladderbanen in het midden die één of meerdere millimeters hoger zijn dan de ladderbanen aan de zijkant. De andere bestelde jaloezie is goed.

Goedemorgen. Bedankt voor je bericht en voor je bestelling bij Ilumio! We vinden het spijtig om te horen dat één van de jaloezieën niet naar wens is. Helaas kunnen wij aan de hand van deze review geen gegevens vinden. Zou je een foto van de jaloezie kunnen mailen naar: [email protected]? We horen graag van je. Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Snel en gemakkelijk

Bedankt voor deze uitmuntende score ! Fijn dat je tevreden bent. Veel plezier van en met je raamdecoratie. Hartelijke groet, Carla Ilumio

Heel fijn om zaken mee te doen

Dame van de buitendienst weet waar ze het over heeft en heel bereikbaar via de app en snelle terugkoppeling. Ook de administratie was snel toen ik besloot om de montage zelf te doen. Geld werd snel terug geboekt op onze rekening. Levering van de jalouzieen ook erg snel.

Beste Ger, Bedankt voor je mooie beoordeling! We zullen je complimenten doorgeven. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio

Alles naar wens

Beste Hans, Bedankt voor je mooie review! Fijn dat alles naar wens is. We wensen je veel plezier met je nieuwe raamdecoratie! Hartelijke groet, Chantal Ilumio